تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۷۴۵۷۶
در همایش سفیران ایثار مطرح شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: نباید به هیچ‌وجه مسائل سیاسی در کنگره شهدا دخالت داده شود / امنیت کنگره را جدی بگیرید

۱
۰
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:  نباید به هیچ‌وجه مسائل سیاسی در کنگره شهدا دخالت داده شود / امنیت کنگره را جدی بگیرید
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید به هیچ وجه مسائل سیاسی در کنگره شهدا و سایر همایش‌های مربوطه دخالت داده شود.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل در همایش سفیران ایثار (دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد) که با حضور آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران و مدیران ارشد در سالن اجتماعات سپاه فتح برگزار شد، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: به مسئولان خداقوت عرض می‌کنم که کار سنگین انتخابات و میزبانی ایام نوروز را به‌خوبی انجام دادند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان و سربازان نظام اشاره کرد و گفت: به یاری خدا شاهد نابودی اسرائیل این رژیم صهیونیستی و منفور خواهیم بود.
وی گفت: کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را پیش‌رو داریم که به‌منظور پاسداشت حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما برگزار می‌‌شود. من اعتقاد دارم باتوجه به حضور مسئولان در کنگره شهدای سایر استان‌‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مراسم کنگره شهدای استان در سطح بهتر و فاخرتر از سایر استان‌ها برگزار می‌شود. 
سردار حمید خرمدل افزود: بر اساس نقشه و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و همکاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد اردوگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی (شلمچه) بی‌نظیرترین اردوگاه خواهد بود.
کنگره شهدا
وی از خرید 4500 صندلی و یک سیستم صوتی خیلی خوبی خبر داد و افزود: بخشی از کارهای مربوط به برگزاری کنگره شهدای استان در شهرستان‌ها اگر بخواهیم صادقانه بگوئیم، انجام نمی‌گیرد. شاید به دلیل برگزاری انتخابات بوده که حق هم دارند. اما اصلاً فرصت نداریم و باید به سرعت کارها را دنبال کنیم. لذا از فرمانداران انتظار داریم که جلسات هماهنگی در شهرستان‌ها گرفته شود و از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره استفاده شود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این کار متعلق به سپاه نیست. متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است، کار متعلق به همه است و ما باید با عملکردمان بدرخشیم. زمان محدود است و خیلی از رزمندگان از دنیا رفته‌اند و بعضی از آنها پا به سن گذاشته‌اند و خیلی از مادران و پدران شهدا نیز از دنیا رفته‌اند و باید به سرعت آثار و عکس‌هایی که از رزمندگان و شهدا باقی مانده جمع آوری کنیم.
سردار خرمدل گفت: نباید به هیچ وجه مسائل سیاسی در کنگره شهدا و سایر همایش‌های مربوطه دخالت داده شود. خدای نکرده ما نباید این آئینه تمام نمای شفافیت، صداقت، ایمان و اعتقاد را به مسائل سیاسی آلوده کنیم. باید عامل وحدت که همان ولایت، ایمان و تقوا بود، ترویج داده شود.
کنگره شهدا
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امنیت کنگره را باید جدی گرفت، اظهار کرد: امنیت را نباید دست و کم گرفت و باید با حساسیت زیاد امنیت تجمعات، یادواره‌ها و... را برعهده گرفت. هر چه مربوط به امنیت کنگره و همایش‌ها است را باید با دقت مورد بررسی قرار داد. این همه هزینه می‌شود نباید خدای نکرده با یک حرکت جزئی امنیت آن زیر سئوال برود و استان در سطح کشور بدنام شود.
سردار خرمدل گفت: خدمت به شهدا در زندگی ما برکت دارد. گیر قوانین و مقررات نشوید و به برگزاری هر چه بهتر کنگره کمک کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Netherlands
کجا کار انتخابات را به خوبی انجام دادند سردار ؟!!!
اگر این انتخابات خوب بود پس این همه اعتراض مردم به مجریان و برخی ناظران برای چیست؟
اگر این روش خوب است پس به کاندیداها شفاف اعلام کنید هر کس پول بیشتری دارد وارد انتخابات شود
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1