تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۴۶۲۵۵۵
نرخ جدید بلیط هواپیما اعلام شد

پرواز با هواپیما خاطره می‌شود؟

۰
پرواز با هواپیما خاطره می‌شود؟
کبنا ؛نرخ جدید بلیط هواپیما با تاکید روی رشد ۲۹ درصدی قیمت‌ها اصلاح شد و مجددا در دسترس قرار گرفت.
به‌گزارش کبنا؛
 نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- مشهد براساس فهرست اصلاح شده به یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- کیش هم از حالا به‌بعد حداقل یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود. البته گران‌ترین بلیط هواپیما به مسیر گرگان- کیش تعلق دارد و برای خریدش باید حدود دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان خرج کنید. زائران حرم امام رضا برای سفر به مشهد از تهران، یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان برای خرید بلیط هواپیما هزینه پرداخت می‌کنند و اگر ساکن تبریز باشند، قیمت بلیط هواپیما به مشهد برایشان یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان تمام می‌شود.
نرخ جدید بلیط هواپیما؛ گران‌ترین پرواز داخلی
گران‌ترین بلیط هواپیما به مسیر گرگان- کیش تعلق دارد که با احتساب مالیات و ارزش افزوده از کف قیمت دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان شروع می‌شود. قیمت بلیط هواپیما در مسیر ساری- کیش به دو میلیون و ۸۶ هزار تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر کیش- تبریز هم به دو میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تبریز- بندرعباس، با احتساب مالیات و ارزش افزوده به حداقل یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط در پرواز ساری- بندرعباس به‌حداقل یک میلیون و ۸۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.
پرواز قشم- مشهد، عسلویه- مشهد، کرمانشاه- مشهد، کیش- مشهد نیز در دسته پرواز‌های گرانقیمت قرار می‌گیرند.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران
نرخ جدید بلیط پرواز تهران- مشهد به‌عنوان محبوب‌ترین مسیر پرواز‌های داخل کشور، به یک ملیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است. اگر از مهرآباد سوار هواپیما شوید و مسیر تهران- کیش را انتخاب کنید، نرخ جدید بلیط پرواز دست‌کم یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- شیراز از یک میلیون و ۲۷۳ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز می‌شود و در مسیر تهران بندرعباس که یکی دیگر از مسیر‌های پرتردد و محبوب است، نرخ جدید بلیط هواپیما از یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان آغاز خواهد شد.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- اراک با احتساب مالیات و عوارض، حداقل ۷۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود. با ۹۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌توان در مسیر تهران- اردبیل سوار هواپیما شد. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- اصفهان از ۹۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان کلید می‌خورد.
قیمت بلیط پرواز تهران- آبادان و برعکس، یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان است. نرخ جدید بلیط تهران- رشت ۸۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. با ۸۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌توان بلیط پرواز تهران- سمنان خرید.
پرواز با هواپیما خاطره می‌شود؟
نرخ جدید بلیط هواپیما تهران- مشهد حداقل یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان است

نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- قشم به یک میلیون و ۶۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است و برای خرید بلیط هواپیما در مسیر تهران- عسلویه باید حداقل یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۰۰ تومان پول خرج کنید.
بیشتر بدانید | نرخ جدید بلیط هواپیما در برخی منابع بدون احتساب مالیات و ارزش افزوده اعلام شده است؛ بنابراین ۹ درصد باید به قیمت پایه، اضافه کنید. همچنین بخشنامه جدید، حداقل نرخ بلیط را نشان می‌دهد و در مواردی مثل آخر هفته که تقاضا زیاد است، قیمت بلیط هواپیما بیشتر می‌شود
نرخ جدید بلیط هواپیما؛ ارزان‌ترین پرواز داخلی
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- اراک به ۷۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. به‌این ترتیب ارزان‌ترین بلیط هواپیما در پرواز‌های داخلی را شاهد هستیم. طول مسیر هوایی تهران- اراک ۲۷۸ کیلومتر است و معمولا حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.
نرخ جدید پرواز تهران- سمنان، ۸۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است تا دومین پرواز ارزانقیمت را شاهد باشیم. پرواز تهران- سمنان تنها ۲۵ دقیقه زمان می‌برد. رتبه سوم به چند پرواز با قیمت ۸۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعلق دارد که مسافران پرواز تهران- خرم‌آباد، تهران- رشت، ایلام- اصفهان، آبادان- اصفهان، بوشهر- اصفهان و اکثریت قریب به اتفاق پرواز‌های شیراز (من‌های تهران) پرداخت می‌کنند.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر مشهد
نرخ جدید بلیط هواپیما تهران- مشهد یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان است. فاصله هوایی شهر مشهد و تهران حدود ۷۴۱ کیلومتر است و مسافران این پرواز تقریبا یک ساعت و ۳۰ دقیقه روی هوا هستند. فاصله زمینی بین این دو شهر ۹۰۰ کیلومتر است و اگر با اتوبوس به مشهد سفر کنید ۱۱ ساعت طول در راه خواهید بود.
نرخ جدید بلیط پرواز مشهد- اراک از یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز می‌شود. زائران امام رضا از اصفهان برای سفر به مشهد باید دست‌کم یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان برای خرید بلیط هواپیما هزینه کنند. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر اهواز- مشهد یک میلیون و ۶۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود که باعث می‌شود بلیط رفت و برگشت هواپیما به مشهد برای ساکنان اهواز، به تنهایی سه میلیون و ۲۷۷ هزار تومان آب بخورد.
نرخ جدید بلیط هواپیما به مقصد مشهد از شهر‌های همدان و یزد، به‌ترتیب یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. زائران امام رضا برای برگشت به‌شهرهایشان همین مقدار پول را خرج بلیط هواپیما می‌کنند. نرخ جدید بلیط هواپیما از مشهد به کیش و برعکس، یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.
بیشتر بدانید | مدت زمان پرواز هواپیما در مسیر گرگان- کیش به یک ساعت و ۵۰ دقیقه می‌رسد. اگر از تهران سوار هواپیما شوید و به‌سمت کیش حرکت کنید، تقریبا یک‌ساعت و ۴۵ دقیقه در راه خواهید بود. طول پرواز تهران- بندرعباس یک‌ساعت و ۴۰ دقیقه است و پرواز تهران- مشهد یک‌ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر‌های محبوب هوایی
مسیر پرواز شامل مبدا و مقصد کف قیمت بلیط هواپیما
مسیر تهران - مشهد یک میلیون و 262 هزار و 200 تومان
مسیر تهران- کیش یک میلیون و 683 هزار و 600 تومان
مسیر تهران- شیراز یک میلیون و 273 هزار و 100 تومان
مسیر تهران- بندرعباس یک میلیون و 628 هزار و 900 تومان
مسیر گرگان- کیش دو میلیون و 140 هزار تومان
مسیر کیش- اصفهان یک میلیون و 261 هزار تومان
مسیر اصفهان- مشهد یک میلیون و 260 هزار تومان
مسیر اهواز- مشهد یک میلیون و 638 هزار و 300 تومان
مسیر مشهد- کیش یک میلیون و 731 هزار و 300 تومان
مسیر مشهد- تبریز یک میلیون و 675 هزار و 900 تومان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1