تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۶۱۴۶۲
مطالبه برخی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛

نامه‌ی سرگشاده خطاب به جاودان سیرت؛ منازل سازمانی را از مرفهین بی‌درد بگیرید

۲۴
۱
نامه‌ی سرگشاده خطاب به جاودان سیرت؛ منازل سازمانی را از مرفهین بی‌درد بگیرید
کبنا ؛برخی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد طی ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس جدید این دانشگاه مطالبه‌ای را از او خواسته‌اند و از آن به عنـوان مطالبه عمومی پرسنل دانشگاه نام برده‌اند.
به گزارش کبنا، در متن این نامه آمده است
جناب آقای دکتر جاودان سیرت رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام
همانگونه که خود می‌دانید و گا‌هاً در برخی از اخبار درج شده در سایت‌های خبری پربازدید و پرطرفدار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم می‌بینیم، از سنگینی وزن صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کم گفته نشده است.
عقبه‌ی مدیران قبلی نشان داده است که هر کسی توان تحمل سنگینی این صندلی را ندارد به گونه‌ای که برخی مدیران را پس از پیاده شدن از آن، راهی راهرو‌های پرپیچ و خم دادگستری و نهاد‌ها نظارتی و نموده است و برخی مدیران را هم زیر یکسال به زمین‌زده است!!!!
پس کاملاً مبرهن است که این صندلی با هیچ کسی عقد اخوت نبسته است و هر مدیری که خارج از اهداف دانشگاه گام برداشته است را با رسـوایی پیاده کرده است.
حال که مدت دو ماه از ریاست جنابعالی بر این مسند می‌گذرد اولین مطالبه از شما شفاف‌سازی خانه‌های سازمانی محوطه دانشگاه می‌باشد.
پرسنل دانشگاه حق دارند بدانند این منازل در اختیار چه کسانی است؟؟
آیا افرادی که که این منازل در اختیارشان هست مستحق دریافت آن بوده‌اند؟؟؟
طبق شنیده‌ها برخی از ساکنین این منازل با سواستفاده از جایگاه خود هزینه‌های سنگینی جهت بازسازی و تغییر دکوراسیون این منازل طبق سلیقه‌ی خود از منابع دانشگاه مصرف نموده‌اند
برخی از ساکنین نیز علیرغم دریافت نامه تخلیه از سوی مدیر پشتیبانی اسبق توجهی ننموده و هنوز در این منازل سکونت دارند
آیا این حق است که برخی از پزشکان به علت نداشتن مسکن و امکانات رفاهی مناسب استان را ترک نمایند و عده‌ای مرفه بی‌درد که خود نیز دارای منازل مسکونی لاکچری در مرکز استان هستند در این منازل سکونت نمایند.
از جنابعالی انتظار می‌رود در زمینه شرایط واگذاری این منازل، و همچنین حیف و میل اموال دانشگاه جهت پرسنل و افکار عمومی شفاف‌سازی شود.
خداوند یار و یاورتان
نام شما

آدرس ايميل شما

جیمی جامپ
Iran, Islamic Republic of
طبق شنیده ها برا یکی شدن دوواحدازاین منازل مسکونی هزینه میلیاردی شده با لوسترهای لاکچری....چوب خداصدانداره دوستان مدعی عدالت وقانون....سامرهم ک پروازی و هفته ای چندردز تهرانه و ب تنهایی یه خونه سه خابه باامکانات دراختیارشه...شفاف سازی شودتاسیه روی شودهرانکه دراو غش است....
Iran, Islamic Republic of
سلام
کسی که از موقعیتش سوء استفاده کرد و مهمانسرای دانشگاه را به منزل شخصی لاکچری تبدیل کرد الان خودش سردمدار شده.
با این اوضاع هیچ امیدی به جاودان سیرت نیست و سرنوشتی بدتر از ایلامی و غلامنژاد در انتظارش خواهد بود.
کامبیز
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
شایسته است این منازل در اختیار کارمندان با حقوق های رده پایین قرار بگیره. من از بدنه دانشگاه نیستم ولی غیر از این باشد عدالت و انصاف زیر سوال می رود.
قرار دادها هم یکساله باشد. و برای سال بعد جایگزین گردد. پزشکان و هیات علمی ها به اندازه کافی دارندو می گیرند که از پس مخارجشون بر بیایند.
بدرود کبنا
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن که خرما خورده نمی تونه منع رطب خوردن بکنه. کسانی که خودشون باعث و بانی و عامل این مشکلات و سوء استفاده ها بودند و هستن و الان هم قدرت دست خودشونه اونوقت چه انتظاری ازشون دارید؟!
جاودان سیرت نه تنها زورش بهشون نمی رسه که تسلیمشون هم شده
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چطور کسی که از عهده مدیریت یه بیمارستان بر نیومد یک شبه شد رئیس دانشگاه!
حالا هم مدیون کسانی هست که با زد و بند به قدرت رسوندنش و تا می تونه امتیاز میده به اونایی که همیشه به نرخ روز در صحنه هستند.
مالیات اساس بودجه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اداره کل امور مالیاتی هم واحدهای خودش رو به افرادی داده که هم خونه دارند و هم مشکل مالی ندارند و این به دور از انصافه و اینکه طبق قانون حتما و باید فروخته بشن و سهم 20درصد از محل فروش بین کارمندان واجد شرایط تقسیم شودکه تاکنون اقدامی نگردیده و البته دیوان محاسبات مسقر در اداره کل امور مالیاتی کوتاهی میکنند و کاملا مدارا میکند که حق کارمندان فاقد مسکن در حال پایمال شدن هست، درصورتیکه حل نگردد از راههای دیگر اقدام خواهیم کرد تاحقوق پرسنل زحمتکش فاقد مسکن پایمال نگردد
بازنشسته علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
ای همکاران علوم پزشکی قبلا که می گفتین یزدانپناه قوی نیست فقط پشتش به طایفه گرمه یا می گفتین ایلامی با نماینده ها معامله گری می کنه تا صندلی را حفظ کنه یا می گفتین غلام نژاد توان اداره دانشگاه نداره حالا رسیدیم به جاودان سیرت همه این مشکلات جورواجور را داره خیلی هم بیشتر.
جاودان سیرت در یه بیمارستان نتونست کرونا را مدیریت کنه و برکنار شد که تازه تخصص عفونی خودش هم هست.
اگر دانشگاه سر و صحاب داشته باشه عمر مدیریت جاودان سیرت باید خیلی کمتر از غلام نژاد باشه.
Iran, Islamic Republic of
یعنی ایران و عربستان صلح کردن، روسیه و اوکراین صلح ایکنن، ایران و اسرائیل صلح ایکنن ولی حاشیه ل علوم پزشکی تموم نیابو🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
خود جاودان سیرت جز مرفهین بی دردیه که بابت خونه سازمانی کلی هزینه پای ملت و دولت گذاشته
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه عده ای مغرضانه قضاوت میکنن اینده همه چی روشن میشه وخواهید دید که مدیری لایق تر وشایسته تر از جاودان سیرت دراستان وجود نداره
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه منازل سازمانی علوم پزشکی در شهرستانها بخصوص کهگیلویه هم به همین شکل است و در اختیار مرفهین بی درد قرار دارند.
Iran, Islamic Republic of
لطفاً شما برید دنبال این که دیکته به خوبی یاد بگیری
الان داخل این متنی که نوشتی ببین چند اشتباه دارید
چه کینه ای با دکتر مرادیان دارید که اینجوری ناراحتی
باشت
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مدیریت دکتر جاودان سیرت تا اینجا کمترین ایرادی نداشته و حمایت ایشون در جایگاه دادن به متخصصینِ متعهد قابل توجه و تمجید هست.
از کامنتها کاملا مشخصه که دو گروه این وسط خیلی دارند میسوزند چون فکر میکنند صندلی ریاست ارث پدری اونها بوده.. گروه اول کسیه که حتی توی طایفه خودش بدلایل مختلف نه محبوبه و نه مقبول و در دوران تصدی ریاست دانشگاه بالاترین تخلفهارو در بکارگیری فله ای و بی ضابطه بستگان و فامیل داشت و همانند رئیس پس از خودش نه سواد علمی داشت و نه علم مدیریتی.
گروه دوم هم دار و دسته شکست خورده و منفور رئیس قبلی دانشگاه هستند که عملکردشون بواسطه تغییرات متخلفانه که برای برادر و زن برادر و خواهرانشون بدون ضابطه انجام دادند و اونهارو به نون و آبی رسوندند بر کسی پوشیده نیست. فکر میکردم تخریب خرابی ببار میاره اما بد هم نیست چون باعث میشه حقیقت حداقل برای نهادهای نظارتی و عوام جامعه بهتر نمایان بشه و روسیاهان روسیاهتر بشن.
کارمنددنا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه منازل سازمانی شهرسیسخت هم ازبدوتاسیس دهه۶۰تاکنون هردم بیل بوده...نیروی انتظامی بیش از۹خونه قبضه کرده واداره ای هیچ سهمیه وساکنی نداره...واقعآ این ظلم نیست؟🤔
باشت
Iran, Islamic Republic of
الان خونه سازمانی که باید در اختیار پزشک متخصص باشد.در اختیار م . ح که نیروی شرکتی است واز نظر استخدامی نه رسمی و نه پیمانی ونه قرار دادی است فقط عموزاده یکی از نمایندگان مجلس است.وحدود8 ماه هست در آن سکونت دارد کو قانون .کو عدالت .ای ناظرین مدیران.ای استاندار انقلابی به فریاد برسید
Iran, Islamic Republic of
پزشک متخصصی که خودش درآمد چن میلیونی داره از پس خودش بر میاد عدالت این که به نیازمندان خونه ها را بدن نه اونیکه خودش تو شهر خونه داره درآمد خوبی هم داره .
Iran, Islamic Republic of
///یکی از کسانیه که پول خیلی زیادی خرج خونه سازمانی کرد وبیش از ۱۰ ساله توش نشیته وخودش ۳خونه تو یاسوج داره.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
باید معاون توسعه در این خصوص نظارت کنه و جلو تخلفات را بگیره که خودش در سال96(دوران معاونت سابقش)مبلغ250 میلیون از بودجه دانشگاه(بیتالمال) هزینه منزلش کرد.متاسفانه بعد از اینکه از معاونت توسعه رفت و دکتر غلام نژاد بعنوان معاونت توسعه جایگزینش شد منزل را تخلیه نکرد یعنی بعد از خودش دانشگاه 3معاون توسعه دیگر عوض کرد ولی با اینکه مسولیت نداشت همچنان در آن منزل اطراق نموده است .حال که خودش معاون توسعه هست و این تخلف را انجام داده چگونه میتواند جلوی تخلفات را بگیرد
عمار
Iran, Islamic Republic of
چقدر رانت و رانت بازی در علوم پزشکی
لبیک
Iran, Islamic Republic of
انتقادات تا حدودی به حق است.
اما بدانید همه ی مشکلاتی که در دانشگاه به وجود می اید مقصر رئیس دانشگاه نیست.
مقصر سیاسیون بی سواد است.
متاسفانه مشکلات خونه های سازمانی مربوط به امروز و فردا نیست. این قضیه برمی گرده به دوران قبل.
به عنوان مثال واحدهای نظارتی مثل تخلفات و رئیس دفتر ریاست دانشگاه بدون هماهنگی و بدونودر نظر گرفتن قانون چندین سال است در منزل سازمانی نشستن و تخلیه نمی کنن.
خوب به نظر شما مقصر کیست مشخصه مقصر سیاسیون است که فشار می اورند به رئیس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که یه گروه خاص قومیتی برات کف و سوت هورا کشیدن باید میفمیدی که برای مدیریت خوب نداشته ات نیس برای سو استفاده از عدم توانایی حضرت عالیه
Iran, Islamic Republic of
به اصل کاری اشاره ای نکردید .رییس دفتر دکتر جناب آقای حسین پور نیروی شرکتی دانشگاه که الان در خانه سازمانی خیابان اداره راه نشسته و توپ هم تکونش نمیده چون وصل به نماینده گچساران و استانداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این قضیه فقط مربوط به علوم پزشکی نیست
آقا طی یه حرکت هم شده معاون مدیر کل هم بهترین خانه سازمانی را برای خود اختیار کرده
بیچاره معلم که باید منتظر رتبه بندی بمونه ها والا
زینب
Iran, Islamic Republic of
مگه پزشکا کم میزنن ب جیب ک بخوان برن انگار مشکل پزشکا همین مسکنه 😏چرا نیروهایی ک با حقوق کم حمالی میکنن نباید تو همچین خونه هایی بشینن چرا باید حتما امتیاز دارا بشینن؟
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1