تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۰۶۴۵۰
در نشست با خبرنگاران مطرح شد

فیلم| توضیحات هدایت‌خواه در خصوص جنبه انتخاباتی و سیاسی آستان قدس و واکنشش به کاندیداتوری مجلس

۶۶
۵
فایل مرتبط کبنا ؛ستار هدایت‌خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت دومین سال تأسیس دفتر آستان قدس رضوی در استان در پاسخ به سؤال کبنا نیوز مبنی بر اینکه «شما در صحبت‌هایتان بیان کردید که آستان قدس رضوی و فعالیتتان سیاسی است، آیا در این دوره از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نامزد انتخابات می‌شوید؟» اظهار داشت: این سؤال با این جلسه بی‌ربط هست! سؤال بی‌ربط هست، سؤال شد که آستان قدس جنبه انتخاباتی دارد؟ و بنده هم پاسخ دادم که در آینده مردم متوجه می‌شوند که در این ماجرا این حرکت انتخاباتی بوده است یا خیر! این سؤال شما ارتباطی با این موضوع ندارد که در مورد آن صحبت کنم و در جای خودش بیان می‌کنم.
هدایت‌خواه افزود: اینجا قرار شد که ما بحث انتخاباتی نکنیم در هر پروسه و فضایی، بوی انتخابات بیرون می‌آید.
هدایت‌خواه در پاسخ به سؤال دیگر کبنا مبنی بر اینکه «آستان قدس را فراجناحی می‌بینید؟ به خاطر اینکه سیاسی هستید کسانی در جناح مقابل شما و به خاطر گرایش سیاسی شما نمی‌توانند به مردم خدمت کنند.» گفت: حتماً آستان قدس را فراجناحی می‌بینم.
 خدمات ما در قالب خادم‌یاری است و خادم‌یار امام رضا (ع) شدن آزاد هست و هیچ محدودیتی ندارد، در یک سامانه‌ای هست که هرکسی با هر گرایش فکری که علاقه‌مند در خدمت به شیعیان امام رضا (ع) در سامانه شر کت کنند.
منعی وجود ندارد و لازم نیست به بنده مراجعه کنند حالا اگر ملاحظه‌ای داشته باشد.
در سامانه خودش و امام رضا (ع) هست و نوع خدمت را به همان سامانه ارائه می‌دهد که چه خدماتی بدهد، کانون‌های خادم‌یاری در شهرستان‌ها هست اصلاً هر جناح و افرادی که جناح فکری دارد از جناح خود کانون خانه‌داری تشکیل دهند.
ما افرادی را داریم که در گرایش‌های سیاسی خدمات ارائه می‌دهند، این خدمات که همه از طرف یک جناح ارائه نمی‌شود افرادی را ما داریم که گرایش‌های سیاسی متفاوتی داشتند، اما الآن با ما همکاری می‌کنند.
در کانون‌های خانه‌داری ما هستند و خدمات ارائه می‌دهند، نمونه‌های فراوانی هم داریم، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ما همکاری دارند آیا این افرادی که در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مسئولیت دارند به لحاظ سیاسی با ما هستند؟
بخش مهمی از خدماتی که در حوزه سلامت ارائه‌شده است، با همکاری همین دوستانمان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هست که با ما همکاری می‌کنند؛ اردوهای جهادی با ما همکاری می‌کنند.
بانک‌های عامل با ما همکاری دارند، کسانی در بانک‌ها گرایش سیاسی دیگری دارند، اما همکاری می‌کنند، به اسم امام رضا (ع) و به نام امام رضا همکاری می‌کنند.
هیچ محدودیتی در خدمات و گرفتن خدمات وجود ندارد، اگر کسی در خلافش توانست اثبات کند که کسی آمده و ما به خاطر اینکه گرایش سیاسی دارد خدمات نداده‌ایم و یا چون گرایش سیاسی خاصی داشته گفته‌ایم شما نمی‌خواهید خدمت کنید.
با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از نزدیک نشسته‌ایم، جلسه گذاشتیم، از رئیس، معاونین و مسئولین مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نشسته‌ایم، همکاری و هماهنگی داشتیم البته این را نگویید که فردا با این‌ها برخورد کنند که چرا آمده‌اند با ما همکاری می‌کنند!
افرادی هم داشتیم که به دلیل نگاه سیاسی که داشتند مانع‌تراشی کردند و مانع خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین شدند، امیدواریم که هرکسی دوست دارد و شیعیان امام رضا باعزت زندگی کنند و در مشکلات زندگی گرفتار نباشند در این سامانه شرکت کنند.
هدایت‌خواه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه «آیا آستان قدس جنبه انتخاباتی دارد» گفت: این سؤال فقط در استان نیست و در سطح ملی هم مطرح می‌شود که آیا آستان قدس جنبه سیاسی دارد! من این را عرض کردم که این حرکت ما قطعاً به‌شدت سیاسی است، به این معنا که دشمن تمام تلاشش این است که بر فقرا، محرومین و مستضعفین فشار بیاورد که این‌ها را ناراضی کند از نظام و انقلاب به عنایت امام رضا (ع) خدماتی به مردم، نیازمندان و فقرا می‌دهد برای اینکه مردم ناامید نشوند پس این حرکت سیاسی است و ما سکولار که نیستیم.
همه برنامه‌های ما اهداف بلند الهی و سیاسی دارد، دین همه‌چیزش باسیاست پیوند دارد و خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین می‌داند، امام سجاد (ع) در دوره‌ای متزلزل که امکان نبود کلاس درس را بگذارد و شاگرد تربیت کند از طریق خدمات اجتماعی شاگرد تربیت می‌کرد. تعدادی از غلامان و بردگان را می‌خرید این‌ها را تربیت می‌کرد و بعد این‌ها را آزاد می‌کرد این کار به‌اصطلاح فرهنگی، سیاسی و تبلیغی بوده است اما آیا این حرکت به معنای جناحی، باندی، حقوقی و انتخاباتی است؟ قطعاً این‌چنین نیست.
در این طرح هیچ محدودیتی وجود ندارد، ما در جذب خادم‌یار هیچ محدودیتی نداریم و هرکسی از هر گروهی، جناحی، باندی و جریانی علاقه‌مند ‌است که خدمت کند به شیعیان امام رضا (ع) که اسمش از مهره خادمان امام رضا (ع) باشد در این طرح ثبت‌نام می‌کند و هیچ‌کس هم از آنان سؤال نمی‌کند که چرا آماده‌اید!
در خدمت‌رسانی به افراد هم تأکید شخص آیت‌الله رئیسی بوده است، در جلسه‌ای که تیرماه سال گذشته با حضور هزار نفر از خادم‌یاران کشوری را به مشهد مقدس دعوت کرده بودیم آیت‌الله رئیسی اعلام کردند که شرعاً هیچ‌کس مجاز نیست از این طرح استفاده باندی، گروهی و انتخاباتی کند، هم تأکید شده و هم در خدمات‌رسانی ما بررسی می‌کنیم.
آستان قدس نظارت‌هایی دارند تا فرادی با نگاه باندی و سیاسی و قومی و قبیله‌ای خدمت به مردم ارائه ندهند، پس طرح به این‌گونه هست که اتفاق می‌افتد.
این کسانی که در استان و غیر استانی این بحث‌ها را مطرح می‌کنند، سؤال هست که آیا خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین کار خوبی است یا کار بدی هست؟ کار خوب باید انجام شود یا نشود؟ آیا کسانی بدشان می‌آید و ناراحت هستند از اینکه از طرف آستان قدس به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌شود؟ و چه شاهد عینی دارند که این خدمت‌رسانی جنبه انتخاباتی دارد!
مقام معظم رهبری یک تکلیفی برای تولیت آستان قدس رضوی داشتند، آیا او باید به تکلیفش عمل کند یا نکند؟ اگر عمل نکند خیلی‌ها می‌گویند آستان قدس رضوی امکانات و خدماتی دادند و مقام معظم رهبری هم تأکید کردند چرا عمل نکردند اگر هم عمل کنند خوب انگ سیاسی می‌زنند.
البته تأکید ایشان بر این بوده که شما همه ملاحظات را داشته باشید و خیلی اعتنایی به فضاسازی‌ها نکنید انشا الله خود مردم متوجه می‌شوند که در این ماجرا این حرکت انتخاباتی بوده است! خود مردم هم متوجه می‌شوند.
کسانی که اینجا مراجعه می‌کنند یک نفر را بیاورید و پیدا کنید که وقتی اینجا آمده از آنان پرسدیم که به کی رأی دادی؟ به کی رأی خواهی داد؟ طرفدار کی بودی؟ از کدام باند و گروه هستید! یک مورد اگر کسی توانست پیدا کند که اینجا مراجعه کرده و صرفاً بر اساس مسائل سیاسی و جناحی است برخورد شده می‌توانند هر ادعایی کنند و حاضریم بپذیریم.
درواقع این‌ها یک نوع مانع‌تراشی در راه خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین است، کسانی که این کار را می‌کنند درواقع به مردم و مستضعفین ظلم می‌کنند، بنا بر این حرکت بر اساس تهدیدی و وجه شرعی که ایشان دارند اینکه آن خدماتی که به آستان قدس می‌رسد از طریق موقوفات و نذورات هست، واقف و ناظر آن‌کسی که نذر کرده گفته این باید خدمت به محرومین شود نگفته که به فلان قوم، قبیله و باندی داده شود، کسانی که می‌خواهند خدمات ارائه دهند اگر خدایی نکرده قومی قبیله‌ای را مدنظر قرار دهند درواقع عمل غیرشرعی انجام داده‌اند، خلاف نیت واقف و ناظر عمل کرده‌اند باید نیت واقف و ناظر در این خدمات لحاظ شود.
ما در هرجایی و در کانون‌های شهرستانی می‌رویم، به‌خصوص بارأی ائمه جمعه هستند، این نکته را تأکید می‌کنیم که هم شرعاً و قانونا که نیت واقف و ناظر باید رعایت شود و تولیت آستان قدس رضوی ابلاغ کرده که کسی حق ندارد این خدمات را با ملاحظات خاص قومی و قبیله‌ای ارائه دهد.
خادم یاران گزینش دارند بالاخره این‌ها می‌خواهند در حرم امام رضا (ع) خدمت کنند قطعاً باید افرادی باشند که در شأن خادم امام رضا (ع) باشد، وقتی کسی به حرم می‌رود، 12 بار در طول سال هرکدام از خادم یاران می‌توانند به حرم خدمات ارائه بدهند آنجایی که بالباس مخصوص خادمین حرم را می‌پوشد زوار خبر ندارند که از یاسوج، دهدشت یا گچساران رفته یا از جای دیگر! قاعدتاً باید در شأن آنجا باشد و چون می‌خواهند خدمات ارائه دهند باید از افراد مورد اعتماد باشند و بر کار آن‌ها نظارت می‌شود.
نظارت بر خادم یاران می‌شود و اگر جایی دیدید که خادم یاران غیرازآن شرایطی که دستورالعمل‌ها است، چیز دیگری را مدنظر قرار داده است، آن فرد را از سامانه خادم یاری حذف می‌کنند.
نظارت‌ها هم از آستان قدس و هم از طرف ما نظارت صورت می‌گیرد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

اااا
France
درود بر دکتر هدایت خواه
امید
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی در انتخابات ثبت نام نکن
سجاد
Iran, Islamic Republic of
می ترسی
امید
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی در انتخابات ثبت نام نکن
هموطن
Iran, Islamic Republic of
سلام.فکر می کنی اگه ثبت نام کنه شق القمر میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه داداش ایشون به یه مهره سوخته در تارک سیاسی بویراحمد و دنا بدل شده است و صحبت های ایشان در ماههای اخیر فرار رو به جلو ویافتن محبوبیت از دست رفته خویش است
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
ترسيدين بياد. بايد بياد
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
به داداش خودم نوشت افزار و کیف داده بودید و در پایان گفتند اینها را آقای هدایت خواه داده و در آینده میخواد ثبت نام کنه برای انتخابات رای بهش بدید.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا . بیا دفتر و بگو تا پیگیری شود. چون آقای هدایت خواه گفتن اگه یک مورد سراغ دارید که گفته باشن برا انتخابات بیایین بگین تا پیگیری شود.
Iran, Islamic Republic of
رئيسي !
Iran, Islamic Republic of
به مردم ماهیگیری یاد دهید نه ماهی.
ناشناس
Netherlands
دیندار سیاسی نباشیم !
Iran, Islamic Republic of
دینداری که سیاست نداشته باشد همیشه فریب میخوره. اتفاقا دیندار باید سیاست داشته باشد.
ناشناس
Netherlands
به شکست سوم سلام. با وجود همه حمایت های نهادی بازم شکست میخوری
طرفدار روشنفکر
Netherlands
کاش رقابت عادلانه بود تا عیار افراد مشخص میشد .
یه عده با پول و یه عده هم با حمایت یک سری نهادها .
ناشناس
Netherlands
آقای هدایت خواه ! دست از این رفتارا بردار .
مانع موفقیت دکتر روشنفکر نشو .
اگه کاری برای رضای خدا انجام میدی نیاز نیست براش کنفرانس خبری برگزار کنید .
هشت سال رفتی دیگه بسه . دو دور هم شکست خوردی .

کوتاه بیا . نرو به سمت شکست سوم .
سفلی دیگه بهت رای نمیده .
ناشناس
Netherlands
بعضیا نون محرومیت و ناآگاهی !!!
که چوب منفعت طلبی و قدرت طلبی بعضیا رو میخوره !
محمد
Iran, Islamic Republic of
تا کی میخوای. حنات دیگه رنگی نداره
Germany
بجز شعار و كمو زياد گفتن
خو ثبت نام نكن و مث بزرگواري فرصتو بده به آدماي ديگه
يه بار برا هميشه خودتو به همه ثابت كن نه اينكه صبح و عصر نداشته باشي و همه چيو به لخظه اخر واگذار كني ك ببيني منفعتت هست يا نه
Germany
معناي واقعي يعني كارا هايي تو انجام ميدي
با پول بيت المال داري تبليغ ميكني برا خودت
زارعي اگه خرج ميكنه پول شخصي خودشه اما شما با پول بيت المال و پول امام رضا كه مستضعفين به امام رضا دادن داري خرج ميكني
پس زارعي اگه رأي . اما تو با پول...
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
البته زارعي با پيمانهاي بدون مناقصه راه و شهرسازي و اب فاضلاب
United States
هم سیاسی کردن . از اعتقادات مردم از اسم امام رضا از پول امام رضا استفاده میکنند.بابا وضعیت اقتصادیمون ک این وضعشه حداقل دین و ایمانمونو بزارید برامون بمونه.بترسید از اون روزی ک برای مردم اشکار شه.این رو جلوی چشم مردم خراب نکنید.چرا اصلا پول امام رضا دست عده ای خاصه.پول امام رضا از نفتم بیشتره تو این مملکت، بعد یه عده اینو برداشتن به میل خودشون دارن خرج میکنن.
به
Germany
آقاي هدايت خواه مردم عاقل شده اند نميخواد با اين ظاهر و /مظلوم نمايي كني
٨ سال داخل مجلس بودي و اينقد نمايندگي زير زبون و دندونت مزه كرده كه بازم با //ميخواي برگردي به خانه ملت
شما خادم نيستي شما //و دنبال ميز و صندلي و قدرت
Germany
شما ديگه كي هستين كه مردمو ساده فرض كردي
بابا جان حداقل ب حرفابي كه خودتون در مورد آخرت ميزنيد فكر كنيد /از آتش جهنم و مردمو /قرار نده
سی سخت
United States
درود بر دکتر
شهباز
Romania
امام رضا را سیاسی نکنید
شهباز
Romania
امام رضا را سیاسی نکنید
شهباز
Romania
امام رضا را سیاسی نکنید
شهباز
Romania
امام رضا را سیاسی نکنید
شهباز
Romania
امام رضا را سیاسی نکنید
شهباز
Romania
امام رضا را سیاسی نکنید
Iran, Islamic Republic of
اون کسی که به نام سادات محمودی کامنت گذاشتی قطعا اهل سادات محمودی نیستی خیلی تابلو نوشتی. کامنتهای مخالف هم مشخصه کار یک نفر بیش نیست
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر هدایت خواه تا کی میخواهی مغرور باشی چرااجازه خودنمایی به دیگر اصولگریان نمیدهید به ولا شما رای بیار دیگه نیستید جنابعالی همان کارهای دفتر استان قدس انجام بدید دیگه تو انتخابات شرکت نکنید بنده به عنوان یه اصولگرا هیچ زمان به جنابعالی رای نخواهم داد بخاطر حرف هایی که دکتر احمدی نژاد زدید شما به تاریخ پیوستید
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
چرا خدمات پزشکی و کمک به مستضعفان و ... را در شهرستان های دیگر انجام نمی دهید فقط در حوزه انتخابات بویراحمد و دنا انجام می هید ما هم جز استان هستیم و شش شهرستان دیگر هم هستند و جز استان کهگیلویه و بویراحمد هم هستیم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کانون های خادم یاری در تمام شهرستان ها فعال هست و محدود به شهرستان های بویراحمد و دنا نمیشه و سفرهای جهادی دفتر آستان نیز در تمام مناطق مورد نیاز استان انجام می شود، بدون علم و اطلاع قضاوت نکنید و حکم صادر نکنید.
ما ملت خیلی جالب و غریبی هستیم، گاهی شخصی، جناحی، گروهی و نهادی را متهم میکنیم به اینکه چرا از موقعیت، جایگاه و نفوذ و امکاناتش برای خدمت استفاده نمیکند، وقتی هم که وارد میدان خدمت رسانی میشوند، هزار و یک انگ و اتهام دیگر میزنیم. اغلب کسانی را که باید مخاطب اصلی مطالبه گری ما باشند را فراموش می کنیم و همان افرادی که باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند با فرافکنی ذهن مردم را به سمت افراد، جناح ها، گروه ها و نهادهای دیگر منحرف می کنند تا از زیر بار مسئولیت و پاسخگویی شانه خالی کنند.
بدون علم و اطلاع کافی از موضوعی، اتهام میزنیم، آبرو می بریم، قضاوت می کنیم و حکم صادر می کنیم.
علمداری
Iran, Islamic Republic of
دفتر استان قدس رضوی چرا هشتاد درصد از هم طایفه های شما (گودرزی) هستند؟ اگر خادم هستند چرا حقوق بهشون میدی؟چرا تو دفتر استان قدس رضوی چرا از طائفه دیگر استفاده نکردید؟ یعنی اینها حقوق نمیگیرن ؟چرا تمام دست اندرکاران این دفتر از ریس تا حسابدار تا دفتردار تا منشی تا آبدارچی و ..... همه از هم طایفه هات هستند؟ اینها همش جای سوال دارد. شما منشعه قوم گرایی هستید و ترویج آن هستید.
Iran, Islamic Republic of
اینجا اصن کسی حقوق دریافت نمیکنه جز یک یا دونفر
بانک قرض الحینه رسالت
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه اول /تربیت کنه بعدبیا به فکر جوانهای مردم باشه....بخداسوگند/ دور موهای سرشو چنان سفیدکرده بود مدل آلمانی که آدم ازدیدنش /میکشید
سجاد
Iran, Islamic Republic of
بی سواد اول درس متن تایپ کن که منظورت مشخص باشه بعد انتقاد کن .صندوق رسالت خو کلا طایفه چهار لنگه
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
بقران بخدا قسم اون کسی این نوشت افزار و کیف ها را آورد همجوری به داداشم گفت اگه راست میگه برای انتخابات نیست ثبت نام نکنه تا مردم به خدمات و صداقتش را باور کنند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
بيا ثابتش كن
لوداب
Iran, Islamic Republic of
استان قدس رضوی را انتخاباتی نکنید سیاسی نکنید خواهشا.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای دامیده را حسابدار استان قدس رضوی هست که از هم طایفه شما هست یعنی تو این استان کس دیگری نیست؟
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
تورو به امام رضا قسم.امام رضا را سیاسی نکنید امام رضا حرمت داره کرامت داره.
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه دیگه بسه هشت سال نماینده بودی عملکردتو بگو
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
من اهل سادات محمودی هستم اگه میخواهی شمارمو تا بدم که دورغ گفتمه یا نه
Iran, Islamic Republic of
اون کسی که به نام مکانهای مختلف مثل دهدشت و لوداب و ... کامنت مخالف میفرستی معلومه که یک نفر بیشتر نیستی اگه عصبانی هستی می تونی خبر نخونی😁
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
اآقای هدایت خواه اون کسانی بهت مشاوره میدن مشاور اشتباه میدن و به اهدافشون نمیرسن چون خدایی فکر نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
جالبه ک کامنتای مارو تایید نمیکنید.نه توهین تو حرفامون هست نه چیز دیگ ای
Iran, Islamic Republic of
اینایی که اینطور با بعض از هدایت خواه انتقاد میکنن عموما همونایی هستند که فجایع پارتی بازی و فامیل بازی را در استخدام .و پیمانکاریهای خاص را به بار اوردن. و می ترسن. به زودی همه فجایع به اسم برا مزدم رو خواهد شد
ط
Iran, Islamic Republic of
اگر سیاسی نیست چرا همه نمایندگان استان قدس از اصولگراها هستند
بویراحمدی مارگون
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیزی که برای آقای روشنفکر کامنت میگذارید و از ایشان حمایت میکنید و برای ایشان تبلیغ میکنید من قصد بی احترامی ندارم اما خدا وکیلی و انصافا روشنفکر توان نمایندگی مردم دو شهرستان بویراحمد و دنا را در مجلس دارد ؟؟؟؟ توان تعامل و رایزنی با وزرا و بدنه مدیریتی کشور را دارد ؟؟؟ قدرت ایستادن در مقابل نمایندگان تمامیت خواه استانی و کشوری را دارد ؟؟؟ سابقه مدیریتی ملی دارد
Netherlands
سابقه دكتر روشنفكر رو برو مقايسه كن با همين هدايت خواه و زارعي قبل از نمايندگيشون،هدايت خواه قبل از نمايندگي يه معلم ديني معمولي بود و زارعي هم به كارمند ساده
ولي دكتر روشنفكر رئيس شوراي شهر دهدشت،معاون آموزش و پرورش استان،رئيس دانشگاه فرهنگيان،گزينه مدير كلي آموزش و پرورش،معاون فرماندار گهگيلويه
ابوالفضل
United Kingdom
دهکده گردشگری روح الله پوش http://touristvillagepoosh.ir
سجاد
Iran, Islamic Republic of
پاداش هر عملی با خداوند متعال میباشد کسانی که با اغراض سیاسی خدمات استان قدس را نفی میکنن و بهانه را وجود دکتر هدایتخواه در راس نمایندگی استان میدانند بفرمایند چه خدمتی به مردم محروم کرده اند مگر این نیست که به پارتی بازی وخوردن حق دیگرجوانان بیکار در این شهراقوام خود را در بیمارستان به کار گرفتند فردای قیامت چگونه جوابگو هستید ایا در محکمه وجدان خود جوابی دارید
شمو
Romania
امام رضا ایخی
اصولگراها
Romania
جناب اقای هدایت خواه خواهشمندیم این قضایارا دیگه تمومش کن.
Iran, Islamic Republic of
قشنگ معلومه کلی از هدایت خواه ترسیدن. دمش گرم
Denmark
ان شاء الله با ورود قدرتمند حاج قوام فروزان همه معادلات کاسبان قدرت بر هم می ریزد .
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
جنبه سیاسی داشتن در جهت کارامدی دین فاقد اشکال است اما سوء استفاده و استفاده از کُنشی نادرست از بیت المال بخصوص اموال استان قدس خیانت به دین , تشیع و نظام اسلامی ست. اقای هدایتخواه خادم امام رضا بودن و تلاش در جهت خدمت به معیشت فقرا حتما توفیق الهی دارد شما در یک ازمون تاریخی قرار گرفته اید . چنانچه مسؤلیت دفتر استان قدس را دارا باشید و در انتخابات اینده کاندیدا باشید بخواهید یا نخواهید مدیریت شما شائبه‌ برانگیز است و ازمون دینداری ... اما چنانچه در رقابت سیاسی کاندیدا نشوید قطعا رویش , خدمت به اسلام و ایجاد یک نگاه مثبت به دین خواهید شد. بنابراین فریب.. ثروتمند و حلقه زده به پیرامون خود را نخورید با خود و خدای خود خلوت نمایید از همفکران و حامیان پاک دستت مشورت بطلب و هر انچه میتواند منشأ خدمت به ائمه باشد همان را انتخاب فرمایید.
Iran, Islamic Republic of
چه جالب. کسانی که با مثلا دلسوزی از خدا و پیغمبر می گویند و آستان قدس را شائبه سیاسی میدانند، آیا بیت المالی که. یک عده شده شائبه ندارد؟؟؟ مگه بیت المال مسلمین حرمتی بیشتر از آستان قدس ندارد؟؟؟ چرا اونجا اعتراض نمیکنید؟؟؟ بهانه هدایت خواه است که از ترسش آستان قدس را بهانه میکنید، اما سوء استفاده های شخصی از بیت المال خدمت شده
Iran, Islamic Republic of
کبنا پیداست خیلی اصول گرایی .هیچ کدوم از پیام ها رانمیزنی متاسفم برات
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای هدایتخواه ازاقدام های غلط. دربین مردم استان حرف نمی زند آقای هدایتخواه باید بداند مردم آگاه هستند خیلی ازایشون فهمیده ترند تاریخ مصرف حرفها به پایان رسیده اگر ده بار هم وارد گود انتخابات شود مطمئن باشد مردم غیور وشرافتمند بویراحمد به ایشان رای نخواهند داد
نصرت زاده
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا دکتر هدایتخواه هم همراه و همدل و هم صدای با حامیان ندای وحدت ، برای موفقیت دکتر روشنفکر پای کار خواهد امد.چرا ک تنها راه موفقیت و غلبه بر .قط دکتر مهدی روشنفکر است و لاغیر.
United Arab Emirates
هر بسته ای که میبرن به اسم هدایت خواه ورئیسی پخش میکنن. دست این افراد بیفته
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها طوری از سوء استفاده نوشتن انگار که بقیه سیاسیون از جیب خودشون به مردم میدن. اگه قرار انتقادی بشه چرا دهنتون رو بقیه بستین؟؟ پارتی بازیها- طایفه گرایی ها- فامیل بازیها- واگذاری امتیازهای دولتی و عمومی و ... معلومه انتقادهایی که از یک نفر میشه کاملا حب و بغضه
؟
Iran, Islamic Republic of
چرا پیام هارا ویرایش می کنید.من که فقط هدایت خواه را نقد کردم بهش توهین نکردم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1