تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۰۲۳۸
سرپرست پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افزایش ۳۵ درصدی تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد / سه عامل اصلی تصادفات

۰
افزایش ۳۵ درصدی تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد / سه عامل اصلی تصادفات
کبنا ؛سرهنگ دانایار سرپرست پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه ۳۵ درصد افزایش داشته است.
به گزارش کبنا، سرهنگ حسن دانایار افزود: هم اکنون شاهد افزایش سفر‌های رفتی و برگشتی مسافران نوروزی در جاده‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و همین عامل باعث افزایش میزان تردد‌ها در جاده‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد شده است.
سرهنگ دانایار از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در محور‌های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
وی با اشاره به علت کاهش تصافات منجر به فوت در جاده‌های استان گفت: استفاده پلیس از همه ظرفیت‌ها برای کنترل جاده‌های استان، برخورد قاطع بازدارنده و بدون اغماض با تخلفات زمینه ساز بروز تصادفات، پوشش همه نقاط حادثه خیز استان با استفاده از ظرفیت ۵۳ تیم محسوس و ۱۴ تیم نامحسوس پلیس، برخورد با حرکات مخاطره‌آمیز و برهم زننده نظم ترافیک در جاده‌های استان، نصب بتون‌های جدا‌کننده و حفاظ فیزیکی در ورودی‌های شهر‌های استان از جمله جاد‌های اصلی شهر یاسوج و آشکار‌سازی نقاط حادثه خیز بوده است.
سرپرست پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه جاده یاسوج به بابامیدان، یاسوج به شیراز و یاسوج به اصفهان به ترتیب حادثه خیز‌ترین جاده‌های استان هستند افزود: بیشترین وسایل درگیر تصادفات سواری‌های شخصی و بشترین عامل وقوع تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد هم به ترتیب تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو بوده است بطوریکه این سه عامل زمینه ساز ۵۰ درصد تصادفات در استان هستند.
سرهنگ دانایار با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی از فردا به استان و پیامد‌های ناشی از این سامانه در دو روز آینده گفت: باتوجه با لغزندگی جاده‌ها و تداوم افزایش تردد‌ها در جاده‌های استان لذا به رانندگان توصیه می‌شود حتماً با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کرده و از انجام حرکات مخاطره‌آمیز، سبقت و سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کنند و در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و تراش‌های جاده‌ایی نیز توقف نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1