تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۷۱۰۶۲
کبنا گزارش می‌دهد

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، ناتوان از گرفتن یک بالگرد

۱
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، ناتوان از گرفتن یک بالگرد
کبنا ؛همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در تیرماه امسال، بالگرد اورژانس در منطقه دیشموک شهرستان کهگیلویه سقوط کرد. خوشبختانه در این حادثه، خلبان، کمک خلبان و تکنسین اورژانس زنده ماندند، اما این حادثه نشان داد که بالگرد اورژانس برای مردم این منطقه چقدر ضروری است.
مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد پس از این حادثه، مرتباً از پیگیری و مکاتبه با مسئولان کشوری برای دریافت یک بالگرد دیگر خبر داده‌اند. اما این حرف‌ها و ادعا‌ها، مردم این استان را قانع نکرده است.
از آن زمان تاکنون، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد تنها وعده داده‌اند و پیگیری‌هایشان بی‌ثمر بوده است. آن‌ها بار‌ها اعلام کرده‌اند که مکاتبه کرده‌اند، با وزیر صحبت کرده‌اند و در حال پیگیری هستند. اما این همه ادعا و حرف‌های توخالی، هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
مردم این منطقه می‌گویند که بالگرد اورژانس برای آن‌ها یک ضرورت است. آن‌ها در منطقه‌ای کوهستانی و صعب‌العبور زندگی می‌کنند که دسترسی به امکانات درمانی با مشکل مواجه است. در صورت بروز حادثه، بالگرد اورژانس می‌تواند سریعاً مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کند اما در نبود بالگرد اورژانس، این امر بسیار دشوار و در بسیاری از موارد غیرممکن است.
مسئولان استان شیوه مطالبه‌گری را بلد نیستند
یکی از دلایل عدم موفقیت مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیگیری مطالبات مردم، این است که آن‌ها شیوه مطالبه‌گری را بلد نیستند. آن‌ها با مسئولان کشوری به خوبی ارتباط برقرار نمی‌کنند و نمی‌توانند خواسته‌های مردم را به آن‌ها منتقل کنند.
در این زمینه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز باید نقش خود را ایفا کنند. آن‌ها باید پاسخگوی مردم باشند و برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.
بالگرد اورژانس یک مسأله مهم و ضروری برای استان کهگیلویه و بویراحمد است. مسئولان استان باید هرچه زودتر این مسأله را حل کنند و رضایت مردم را جلب کنند.
مسئولان استان باید با مسئولان کشوری ارتباط نزدیک برقرار کنند و خواسته‌های مردم را به آن‌ها منتقل کنند. این ارتباط باید مستمر و مداوم باشد. همچنین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید برای پیگیری این مسأله، تلاش بیشتری کنند و با مسئولان کشوری دیدار کنند. این دیدار‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق و با هدف رساندن صدای مردم انجام شود.
مردم و رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز باید مطالبه‌گری خود را ادامه دهند و از مسئولان بخواهند که هرچه زودتر این مشکل را حل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1