تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۶۹۱۲۹
کبنا گزارش می‌دهد

آیا سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد منحل می‌شود؟

۸
۳
آیا سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد منحل می‌شود؟
کبنا ؛سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت نگران کننده‌ای به سر می‌برد، تا جایی که به دلیل ضعف مدیریتی، زمزمه‌هایی از منحل شدن این سازمان به گوش می‌رسد.
به گزارش کبنا، سازمان همیاری در دوران مدیریت «روشن» درآمد پایداری نداشته و به علت تصمیم‌گیری‌های نادرست و عدم مشورت با مدیران واحد‌ها باعث پرداخت نکردن حقوق از اردیبهشت ما تاکنون شده و همچنین ناتوانی در پرداخت بیمه از تیرماه تا پایان مهرماه از دیگر ضعف‌های این سازمان زمین‌خورده است و جالب‌تر اینکه معاون اداری و مالی ندارد.
«روشن» قبل از این در گفت‌وگو با رسانه‌ها بیان داشت؛ دلیل عدم پرداخت حقوق و درآمد، مربوط به نیرو‌های غیرمتخصص سازمان است. همچنین عدم همکاری استانداری با خود را سبب مشکلات در این سازمان عنوان کرد.
در باب صحبت‌های شما باید عرض کنم اتفاقاً نیرو‌های تحصیل‌کرده و متخصص در سازمان مشغول فعالیت بوده و هستند که برخی از افراد در حوزه دانشگاهی هم تدریس می‌کنند.
مدیرعامل سازمان همیاری‌ها!
همین افراد به دلیل جان گرفتن دوباره سازمان در قبل از مدیریت شما حقوقشان تقریباً به روز بود و مطالبات زیادی از سایر نهاد‌ها هم داشته‌اند و شما بدلیل عدم درآمدزایی، پیگیر همین مطالبات قبلی سازمان مربوط به تاریخ سال 98 لغایت سال ۱۴۰۰ هستید.
آقای روشن تا جایی که اطلاع داریم، معاونت هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل امور شهری همیشه به سازمان لطف وافر داشته و حتی چندین پروژه خوب به سازمان پیشنهاد دادند ولی متأسفانه همه پیشنهاد‌ها را رد کردید.
در مطالبات قبلی (۹۸ تا ۱۴۰۰) این نکته را یادآور می‌شوم که جناب آقایان روستا و بابکان‌پور به جد پیگر این مسأله هستند و شما در این مسأله هیچ نقشی نداشته‌اید.
آقای مدیرعامل، شما با اخراج نیرو‌های تحصیل کرده (کارشناسی و کارشناسی ارشد) بعلت عدم‌توانایی در پرداخت حقوق، باعث تضعیف سازمان شدید.

آقای روشن لطفاً تأییدیه مدرک تحصیلی خودتان را به واحد امور اداری تحویل دهید که بدانیم در چه رشته‌ای و مقطعی فارغ التحصیل یا دانشجو هستید؟
آقای روشن شما که خود را متخصص می‌دانید آیا تاکنون نامه‌ای تایپ کرده‌اید؟ آیا در زمینه کامپیوتر و مهارت‌های هفت‌گانه اطلاعاتی دارید؟
اطلاعات شما در حوزه مالی چقدر می‌باشد؟
چرا به دلیل ضعف مدیریتی باید حساب‌های سازمان مسدود گردد؟
آیا در مورد مسائل عمرانی شامل اجرایی، نظارت و فنی اطلاعاتی دارید؟
جناب مدیرعامل، شما توان کافی برای مدیریت این نهاد نیمه دولتی ندارید، حتی نتوانسته‌اید هیچ پروژه درآمدزا مهیا کنید و همین امر موجب شده که سازمان به منحل شدن نزدیک و نزدیک‌تر شود.
در پایان از آقای استاندار، معاونت عمرانی خواهشمندیم فکر و چاره‌ای برای مدیریت این سازمان داشته باشند تا افراد ضعیفی جهت رزومه کاری بر این سازمان غالب نشوند.
در سال ۱۴۰۲ با توجه به شرایط عدم پرداخت حقوق، تعداد زیادی از نیرو‌ها ناچاراً تقاضای مرخصی بدون حقوق داشتند که جنابعالی با تعدادی موافقت و تعدادی را به مدت شش ماه الی یک‌سال و‌ اندی موافقت کردی.  همین‌طور به دلیل سوءمدیریت و در  پی آن بحران دائمی عدم پرداخت نه‌تنها کارآفرینی و پروژه‌ای تعریف نکردی، بلکه تعدادی از نیرو‌های فعال و جوان را اخراج کردید.
۹۵ درصد از کلیه پرسنل نامه نارضایتی و عدم مدیریت جنابعالی را امضاء نمودند در این سازمان دنبال چه می‌گردید؟
شما که در رسانه‌ها عرض کردید پرسنل غیبت می‌کنند مگرخود شما در سال ۱۴۰۱ بدلیل غیبت و عدم پیگیری پرونده‌های حقوقی در کمیته انضباطی سازمان اخراج نشدید؟

 جمعی از پرسنل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روشن عوض شود. خودش هم انگیزه ای ندارد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
...
Iran, Islamic Republic of
مدیر فوق العاده ضعیف که حتی به مردم با اصلالت بویراحمد توهین میکند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
زمانی شهردار دیشموک بود و از قضا یه آشنا داشت در وزارت کشور و بهش خوب کمک میکرد یه مانوری داد که به به من عملکردم بهترین بوده . الآن این آقا هیچ برنامه ای برای سازمان نداره و تنها عملکردش خیرمقدم گفتن واسه وزیر کشور بود که از همون روز از چشم همه افتاد
شهرداری
United Kingdom
بعضیا توی مدیریت خیال میکنن همه چی دیربلالی درست میشه . آقاجان مدیر باید خلاقیت داشته بو و با بینش اقتصادی مدیریت کنه نه با منم منم گفتن
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
ایشون باید منابع ای باشه ک بتوانند کاری کنن چرا الکی تخریب میکنی بنده خدا رو .ریشه یابی کنین قضاوت مخصوص خداس
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
ایشون باید منابع ای باشه ک بتوانند کاری کنن چرا الکی تخریب میکنی بنده خدا رو .ریشه یابی کنین قضاوت مخصوص خداس
ـــــــــ
Iran, Islamic Republic of
مدیر بی کفایت
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
1