تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۴۶۳۴۳۰
کبنا بررسی کرد؛

دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در گیر و دار حاشیه!

۶۵
۰
دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در گیر و دار حاشیه!
کبنا ؛
در حالی که دانشگاه‌ها از نظر سازمانی تفاوتی اساسی با دیگر دستگاه‌های دولتی دارند، اما از نظر حاشیه‌سازی هم‌رده دیگر سازمان‌ها و حتی گاهی بیشتر از آن‌ها حاشیه‌ساز هستند.
به گزارش کبنا، دانشگاه یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان دو دانشگاه بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک دهه است که درگیر حواشی متعددی شده‌اند.
ریاست دانشگاه یاسوج اواسط نیمه دوم سال 1392 به دست شاپور رمضانی از مدیران جوان کشور افتاد. رمضانی که فضای دانشگاه را تا حد بسیار زیادی باز کرد و تضارب آراء را گسترش داد، نتوانست دو سال دوام بیاورد. آن‌قدر مخالفت‌، کارشکنی‌ و حاشیه‌سازی در مورد او زیاد بود که حکم ریاستش تأیید نشد و تا روز آخر حضورش در دانشگاه، سرپرست ماند.
به هر حال او رفت و سکان دانشگاه به دست رحیمی افتاد. چندی از ریاست رحیمی نگذشته بود که ادعاهایی در مورد به‌کارگیری و جذب فله‌ای حدود یکصد نیرو در دانشگاه قوت گرفت. پس از او احمد عریان که بیش از دو دهه سابقه ریاست در دانشگاه‌های مختلف کشور را داشت، به عنوان رئیس دانشگاه منصوب شد. هر چند حواشی زیادی در مورد تبعیض‌های او علیه نیروهای بومی دانشگاه در آن دوره شنیده می‌شد، اما بخش زیادی از دوران ریاستش با کرونا مصادف شد و با تغییر دولت، پس از کش و قوس‌های بسیار، بهادر کرمی سرپرست شد. دوران سرپرستی او نیز به درازا کشید و تصور می‌رفت حکم ریاست او نیز ممکن است تأیید نشود. اما به هر حال تأیید شد و حالا ریاست این دانشگاه را بر عهده دارد.
کرمی که در طول چند سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای دستیابی به ریاست دانشگاه کرد. در دولت گذشته رویکردی اصلاح‌طلبانه از خود نشان می‌داد و در دولت جدید طوری رفتار می‌کند که گویی اصولگرایی دو آتیشه است.
برخی ادعا می‌کنند کرمی برای آن‌که ریاست دانشگاه را به عهده بگیرد، مدیریت دانشگاه را به دست افرادی سپرده است که از آنها با عنوان رؤسای در سایه دانشگاه یاسوج نام برده می‌شود. هر چند خود کرمی، در نشست با خبرنگاران این موضوع را تکذیب کرد. اما او تأثیرگذاری را با مشورت خلط کرد و گفت: هیچ آدم عاقلی نیست که مشورت نگیرد. اما واضح است که منظور نه مشورت، بلکه چیزی بسیار بالاتر از آن است.
 سپردن معاونت‌های دانشگاه به افرادی که همگی دارای حواشی متعددی هستند، از طرف دیگر، موجب ناکارآمدی در شیوه مدیریتی دانشگاه شده است.
کرمی در این نشست گفته بود تنها پنج ساعت در شبانه‌روز فعالیت می‌کند. کاش توضیح می‌داد در آن 19 ساعت باقیمانده، چه اقداماتی برای دانشگاه انجام می‌دهد که هنوز کمیت مدیریتی آن لنگ است.
همچنین او از کادرسازی آن هم از بین نیروهای جوان دانشگاه صحبت کرد تا در آینده دانشگاه با کمبود نیروهای مدیریتی مواجه نشود. اما روشن نیست که او از کدام نیروی جوان صحبت می‌کند. چرا که هیچکدام از منصوبان او جوان نیستند.
انتخاب سیاسی افراد در دانشگاه یاسوج یکی از عوامل اساسی حاشیه‌سازی در این دانشگاه است. دخالت متنفذین و نیروهای سیاسی موجب شده گلایه‌های زیادی از ریاست دانشگاه به وجود بیاید.
همین دخالت‌ها آن‌هم با شدتی بیشتر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز دیده می‌شود. در همین دولت سیزدهم، دانشگاه علوم پزشکی تاکنون سه رئیس را عوض کرده است؛ یزدانپناه، غلام‌نژاد و حالا جاودان‌سیرت، هیچکدام حتی یک سال نتوانسته‌اند در دولت سیزدهم رئیس دانشگاه بمانند. البته باید ماند و دید عمر مدیریتی سعید جاودان‌سیرت چقدر است.
در حالی که غلام‌نژاد بسیاری از نیروهای یزدانپناه را تغییر داد، جاودان‌سیرت، به هر دلیلی نیروهای غلام‌نژاد را نیز برداشت تا برگشت به عقب کاملی برای این دانشگاه کلید بخورد. جاودان سیرت، بابویی را به عنوان معاون توسعه انتخاب و تنها پس از دو مه او را عزل می‌کند. حواشی آنقدر بالا گرفت که از تعبیر شورش اداری برای توصیف وضعیت دانشگاه استفاده شد.
حالا نیز حرف‌وحدیث‌هایی در مورد هیئت علمی شدن جاودان‌سیرت وجود دارد و روشن نیست که او بتواند قراردادش را تمدید کند.
از طرف دیگر، چشم طمع سیاسیون به این دانشگاه باعث شده، هر فرد و یا گروهی، دانشگاه را گوشت قربانی دیده و برای به غنیمت گرفتن بخشی از منافع آن، تلاش‌های بسیاری کنند.
مجموع این عوامل باعث شده هر دو دانشگاه بزرگ استان به‌جای پیگیری مسائل علمی و حل مشکلات اجتماعی و صنعتی و سلامت و بهداشت مردم، درگیر حواشی‌ای شوند که دانشگاه‌ها از رسالت اصلی خود دور شوند.
 در حالی که دانشگاه‌ها باید تنها یک رئیس داشته باشند، اما این دو دانشگاه آنقدر از ناحیه سیاسیون مورد حمله قرار می‌گیرند که هر کدام با چندین رئیس اداره می‌شوند. البته مسأله تنها ناشی از طمع سیاسیون نیست، بلکه خود رؤسای دانشگاه نیز در این هرج و مرج دخیل هستند.
راه حل نیز بازگشت به سخنان رهبر انقلاب در مورد عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی است. با وجود اینکه رهبر انقلاب بارها بر لزوم تفکیک قوا تأکید داشته است، اما باز هم می‌بینیم نمایندگان به انحاء مختلف در مدیریت دانشگاه‌های استان دخالت دارند.
کرمی و جاودان‌سیرت باید تکلیف خود را روشن کنند؛ چنانچه نمی‌توانند دانشگاه را اداره کنند، بهتر است هر چه زودتر عطای ریاست را به لقای آن ببخشند. اما اگر واقعاً قصد پیشرفت دانشگاه‌ها را دارند، یک بار برای همیشه دست رد به سینه منفعت‌طلبانی بزنند که به جز سود خود و نزدیکانشان، چیزی دیگر از دانشگاه انتظار ندارند. در این صورت است که می‌توان به آینده دانشگاه‌های استان امید بست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در بین روسای دانشگاه یاسوج در دهه اخیر کرمی توانمند ترین و دلسوزترین فرداست.
مخالفت و کارشکنی عده ای هم عادی است و هم اینکه منافع آنها به خطر افتاده است.
اگر همین الان رییس دانشگاه تهران هم بیاید یاسوج‌باز هم عده ای دنبالش خرابکاری میکنند و تخریب‌
Iran, Islamic Republic of
بدترین روزهای دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت ضعیف
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی نیاز به درمان اساسی داره
جاودان سیرت با مدیریت بسیار ضعیفش دانشگاه را به حاشیه برده
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
قاطبه باشت باوی == کینه، حسادت و دشمنی
== بازنده های حوزه علم و معرفت و مدیریت.
نوروز کمایی، امین بابویی، غلام نژاد، سامر مرادیان و وابسته، عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید..
از حسادت و کینه بمیرید که البته افراد حسود خود مرده های متحرکند و حسادت و کینه پیش از آنکه به دیگری آسیب بزنه مخرب درونی خود فاعل حسادت و کینه خواهد بود همچنان که کبنا و نورروز کمایی داره میسوزه و همانگونه که متخلفان رفوزه ها در حوزه های علم و بهداشت به همراه نوروز کمایی دارند میسوزند.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کمایی عزیز
جناب آقای کرمی مانند هر مدیر دیگری بی اشکال نیست، اما مزایای منحصر به فردی هم دارد:
_ علی رغم احترام به نمایندگان محترم مجلس، دانشگاه را ملک طلق نمایندگان فرض نکرده است و بیشتر از آنکه به رای مدیران توجه کند به انقلابی بودن آنها توجه دارد.
مثلا ۴ معاونت از ۵ معاونت دانشگاه (فرهنگی، پژوهشی، مالی و اداری و آموزشی) به نماینده فعلی بویراحمد و دنا رای داده اند. اما در عین حال نیروهای عضو جریان انقلابی هم هستند. نمی شود که توقع داشت تا از نیروهای اصلاح طلب شناسنامه دار استفاده کرد.
_ مطلب بعد اینکه، معاون سابق آموزشی دانشگاه که در ستاد روحانی رئیس جمهور سابق مسئولیت داشته است و تصاویر سخنرانی وی در این ستاد در سایت های استان هم موجود هست، و آقای کرمی مجبور به عزل وی شد، امروز نمی تواند به عنوان مدعی عملکرد دولت انقلابی عمل کند. این در حالی است که هر ۴ معاون فعلی دانشگاه از لحاط علمی و اعتقادی (پژوهشی، دانشجویی، آموزشی و مالی) از ایشان اصلح تر هستند
_ فرزندان بومی استان در گذشته تحقیر شده بودند. اما بها دادن به نیروهای متعهد استان از مزایای کرمی هست. البته متاسفانه ما عادت داریم که فرزندان خود را قربانی کنیم تا یک غیر بومی مثل عریان بر ما حکومت کند.
_ ببینید در گذشته یک رئیس دانشگاه (م. ر) نزدیک به ۱۰۰ نفر از اقوام خود را وارد دانشگاه کرد. اما کرمی فقط نیروهایی که در گذشته به ناحق اخراج شده بودند و چند نفر از افراد جوان و متعهد که هیچ وابستگی فامیلی به ایشان ندارند را وارد کرده است.
_ دانشگاهی که در زمان عریان تعطیل بود الان با همه مشکلات اقتصادی در حال فعالیت و ساخت و ساز هست و پروژه های مختلفی در حال احداث هست. به کارکنان و اعضای هیات علمی توجه بیشتری شده است.
زیرتل
Iran, Islamic Republic of
واقعا خندیدیم. //رای دادن به روشنفکر یا الهامی یا دکتر معصومی....اینم جک سال بود. یا مدبر رای دادن. اینا در منزل دکتر در حمایت از منتظریان جلسه نداشتند ....
هیات علمی علوم پزشکی
United States
جایگاه دانشگاه درزمان جاودانسیرت به صورت فاحشی تنزل پیدا کرده است
وقتی یک آزمودت بنام بابویی کمتراز دوماه معاون می ماند نشانگر دخالت زیاد نمایندگان ومخصوصا نماینده گچساران وپذیرش تمام شروط ایشان والان زیر میز بازی زدن هست
علوم پزشکی یکسال باغلام نژاد محیط کار و آرامی داشت ولی نمایندگان به دنبال ننافع چیزی از دانشگاه دراین سه ماه نگذاشته اند
مگر می شود دانشگاه معاون توسعه نداشته باشد!
وزیر خودش از ضعیفترین های تاریخ وزارت بهداشته
باغیرت
United States
غلام نژاد دانشگاه را ازچنگال سیاسیون خارج کرد وجاودان دودستی تقدیم نمود
جاودان باید اول جلوی خلاف خودش برای هیات علمی شدن و بگیره
ناصر دانشگاه را نابود کرد
دهدشت
United States
خداوکیلی مایه تاسفه که به رییس دانشگاه یاسوج بگویند
معلومه چندتا رو هم دور خودش جمع کرده باشد
باوی
United States
کاری که نماینده با دانشگاه کرد ..
اویک خانه خود را دودستی به مخالفان داد
باوی از ناصر انتقام خواهد کرفت
شاه زینعلی
United States
به جدم ناصر روی مجلس رانخواهد دید
شرکت نفت ودانشگاه علوم پزشکی را نابود کرد
حیف نخبگان باوی
میرزا ایمور
Iran, Islamic Republic of
یا جد سی شلال،بو خوب و پونصد برنو اومی وزیر
رضاپور
United States
جاودانسیرت روی غلام نژاد رو سفید کرد
غلام نژاد قهرمان شد
نه به نمایندگان وحتی نماینده حامی خود باج داد ونه کار خلاف کرد ونه نیرو گرفت
به زودی جاودان هم میرود
امکان نداره که بماند
لشکر سایبری
United States
بابویی چندین رییس دانشگاه را زمینگیر کرده وجاودان و هم با تبلیغات و…میزنه
شک نکنید
بویراحمد
United States
جاودان سیرت نباید محلی بذاره
غیرت بویراحمد
یاسیچ
United States
ناصر نمیدونست که جاودان..
United States
کجا به انقلابی میخوره
خداییش دولت بی سرو پیکریه
اکبرپور
United States
غلام نژاد انقلابیون دانشگاه را احیا کرد
ولی استاندار انقلابی وانقلابیون آنگونه که باید ازایشان حمایت نکردند
بابویی وتیمش ایشان راپیش ناصر تخریب کرد واگر کرد ،دید وچشید
ولی فردای قیامت بدهکارتره
باوی
United States
دیدین دنیا به بابویی و دوستانش هم وف نکرد
امیری
United States
به زودی جاودانسیرت هم می رود وتنها رییس دانشگاه کمتراز شش ماه وبدون عبور از شورای عالی انقلاب فرهنگیست
دونهاد استانی ازایشان ممایت می کنن که خودشون هم فهمیدن که جاودان رفتنیه
وزارت متوجه اشتباهش در این تغییر شده است
استاندا. هم مخالف تغییر بوده وهست ولی توی کمع به زبان نمیاره وسیاستمداره
گچساران تنها
United States
دانشگاهی که متعلق به مابود وسالها انتظار رییس ازگچساران راداشتیم ،نماینده بی تدبیر براثر مشاوره های غلط حسودان ،دودستی تقدیمس کرد واالان همانهایی که شورش هم کردند سقوط به ته دره کردند
جاودانسیرت سرتیپ بی لشکر وبی تشکیلات هست
او رفتنیه
وتاکنون برنامه ای نداشته وندارد
مرکز دامیده
United States
انصافا غلام نژاد تمام پروژه های عمرانی را فعال و نزدیک به تمام کرد.بیمارستان بهمئی و مرکز هسته ای امام سجاد را آماده افتتاح کرد ولی استاندار بخاطر سفر خالی رییس جمهور نذاشت خودشان افتتاح کنند
مقایسه کنید جاودان چه عملکردی داشته دراین سه ما؟
داد وصد بیداد
United States
لشکر سایبری زیر دیپلم/ مرتب فعاله
بابا جاودان تمومه کارش
روی ریایت وشورا را نخواهد دید
چرام
United States
حیف وصد حیف برای رفتن غلام نژاد
بیمارستان چرام پ فعال کرد
او اهل بناری چرام بود از نظر ما
سالمترازایشان نمی آید
خدا بانیان تغییرش را درهمین دنیا مجازات خواهد کرد وتا الان هم کرده
Iran, Islamic Republic of
بسه دیگه
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
برادران روشنفکر دست از دانشگاه دولتی برنیدارنو یک باره خود روشنفکر ریسس و برادرش سه تا معاونت بگیره.
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش از اینها متلاشی تر است چاره کار انتخاب مدیران غیربومی وکاردان است
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
مدیرکل آموزش و پرورش نابود کرد کل دستگاه
باید برود
اگاه
Ukraine
جاودانسیرت ۱۰۰درصد رفتنی. . ایشان از طرف سیدناصر حمایت شد ولی بدعهدی کرد.پس قابل اعتماد برای مردم نیست.
Ukraine
جاودان سیرت اومد آقایی آورد امور قراردادها و معاون توسعه چون میشناختش قبول نکرد این ابلاغ و استعفا داد.حالا بعد از چند روز نامه رسمی از بازرسی استان اومده و ۲ صفحه تخلفات استخدامی و ... این آقا را اعلام کرده و به قید فوریت گفتن باید تغییر کند.و این برای جاودانسیرت و حقانیت معاون توسعه قبلی... آیا واحدهای نظارتی بر خوردی با جاودان می‌کنند چون معلوم نیست .
حق
Ukraine
با رفتن جاودانسیرت دانشگاه آرام می‌شود و لاغیر..
بخدا بزرگترین ظلم این که ایشان بماند
ما تعجب میکنیم که ایشان با اون سابقه در بیمارستان جلیل و ....
استاندار و وزیر محترم باید برخورد حدی کنند تا حساب بیاد دست همه
Iran, Islamic Republic of
بابا جاودان سیرت کجا کرمی کجا؟
کلاس مدیریتی جاودان سیرت خیلی بالاست
گچساران
Ukraine
کاش یک فیلمی ا/ به سید ناصر پخش میکردن تا همه بدونن که چقدر.....
آدمی که به این راحتی عهد شکنی میکنه معلوم که قابل اعتماد برای مردم نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اب ببره دانشگاهی که شما در موردش مطلب میزنی
خبر
Iran, Islamic Republic of
انتخاب کرمی از او ل اشتباه بود
مطابق اخبار شنیده شده یک نفر بیرون از استان برای ریس دانشگاه یاسوج انتخاب شده که بزودی معرفی میشود
Iran, Islamic Republic of
برآیند آنچه از بیرون مشاهده وشنیده می شد این بود که آقای کرمی توان مدیریتی و جمع کردن حاشیه ها را نداشت چون دیگرانی که توان علمی بالایی در دانشگاه یاسوج نداشتند همه کاره شده بودند ویک‌گروه اقلیت همه کاره و تصمیم.گیر اصلی بودند
محمد
United States
اگردولت انقلابی این بود که مادیدیم وروسای دانشگاهاش جاودانسیرت وکرمی بودند ،مادولت انقلابی نخواهیم
تامرادی
United States
بخدا غلام نژاد حیف شد وروزی وزیر باید تاوان این اشتباه رادرهمین دنیا بده
ناصر دراسفند تاوان اصلی رومیده
لبیک
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان سیرت از مدیران توانمند این استان و کشور هستند.
متاسفانه طی این چند سال اخیر بدلیل عدم توانایی باشت و گچساران
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج متزلزل شد.
Iran, Islamic Republic of
کبنا روزی یک خبر در مورد دانشگاه علوم پزشکی میزنه راستی کجات میسوزه تاجگردون کجایی بدون تو کبوتر کبنا شاهین شده
باوی
United States
سرپرست علوم پزشکی اگرچه تقاص غلام نژاد را از نماینده گچساران گرفت 😂ولی باعث اختلاف شده
وباید برود
دولت قسطی
United States
جاودانسیرت روی ریاست رانخواهد دید
به زودی کارش تمومه
مردم ازاین انقلابیگری جاودانسیرت با انتصاب اصلاح طلبانه اش ناامیدند
دولت پیکره ندارد
رحیم پور
Iran, Islamic Republic of
هم دکتر جاودان سیرت هم دکتر کرمی کارشون خوبه خواهشا براشون حاشیه درست نکنید
دکتر جاودان سیرت که برا مردم ثابت شده هستش
کی ایخی دس وکثافتکاریت ورداری خوت خرابی که فقط منفی اینویسی
صابر
بنظر می رسد بزودی این دو برادر محترم باید غزل را بخونن
کاویانی
واقعا در حد و اندازه دانشگاه نیست... دیر یا زود با امدن تاجگردون بساط این بی عرضگی در دانشگاههای استان جمل خواهد شد
آگاه
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه استانداری ونماینده و همه وهمه در خط مقدم قبیله گرایی فاتحه.....
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد شایستگی ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی را نداشته و ندارد ،جاودان سیرت هم اگه راه ایشان را برود واختیارش دست دیگران باشد میبازد
کاظم از بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حیف بهادر که اسمش تو بعضی سایتهای منفعت طلب بیاد،
مرد و انقلابی یعنی بهادر
کبنا لطفا منتشر کنید. از طرف یک مطلع دلسوز
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه یاسوج در دوره دکتر کرمی پیشرفت چشمگیری داشته است. در زمینه عمرانی و زیربنایی، در زمینه خدمات دهی و اخیرا جذب دانشجوی خارجی و کسب رتبه برتر در بین دانشگاه های کشور. از سایت وزین کبنا انتظار داریم، چنین نیروی شایسته ای را بجای تخریب، حمایت کند
امیر
Romania
اگرخودخداهم رئیس دانشگاه های یاسوج بشودموردانتقادرسانه ای قرارمیگیرد
چون مطابق میل حضرات انحصارطلبان نوگراعمل نمی‌کندوباج نمیدهد
امیر
United Kingdom
خدا وکیلی تحول در پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی عالی بود
هر جا نگاه میکنی تا دانشگاه پروژه با عظمت داره
با صداقت حرف بزنیم
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام کرمی یکی از مدیران توانمند و پای کار دولت می باشد لطفا مغرضانه تخریب نکنین
پرستار بیمارستان جلیل
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی در اوج آرامش هست
//نبود و نیست که در موردش حرفی زده بشه چون مورچه چیه که کله و پاچه اش چی باشه اینم دیگه تا بازنشست بشه هیچوقت رنگ پست و مدیریت رو نخواهد دید چون هرگز صلاحیتش تایید نخواهد شد. غلام نژاد هم رفت که رفت هر چند نه سوادی داره نه توانی برای مدیریت. در کرونا با جنازه هایی که تحویل خانواده ها داد مشخص شد ،
فرزند باوی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت دکتر جاودان سیرت بسیار خوب و انصافا پاکدستی ایشون در اجرای قانون قابل تقدیره. فضای آرام دانشگاه علوم پزشکی رو نباید بی جهت با درج اخبار کذب و غیر واقعی ملتهب و متشنج کرد. برای سلامت جامعه، فرزندان و خانواده های خودمون هم که شده بگذاریم این فضای ارامش تداوم داشته باشه و برای منفعت شخصی در دام تخریبهای افراد سودجو و زیاده خواه قرار نگیریم که نه خیری در دنیا خواهیم دید و نه سودی در اخرت.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
فضای ارام کجا بود چطور این فضارا فقط تو میبینی فک کنم کلا خبر از دانشگاه نداری
رامی
Iran, Islamic Republic of
اوضاع همینه
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه یاسوج تو از ایل بزرگ طبیی هست این گونه نقد میشه
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
جاودان سیرت کاربلد ، باهوش و خوش برخورد هستش ولی
غلام نژاد تند برخورد میکرد
علی
Iran, Islamic Republic of
به این نتیجه رسیدم که هر اداره ونهادی که افراد وارد شدند جز تخریب وخرابکاری کاری انجام ندادند باشتی ها هر حا منافع خودشان بوده حمایت می‌کنند وهرجا که منافعی نداشتند میفتند دنبال تخریب وزدوبند اون اداره ونهاد ....
سجاد
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستم که بیشتر این پیام ها کار بر باند‌ بابوی هست که هر ریسی که حمایتش نکرد دنبال اون ریس بیچاره تو سایتهای پولی حاشیه سازی وتخریب میکنه
کبنا
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگر راست ایگی وبی طرفانه وبدون غرض مطلب مینویسی واز باشت وباوی حمایت نمیکنی یه مطلبی هم از ضعف وعملکرد خیلی خیلی بد استاندار که بعید میدونم کسی ازش راضی باشه بنویس ونقدش کن
اگر استان ما استاندار قوی وتوانمندی داشت این حال روزگار استان ما نبود...
هم‌استانی
Iran, Islamic Republic of
فکر به حال آموزش و پرورش استان با مدیریت ضعیفش کنید.
طایفه گرایی
دو قطبی کردن آموزش و پرورش
طرد نخبگان
جذب ضعیفان
عدم اقتدار مدیرکل
عدم انسجام بین مدیرکل و معاونان،
سیاسی کردن آموزش و پرورش
اتاق فکر نماینده ای خاص
ستاد انتخاباتی نه آموزش و پرورش
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
خدایی من از شما جناب کمایی لذت میبرم که ایقد میسوزی.
خسته نشدی از این همه خبر تکراری.زوم کردی روی جاودان سیرت.ی فرد بسیار پاک دست آرام و منطقی.اتفاقا الان دانشگاه علوم پزشکی داره رو ریل میفته
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش را نجات دهید چیکار اینها دارید کارشون درسته
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید

دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید

دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی، از عدم وجود برخی مجازات‌ها نظیر تبعید در ...
1