تاریخ انتشار
شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۴۶۳۹۵۴
کبنا گزارش می‌دهد

ضرب‌الاجل معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای غول آهنی یاسوج / تالار مرکزی یاسوج کی تکمیل می‌شود؟

۱
۰
ضرب‌الاجل معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای غول آهنی یاسوج / تالار مرکزی یاسوج کی تکمیل می‌شود؟
کبنا ؛پروژه مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج (تالار مرکزی یاسوج) سال 87 در زمینی به مساحت 23 هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد و اکنون حدود 15 سال از عمر آن می‌گذرد. این پروژه که به نام غول آهنی معروف شده در این سال‌ها علاوه بر اینکه گرفتار سوء مدیریت بود از کمبود اعتبار رنج می‌برد. در مدیریت امین درخشان_ مدیرکل جوان فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ دوباره این پروژه بر سر زبان‌ها افتاد و مسوولان ارشد وزارت ارشاد بنا دارند که این پروژه را به سرانجام برسانند. سید محمود اسلامی_ معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (شنبه 3 تیرماه 1402) به همراه چند تن از مدیران کل ستادی وزارتخانه از این پروژه بازدید کردند.
به گزارش کبنا، سید محمود اسلامی_ معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی_ در حاشیه این بازدید برای پیمانکار این پروژه ضرب‌الاجل مشخص کرد و اظهار داشت: اگر پیمانکار تا 15 روز دیگر کارش را در این پروژه که مطالبه عموم مردم، هنرمندان و اهالی رسانه است، شروع نکند، تضامین او را بر اساس قانون به اجرا خواهیم گذاشت.
اسلامی در ادامه وقتی صحبت‌های نماینده پیمانکار را شنید، گفت: قرار بود تا یک هفته دیگر کار را شروع کند، اما بنده می‌گویم او تا 15 تیر فرصت دارد که کارش را شروع کند و در غیر این صورت هیچ مماشاتی با او نخواهیم داشت و طبق قانون عمل می‌کنیم.

اسلامی تاکید کرد: تضامین لازم در این راستا دریافت شده است و در صورت رفع نشدن مشکلات تا زمان تعیین شده (۱۵ تیر) پیمانکار به خاطر کوتاهی در انجام وظایف و تعهدش باید پاسخگو باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال گذشته طرح‌های مطالعاتی برای واگذاری این پروژه به پیمانکار انجام شد و با حضور نمایندگان سازمان بازرسی و برنامه و بودجه این فرآیند انجام شد و قرار بود عملیات اجرایی آن آغاز شود.
اسلامی افزود: این پروژه یک سری موانع و مشکلاتی را بر اساس نظر وزارتخانه و پیمانکار داشت که اکنون این موانع و مشکلات از دید ما برطرف شده است.
وی ابراز کرد: هفته گذشته مدیرکل دفتر نوسازی ما یک هفته برای شروع عملیات اجرایی و اتمام کامل این پروژه مهلت داده است.
      
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  عنوان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بنده پیگیر هستیم و ناظر این پروژه نیز که مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارتخانه ماست هم به طور جد پیگیری خواهد کرد.
او در ادامه تاکید کرد: تا ۱۵ تیر سال جاری اگر این مسائل رفع نشد با پیمانکار بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد و تضامین لازم اخذ شده و به طور حتم به مراجع قانونی تحویل داده می‌شود و بعد از آن وزارتخانه خودش تصمیم می‌گیرد و در ردیف ۱۵ پروژه‌ای را که ما در خصوص پروژه‌های ملی داریم این پروژه را هم مثل دیگر پروژه‌های ملی استان‌ها خواهیم دید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: سال گذشته این پروژه تحویل پیمانکار داده شده و قرار بود سه ساله این را تحویل بدهد و طرح تکمیل شود.
زیرساخت های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد تقویت می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر نیم روز معاون وزیر و مدیران ستادی وزارت ارشاد گفت: در این سفر مصوب شد حمایت های خوبی از فرهنگسراها و زیرساخت های فرهنگی و هنری استان نه تنها در مرکز استان بلکه در همه شهرستان ها انجام شود.
امین درخشان اظهار کرد: امروز ضمن بررسی شرایط پروژه های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر برخی مشکلات فرهنگسراها و زیرساخت های فرهنگی و هنری استان در بخش تعمیر و تجهیز و سایر ملزومات جانبی بازدید شد.
وی افزود: بخش قابل توجهی از زیرساخت های فرهنگی و هنری استان به دلیل فرسودگی به امکانات تخصصی و جانبی نیازمند دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین بخشی از نیازمندی های استان در حوزه فرهنگ و هنر در قالب سفر دوم دولت مورد توجه قرار گرفته است.
درخشان با اشاره به پروژه تالار مرکزی یاسوج هم گفت: این طرح حدود یک سال است که به سرمایه گذار واگذار شده اما به دلایلی که تاخیری در عملیات اجرایی پروژه ایجاد شده است.
وی ابراز کرد: در یک بازه زمانی ۱۵ روزه باید سرمایه گذار کار را آغاز کند و در غیر این صورت کار وارد پروسه حقوقی و قضایی می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی تالار مرکزی یاسوج سال ۸۷ در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع آغاز شد که اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اضافه کرد: تا حدود ۱۰ سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی برای آن هزینه شده است.
سرمایه گذار ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار با وزارتخانه قرارداد منعقد کرده است که باید در مدت سه سال این پروژه را تکمیل کند.
بنا براین گزارش، تالار فرهنگ و هنر شهر یاسوج که سال ۸۷ کلنگ‌زنی شده قرار بود سه سال بعد به بهره‌برداری برسد اما هم‌اکنون با گذشت حدود ۱۴ سال از وعده داده شده، هنوز افتتاح نشده است.
در سفر وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۵ به استان کهگیلویه و بویراحمد، قرار بود که فاز نخست این طرح به بهره‌برداری برسد اما این اتفاق صورت نگرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
از نو گپ ایزنم . خدایی این پانزده سال وخوبیییت ؟؟؟ خدایی مدیران قبلی از جمله دهبانی پور باید قضایی بشه . بارها گفتووم مدیران باید برای کارهایی که نکرده اند هم باید محاکمه وابون . ای مسخره بازیل چنه یاسوج مرکز استان وابیه یه دهات که هر چی آدم وکار نخره ایان مدیر کل ویبون با رانت و فامیل بازی یه بار سی همیشه جمع کنید کاسه کوزتون اعصاب نیاریم اه
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
فایل های مرتبط
1