تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۵۹۵۲۶
یادداشت؛

راز تنهایی یک استاندار

احسان خان‌محمدی
۱۲۱
۳
راز تنهایی یک استاندار
کبنا ؛
یادداشت؛ در روزهایی که افکار عمومی، انتظار اسامیِ دیگری را برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌کشیدند، قرعه فال به نام فردی افتاد که در عین اینکه برای بسیاری از افراد ناشناخته بود، اما سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی به واسطه فرمانداری احمدزاده در گچساران، وی را می‌شناختند.
سید علی احمدزاده بعد از دوره فرمانداری‌اش در سال‌های دهه 1370، بیش از دو دهه دوری از کهگیلویه و بویراحمد و پس از چند دوره معاونت و مدیریت در پست‌های مختلف استانی و کشوری در حوزه قضایی، 31 شهریور 1400 برای تصدی پست استانداری وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
احمدزاده از همان ابتدا به صورت مستقل از جریانات و گروه‌های سیاسی وارد استان شد. بنابراین وامدار هیچ‌یک از گروه‌های سیاسی و نمایندگان نبود. تنهاییِ استاندار، هزینه‌های بسیاری برای او داشت، چرا که تنهایی همیشه هزینه دارد. اما با این وجود احمدزاده نشان داده می‌تواند با قاطعیت و تنها با قصد منافع عمومی استان عمل کند.
گروه‌های اقتدارگرایی که همیشه چشم طمع به منافع استان داشتند، با آمدن احمدزاده احساس خطر کردند. ازاین‌رو، به طرق مختلف به او فشار آوردند تا به مطامع و منافع خود برسند. دست رد احمدزاده بر سینه خواسته‌های این‌ گروه‌ها، فضا را برای فشار آنها بر استاندار بیشتر کرد.
به طور کلی مخرج مشترک بسیاری از افرادی که عنوان منتقد استاندار را یدک و در برخی جلسات گلو پاره می‌کنند و با نامه‌های سرگشاده و سربسته در پی تخریب احمدزاده هستند (البته به جز برخی گروه‌های دلسوز)، دو خواسته نامشروع و غیرقانونی است؛ نخست اخذ پست و دوم استخدام فله‌ای دوستان و نزدیکانشان است. چنانچه احمدزاده به آنها پست ندهد، سعی می‌کنند به گونه‌های مختلف او را تخریب کنند و چنانچه در استخدام‌ها نصیبی نبرند، انگ‌های مختلفی به او می‌زنند.  
این در حالی است که احمدزاده بارها در جلسات مختلف گفته است که جذب نیرو تنها از طریق آزمون همگانی ممکن است و نمی‌توان خودسرانه و فله‌ای افراد را به کار گرفت. حتی در حوزه انتصابات نیز هر چند نقدهایی به انتخاب برخی مدیران کل و مسئولین استانی وارد است، اما احمدزاده حتی نیروهای موفق که وابسته به دولت قبل بودند را نیز برکنار نکرد تا شک و شبهه سیاسی عمل کردن در او به وجود نیاید. چرا که تنها فاکتور او منافع عمومی بود نه منافع عده‌ای خاصِ همیشه در صحنه.
نکته جالب اینجاست که برخی از افراد که طمع‌های بسیاری دارند، از یک‌سو به استاندار فشار می‌آورند که تن به خواسته‌های آنها بدهد و از طرف دیگر به او می‌گویند که مستقل نیست و تحت تأثیر برخی دیگر از نیروهای سیاسی است. دم خروس این افراد زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، بیرون زد.
به دلیل قاطعیتی که احمدزاده در موارد مختلف از خود نشان داده و منافع فردی را در نظر نگرفته به او انگ استاندار ضعیف می‌زنند. در حالی که قاطعیت او در جلسه‌ای که با بی‌اخلاقی همراه بود نشان داد با برهم زنندگان نظم جلسه هیچ تعارفی ندارد. تنها نیم روز از آن جلسه نگذشته بود که حکم لغو مدیرکلی آن فرد در فضای عمومی منتشر شد.
عملکرد احمدزاده در یک سال و نیم اخیر نشان داده که رفتار منطقه‌ای و جغرافیایی ندارد؛ همانگونه از سد تنگ سرخ و آبریز دفاع می‌کند، به دنبال ممانعت از سد خرسان به دلیل آسیب‌هایی است که به مردم و محیط زیست استان می‌زند. همانگونه که در دیشموک بغضش می‌ترکد و مسائل آن‌ منطقه را به خوبی درک می‌کند، به دنبال راه‌اندازی زنجیره‌ صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هست. اما منتقدین تنها از عینک زیاده‌خواهی خود نگاه می‌کنند و این موارد را نمی‌بینند؛ نمی‌خواهند ببینند احمدزاده در پی تبدیل گچساران به منطقه ویژه اقتصادی است و با تعجیل در راه‌اندازی پتروشیمی‌های استان و در پی آن، میدان گازی مختار، به دنبال ایجاد یک زنجیره صنعتی و به هم پیوسته در استان است که با ایجاد صنایع زیردستی بخش زیادی از مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل کند. اما آنها عامدانه چشم خود را بر این اقدامات بسته‌اند.
نمی‌بینند که مشکلات اقتصادی در کشور فراگیر شده و تنها مربوط به یک استان نیست. اما در نگاه آنها گویی احمدزاده عامل تمامی مشکلات اقتصادی استان و بالاتر از آن کشور است.
آیا این افراد نمی‌اندیشند که چرا در برخی موارد احمدزاده ترجیح می‌دهد نیرویی غیربومی را به عنوان مدیرکل برگزیند؟ آیا آنها نمی‌دانند که این انتخاب‌ها به خاطر فشارهایی است که خودشان بر او وارد می‌کنند و او نمی‌خواهد به این فشارها تن دهد؟
با اینکه برخی همچون بزرگواری که حتی در انتخابات نیز طرفدار محسن رضایی بود با مخالفت‌هایی حتی با نامزد شدن رئیسی داشت، اما گفته می‌شود به دلیل سهم‌خواهی از احمدزاده که اتفاقاً نیروی دولت رئیسی است، با او درافتاده است.
اما با این وجود پیشنهادهایی به استاندار می‌شود که وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد رو به بهبودی بیشتری پیش برود. لازم است برخی از مشاوران استاندار تغییر کنند. در حالی که فضای عمومی جامعه تغییرات بسیاری کرده است، لازم است از افرادی به عنوان مشاور استفاده شود که واقعیات جامعه را درک کنند و بتوانند با همه گروه‌ها حتی مخالفین تعامل داشته باشد.
لازم است حوزه اقتصادی استانداری ساماندهی شود. اما بیشتر از همه حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری است که کم‌تحرکی و خمودگی دارد.
پیشنهاد می‌شود معاون عمرانی به دست فرد کاردانی سپرده شود که علاوه بر تخصص و تجربه، دارای تعاملات گسترده باشد.
پیشنهاد می‌شود در مدیرکل امور بانوان تجدیدنظر کند؛ چرا که تاکنون اثربخشی چندانی از سوی مدبرنژاد دیده نشده است و در اغلب جلسات، بسیاری از ذینفعان منتقد سرسخت عملکرد او هستند.
لازم است در حوزه ورزش و جوانان با توجه به جوان بودن جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌ها و اقدامات بهتری در دستور کار قرار گیرد. و...
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
اصلا استان به حال خودش رها شده و استاندار کنترل بر استان را ظاهرا از دست داده تماما دست طوایف هست و یک وضعیت طایفه بازی خالص را شاهد هستیم که شما کافی است فقط وضع شهرداری و جمع آوری زباله ها را ببینید متوجه میشید که نتیجه رای طایفه ای دادن چیست بقیه شرکت ها و ادارات هم وضع مشابهی دارند ولی طایفه مد نظر جوابگو نیست! گردنگیر اون طایفه خراب است خب عزیز رای طایفه ای دادید الان در قبال شورای شهر و شهرداری به مردم و استاندار حداقل جوابگو باشید طایفه شما چرا الان نمیاد زباله هایی که در کوچه ها مانده را جمع کنه؟ با کیه این کارها؟ میگه رای طایفه ای میدم ولی در قبال مردم مسئول نیستم! با استانداره!
Iran, Islamic Republic of
ایشان نیاز به تخریب ندارند چرا که عملکرد فوق العاده ضعیف ایشون در نصب مدیران و دخالت نمایندگان در امورات استان نقل مجلسی هست.
Iran, Islamic Republic of
کبنا کلا تغییر رویه دادی.از یک رسانه مستقل و مردمی و زیر بار نرو تبدیل شدی به یک رسانه وابسته و دولتی و سفارشی نویس.
Iran, Islamic Republic of
حتما اینکه بالای ۲۰ نفر از سادات عنا رو پستهای بالا بهشون داد هم نشونه عدالتشه.نخواست هیچ خانواده ای از سادات عنا بدون پست بمونه🤣🤣🤣
تحلیلگر
Iran, Islamic Republic of
چندگرفتی یاقول پست بهت داده
این متن توهین به شعورمردم هست
...
Iran, Islamic Republic of
چه یادداشت بی پایه و اساسی... غرض ورزانه نوشته ای
Iran, Islamic Republic of
انتقادهایی وارد است؟!!!
تمام مدیران شهرستان بویراحمد،کهگیلویه،باشت و گچساران و مدیران کل را با سرسپردگی به نمایندگان ضعیف فقط به سه تا طایفه واگذار کرده،آن وقت شما می گید مستقل است؟!!!
مطمئن باشید حداکثر دوام ایشان تا سفر دوم رئیسی است؛چون حقیقتا" ضعیف ترین استاندار تاربخ کهگیلویه و بویراحمد است.
م طلا
Iran, Islamic Republic of
جدید چی بلدی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یکی از فعال ترین حوزه ها، حوزه ورزش و جوانان است. در کل، مقاله خوبی نوشته شده
Iran, Islamic Republic of
لطفا اغراق نفرمایید...
والسلام
فرماندری
Iran, Islamic Republic of
تمامی پیشنهادات آخری آبکی و غیرکارشناسانه است
منصف
Iran, Islamic Republic of
خیلی باحال بود این حجم از تعصب
کاش یه کم با منطق و انصاف بیشتری قلم میزدی
همه نابودن جز ایشون ؟؟؟؟
با این مطلب ها فقط وجهه ایشون رو نابود میکنید و به سخره گرفته میشن ایشون
اتفاقا اگه یک درصد کاری شده در این استان هم از لطف اون عزیزان که نام بردی
وگرنه فک نکنم استاندار خیلی هنری داشته باشن
کبنا این مطلب رو پاک کن تا بنده خدا مورد تمسخر قرار نگیره
میخواین حمایت کنید درست حمایت کنید الان شما آتو بیشتری دست امثال بزرگواری دادین
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه توان اداره ی استان را ندارد
تیم برنامه ریزی خوبی ندارد
معاونین بسیار ضعیفی دارد

مدیران استانی ایشان ضعیف هستند
مردم آگاه هستند و همه چیز را به خوبی می بینند
Iran, Islamic Republic of
اگر استان فراموش شده به خاطر ۴۰ سال بی تدبیری سیاستمدارن و بی کفایتی اونابوده،استان حالا داره با وجود دکتر احمدزاده مطرح می شه در کشور،درود بر دکتر توانمند
Iran, Islamic Republic of
آخی، دلم سوخت براش،
Iran, Islamic Republic of
عدم وامداری؟؟
Iran, Islamic Republic of
نمیشه باور کرد نمایندگان تاثیری بر عملکرد اقای احمد زاده ندارن. حداقل مدیران منصوب اینو میدونن
الکی
Iran, Islamic Republic of
تو همین جلسه ای که میگی مشخص شد که صورت مسئله رو پاک کردن خبر های اصلی بایگانی شد
کشک و کشک و۸کشک. حالا بینم چند گرفتی گریه کنی!!!
Iran, Islamic Republic of
بی اخلاق کبناست و نگارنده این‌مطلب که هر روز از زاویه ای اون جلسه را مطرح می کنند و میخواهند بر خراب کاری خویش گل بپوشند
Iran, Islamic Republic of
الحق یکی از پاک دست ترین مردمی ترین و سالم ترین استاندار اقای احمد زاده بوده تنها کسی بوده که تا حالا حتی یکی از فامیلشون را در ادارت مشغول بکار نکرده علی رغم اینکه فضای مجای علیه ایشون شایع پراکنی میکنه ولی یدالله فوق ایدیهم انشاله هرکسی به هر نحوی ایشون را تخریب میکنه خدا هدایتش کنه
الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
شما چرا دارید قضاوت بیجا می کنید
استاندار و تیمش هر روز بدنبال تعویض هستند.
Iran, Islamic Republic of
استاندار اگه راست میگه رئیس دانشگاه یاسوج‌را عزل کنه. دیگه فکر کنم‌خودتون هم حالتون بهم میخوره
ناشناس
Netherlands
احمدزاده دم از عتدال میزند/ میدونی دلیلی دهراب پور اخراج کرد چه بود چی بوده این بود که نکنه الان افرادی که خودش اورده سر کار برملا بشه
Iran, Islamic Republic of
والله اینجوری که شما نوشتید همه باید عوض بشن جز شخص استاندار
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
همه کارها خوب پیش رفته ولی همه باید برن؟ چه جالب
رضا
Iran, Islamic Republic of
وضعیت سیاسی که تمام و کمال در اختیار شخص استانداره، اما ندیدن تحرکات فرهنگی و اجتماعی که سراسر استان را فرا گرفته که قطعا در راستای افزایش نشاط جامعه است بسیار بی انصافی است.
ندیدن اقدامات امنیتی برای افزایش آسایش جامعه واقعا جای تعجب داره.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم از اینهایی که نوشتی صحت نداره
ذره بین
Germany
وقتی که چند تا مدیر کل و مشاور یا شبکه قومی بکار بگیرد، معلوم است که نزد مردم جایگاهی نداشته باشد.
Turkey
قبل از همه اینها لازم است دست افضل حسینی را از امور کوتاه و شخص پخته تری را به عنوان مدیرکل حوزه اش منصوب کند !
Iran, Islamic Republic of
کبنا خجالت خوب چیزیه
تعریف وتمجید های از استاندار گفتی که فک میکنی ما بچه این استان نیستیم حرف از اقتدار زدی
فقط فقط ۱ مدیر بجز مدیرکل حوزه ریاست که خواهرزاده استاندار هست یک مدیر نام ببرید که با صلاحدید خودش و بدون نظرخواهی از نمايندگان گماشته باشد.
ایشان تیم کاری نداشتند
Iran, Islamic Republic of
فعلا که نمایندگان هر نیرویی که طرفدارشان باشد را دارند می برند سرکار.علت برکناری غلام نژاد همین بود .استاندار باید جلوی انها را بگیرد واگر موفق شود کاربزرگی انجام داده.
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدزاده انسان پاکدست و سالمی است و تمامی تخرییها صرفا بخاطر صداقت و پاکی ایشونه وگرنه اگر تسلیم زیاده خوان میشد چنان از ایشان تمجید میشد که فکر میکردی یک قدیسه.
درود بر استاندار زحمتکش و مردمی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی اگر شهامت داری و خودت رو یه رسانه مردمی میدونی نه وابسته نهاد و شخص خاصی تمام کامنت ها رو پخش بکن
مسعود
Romania
حیف استان که چنین افرادی استاندار آن باشد استان بی صاحب
Iran, Islamic Republic of
فقط آدم سالم و پاک اما برا استانداری مناسب نیست حتی دهیاری
برا معلم دینی خوبه
همشهری دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی این نظر رو حتما پخش کن اگر انصاف داری
جناب استاندار ، سید افضل و ...
کاری به حرفهای مجازی و خاله زنکی ها در این استان ندارم چون در این استان نیروهای فعلی که جای خود داره اگر بزرگترین سیاستمداران دنیا هم بیان یا نمیتونن مفید باشن و کاری انجام بدن یا فرار میکنن چون جو به هیچ وجه مناسب نیست اکثریت بدنبال سهم خواهی و خاله زنکی و تخریب و گزارش نویسی هستن
نویسنده کاسه به دست این مطلب برای فرار از ضعف ها روی به تخریب سایرین آورده که همین نشان از ضعف و حقارت و نادانی ایشون داره
با این مطلب هیچ طرفداری نداشتین اطرافیان و نیروهای دلسوزتون رو هم از دست میدین
اگر این مطلب کار خودتونه که حرمت ها رو دارید میشکنید مراقب باشید
اگر هم کار شما نیست و کسی برای پاچه خواری نوشته که بگید پاک کنه و تذکر بدید
علی
Iran, Islamic Republic of
می شود گفت نقدی منصفانه بود
دردمند
Iran, Islamic Republic of
واقعا این متن پر از اغراق و عوام فریبی ست میدونم پیامم درج نمیشه ولی مگه با بچه طرفید از آخری شروع میکنم عدم قدرت در حفظ غلام نژاد در علوم پزشکی به قهقرا رفتن آموزش و پرورش از جانب طایفه خاص نداشتن حتی برای معاونین خودی یعنی شما میفرمایید استاندار مستقله؟؟
Iran, Islamic Republic of
نویسنده بزرگوار
کم گوی و گزیده گوی چون دُر
خدایی هیچ کسی مطلب طولانی را نمی خواند
نگار
Lithuania
به زودی زود، استاندار رفتنی است کمایی
اصولگرای سنتی
Iran, Islamic Republic of
این مطالبی که در دفاع از احمدزاده نوشتی به قول معروف لری (نه سر شونشه) دولت رئیسی چنان ضعیف عمل کرده ک از صدر تا ذیلش هیچکدوم قابل دفاع نیست. راجع به مطلب بزرگواری واقعا جای تاسفه که بزرگواری را اینطور قضاوت کردی،عملکرد بزرگواری در سیاست و زندگی شخصی بر همگان واضح و مبرهن هست و با نقد به ناحق امثال شما خدشه ای به شخصیت ایشان وارد نمیشود.
لطفا بچاپ جناب کمایی
Romania
تنها ترین استاندار…
مالک اشتر هم تنها بود…
یا علی🤚🏻🟩
شهاب ح
Romania
رسالت یک رسانه ی خوب این است که واقعیات را بیان کند خسته نباشید
قلم روان و قابل فهمی داشت
حسن
Iran, Islamic Republic of
استاندار تا سید افضل را داره تنها نیست
تاجگردونی هستم
Romania
استاندار… مردم این استان فراموش نمیکنند که چگونه در یک روز آتش کوه خامی خاموش شد
چگونه هنگام سیل با چکمه های پلاستیکی در کنار مردم خیابان ها را بیل زدید تا تجهیزات برسد
م طالبی
Romania
او تنها نیست… قلب یک استان با اوست ♥️
سید امید
Romania
بخدا فقط کافیه یه ندا بده تا نسل جوان و انقلابی این استان همه ی دشمنانش رو تو این استان
Iran, Islamic Republic of
هم الان ندا ؛ والا دو شاخ ملخ رو هم از هم جدا نمی کنید .
Iran, Islamic Republic of
مخالفین استاندار باندهای قدرت اصولگرایان استان هستند که حسابی هم گردنشون کلفت شده طلبکار هم هستند..خود انقلابی خوانهایی که فقط خودشان را میبینند...همان هایی که ایل سالاری و باند بازی را در استان شدت بخشیدند...
از بویر احمد
Romania
هیچ عقل سالمی بین احمدزاده و بزرگواری طرف بزرگواری رو نمیگیره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدا ویو بدتر وش وابو مگه قحط الرجال بود
ساسان
Romania
همش با هم همین یدونه استاندار نیابو
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣
لیلا
Romania
افسوس که جناب تاجگردون در صحنه نیست وگرنه در کنار این استاندار اسطوره ساز میشدند
یاسر مرادی
Romania
سلامی به گرمی قلب هایی که برایش دعا میکنند
سیما ح
Romania
برای موفقیت ایشان و گذر از این برهه ی حساس دعا میکنم
پروین ت
Romania
خدا نگهدار‌ ایشان باشد
سید وهاب
Romania
درود بر استاندار اقتدار شما در قضیه ی دکتر دهراب پور مثال زدنی شد
ان شاالله درس عبرتی برای سایر مدیران باشد تا به احساسات و هیجانات خود مسلط باشند
و مطمئنا خود اقای دهراب پور هم از این ماجرا درس میگیرند و در مسئولیت های بعدی از این تجربه استفاده میکنند.
Romania
کبنا از حرف بابای من کپی کردی😄
هرموقع استاندار رو تو اخبار میبینه میگه این تنهاست اینجا گیر افتاده😅😅😅
ر. ف
Romania
سلامتیش صلوات
رزمه
Romania
دکتر مدبر نژاد نمونه ی کامل نخبه گرایی و جوان گرایی هستند که استاندار انتخاب کردند و گزینه ای بهتر از ایشون برای حوزه ی بانوان نمیشد انتخاب کرد
Romania
خداوکیلی دکتر احمدزاده بسیار مردمی و مهربان هستند و رفتار خیلی پدرانه ای با جوانان روستایی که به ایشان سر میزنند دارند. وقتی میخواستم پیششون برم خیلی استرس داشتم ولی وقتی وارد دفتر ایشون شدم خیلی گرم با من احوالپرسی کردند و اصلا در نظر نگرفتند که من از یک روستای دور به ایشان مراجعه کردم. به حرف هام گوش دادن و گفتند که برای من چای و شکلات بیارن وقتی میخواستم برم هم به من گفتن اگر بخوام بمونم و ناهار رو مهمان استانداری باشم که من تشکر کردم و نموندم ولی رفتار معرفت و بزرگواری ایشون تا ابد در یاد من میمونه.
محمد گرجی
Romania
بله متأسفانه استاندار در بحث فضای مجازی و تبلیغات ضعیف هستند و اخبار کارها و پیگیری های ایشون و سفرهایی که به دورترین نقاط این استان دارند به گوش مردم نمیرسه
خانم حبیبی
Romania
خانم دکترمدبر نژاد همکار سابق ما بانوی جوان متولد دهه ی ۷۰ نخبه ی دانشگاه مادر ۳ فرزند و نویسنده ی کتاب هستند و در دیدار با رهبری بانوان نخبه هم از ایشون دعوت شده بود
بهترین گزینه ی حوزه ی بانوان که توسط استانداری که خودش هم نخبه ی دانشگاهی هست انتخاب شده
علی مراد شجاعی
Romania
استاندار محبوبی هستند ایشون در پناه حق باشند
یا سید علی
Romania
بزرگواری که معلوم
باشتی
Romania
همه ی این آقایون با هم نصف آقای احمدزاده تدبیر و آینده نگری برای این استان نداشتند البته به جز آقای تاجگردون حساب ایشون هم جدا از بقیه هست.
داریوش ر
Romania
هرچی امثال بزرگواری ها با بیانات و نامه های پیاپی و بی ربط بیشتر خودشون رو از چشم مردم میندازن احمدزاده بیشتر در دل مردم جا پیدا میکند
س. گ
Romania
بزرگواری و دهراب پور و چندتا دیگه اش با کی خوبن که با این خوب باشن!
تامرادی
Romania
این استاندار تنها نیست مردم در کنارش هستن.
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام، اینهمه چاپلوسی نکنین، هیچ استقلالی وجود ندارد
امیر 🚬
Romania
سید علی احمدزاده از همون روزهای اول پیش مردم محبوب شده بود حالا نمیدونم از سیاستشه یا چی
افغاجبی
Iran, Islamic Republic of
هیچ محبوبیتی ندارد.
الکی خودتونو خسته نکنید.
Romania
والا بعید میدونم کسی که با رئیسی و وزیر وزرا دوستی نزدیک و خانوادگی داره تنها باشه بین بقیه استانداراشون هم از بقیه نورچشمی تره انگار
طلبه ی حوزه
Romania
دکتر احمدزاده در لیست بومی های قم هم هست و در قم کاملا شناخته شده هست و با علما رابطه ی خوبی داره و بنظر میاد فرهنگش شبیه قم و تهران هست. احتمالا برای همینه که بر اساس طایفه گرایی رفتار نمیکنه و همین خصلت هاش به ضرر آقایون در این استان هست افرادی که سالهاست نون طایفه گرایی و گرمسیر سردسیر بودن رو میخورن و اینجوری رأی جمع میکنن
سیمین دا
Romania
اگر بجای سیدناصر، تاجگردون در صحنه بود چنین استانداری تنها نبود!
باوی
Iran, Islamic Republic of
اگه تاجگردون نماینده بود نمی‌گذاشت آقای احمدزاده استاندار بشه چون ایشون را مانعی بزرگ برای اهداف شخصی خودش میدید
ناشناس
Romania
اگر تاجگردون نماینده بود هیچکس جرئت نمیکرد علیه احمدزاده صحبت کنه/ چون شیر در بیشه نباشد ..
سید
Romania
آدمی خوب و بی ریا و دلسوز، حقیقتا دلسوز
گچساران
Romania
آدم خوب و محترمی هست
بویر احمد بالا
Romania
آقای استاندار مردم خدمات و تلاش های شبانه روزی شما رو مخصوصا ایام سیل و آتش سوزی کوه خامی فراموش نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کیان دهراب پور
دوست دار محیط زیست
Romania
از کارهای موثر استانداری در این ماه ها نگاه احیاگرایانه نسبت به بلوط های زاگرس بود
Romania
فعلا که رئیسی افتاده دنبالش وزیرش کنه
Iran, Islamic Republic of
تنها استانداری هست که استان از تمام بهرانها نجات داده
ارزونترین امنترین بهترین استان کشور هستیم نرخ بیکاری تقریبا سفر درسد هست
انشاالله که بقیه آستان ها یاد بگیرن که چکار کنم
انشاالله که آینده استان ما یه الگوی جهانی خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
عزیز وقتی این مطلب رو نوشتی به خودت نخندیدی
Iran, Islamic Republic of
تو خوابی
حسن ک
Iran, Islamic Republic of
مطلب شما کاملا خلاف واقعیاتی است که در سطح جامعه قابل لمس است
اول اینکه ایشان از بدو ورود شروع کرد به باج دادن نمایندگان که این خود خلاف منویات رهبری است استان ما استان کوچکی است مشخص است هر مدیری از کدام منفذ تحمیل شده
دوم اینکه در فاکتور اقتدار نشان داد جامعه شناسی استان را بلد نیست و بجای برخوردهای مستقل شروع کرد به دفاع از نیروهایی که بهش تحمیل شدن مثل معاون سیاسی و مدیر دفترش که هر دو مشخص است ...
سوم ایشان برای حفظ موقعیتش تن بهر کاری داد مثل عزل دکتر غلامنژاد که جرمش فقط زیربار خواسته های نامشروع نرفتن نمایندگان استان بوده
چهارم ایشان بیست و یک نفر از وابستگان خود را در جایگاه های حساس مدیریتی گمارده که خود بحثی مجمل دارد
پنجم برخورد با دکتر دهراب پور و اعتراف به بی هدفی جلساتش که می‌شد در آن جلسه که مزین بنام شهدا بود از خانواده های معظم شهدا بهتر تجلیل کرد نه با عزلشان آنهم روی حرف حق و قابل اثبات با دروغگو خواندن موجبات شعله ور شدن فضای ناامنی مسئولیتی برای خود را فراهم آورد
ششم سواستفاده استاندار و اطرافیانش در استان کوچک ما براحتی قابل عیان شدن و اثبات است آنهم بطوری که سازمان بازرسی کل کشور و قضائیه بعد از آن جلسه موارد زیادی را در دستور کار قرار داده اند.
هفتم به استاندار معزول قریب الوقوع پیشنهاد داده می شود خود استعفا دهد و عنان کار را به نفر بعد واگذارد تا بیش از این در استان زحمت درست نکند
هشتم حجت الاسلام بزرگواری برادر شهید پدر شهید برادر آزاده برادر جانباز خود جانباز خود مدافع حرم خود ایثارگر نماینده مردم در مجلس طرفدار هرکس که باشد از احمدزاده دلسوزتر و هزینه بیشتری داده است نگارنده در کلام خود عفت را رعایت کند چون وقتی بزرگواری می گوید ضعیف ترین استاندار نظام پشت این حرف تجربه هست و باید ثابت کند که چه سهم خواهی داشته است جز خدمت به مردم محروم و مظلوم ...
)کبنا اگر قلم را مقدس می شماری این نظر را بزن وگرنه واگذارت به رسالتت(
مسعود
Romania
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سما
Romania
ولی خدایی به همه ی روستاها سر کشی کرده استاندارای قبلی اصلا معلوم نبود کی هستن و کجا هستن اصلا یاسوج زندگی نمیکردن !!!
ح
Romania
تا وقتی مردم براش دعا میکنن تنها نیست
اون مسئولی تنهاست که مردم نفرینش کنن
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣 خیلی خوبه فهمیدن دیگه وقتشه دریابیم
و چقدم عالی انجام شد
اینهمه نظر اونم در حمایت از استانداری که همه مخالفش بودن و زیر پست های کبنا حمله میکردن بهش خیلی جالبه
حتی یک نظر مخالفش نبود و باز نشد تا این لحظه
درود بر روزگار
Romania
جدا از مشکلات کشور ایشون استاندار خوبی هست
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدزاده از بهترین استانداران کشوره که تو تهران با همه این وزرا و رییس جمهورها سابقه همکاری داره از وقتی هم اومده تو استان کلی کار میکنن ‌و طرح اجرا شده

انشالله سلامت باشند
Iran, Islamic Republic of
عجبا دونی کاملا راست می گوی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز فامیل درجه یکش ادعا دارد سید ناصر ایشان را آورده شما داری انکار می کنید و می گوید وامدار هیچ کس نیست .واقعا مسخره است
Romania
بزرگواری معلوم نیست چند چنده🤣🤣🤣🤣
Romania
خوشم میاد تاجگردونیا از کوچکترین چیزی برای محبوب کردن تاجگردون نمیگذرن🤣🤣
Romania
درود بر سید ناصر عزیز قلب ها محبوب مردم
Iran, Islamic Republic of
احمد زاده رفتنی است و کبنا هم با دولت اصلاحات تمام شد
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
استاندار آدم خوبی است ولی نه به اندازه ای که شما نوشتید.فکر نمی کنم خودش هم خودش را اینقدر مستقل،کاردان،محبوب،بی نظیر که شما نوشتید بداند و ممکن است اگر فرصت کند این مطلب را بخواند از خودش خواهد پرسید ((استاندار کدام استان را می گوید؟؟؟؟))
Iran, Islamic Republic of
کمایی نشون دادی کاسه به دستی
خیلی کامنتا رو پخش نمیکنی
در اصل باید بگم کامنت های واقعیت رو پخش نمیکنی
Iran, Islamic Republic of
چرا می‌ترسید اسمتون رو موقع نوشتن مطلب بنویسید و آقای کمایی شما هم دیگه نون به نرخ روز شدی
Khodi
Iran, Islamic Republic of
کبنا چند میگیری گریه کنی؟!
استاندار
Iran, Islamic Republic of
لشکر سایبری افضل حسینی به خط شدن
الحمد الله
خود گوی و خود خند
بهار
Iran, Islamic Republic of
این استان تعطیله
عباسی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خدا قوت خدمت استاندار عزیز پر تلاش و مردمی.اگر واقعا از روی انصاف نگاه کنیم ایشون بهترین استاندار هستند.خداوند پشت و پناهش باشد
Ali
France
خدایی سید افضل را بذار کنار همه چی حله
Iran, Islamic Republic of
. آخرین نفس هایش را در استانداری می کشد؛شک نکنید.
محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
آخ سی استاندار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدزاده هزاران درود خدا،مردم این استان هم عرضی خدمت ندارن،باید مثل همیشه فراموش بشن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
والا دلم کباب شد از تنهایی استاندار
ا
عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام.
استاندار محترم اگر وامدار کسی نبود،فرماندار بهمئی را چگونه انتخاب کردند.ایشان یک پاسدار رده پایین بوده فقط بواسطه ...چگونه انتخابی بود که هیچگونه کار اجرایی نکرده بود...
Iran, Islamic Republic of
پس افضل کجاست.تنها هم نیست اقوام انجا کنارش هستند
پیمان
Romania
این استاندار ضعیف ترین استاندار تاریخ و انقلاب هست
لبیک
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار وضعیت استان افتضاح است
مخصوصا وضعیت شهر یاسوج که مانند یک روستای بزرگ است.
حاشیه ها رو ول کنید و شهر و روستا را اباد کنید
لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار و نماینده ایشون در گچساران هر روز بدنبال عزل و نصب هستند اقای استاندار یا استعفا بدهید و یا اینکه به وضعیت ناگوار این استان برسید .
این استان از هر لحاظی عقب مانده است بدلیل ندانم کاری امثال شماهاست.
جمع کنید بساطتت را در این استان
بزارید مردم به درد خودشان برسن.
جمه کنید این حاشیه ها رو
والا بلا مدیران این استان و مخصوصا از شهردار و اعضای شورای این استا k...
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری در قضیه تاجگزدون نشان داد ک چیزی جز حق نمی گوید و مرور زمان همه جی را ثابت کرد.
Iran, Islamic Republic of
فقط کلیپ های ناشیانه و نمایشی موجب تخریبش شد چون مردم فهیم مابین خلوص عملکرد و. نمایش آنهم بصورت فوق تصنعی تفاوت قائل هستند
انشالله که همگی ما وجدان خلوص نیت مان صاف و واقعی باشد
با احترام
شرمت الله
محسن
Iran, Islamic Republic of
اخلاق از این جامعه رفته دقیقا داری از چی دفاع می کنی توی این شهر زندگی نمی کنی نمی بینی چه خبر تا کی توهین به شعور مخاطب فقط تو می فهمی فقط تو عقل داری تا کی می خواهید از بالا به مردم نگاه کنید
بویر بالا
United States
رییسی برای افتتاح سد داره میاد نه کار دیگه
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1