تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۶۶۹۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

سکوت معنادار در مقابل بکارگیری نیرو در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد / آقای پیوند (معاون استانداری) چرا از شرکت گاز بازدید سرزده به عمل نمی‌آورید؟ / بکارگیری خلاف ضابطه ۱۵ نفر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد + اسامی

۵۰
۲
سکوت معنادار در مقابل بکارگیری نیرو در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد / آقای پیوند (معاون استانداری) چرا از شرکت گاز بازدید سرزده به عمل نمی‌آورید؟ / بکارگیری خلاف ضابطه ۱۵ نفر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد + اسامی
کبنا ؛در حالی که گزارشات از یک اقدام عجیب و بکارگیری گسترده در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر می‌دهد اما هیچ واکنش رسمی در تکذیب یا برخورد با این حرکت از نهاد‌ها و مقامات مسئول در استان دیده و شنیده نمی‌شود.
دولت سیزدهم سرمایه خود را اعتماد مردم عنوان کرده است و سکوت در قبال این اقدام در شرکت گاز استان نوعی خدشه بر اعتماد عمومی مردم به دولت خواهد بود که مسئولیت چنین خدشه‌ای متوجه مجموعه استانداری و نهاد‌های نظارتی و بازرسی استان است.
پیش از این و در پی بروز برخی حواشی در شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد اخباری مبنی بر بازدید سرزده مرادعلی پیوند ( معاون توسعه و پشتیبانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد) از این شرکت بودیم که در مورد شرکت گاز و با وجود اخبار زیاد از بکارگیری نیروی خارج از ضوابط در این شرکت تاکنون هیچ اقدامی بر بررسی و برخورد با آن صورت نگرفته است.
تداوم سکوت در مقابل آنچه در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در حال وقوع است این شائبه را دامن خواهد زد که منافع بسیاری در این بکارگیری هاست.
این حرکت در صورت صحت و عدم برخورد آزمونی جدی برای دستگاه قضا و بویژه سازمان بازرسی استان است که پیش از این با تمام توان در مقابل آن‌ایستاد ولی حالا تکرار همان تخلف بزرگ‌ترین دهن کجی در مقابل مردم، قانون و سازمان بازرسی خواهد بود.
به گزارش کبنا، بر اساس گزارشات مردمی و انتشار اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر استخدام و شروع بکار ۱۵نفر بدون آزمون و ضابطه در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، این موضوع را از طریق مسئولان پیگیری کرده‌ایم.
پیش از این و در پی‌تلاش مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد برای جذب حدود ۳۰ نفر نیرو بدون آزمون و ضابطه با ورود قاطعانه سازمان بازرسی و بازرسی استانداری جلوی آن گرفته شد اما به نظر می‌رسد همچنان این وضعیت ادامه دارد و براساس گزارشات دریافتی ۱۴ نفر از این ۳۰ نفر روز چهارشنبه (۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲) در واحد‌های مختلف اداری شرکت استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد از جمله کنتور خوانی، روابط عمومی، امور مالی، مشترکین و ناحیه بویراحمد مشغول به کار شدند این در حالی است که طبق قانون بکارگیری هرگونه نیرو در ادارات و سازمان‌های دولتی باید از طریق آزمون انجام شود.
محمد مهدی صالحی (بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد) یکم تیرماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها گفته بود که در سال ۱۴۰۲ دیدگاه قانون‌گذار نسبت به استخدام و بکارگیری نیرو در دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی تغییر کرده است و هرگونه استخدام نیروی انسانی در قالب شرکتی، حجمی، قراردادی، پیمانی و رسمی باید با مجوز کارگروه مشترک سازمان برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشور مطرح و با اجازه رؤسای این دو سازمان خواهد بود. خارج از این راه هر گونه استخدام تخلف، جرم و نقض قوانین و مقررات است و با مدیران متخلف برخورد قانونی می‌شود.
وی تأکید کرد: استخدام و بکارگیری نیرو با هر عنوان و از هر طریقی که بخواهد انجام شود باید از این طریق انجام شود و د صورت رعایت نکردن ترک فعل محسوب می‌شود و با مدیر یا مسئول مربوطه طبق قانون برخورد می‌شود. حتی اگر وزیر هم بخواهد استخدام کند باید طبق مجوز این کارگروه مشترک باشد.
صالحی در زمینه استخدام‌های بدون آزمون و غیرقانونی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تأکید کرد: مجوزی از طریق یکی از معاونان وزیر برای استخدام حدود ۳۰ نفر صادر شد که این موضوع با قانون بودجه ۱۴۰۲ تناقض دارد، بازرسان ما بررسی کردند و طی جلساتی با مدیر فعلی، ذیحساب و مسئول هراست شرکت گاز هشدار لازم داده شد که در صورت بکارگیری این نیرو‌ها قطعاً مرتکب تخلف و جرم می‌شوید و چنین کاری انجام ندهید. این موضوع از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مورد بررسی بازرسی کل استان قرار گرفته است.
علی اصغر قلی پور (مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد) در گفت و گو با ایسنا گفت: شروع بکار ۱۵ نفر نیروی غیرقانونی و بدون آزمون را از طریق گزارشات مردمی مطلع شده‌ایم و در حال پیگیری موضوع هستیم.
وی افزود: در صورت صحت داشتن این خبر و گزارش، موضوع استخدام و شروع به کار این نیرو‌ها را طی نامه‌ای به سازمان بازرسی کشور اطلاع خواهیم داد.
قلی پور اظهارکرد: چون گفته می‌شود که استخدام این نیرو‌ها با مجوز و نامه وزیر نفت هستند ما نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم. دفعه قبل که در فضای مجازی و رسانه مطرح شد، جلوی این کار را گرفیتم و هم اکنون نیز طی مکاتبه‌ای درخواست توقف استخدام و شروع به کار این نیرو‌ها داده‌ایم تا پس از انتخابات اسفندماه این موضوع تعیین تکلیف شوند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نامه وزیر قانونی نیست و نباید به این شکل باشد که به بهانه‌های مختلف استخدام بدون ضابطه و آزمون در دستگاه‌های دولتی داشته باشیم چرا که دقیقاً این موضوع عین حق خوری و بی‌عدالتی است.
اسامی 15 نفری که در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد به‌کار گرفته شدند، به شرح زیر است.
ح-خ
م-آ
ب-م
ا- ش
ک-ف
ج- ز
و- و
ا-د
س-م-د
م- س
م-د
ح-م
ع-ب
ع- پ
کبنا نیوز این گزارش را صرفاً در راستای امر به معروف و نهی از منکر (جلوگیری از تبعیض، پارتی‌بازی و قوم‌گرایی) و اصلاح امور منتشر کرده و آمادگی درج پاسخ مسوولان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
اخه اگر اقای پیوند بخواد یا سازمان های مربوطه نمیشه چون جایگاه خودشون در خطره پس در سکوت خبری به اسم پیگری دنبال کارا میرن تا اوضاع اروم بشه همه رسمی بشن کی تو این استان رو حساب کتاب کارش پیش رفت که این دومیش باشه
Romania
وزیر که نامه نداده یکی از معاونین ش بوده و اون هم براثر فشارهای نماینده بویراحمد در مجلس دست به چنین اقدامی زده
Romania
مدیرعامل که در نشست خبری میگفت دروغه اول با اون برخورد کنید
کی بهرم
Romania
% تو که میگفتی دروغه
Iran, Islamic Republic of
وافعا این نماینده با انتصاباتش بویراحمد را نابود کرد
Iran, Islamic Republic of
این آقا پنج ماه دیگر و تا زمان تشکیل مجلس جدید هشت ماه دیگر بیشتر در این مسند نیست و باید برای همیشه از صحنه ی سیاست خداحافظی کند و دنبال یک مدرسه ای باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما هم قوم نزدیک بودیم و رای داده بودیم جناب نماینده
توقع شغل داشتیم حالا که ما را به کار نگرفتید رای بی رای
Iran, Islamic Republic of
چرا در مورد بکارگیری نیروی از طایفه خاص در کارخانجات آرد و نشاسته سکوت کردین؟
کارت هدیه گرفتی
.
Iran, Islamic Republic of
۹۰ درصد اخبار کبنا شده پبوند 😂
پیوند ببچاره
لنده
Iran, Islamic Republic of
& خخخخخخخخ
م جم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهادر مدیر پاکدست و اصالت دار
کبنای عزیز شما به خاطر اینکه بهادر یه پاپاسی بهت نمیده واهل زدبند نیست اینهمه فرافکنی میکنی به وقتش بدجور میخوریش که راه یاسوج دهدشت را فراموش کنی.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Romania
مسولان نظارتی می بایست شفاف سازی کنند ذیحساب و رییس حراست با مدیرعامل شرکت می بایست پاسخگو باشند
Romania
آقای // پیکاب دو کابینه اداره گاز پلاک سفید در منزل شخصی تون چکار میکند که زیر پای پسرتون هست شما که یه سوزوکی اداره دارید و باهاش رفت و آمد می کنید حیف و میل بیت المال تا کجا
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اگه دنیا را به بهادر بدن امکان نداره که ماشین را بذار زیرپای پسرش چنان قانونمند هستند که پسرش جرات باز کردن درشو هم ندارن.... بعدشم شما عقده ای هستید یک مدیر باید ماشین زیر پاسخ باشه
احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
کنتور خون که شرکتی هستش چه ربطی به مدیر کل داره... شما برو فکرنان باش که خربزه آب است
فدایی
Iran, Islamic Republic of
شما ها تفاوت انسان ها را نمی‌دانید هرکس نماینده باشه آقای بهادر مدیر کل هستش و خواهد بود
United Kingdom
پیمان تنگ سرخ را داده لیدر نماینده در مجلس چند میلیارد بالاتر از قیمت
United Kingdom
سلام هم این خبر کبنا صحت داره هم اخبار قبلی که مدیرعامل محترم گفتند دروغه . جذب نیرو به صورت شرکتی ارکان ثالث انجام شده که بصورت اتوبوسی جذب صورت گرفته وگرنه همگان جذب نیرو از طریق آزمون سراسری را مطلع هستند ضمن اینکه در توجیه جذب نیرو ی شرکتی میگویند شرکت پیمانکاری جذب کرده است . خوب این کدام شرکت پیمانکار هست که پیمانکارش هر سال عوض میشه ولی نیروهایی که حقوق میده همیشه ثابت است پس نتیجه این است که نیروهای پیمانکاری نیستن و شرکت گاز خودش در ماجرا دخیل است.
سازمانهای نظارتی تعداد نیروهای جذب شده در پیمانهای گازبانی ، امداد ،حمل ونقل ، خدمات ، مشاوران شرکت گاز استان را که اکثرا از یک طایفه و یک فامیل ویک منطقه می باشد بررسی کند
Iran, Islamic Republic of
اگر دستگاههای ناظر به وظیفه ی قانونی خود عمل نکنند مردم مجبورند آتش به اختیار وارد صحنه شوند و آقای پیوند هم مثل بحث بازدید سرزده باید از شرکت گاز بازدید و نتیجه را به سازمان بازرسی و مقامات قضایی گزارش کند و محافظه کاری را کنار بگذارد
علی
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمایید مگه از افغانستان نیرو آورده؟دوما همین نیروها چرا قبلاً به حقشون نرسیدن؟؟شماها چرا هستید؟اولا از خودت سوال کن همین نیروهای که شما میگید چرا نمایندگان قبلی نذاشتن به حقشون برسند... چنین چیزی صحت نداره و اگه هم داره چتین شخصی مستقیم به بهشت میره.. بعدشم امثال شماها بفرمایید سراغ آقای شاهینی غیر بومی...برید سراغ عزت خواه.. دانشپایه....سراغ آقای پارسیان بنیاد شهید.....
Iran, Islamic Republic of
/ آن هم فقط بستگان خود و نماینده را خلاف قواعد استخدامی به کار می گیرند و باعث تضییع آشکار حقوق مردم عادی که هر کدام چند نفر تحصیلکرده ی بیکار در خانه دارند،می شوند باید عزل و به تخلفات و دستگاه قضایی معرفی شوند و نماینده ای که از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و حالا با نامه های خاص افراد خاص را برای این حق کشی آشکار معرفی می کند بدون اغماض رد صلاحیت کنند تا مردم در این استان از دست فامیل بازی و قومگرایی خلاص شوند
Iran, Islamic Republic of
درود، چیزی که دیده نمی شود و مغرضانه و غیر منصفانه از کنار آن عبور می کنید، خدمات رسانی و گاز رسانی به اقصی نقاط مناطق محروم استان می باشد که بی سابقه است و مدیرعامل شرکت گاز، آقای مهندس بهادر و کارکنان زحمت کش و کاربلد، سبب ساز آن هستند. انحصار طلبی و عادت به چپاول همه منابع و بودجه استان در ادوار گذشته دلیل مشکل تراشی و اتهام زنی افراد طرح کننده این ادعا است. اصولاً هر گاه مدیری از سر صداقت و نیت پاک در این استان شروع به کار کرده است، توسط کسانی که منافع نامشروع آنان در خطر است مورد هجوم ناروا قرار گرفته است. دلیل عدم توسعه این استان علیرغم بودجه های مناسب اختصاص یافته دولت های جمهوری اسلامی ایران همین است. اگر خیرخواه مردم استان باشیم و قضاوت عادلانه و منصفانه داشته باشیم، شرکت گاز با مدیریت آقای مهندس بهادر در پیشبرد امور و خدمات رسانی به آحاد مردم بی نظیر بوده است. به شخصه برای ایشان و همه خدمت گزاران خدوم این استان و کشور آرزوی توفیق الهی و سلامتی دارم.
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه خت یکی و هموننی که با پارتی آوردته سرکار
بایدم ایچنو چاپلوسی کنی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده هرچی در مدح بهادر گفتی /
/ خوب چیزیه اگر یه ذره داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر پیوند
کر خوب دشمن زیاد داره
Iran, Islamic Republic of
ای نمبارک
Iran, Islamic Republic of
ای نامبارک
مارگون
Iran, Islamic Republic of
همین //زمانی که تو شهرستان بویراحمد مدیر بود بیش از ۳۰ نفر از فامیلاش و هم طایفه ایهاشو استخدام کرد،لطفا دستگاه های نظارتی اون قبلی ها رو هم دربیارن و بررسی کنن، و بتونن کاری کنن ،که بعید میدونم
Iran, Islamic Republic of
پیوند خودش ماشالله اینکاره هست😀
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه که حق چنتا رو تو شرکت گاز /
بخدا این کارا عاقبت نداره
آخر سر خودش میاد
حالا بگیم تا ۱۰ سال دیگه هم مدیرعامل بمونه
بعدش چی؟ حق اینهمه آدم که خودش و نماینده خوردن چی
خدایا تو خودت ناظری و شاهدی خودت جوابشون رو بده
نان بازو
Iran, Islamic Republic of
به به
درود بر آدم های الاف تو خونه که منتظر شنیدن حرف مفت هستند تا سریع و سیر منتشر کنن به فکر نان باشید که خربزه آب است
بریت پی یه تل بلندی خل کنیت من سرتو وجی یو که صبح تا شب نشهسیته و دین مردم وتهمت و افتراء زدن
ایگن روباه دستش و انجیر نیرسی ایگو کی انجیر ایخره
ایشا و جونتو سیر وابیته الکی اسم زن بچی مردمه من ای گرویل و سایتل پخش ایکنیت
وعواقب کارتون اصلأ فکر نیکنیت
احسان
Iran, Islamic Republic of
اون نام آخری قطعا یا پیونده یا وابسته به پیونده
بویر
Iran, Islamic Republic of
چن سال پیش چندین بار به شرکت گاز یاسوج مراجعه کردم جهت حل و فصل اعمال کارکرد متخلفانه و صدور فیش کارکرد برای کنتور کارنکرده ک خالی از سکنه بوده ،نهایتا با عدم فهم قانونی شرکت گاز ،با ورود سازمان بازرسی مجبور به پذیرش حق واصلاح فیش گاز شدند
///
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چرا اسمشون رو درست ننوشتین
مارگون
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دنا در زمان مدیرکل سابق گاز ۵ نفر از خانواده خود را در شهرستان‌های گرمسیری و جاهای مختلف بکار گرفت
کی ازش سوال کرد؟
کی باید پیگیری کنه؟؟!!
حاج هاشم
Iran, Islamic Republic of
کبنا از جان پیوند چی میخوای؟ جای باویهارو مگه تنگ کرده؟ مگه باویهای استانداری رو اشغال نکردند؟ مگه استاندار ضعیفترین مدیر استان نیست؟!
از چی زورت اومده کمر همت به تخریب نخبه بویراحمدی بستی کبنای جیره خوار؟!
اینقدر بخودت فشار بیار تا از درد و عقده بمیری....

نمایش بده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
پیوند که می خواست استاندار بشه!!!!!!!!!!!
نیروی دولت انقلابی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این خبر صحت داره؟؟!! یعنی سازمان بازرسی جلوگیری ا را نداره ؟؟؟؟ میدونه یا نمی دونه ؟؟؟ باید این ها رو به کی بگیم؟؟ پس فردا همین افراد که با تخلف آشکار که سرکار رفتن ببین چجوری فضای این مجموعه های دولتی را خراب می‌کنند و به واسطه همین حامیان مسئول میشن !!! نیروهای انقلابی و لایق هم بازهم منزوی میشن !!! بازرس محترم استان منتظریم رسما به این خبر واکنش بدین
لطفا لطفا برخورد کنید برخورد محکم ما هم بع عنوان نیروهای انقلابی حتما به ریاست جمهوری منعکس میکنیم تا همه بدانند تو این استان چه خبره و چگونه دارند اعتماد مردم و حتی مردم مؤمن و انقلابی را نسبت به دولت پائین می آورند .
بررسی دقیق خبر و اقدام قانونی با تمام ابعاد گسترده خواسته همه مردم و جریان های انقلابی و اسلامی است.
Iran, Islamic Republic of
سخنان مقام معظم رهبری ؛ ۲۰ تیر ۱۳۶۹

اگر دستگاه‌ مديريت‌ جامعه‌، صالح‌ و سالم‌ باشد، خطاهاي‌ متن‌ جامعه‌، قابل‌ اغماض‌ است‌ و در مسير جامعه‌، مشكلي‌ به‌وجود نخواهد آورد.
اما اگر مديريت‌ و رأس‌ جامعه‌، از صلاح‌ و سلامت‌ و عدل‌ و تقوا و ورع‌ و استقامت‌ دور باشد، ولو در ميان‌ مردم‌ صلاح‌ هم‌ وجود داشته‌ باشد، آن‌ صلاح‌ بدنه‌ي‌ مردم‌، نمي‌تواند اين‌ جامعه‌ را به‌ سرمنزل‌ مطلوب‌ هدايت‌ كند.
يعني‌ تأثير رأس‌ قله‌ و هرم‌ و مجموعه‌ي‌ مديريت‌ و دستگاه‌ اداره‌ كننده‌ در يك‌ جامعه‌، اين‌قدر فوق‌العاده‌ است‌.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سالهاست شاهدم بیشتر ادارات استان آزمون استخدامی برگزار نمیکنن!!!
برام جای سوال بود که اینا کی و چگونه نیرو میگیرن ، که خداروشکر هر روز پته یکیشون میوفته روی آب و رسواییشون در رابطه با استخدام فامیلی عالم گیر میشه
از ادرات بازرسی کل خواهشمندیم نسبت به موضوع استخدامهای بدون ضابطه و بدون آزمون در تمام ادارات استان قاطعانه ورود کرده و نگذارند حقی پایمال شود
به والله نزدیک ۱۰ سال است فارغ تحصیل شدم ولی بیکارم
خداوند لعنت کند اون مسولی که بدون آزمون و با بی عدالتی تمام فامیل خودش تو اداره استخدام میکنه و نمیزاره آزمون استخدامی برگزار شه
من یکی به هیچ وجه از حقم نمیگذرم و اون دنیا یقه مسولین مقصر خواهم گرفت
خدا تمام کسانی که در مسیر عدالت و حق و حقیقت قدم برمی‌دارند انشالله توفیق روزافزون عطا کند
انشالله
کپتا
Iran, Islamic Republic of
تو / که آمادگی پاسخگویی داشته باشید.... بعدشم شرکت گاز قانون داره و خودشون بازرس دارند اینجوری نیست که الکی نیرو بگیرن...تو اگه بفهمی مدیر کل شرکت گاز جایگاهش از پیوند بالاتره
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت رو.....امربه معروف ونهی از منکر...چنان بخوری که ندونی از کجا خوردید
تبعیض
Iran, Islamic Republic of
نماینده و مجموعه مدیران استانی استان ک. ب خود بر مبنای روابط به کار گماشته شدند اینان می تواند با پارتی بازی و تبعیض گرایی و...مقابله کنند زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
شاید با هماهنگی /بوده که چیزی نمیگه
علی
Iran, Islamic Republic of
چی از جون پیوند میخوای،کمایی.
خدایی این سایتت رو جمع کن،این همه مشکل تو استان فقط گیر دادی به پیوند،تا جایی اطلاع دارم درخواست های غیر قانونی خودت به دکتر پیوند رو چرا نمیزنی،اون اهل خلاف نیست و که بتونه درخواست های تو رو انجام بده
حسن
Iran, Islamic Republic of
تا به حال هیچکس ،حتی یه دون تخلف از ایشان ندیده،لطفا شایعه پراکنی نکنید،پیامد های خوبی براتون نداره،اگر واقعا مشکل شخصی با ایشون داری،رو و راست بگو
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
هیچ وقت اینطور نیست،قطعا دکتر پیوند از نیروهای پاک و مخلص هستش و خودش مسئول نیروی انسانی هستند،هر نیرویی هم گذاشته میشه با ازمون و تأدییه استاندار محترم هستش،این سایت کلا شده دکتر پیوند،مطمعنا مشکل شخصی هست
صدای بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این نیرو ها هم بچه های استان هستند و حق دارند،مگه حتما باید اقوام خودت باشن که سکوت کنی،دکتر پیوند بدون دلیل کاری انجام نمیده برای هر نیرویی که استخدام میشه سخت پیگیر هستند و حرف برای گفتن دارند.
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1