تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۴۶۰۷۸۴
کبنا از جلسه هماهنگی مدیران بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد

اولتیماتوم اثرگذار / با یک صلوات از عملکرد بانک ملت و تجارت قدردانی شد / مدیر بانک رفاه: تهران می‌گوید تسهیلات ندهید، استانداری می‌گوید بدهید! / تاکید شریف‌پور بر هماهنگی بین بانک‌ها و دستگاه‌ها

۵
۰
اولتیماتوم اثرگذار / با یک صلوات از عملکرد بانک ملت و تجارت  قدردانی شد / مدیر بانک رفاه: تهران می‌گوید تسهیلات ندهید، استانداری می‌گوید بدهید! / تاکید شریف‌پور بر هماهنگی بین بانک‌ها و دستگاه‌ها
کبنا ؛در آخرین جلسه نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد متولیان مسکن روستایی و نهضت ملی مسکن از بانک‌ها به دلیل روند کند پرداخت تسهیلات مسکن گلایه کردند که سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ با مدیران بانک‌ها در آن جلسه اتمام حجت کرد و گفت: اسامی مدیران بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات مسکن و سایر سیاست‌های کلی استان و کشور همکاری وهماهنگی ندارد را به من بدهید تا درخواست تغییر آن‌ها را بدهم. اولتیماتوم استاندار اثرگذار بود و در همین راستا جلسه هماهنگی بین بانک‌ها و مدیران متولی مسکن به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲) جلسه هماهنگی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست طاهر شریف‌پور_ مدیرکل اموراقتصادی ودارایی استان کهگیلویه وبویراحمد_ و با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این جلسه به منظور وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

طاهر شریف‌پور_ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ بر همکاری بین بانک‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: توقع می‌رود که در راستای منافع مردم بانک‌ها و دستگاه‌ها تعامل و هماهنگ‌های لازم را باهم داشته باشند.
وی با بیان اینکه مسکن مهمترین اولویت جامعه است، گفت: رفع مشکلات مسکن مورد تأکید همه بزرگان کشور و استان است و ما هم به عنوان مدیران باید در این راستا گام برداریم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بانک‌ها نقش بسیاری مهم در تحقق شعار سال دارند و باید با برنامه‌ریزی و برنامه محوری تسهیلات را به سمت تولید واشتغال سوق دهند و یقیناً در این راستا نظارت مسأله کلیدی خواهد بود.
شریف‌پور تاکید کرد: این جلسه در راستای صحبت آقای استاندار برگزار شده است.
در این جلسه روح الله عمادی _ مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد_ در ابتدا گزارشی از عملکرد بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن پرداخت و اظهار داشت: سهیمه بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰ فقره وام بوده که ۲۲۳ نفر متقاضی به بانک رفاه معرفی شد که فقط برای ۷۶ نفر انعقاد قرارداد انجام گرفته است.
وی افزود: باید زمان پرداخت تسهیلات مشخص شود. بانک‌ها تکلیف متقاضیان تسهیلات مسکن را مشخص کنند، اگر می‌توانند، وام پرداخت کند، پرداخت کنند و اگر نمی‌توانند، صراحتاً اعلام شود تا تکلیف مشخص شود و بار مسوولیت از دوش ما‌ها هم برداشته شود؛ چرا که مردم روزانه در خواست تسهیلات مسکن دارند.
فرهنگ_ مدیرعامل بانک رفاه کهگیلویه و بویراحمد_ حرف‌های متفاوتی زد و گفت: سهمیه تسهیلات تکلیفی بانک رفاه در حوزه‌های مسکن، ازدواج، ضروری و... مشخص شده است و ما نمی‌دانیم که تسهیلات تکلیفی‌مان را به مسکن بدهیم یا ازدواج.
وی افزود: تهران به ما می‌گوید، تسهیلات ندهید، استانداری می‌گوید؛ تسهیلات را بدهید. این مسأله باید تعیین تکلیف شود.
فرهنگ این موضوع را هم گفت که سال گذشته ۵۰ فقره تسهیلات ازدواج ما باطل شد.
در ادامه عمادی، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه وبویراحمد به عملکرد بانک سپه پرداخت و گفت: در بانک سپه؛ ۲۹۸ نفر متقاضی تسهیلات بانک مسکن بودند که ۱۸۷ نفر انعقاد قرار داد انجام گرفته است.
ملک‌پور_نماینده بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد_ در این جلسه گفت: با ۶۳ درصد ازمتقاضیان تسهیلات مسکن انعقاد قرارداد کرده‌ایم و الان سامانه پرداخت تسهیلات بسته است و اگر باز شود، سریع شروع به پرداخت می‌کنیم.
در ادامه عمادی، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه وبویراحمد، به عملکرد پست بانک پرداخت و گفت: از ۶۰ نفر سهیمه پست بانک کهگیلویه وبویراحمد ۴۷ نفر معرفی شده که با ۲۰ نفر از متقاضیان تسهیلات مسکن انعقاد قرار داد انجام گرفته است.
عمادی این مطلب را هم خطاب به مدیران بانک‌ها گفت: اگر خیال ارباب رجوع ومتقاضیان ما راحت شود و با آن‌ها انعقاد قرارداد شود، دیگر مشکل وجود ندارد و می‌توان ادامه کار را داشته باشیم.
عمادی در ادامه گفت: سهمیه بانک مسکن ۳۶۷ وام است که برای ۱۷۰ نفر از متقاضیان انعقاد قرارداد انجام گرفته است.
روح‌الله پورمند_ معاون بانک مسکن در این نشست با بیان اینکه اعتبارات ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ ابلاغ شده است، اظهار داشت: ۲۰ برابر تسهیلات مسکن روستایی تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت شده است.
پورمند گفت: چند روز است که سامانه پرداخت تسهیلات باز شده و در حال انعقاد قرارداد هستیم و مشکلی برای پرداخت نداریم و اگر مراجعه‌کننده داشته باشیم، سهمیه ما تکمیل می‌شود.
عمادی در ادامه به عملکرد بانک‌های کشاورزی، صادرات، ملت و تجارت پرداخت و گفت: ۴۵۰ تسهیلات سهیمه بانک صادرات بوده که ۳۹۵ نفر متقاضی به این بانک معرفی شد و برای ۱۴۷ نفر از آن‌ها انعقاد قرارداد انجام گرفت.
وی افزود: ۳۰۰ فقره وام سهمیه بانک ملت بوده که ۳۰۰ نفر به آن‌ها معرفی شده و برای ۳۰۰ نفر هم انعقاد قرارداد انجام گرفته است.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ۳۵۰ نفر سهمیه بانک تجارت بوده که ۲۹۳ نفر متقاضی وام مسکن به این بانک معرفی شده و با ۲۱۰ نفر انعقاد قرارداد شده است.
وی افزود: سهمیه بانک کشاورزی 300 فقره تسهیلات مسکن بود که 250 متقاضی به این بانک معرفی شده و با 132 نفر از آنها انعقاد قرار شده است.
الیاس بیگدلی_ معاون اعتبارات بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست گفت: اعتبارات اسفند ماه ۱۴۰۱ به بانک ملت ابلاغ شده و تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ فرصت جذب این اعتبارات وجود دارد. بانک ملت هیچ مشکلی در این راستا ندارد.
منصور دانش‌آموز_ مدیرعامل بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در این نشست به مشکلات کشوری بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های محروم است و باید سهم وام‌های تکلیفی آن بیشتر از سایر استان‌ها باشد.
وی افزود: باید از فرصت سفررئیس جمهور استفاده کنیم. مدیران بانک‌ها باید اصول بانکداری را رعایت کنند و نمی‌توان خارج از آن حرکت کرد.

دانش‌آموز با اشاره به مشکلات بانک‌های استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل ممانعت مرکز در پرداخت تسهیلات، افزود: باید در جلسه‌ای با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد، آقای استاندار یا معاون اقتصادی وی و همچنین مدیران بانک‌های استان در تهران این مشکل را برای همیشه مرتفع سازیم.
محمدراستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست گفت: از مدیران بانک‌ها انتظار داریم که به‌گونه‌ای عمل کنند که در جذب تسهیلات مسکن ازکشور عقب نمانیم و پای به پای کشور حرکت کنیم. اگر در ردیف اول پرداخت تسهیلات مسکن نباشیم حداقل در ردیف‌های سوم و چهارم باشیم.
یکی از موضوعات مهمی که در این نشست مطرح شد این بود که هر چقدر مدیران بانک از منابع خود را مصرف نکنند، تهران به آنهاامتیاز بیشتری می‌دهند که قرار شد طی مکاتباتی این مسأله در استان وکشور پیگیری شود.
همچنین در این نشست با ذکر صلواتی از بانک ملت و بانک تجارت که عملکرد قابل قبولی نسبت به سایر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن داشتند، قدردانی شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
بعداز ۴۳سال انقلاب اسلامی استان ک.ب مدیری انقلابی ولایتی وجهادی و دلسوز به چشم خود دید ...اونم جناب آقای حاج ایمانی مدیری توانمند وبا ایمان واخلامدار و دلسوز مردم....حاج ایمانی باتوجه به اعتبارخودش از تهران منابع گرفته و تمام شعب بانک ملت را بخاطر رفاه حال مردم استان و در خور شان استان بازسازی کردن...حاج ایمانی تنها مدیری در استان هست که درب اتاقش به روی مردم استان همیشه بازاست وباروی گشاده میزبان مردم استان هست...برای سلامتی وعاقبت بخیری ایشان بر محمد و آل محمد صلوات بفرست....
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از مدیریت بانککشاورزی استان که هیچ کاری انجام نمیده وهمیشه هم هست ...........خدا نیامرزه مسولینی را که در برابر ادم های ناکارامد کوتاه میان
Iran, Islamic Republic of
کارمندهای بانک کشاورزی خودشم از دست مدیر و معاونانش ناراضی اند. عجیبه اینها از دولت قبل هنوز موندن با وجودی کاملا سیاسی پست گرفتن.
Iran, Islamic Republic of
آنانیکه باید وام بگیرن با رانت و سفارش میگیرن و این جلسات میوه خوری و قهوه خوری سرگرمی هستن برا دیگران
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برپا شده است نظر افراد مشهور ...
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
1