تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۴۶۰۷۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

تأسف استاندار از وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج / به‌همین سادگی بیت‌الماال به هدر رفت ( + تصاویر )

۵
۰
تأسف استاندار از وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج / به‌همین سادگی بیت‌الماال به هدر رفت ( + تصاویر )
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های ورزشی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد که با مشکلات فراوانی مواجه بودند، بازدید کرد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: ورزشگاه یاسوج تا مرحله بهره‌برداری پیش رفت اما پس از بهره‌برداری به دلایل نامعلومی ر‌ها شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متأسفانه مراقبت و نگهداری لازم از این ورزشگاه صورت نگرفته، افزود: کار‌هایی که در ورزشگاه انجام گرفت به دلیل عدم مراقبت و سهل‌انگاری از بین رفته است.
وی بیان کرد: بسیاری از صندلی‌های ورزشگاه از بین رفته و برخی‌های دیگر فاقد کیفیت برای استفاده است، ضمن اینکه ورزشگاه فاقد تأسیسات و تجهیزات است.
احمدزاده بیان کرد: چمن ورزشگاه از ابتدا دارای زیرسازی مناسبی نبوده و باید مجدداً خاکبری و کار از اول مطابق با استاندارد انجام شود.
وی با بیان اینکه ورزشگاه نیازمند احداث سایه‌بان برای نگهداری از صندلی‌ها در هوای سرد یاسوج است، گفت: ورزش و جوانان در مدت زمان کوتاهی برآورد جامع و کاملی برای بازسازی کامل ورزشگاه ارائه دهد تا اعتبار لازم اختصاص داده شود.

احمدزاده از پیگیری برخی طرح‌های محرومیت‌زدایی از سفر رئیس مجلس به استان خبر داد و گفت: ورزشگاه یاسوج در میان این پروژه‌ها قرار دارد اما باید برآورد دقیق انجام شود که پروژه چه میزان اعتبار نیاز دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برای بازسازی کامل مبلغ ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان نیاز داشته باشد، گفت: ورزش و جوانان تیم کارشناسی تشکیل و برآورد دقیقی از تأسیسات، تجهیزات، محوطه‌سازی، سرویس و آبخوری انجام دهد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پروژه هتل ورزش و استخر شهدای انقلاب بازدید و خواستار برآورد این دو مجموعه برای اختصاص اعتبار شد.
گفتنی است؛ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شد و سال ۱۳۹۴ در سفر وزیر ورزش دولت یازدهم به بهره‌برداری رسید اما از آن زمان تاکنون به حال خود ر‌ها شده است.








نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
در اکثر عکسها حضار دارن میخندن.اگه چیز خنده داری وجود داره بگید ما هم بخندیم.اگر اینجا یک مملکت درست حسابی بود باید همتون رو محاکمه میکردن که باعث و بانی این وضعیت و هدررفت بیت المال میشین
Iran, Islamic Republic of
باید نماینده تمام هم و غمشو بذاره حهت جذب و تخصیص بودجه
به جای اینکه شب و روز تو خونه این و اون است
علی
Iran, Islamic Republic of
ساعت خواب جناب
روان
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالتون خخخخ
ورزشکار
Romania
خدایی ورزش تعطیله کدوم هیاتهای ورزشی فعالیت دارند برنامه مدیر کل ورزش و معاونین چی هست تمام ورزشکاران دارند به استان های دیگر میروند
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برپا شده است نظر افراد مشهور ...
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
1