تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۶۹۹۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

(تصاویر و فیلم ) ضرب و شتم پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج با چاقو / پرستاران: امنیت جانی می‌خواهیم / محمود شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: مشابه این را دو هفته گذشته در گچساران و کهگیلویه داشتیم / اگر قول‌هایی که در خصوص امنیت پرستاران داده شده است، اجرا نشود، من دیگر معاون درمان نخواهم بود

۶۷
۴
(تصاویر و فیلم ) ضرب و شتم پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج با چاقو / پرستاران: امنیت جانی می‌خواهیم /  محمود شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: مشابه این را دو هفته گذشته در گچساران و کهگیلویه داشتیم / اگر قول‌هایی که در خصوص امنیت پرستاران داده شده است، اجرا نشود، من دیگر معاون درمان نخواهم بود
کبنا ؛جلسه اعتراضی پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج در پی ضرب و شتم یکی از پرستاران با چاقو توسط یکی از همراهان بیمار با حضور معاون سیاسی استانداری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، ساعت 3 بامداد یکی از همراهان بیماری، پرستاری را در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با چاقو مورد ضرب و شتم قرار داد و همین مسئله موجبات نگرانی و اعتراض سایر پرستاران را در پی داشت. صبح امروز (شنبه 11 آذر 1402) پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج نسبت به این مسئله و به‌خطر افتادن سلامت و امنیت جانی خود در سالن اجتماعات این بیمارستان اعتراض کردند. سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمود شهامت معاون درمان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد  و جمع دیگری از مسوولان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج حاضر شدند و صحبت‌های پرستاران را شنیدند.
یکی از پرستاران در این جلسه با تشکر از مسوولان گفت: از مسوولان می‌خواهیم که با هر شیوه‌ای که می‌توانند در راستای سلامت جان پرستاران گام بردارند. اگر می‌خواهید که انگیزه کار در بین پرستاران بالا برود، لطفاً برای امنیت جان پرستاران تلاش کنید. من خودم با انگیزه بالایی در اینجا مشغول شدم، اما ادامه این روند کار برای ما سخت است.
وی افزود: تا جایی که جان در توان دارم، کار می‌کنم، اما دیگر با این وضعیت بهتر است که انصراف بدهم.

در ادامه یکی از پرستاران گفت: ضرب و شتم پرستاران معضل بزرگی است. الگوی ما پرستاران حضرت زینب (س) است که مظهر صبر، استقامت و شجاعت بود. اولویت ما جان بیمار است. من خواهش دارم که برای امنیت ما تلاش شود. امنیت ما از هر چیزی مهمتر است. برای اینکه مراقبت از بیماران به‌خوبی انجام بگیرد باید امنیت پرستاران را هم در نظر بگیرم. [در حین صحبت‌های این پرستار، همهمه زیادی در سالن شکل گرفت و پرستاران می‌گفتند؛ مهم امنیت جان‌مان است.] 
   
یکی دیگر از پرستاران با خطاب قرار دادن شهامت، معاون درمان علوم پزشکی یاسوج، گفت: برای بهبود این وضعیت باید چاره‌ای برای امنیت پرستاران اندیشیده شود. ما همیشه از این حرف‌ها می‌زنیم، اما کسی توجه نمی‌کند.
در ادامه یکی دیگر از پرستاران گفت؛ بارهای بار به ما تعرض و توهین شده و ما هم گفتیم، اما گوش کسی بدهکار نبود. اگر ما باید سرکار باشیم، خوب حامی هم باشید. پرسنل بی‌انگیزه هستند، اگر می‌آیند، سرکار به فکر قسط‌هایی هستند که سر ماه باید پرداخت کنند. 
فردی دیگری پشت میکروفن آمد و گفت: الان همکار ما در بخش ICU بستری است، کی باید پاسخگو باشد. 
او به کمبود تجهیزات گریزی زد و گفت: خدا را شاهد می‌گیرم، من داخل درگیری یک بار روپوش را شستم و دو باره پوشیدم. بعد برای ما مشخص کنید که ما دغدغه بیمار را داشته باشیم یا همراه بیمار. ما از دست همراهان بیمار فرصت نمی‌کنیم که کارهای بیمار را انجام بدهیم.
وی افزود: مشکلات معیشت و رفاهیات را کنار بگذاریم، الان مهمترین دغدغه ما امنیت است. کمترین حق‌مان امنیت جانی است که همین را به ما بدهید. اگر نمی‌توانید، آن را تضمین کنید، اعلام کنید. [همهمه پرستاران]

محمود شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی ساعت 3 بامداد این خبر را شنیدم، به‌گونه‌ای نگران شدم که گویا برادر خودم بود و نگرانی شدیدی بر من تحمیل شد. دردها را بارها در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفتم و گفتیم؛ بشکند قلمی که ننویسد بر کادر درمان این استان چه می‌گذرد؟ [تشویق حضار]
وی افزود: متأسفانه به جای پرداختن به اصل و دغدغه‌های اساسی به مسائل جزئی پرداخت می‌شود که هیچ دردی را درمان نمی‌کند.
شهامت گفت: به جد این مسئله را از سوی مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد. مسائل امنیت پرستاران و کادر درمان یک موضوع کشوری است که دنبال خواهد شد.
وی از تماس معاون وزیر بهداشت و درمان سخن گفت و بیان کرد: معاون وزیر پیگیر سلامت پرستار مصدوم شد. در خصوص امنیت پرستاران قطعاً تصمیمی در سطح کشور گرفته خواهد شد.
   
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زحمت پرستاران و ارزش کار پرستاران بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: از آقای هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استانداری در خصوص همه بیمارستان‌های استان درخواستی داریم که به جدیت این مسئله را پیگیر باشند و همکاری نیروی انتظامی را در این خصوص داشته باشیم. ما شبیه این موارد را دو هفته گذشته در بیمارستان گچساران داشیم و با اسلحه وارد شدند و تهدید جانی شدند و در کهگیلویه هم موردی داشتیم.

وی افزود: واقعاً پرستار ما باید حواس‌شان به بیمار باشد یا همراه بیمار. ما خواستارم اشد مجازات در این مورد خاص را داریم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مطالبات پرستاران هم نکاتی را گفت و بیان کرد: من نگرانی خودم را در خصوص مطالبات پرستاران اعلام کردم و تصمیماتی هم اتخاذ شده است.
در حین صحبت‌های شهامت برخی از پرستاران صحبت می‌کردند و می‌گفتند؛ علاوه بر مطالبات ما امنیت جانی می‌خواهیم. 
شهامت در ادامه گفت: امروز 11 آذرماه 1402 است، اگر قول‌هایی که در خصوص امنیت پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج داده شده است، تا یک ماه دیگر اجرا نشود، دکتر شهامت دیگر معاون درمان نخواهد بود.
سعید جاودان سیرت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه گفت: همه مسوولان برای کادر درمان ارزش قائل هستند و حضور همه مسوولان در این جلسه به همین دلیل است.

وی افزود: در ابتدای این اتفاق، من با مقام عالی وزارت صحبت کردیم و ما هم مطالبه‌گر خواهیم بود و یقین داشته باشید، نتیجه‌‌ای که مطلوب همه ما خواهد بود، حاصل می‌شود.
سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، به برخی کم‌کاری‌ها در این خصوص اشاره کرد و گفت: تاکنون گزارشی از این قبیل به دست ما نرسیده است. جسته و گریخته خبرهایی را می‌شنیدیم، اما گزارش مکتوب به دست ما تاکنون نرسیده است.
وی افزود: دستگاه قضا این موضوع را به جد پیگیری و قاطعانه برخورد می‌کند. زحمات پرستاران با هیچ ارزش مادی قابل مقایسه نیست. شغل پرستاری، شغل مقدس است. رسالت بزرگ حضرت زینب(س) در حادثه کربلا بر دوش شماهاست.

به گزارش کبنا، در حین صحبت‌های هاشمی‌مهر پرستاران مرتب حرف می‌زدند و امنیت سخن می‌گفتند؛ تا جایی که هاشمی‌مهر گفت، مثل اینکه من تمام کنم و بروم، بهتر است.
هاشمی‌مهر در ادامه گفت: دو کارگروه تشکیل دهیم، یک کارگروه در حوزه امنیت پرستاران و کارگروه دیگری هم در خصوص مطالبات و مشکلات پرستاران. البته این اتفاق مربوط به امروز و دیروز نبوده و درگذشته تاکنون اتفاق افتاده است. فرهنگ سازی در سطح جامعه در این خصوص پسندیده است.


    
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیر حراست دانشگاه باید برکنار شود
Iran, Islamic Republic of
بازرس دانشگاه هم که تازگی ۲ شغله شده ، باید برکنار بشه
فرشید
Iran, Islamic Republic of
باسلام ضمن عرض خسته نباشین خدمت کادر درمان بااخلاق وزحمت کش متاسفانه در بین کارکنان بیمارستان شهیدجلیل افرادی وجود دارن بامردم بداخلاقی میکنن بایدشناسایی و توجیح شوند...
باوی
United Kingdom
بی اخلاقی دلیل نمیشه طرف با چاقو بزنی بکشی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیریت خاله خرزویه بدون هیچ تجربه و تخصصی نتیجش همینه.طرف هنوز مهر فارغ تحصیلیش خشک نشده گذاشتن رییس بیمارستان
🙄
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال جنابعالی...
همه دارن ی چی د ایگن، شما ایفرمایی ک بخاطر رئیس بیمارستان ک یک ماه نشده اومده؟
دکتر رضایی هم ی همراه بیماری خواست .اون تقصیر کی بود؟؟ لابد اونم تقصیر رئیس وقت بیمارستان بود!!
خواهشا قبل از نظر دادن فکر کنین!!
ح.آ
Iran, Islamic Republic of
وظیفه‌ی سایت خبری و اهالی رسانه رساندن خبر ب جامعه و‌مردمه و وظیفه ماها که این اخبار رو می‌خونیم و می‌خواهیم نظر بدیم؛ آگاهانه و منطقی نظر دادنه...
اگر کسی از پرسنل بیمارستانه خب وظیفه اش دادن نظر آگاهانه و با بصیرت تره...
برای مثال یکی نوشته پرستارم، بعد نظر داده ک فلان مسئول باید برکنار بشه تا این مشکل حل بشه!! یعنی این راه حله واقعا؟؟؟
خب مومن یعنی فقط در زمان ایشون چنین اتفاقی افتاده؟؟؟ سابقه نداشته؟؟!
یکی میگه رییس دانشگاه عوض بشه یا معاون درمان عوض بشه اون یکی میگه رئیس بیمارستان باید عوض بشه چون تازه اومده باید همه مشکلات رو حل کنه!
اون یکی میگه شهامت فلان کارو کرد باید استعفا بده...
اون یکی میگه فلانی تازه کاره
...فلانی فقط بخاطر ترس اومده...
خب یکیتون هم برا رضای خدا ی پیشنهادی بدین، خب ناسلامتی همتون که میگین از پرسنل هستین!
اکثرا امروز میگفتن ک باید کانکس نیروی انتظامی بیارن و مستقر بشه
خب شما ک پرسنل و پرستار و پزشک و ...هستی نظره معقولانه بده ک چه راه حلی داره برای این کار..نیروی انتظامی بیاد، نیروی حراست بیشتر بشه، همراه بیمار کمتر بیاد داخل...
واقع بین
Romania
البته صرب و شتم پرستاران کار غلط و قابل مجازاتی است،اما علت هجوم همراهان بیمار ها به همراه بیمارشان ناشی از وظیفه نشناسی کادر درمان است.
هر بیمار باید هفت همراه داشته باشه. یکی کنار تختش باشه که نیفته یا اگر حالش باشد خبر بده، یکی بره توی صف داروخونه،یکی نمونه را ببره ازمایشگاه،یکی بره نوبت رادیولوزی، یکی برانکارد و ویلچر بیاره و حتی بیشتر.
همراه یک بیمار در بیمارستان بودم، صدا زدن حلقی همراهان بیمار توسط کادر درمان از ایستگاه پرستاری در طول شبانه روز به ویزه نیمه دوم شب آزار دهنده و بدتر از بیماری بود..
مسئولان همه معضلات را با هم ببینند.
احسان
Iran, Islamic Republic of
طایفه ای فکر نکن
حسینی
Netherlands
متاسفانه شان و جایگاه همه مشاغل از بین رفته ..معلم پزشک پرستار ...وقتی بعضی مردم احترام افراد نگه نمیدارن باید باهاشون برخورد جدی بشه حتی خود مردم وقتی میبینن این برخوردارو باید اعتراض کنن به اون شخص .مطب پزشکی رفته بودم شخصی بلند شد و اعتراض که من کارمندم نباید توی نوبت بشینیم باید جلوی باقی افراد برم داخل .یا شخص دیگه ای ویزیت شده بود دعوا راه انداخت که باید پول من پس بدید پولش کلا 100 تومن بود متاسفانه همه نظاره گر بودن
Iran, Islamic Republic of
ضارب رو ^^
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیل قوت^؟^؟^^
پژمان
Iran, Islamic Republic of
این همه استرس و شب بیداری واسه ۱۰ تومن خدایی زور داده.طرف حداقل ۶ تا شیفت شب داره و روزای تعطیل واسش معنی نداره چون باید شیفت باشه و بعدش این بلاها رو سرشون بیارن...تو ^ نه ب خدمت گزارا.ب خدا حقشون این چیزا نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر شهامت که دو هفته پیش استعفا داده بود مگر هنوز معاون درمان است ؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اینکه دکتر شهامت هر روز تهدید به استعفا می کند چه معنی دارد اگر نمی تواند کاری انجام دهد و مطالبات پرسنل را پرداخت کند رفتنش از نان شب واجب تر است. در صورتی که همه می گویند معاونت درمان تعطیل است.
Iran, Islamic Republic of
مدیر پرستاری باید برکنار شود
مدیر حراست باید برکنار شود
معاونت درمان فرار رو به جلو دارد
رئیس دانشگاه هیچ ارزشی برای کار پرستاران قائل نیست از ترس امروز در بیمارستان حضور پیدا کرد
Iran, Islamic Republic of
زنگ خطر جانی کارمندان خیلی وقت است در این استان به صدا درامده است فرهنگیان ..کادر درمان...نیروهای انتظامی در نوک این توهین ها و تعرضها قرار دارند
مگر ماها کارمندان دولت نیستیم چرا قوانین دفاع از ما ضمانت اجرایی ندارند
مگر یک بیمار چند همراه باید داشته باشد
گاهی وقتها یک نفر تصادفی می اورند اورژانس ولی همراهانش چند اتوبوس هستند
کمبود امکانات پزشکی چه ربطی به پزشک و پرستار دارد که همراهان بیمار به انها توهین میکنند
من کارمند علوم پزشکی و کادر درمان نیستم
اما در بیمارستانهای استان شاهد برخورد زشت و بی ادبانه ی همراهان بیمار با کادر درمان بودم...مدیران استان کارد دارد به استخوان میرسد مسائل استان با قوم و رفیق بازی حل نمیشود
فکری اساسی می طلبد.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
هیچ عذر وبهانه ای برای انجام این کار وحشیانه وغیره اخلاقی ودوراز فرهنگ وجود ندارد انشالله که هیچوقت چنین اعمالی تکرار نشود ،،،،،ولی خواهشی که از کادر بیمارستان مخصوصا شهید جلیل دارم این هست با بیمار و همراه بیمار صبور تر برخورد کنند و همیشه در برخورد با بیمار و همراه بیمار خودشون رو جای اون بندگان خدا تصور کنن که درچه شرایطی هستن ،وبا محبت وصبر وحوصله به درمان بیمار کمک کنند،،،متاسفانه در اورژانس بیمارستان بعضی پرستاران بخصوص ،،فوق العاده بداخلاقی وبددهنی با بیمار وهمراه بیمار دارند که باعث دلشکستگی وخستگی بیشتر بیمار وهمراهش میشود ،،،امیدوارم پرستاران وکادر بیمارستان بدون توجیه رفتار اشتباه،تغییر رویه دهند ،شاید که دیگر چنین مسائل نادرستی پیش نیاید
Iran, Islamic Republic of
مثل تمام موارد قبل از این فامیلهای اون ارازل جمع میشن میرن دستبوسی نماینده.نماینده هم زنگ میزنه جاودان سیرت میگه جمعش کن این قضیه رو.جاودان سیرتم میگه چشم قربان. میرن با وعده وعید از پرستار رضایت میگیرن و قضیه با خوبی و خوشی فیصله پیدا میکنه.و این دور باطل همینجور تا سالها ادامه داره در این استان.
باشت
United Arab Emirates
بالی بخت شهامت ... هفته یبار ایگو مو دیگه معاون درمان نیستم هیشکه هم توجه نیکنه🤣🤣🤣داستان روایی وسرت نیا صلوات🤣🤣😍
Iran, Islamic Republic of
این حرکت کلا اشتباهه ولی قبول کنید برخورد کادر درمان توی استان با بیماران فوق العاده بد هست
شهامت
Iran, Islamic Republic of
اگر شهامت راست میگه که چند بار اتفاق افتاده چرا به معاون استاندار اطلاع نداده.. شهامت اگر راست میگه همین امروز استعفا بده . هر موقع هرچی میشه میگه من دیگه معاون نیستم. خو نباش مگه خیال کردی قحط الرجال میرن سرفلکه یک افغانی میارن بهتر از شما ادرش میکنه.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ما منکر اینکه پرستار کار میکند نیستیم ولی بعضی از پرستارها هم خدا رابنده نیستن
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیل چقد شیفته جا و مقام و قدرت شدی، جای تو ردیف اول صندلی نیست باید زمان بگذره پخته تر بشی و پر از تجربه تا بیایی اینجا.
🧐
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی عزیز با این فکرت!
یعنی ایشون دقیقاً باید کجا بشینه؟ رئیس بیمارستانه ناسلامتی!
ردیف دوم پرسنل نشسته بودن یعنی اونا هم نظر ب جایگاهی دارن ک نشسته بودن و طالب مقام و قدرتن؟
خواهشا ی نظری بده ک برای پیشگیری از تکرار چنین فاجعه‌ای باشه نه اینکه تشخیص شخصیت و روانشناسانه بقیه رو قضاوت بکنیم!!
امید
United States
واقعا یه عده ک فرهنگ شهرنشینی ندارن وارد شهر شدن وحتی خاصیت حیوان بهتر از اینهاس....فردی ک این شکلی با پرستار یا پزشک یا اصلا یه شهروند برخورد داره رو باید اعدام کنن ک عبرت بشه .اعدااام راه چارس...چون بعضیا فرهنگ گوش فرا دادن به نصیحت رو ندارن
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی باعث این همه هرج و مرج در مراکز درمانی شده تنها راه حل این بحران فقط عزل جاودان سیرت می‌باشد کادر درمان داره زحمتشو می‌کشه ولی مدیران سیاسی توان مدیریت ندارن
پرستار ذلیل
United States
غیراز یکی کشته وابو تا مسولین به فکر بیفتن .فکر ایکنن کارهم نیکنن
Iran, Islamic Republic of
کسی جون سالم داخل بیمارستان جلیل نیبره
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر اکثر اونهایی که زمان غلام نژاد دنبال چنین حوادثی بودن تا فشار بیارن به وزارت برای تغییر رئیس دانشگاه الان دیگه یا پست و مقام دارن یا پیمانهای خوبی بهشون دادن و دیگه نیازی به شانتاژ رسانه ای؛رپرتاژ آگهی و تجمع و تحصن برای تخریب و توطئه علیه رئیس دانشگاه ندارن
محسن
United States
۸ماهه کارانه ندادن،انگیزه نمیمونه
کادر درمان
Iran, Islamic Republic of
سی بیان پرستارل ایما،همینو ک قمه ایکشن همش عامو خورزوتونن صبا ختو جوگیر ایابویین ایریت رضایت ایین،تا وقتی استان ایل و تباری اداره ایابو باید ایطو بو
Iran, Islamic Republic of
خودتونو مقایسه کنید با معلما
Iran, Islamic Republic of
آقای شهامت شما برای پاسخ ندادن به خواسته ها استعفا استعفا را بهانه کرده اید شما مسولین متهم ردیف اول هستین بعد از شما زننده چاقو
چرا که شما بازدیدهای سوری داشتین
شما چطور از نیروهای حراست و نگهبانی نباید خبر داشته باشین ک اینها مانع شلوغی همراه بیمار نشن پرستار باید تکریم ارباب رجوع داشته چیزیه ک شما مسولین یادگرفتین
خود شما با این سخنان باعث تنزل جایگاه پرستار شدید
شما بگید اگ پزستار بی حرمتی دید میتونه برای جانش کنار بکشه همونطور ک اآتش نشان اول باید حفظ جانش رو در نظر بگیره بعد بره در دل آتش و فداکارانه هم میره شما هم بگین اگ مزاحم پرستار شد میتوته دست از کار بکشه درحالی ک پرستار فداکارتر از این حرفهاست
آقای شهتمت با اولتیماتوم استعفا چیزی درست نمیشه
نیروی نگهبان شرکتی هست ک به هزار دلیل از جلیل میفرستن بهشتی از بهشتی امام سجاد از اونجا به رجایی ولی هیشکه نمیگه خطا کرده اخرتج بشه تعلیق بشع واقعا چرا؟
Iran, Islamic Republic of
بروم
نروم
بروم و.....
خودت با خودت چند چند هستی
بازی حالا ادامه داره
کسی کارت نداره
ب هر حال
مامیگیم برو ب سلامت
خودتون سبک و سنگین نکنید
دعوا نداریم ک
Iran, Islamic Republic of
بروم
نروم
بروم و.....
خودت با خودت چند چند هستی
بازی حالا ادامه داره
کسی کارت نداره
ب هر حال
مامیگیم برو ب سلامت
خودتون سبک و سنگین نکنید
دعوا نداریم ک
پرستار
United States
بیمارستان را به ستاد انتخاباتی نماینده تبدیل کردن و اومدن اینجا دارن حرف می زنند
Iran, Islamic Republic of
ربطی به نماینده ندارد .
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی که حراستش/ هست،تکلیفش مشخصه
Iran, Islamic Republic of
بابا فرهنگ خودتون را درست کنید آخه تا کی باید هی این رفتارها را ببینیم درست بشید
امید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضیا که وارد شهر شدن از زندگی شهرنشینی هیچی نمیدونن و بی خاصیت و مخل امنیتن.فرد خاطی رو اعدام کنن همه راضی ان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بی مسئولیتی بعضی از پرستاران کارد را به استخوان رسانده ببینید یه طفل معصوم را مثل موش ازمایشگاهی چه بلایی سرش می اورند بارها بعلت کم کاری پرستاران مشکل برای بیماران درست شده پرستاری که به نحو احسن کارش را انجام می دهد ممنون او هم هستیم و کمال تشکر و قدردانی را از او داریم
Romania
والله بالله تالله تا مردم این دیار همچنان چوب و چماقی زندگی میکنند هزار هزار جلسه و صدها تئوریسین و مدیر تراز اول دنیا را وارد کنیم و امورات این استان را بدست بگیرند هیچ تغییری در وضعیت زندگی اتفاق نمیفته.
اگر نیروی حراست و نیروی انتظامی بود و این بی فرهنگ چاقو را به گردن آنها وارد میکرد چه تغییری در اصل موضوع اتفاق میفتاد؟
پس هرکاری هم برای پیشگیری از این اتفاقات انجام بشه اما مردم در عصر تکنولوژی و هوش مصنوعی همچنان عصر حجری زندگی کنند چه انتظاری دارید؟
پرستار
Iran, Islamic Republic of
این عمل زشت وخبیث چندمین باری است که اتفاق می افتد اگر قاطعانه با عوامل آن برخورد نشود شاهد تکرار آن به سبک های مختلف دراین استان خواهیم بود . فرق نمی کند یاسوج باشد یا گچساران ویا دهدشت بااین فرهنگی که در بعضی از خانواده ها وجود دارد انتظار توسعه فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی هم نباید داشته باشیم . بعضی دراین استان فکر می کنند چون طایفه ای بزرگ دارند باید هرکه به حق یا ناحق چه با حرف وچه با عمل جلویشان ایستاد باید باچماق وبه قول خودشان با برنو باید باآنها برخورد کرد اینها فکر می کنند چون زور دارند ، فامیل دارند ، پشتیبان دارند ، پارتی دارند باید قانون شکنی کنند وقانونشان به اصطلاح هرت است . مردم فهیم خصوصاً جامعه ی پزشکی وپرستاران از مقامات قضایی انتظار دارند با مرتکبین و هنجار شکنان درجامعه برخورد قاطعانه داشته باشندتادرس عبرتی باشد برای آینده .
Iran, Islamic Republic of
حاجی استعفا بده. اگه نمیتونی رییس بیمارستان مشخص کنی اگه نمیتونی از پرسنل حمایت کنی اگه نمیتونی .....
میتونی استعفا بده
Iran, Islamic Republic of
بیشتر پرستاران خودشون شعور برخورد با مردم را ندارن
Iran, Islamic Republic of
برخورد بیشتر کادر درمانی از اراز و اوباش کمتر نیست
Iran, Islamic Republic of
ضعف فرهنگی ما چه ربطی به دیگران دارد؟؛
United States
حراست ونگهبانی بیمارستانها به نیروی لنتطامی محول شود بهتر است.
رضا
Germany
بیمارستان جلیل از بی سر و صحاب ترین بیمارستان هاس
هیچ گاه یادم نمیره ساعت ۱۰ شب یک اتاق ۴ تخته ۳ تا تختش ۹ تا همراه توی اتاق بود .
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
هرگونه درگیری با کادر درمان کاری زشت وناپسند وغیر انسانی است.اما ایا این جماعت درمانگر تا حالا از خودتون پرسیدید چرا چند نفر مجبورند همراه بیمار باشند واخرش هم بحث درگیری پیش میاد وهمیشه هم مردم مقصر بحساب میان.چیزی را که خودم تجربه کردم واسیبی دیدم که تا زنده ام از یاد نخواهم برد.از خودتون سوال کنید فیلم های بیمارستان خود گواه این مدعاست تا حالا چند بیمار را بدون داد فریاد همراه بر بالین بیمار حاضر شدید وبه وضعیت بیمار رسیدگی کردید؟چرا امار تلفات در بیمارستانهای یاسوج اینقدر بالاست؟چرا هر تصادفی که وارد بیمارستان می شود همه اطرافیان منتظر خبر بد هستند؟چرا بیماری را که در حال خونریزی شدیده بر سر شیفت من هست یا نیست رها میکنید وپزشک تا ساعت ها بر بالین مصدوم حاضر نمی شود تاانچه که نباید اتفاق می افتد.من عزیز ترین کسم را از دست دادم ودلیلی وجود ندارد بخاطر زحمت چند نفر از دهها نفر پرسنل از اشتباهات وکم کاریهای کادر درمان بگذریم /چرا بدون اشنا حتی در بیمارستان که دقیقه ها گاهی تعیین کننده هستند گاها پرسنل بوظایف خود عمل نمی کنند.در سیستمی که همه مسئولیتها نه بر اساس شایسته سالاری که رفاقتی تعیین می شود نتیجه جز این نخواهد بود.تا زمانی که نظارتی بر کار پرسنل نمیشود وتا زمانی که مردم در بی اعتمادی نسبت به عوامل بیمارستان بسر میبرند کاسه همان کاسه واش همان اش.در خاتمه برای پرستار مصدوم ارزوی شفای عاجل وبرای مردم بدبخت استانم ارزوی اینده ای بهتر
پرستار
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای جمشید نژاد مدیر پرستاری دانشگاه کجا تشریف دارند ؟ حدود ۱۶ ساله ایشون در همه ی دولت های مدیر بودند و الان هم هستند
باوی
Netherlands
امنیت داریم در روستای جوانان عشق لات بازی هم خودشان بدبخت کردند و هم طرف مقابل و حالا هم در بیمارستان عشق لات دیگری جوان مردم راهی مرگ کرده است قاطعانه با افرادی که مخل امنیت هستند برخورد کنید گاهی اوقات جوانان عشق لات گیر روی اعصاب مردم میرند مردم چقدر حوصله دارند که مقابل ورود به عنف و سایر موارد کوتاه بیایند.
Iran, Islamic Republic of
بابا حداقل در رسانه فارسی صحبت کنید تا مسئولین کشوری حرف شمارا بشنود و بفهمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا سیستم نطارتی بسیار ضعیف شده است کلا سیستم بیمار است وقتی برای اتل بندی یک دست شکسته دکتر یک میلیون نهصد هزار تومان زیر میزی و روز عمل ۹ نه میلیون زیر میزی می گیرد برای بیمار و همراه بیمار اعصابی نمی ماند یکطرفه به قاصی رفتن فایده ندارد ضمن محکومیت این عمل قبیح چاقو کشی در محیط بیمارستانی و درمانی و خسته نباشید خدمت پرستاران خدوم و دلسوز ولی واقعا بدانید که پزشکان متخصص با زیر میزی گرفتن جان مردم را به لب اورده اند گرانی و تورم فشار زندگی مردم را نابود کرده است چرا این مسئولین متوجه این پرخاشگری ها نمی شوند آقای هاشمی مهر با حقوق بالا و اضافه کار بالا رفاهیات بالا و انواع و اقسام درامدها که شاید الان هم دیگر فرزند دانش آموز یا بیکار نداشته باشد چه میداند که بیمار بدبخت و همراه فلک زده بیچاره چه می کشد همه این پرخاشگری ها نشانی از فقر و فشار و بیچاره گی است وگرنه هیچ کس دوست ندارد با همنوع خود با برادر و خواهر دینی و همشهری خود برخورد بدی داشته باشد و حتی لحظه ای کام کسی را تلخ کند ولی افسوس همه این هنجار شکنی ها و ابرو ریزی ها از عملکرد ناشی از عملکرد ضعیف مسئولین عالی رتبه کشوری است استان ما مردمی با صفا و رئوف هستیم ولی مورد ظلم و بی مهری و بی توجهی دولتها واقع گردیدیم نفت و اب و گاز مارا می بلعند با منت درصدی از ان را به استان می دهند آنوقت هم میگن خدمت ماندگار بودجه سفر فلان فلان بگذریم امیدوارم برای این عزیز بزرگوار مشکل خاصی پیش نیاید و با بزرگواری و برادری از اشتباه برادر دینی و همشهری خود گدشت کند چون گذشت خصلت مردان بزرگ است و گدشت خصلت خوب مردم استان کهکیلویه و بویر احمد است این مسئولین ضعیف استانی هم نه درد دل مردم را می فهمند و نه مشکلات پرستاران
Iran, Islamic Republic of
اول تو بیمارستان های یاسوج باید ساعات ملاقات از بیمار بستری شده . تعداد ملاقات کنندگان محدود شود
همچنین تعداد همراهان ..یک بار مریض داشتیم تو بیمارستان یاسوج بستری شد
اصلا نه انگار بیمارستان بود
انگار پیک نیک خانوادگی بود ...
صد نفر بعنوان ملاقات کننده میان تو محوطه بیمارستان شام و قلیون و چایی ..
دور همی طایفه ای تشکیل میدم که نگو...
من که همراه بیار بودم تو اون محوطه از اون همه شلوغی و سر و صدا واقعا اذیت میشدم
Iran, Islamic Republic of
از روزی برادران دهدشتی دهدشت را رها کرده و وارد یاسوج شدند جرم زیاد شد
Romania
در این ک کار کار زشتیه شکی نیست ولی ادعایی دارم ک اگه بخواین مدارک اثباتشم براتون میارم
ی شب بچم اورژانسی بردم بیمارستان دریغ از توجه مسخره میکردن توهین میکردن که اره میخواستی حواست بش باشه فلان و بهمان
مورد دیگه هم یکی از عزیزانم با حال وخیم بردیم پرستار وایساده داره میخنده یه تازه کار فرستادن رگ بگیره برا کسی که احتمالا به حالت اغما درومده و رگش سخت پیدا میشه طرف هم بلد نبود رگ بگیره بهش با لحنی ملایم میگی دستش پاره شده بیشتر دقت کنین داد میزنه با همین لحن(ار خت بلدی بیه خت بگرش) و ول کرد بیمار رو رفت تا ۲۴ساعت بعدش پزشکی بالا سر بیمار با شرایط بحرانی نیومد پرستار ها بهشون معترض میشی میگفتن بیمار داروشو گرفته یعنی شما بیشتر از ما بلدین
فردا روزی هم هر بیماری مشکلی براش به وجود اومد میگن بیماری زمینه ای داشت و حاشا میکنن
در ثانی درسته کار اون فرد درست نیست ولی هیشکی بی دلیل تو ۴۸ثانیه اول نمیاد یکی و بزنه
مثل اینه که بگیم از در اومد زد طرفو بی دلیل مگه میشه این در صورتی ممکنه که طرف با پرستاره پدرکشتگی داشته باشه!
کادر درمان اگه شما خسته این حقوقتون پایینه این مردم تو دل وضعیت اقتصادی وخیمن این مردم هم خستن کسی که ی بیمار و میاره با تمام جونش بدون توجه به هیچ چیزی داره میاد سمت شما یعنی رسما مغزش قفله و قلبش داره فرمان میده تحت شرایط بدیه دلهره اضطراب قاعدتا با عزیزش وارد اون بیمارستان میشه به جای بی توجهی (یه بعضی از پرستارا که کلا گیجن دور خودشون میچزخن اونجا)توهین فریاد با ملایمت رفتار کنین مردم استانه صبرشون پایینه چه کنن تحت فشارن از همه جهت هرکی یه غاری من دلشه شمام نمک زخم نباشید. ولله یه جوری من ای بیمارستان رفتار ایکنن انگار ن انگار جزو یاسوجه یه ایالت کاملا مستقله هرکیم من او بیمارستان صاحب نداشته بو کارش ساختس از زدن شاهرگ اصلی بیمار به اشتباه گرفته تا بی توجهی به بیمار با وضعیت وخیم و سپردنش دست شاه قاسم
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
از خود مدیر علوم پزشکی تا خیلیهای دیگر که در علوم پزشکی هستند در حد این اداره نیستند باند بازی خودش باعث این مشکلات هست چرا مو شکافی نمیکنید ببینید مشکل از کجاست که چنین آدمهایی دست به این اقدام می زنند سری هم به آموزش و پرورش بزنید ببینید چه افتضاح به بار آوردند .
علی
Iran, Islamic Republic of
کاراین اقااشتباه بوده ولی خدایی بیمارستان جلیل دیگه معروف ادم سالم میره اونجابه خاطربی توجهی تادادوبیدادنکنی هیشکی به بیمارت توجهی نمیکنه نه دکترمیادنه پرستارمیادوگراگه درست رسیدگی بشه چراهمراه بیماربایدعصبی بشه پای مرگ وزندگی عزیزانش درمیون
محمد
Iran, Islamic Republic of
بی سروصاحب ترین بیمارستان جلیل نه امکانات درست وحسابی داره نه کسی اونجاجوابگویه به بیمارم درست رسیدگی نمیکنن خدانکنه کسی بره جلیل فاتحشخوندست
Iran, Islamic Republic of
کیفیت خدمات ونحوه ارائه در این بیمارستان مردم را عصبانی کرده است . همیشه صورت خونی را نبینید بلکه صدای دو طرف باید شنیده شود
همکار
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان شهید جلیل امور حقوقی ندارد بنظرتون چه کسی باید پیگیر باشد
😝
Iran, Islamic Republic of
والا یکی داشت بیمارستان از بس کارش خوب بی خود معاون وزیر بهداشت شخصا دستور دا تا ببرنش بالا چون کارل مونده بی سرزمین. البته چن بارم روشنفکر بنده خدا رفت خونشون تا قبول که...😜😜🤣🤣
منتقد
Iran, Islamic Republic of
کار این آقای ضارب را به شدت محکوم میکنیم
اما آقای شهامت و کادر درمان ازین موضوع سو استفاده نکنید شهامت داشته باش و بپذیر ک کادر درمانت خیلی ضعیف عمل می کنند
فرهنگی
United Arab Emirates
کمی فارسی صحبت کنید
محیط اداری است
United Arab Emirates
این حرکت همراه بیمار قطعآ ناپسند و محکوم است
اما از یک دیگه نگاه کنید
وظیفه نشناسی و کم کاری کادر درمان را هم ببینید
بیماری داشتیم که پس از تزریق سرم دچار حساسیت شده بود
اکسیژن می خواستند اما نزدیک اون تخت اکسیژن نبود، همه صدا می زدند اکسیژن اکسیژن....
اما یکی شون اقدام نمی کرد که این تخت رو جابجا کنه یا کپسولی بیاره، ما هم که شوکه شدیم اما خودم رفتم اتاق دیگری کپسولی گذاشتم رو دوش و آوردم شاید این کار چند دقیقه ای طول کشید ....
وقتی این مورد را به رییس دانشگاه وقت گفتم و اعتراض کردم
یکی از کادرهای درمان با من دست به یقه شد......

می خوام بگم که همراه بیمار وقتی کم کاری کادر درمان را می بینه و جون عزیز شو در خطر میبینه ناخودآگاه ممکنه از کوره در بره
که صد البته غلط است

با احترام به پرسنل وظیفه دان دانشگاه
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1