کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

منتظریان در صحنه می‌ماند

2 بهمن 1401 ساعت 12:38

نادر منتظریان چهره شناخته شده و مطرح شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با حکم داود حبیبی‌پور به عنوان مشاور و بازرس ویژه رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران منصوب شد. همین موضوع این سوال را در افکار عمومی ایجاد کرده که نادر منتظریان از صحنه انتخابات کنار رفته و برخی رسانه‌ها هم به این موضوع پرداخته‌اند، پیگیری‌های گروه سیاسی کبنانیوز نشان می‌دهد که واقعیت به‌گونه دیگری است.


نادر منتظریان چهره شناخته شده و مطرح شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با حکم داود حبیبی‌پور به عنوان مشاور و بازرس ویژه رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران منصوب شد. همین موضوع این سوال را در افکار عمومی ایجاد کرده که نادر منتظریان از صحنه انتخابات کنار رفته است و برخی رسانه‌ها هم به این موضوع پرداخته‌اند.
به گزارش کبنا، عباس شجاعی‌نسب با انتشار مطلبی طرح اینگونه حرف‌ها را منحصراً شگرد گروه‌های سیاسی دانست و نوشت: در روز‌های گذشته بعضی از عناصر مخرب سیاسی و ژورنالیست‌های دمدمی مزاج با شیطنت، سعی بر این داشتند تا نادر منتظریان چهره محبوب و مقبول مردمی جریان انقلابی در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد هجمه و تخریب قرار دهند و انتصاب بجا و شایسته‌ایشان در حوزه بازرسی و شکایات مردمی در شرکت نفت را بهانه‌ای برای انحراف اذهان، مبنی بر کنار رفتن نادر منتظریان را در انتخابات پیش رو قرار دهند، که همانند گذشته نه تنها اباطیل آنها در تبلیغاتشان ثمره‌ای نداشت بلکه بیش از پیش بر حسن شهرت نادر منتظریان در بین عموم افزوده شد. بنابر این در ادامه نگارنده سعی بر این دارد تا به جهت تنویر افکار عموم، یکبار دیگر زوایای شکست و عقده گشایی گروه‌های مخرب سیاسی را رمز گشایی نماید.
یکم: غالب هجمه رقبای سیاسی با کلی گویی و مغالطات پیش پا افتاده صورت گرفت تا جایی که اگر انتصاب نادر منتظریان را کالبد شکافی کنیم از نظر حقوقی هیچگونه منافاتی با سوابق و عملکرد فعلی‌ایشان ندارد. و در بازه زمانی مشخص همه افرادی که قصد ورود به انتخابات پیش رو را دارند از مناصب خود استعفاء خواهند داد و این موضوع برای نادر منتظریان مستثنی نیست. بنا براین سؤال اساسی از رسانه‌هایی که شیطنت نموده این است آیا صِرف انتصاب اشخاص در مناصب مهم دال بر کنار رفتن آنها از انتخابات آینده است؟
دوم: بکرات ساختار جریان انقلاب و بخصوص سخنگوی جریان و نخبگان سیاسی و اشخاص برجسته جریان انقلابی و معتمدان و بزرگان و آحاد ملت انقلابی در استان، مبنی بر قطعی بودن حضور نادر منتظریان بعنوان نماینده جریان انقلابی در مرکز بویراحمد، دنا و مارگون تأکید کرده‌اند. بنا بر این از این جهت نیک است بدانیم افرادی که خبر کذب کنار رفتن نادر منتظریان را با مغلطه منتشر کردند، هیچ نسبت سیاسی و فرهنگی و اجرایی با جریان انقلابی و اشخاص برجسته آن در استان ندارند بلکه این قبیل رسانه‌ها دست آویز نیات و اهداف غیر حقوقی و غیر اخلاقی نااهلان سیاسی می‌باشند.
سوم: تخریب نادر منتظریان توسط اصحاب زر و زور و تزویر قابل پیش‌بینی بود به این علت که درخشش نادر منتظریان در سطح ملی و بُلد آن در رسانه ملی برای حاسدین، بدلیل عدم دست‌یابی خودشان در چنین مناصبی قابل تحمل نبود از این رو مخربان همانند گذشته به روش تخریب روی آوردند.
چهارم: نکته‌ای که از زوایه برتری با افکار مثبت می‌شود به آن نگریست، اعتماد تفکر حاکم در دولت به نادر منتظریان است که باز این اعتماد متأثر از سوابق درخشان و توانمندی‌های نادر منتظریان در عرصه‌های مختلف نظارتی می‌باشد و از آنجایی که عرصه‌های اقتصادی دستخوش روش مدیریتی فشل ادوار قبل بوده و این مورد سبب صد‌ها فساد اداری و اقتصادی گردیده، بنا براین تفکر حاکم در ساختار اجرایی ضرورت دید که حوزه‌های اقتصادی با نظارت عناصر دلسوز مردم و نظام و انقلاب اداره شوند.
پنجم: در روز‌هایی که بعضاً نماینده مجلس ما در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون از وظایف اصلی خود فاصله گرفته و مشغول فعالیت‌هایی در زمره تبلیغات زودهنگام می‌باشند این نگرانی از سوی آنها و دیگر کاندیدا و رقبای سیاسی برای مخاطبین قابل درک است ولی آنچه حائز اهمیت و شفاف است دست برتر و سبقت نادر منتظریان، برای خدمت به مردم می‌باشد.
به گزارش کبنا،  با حکم رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران، نادر منتظریان به‌عنوان مشاور و بازرس ویژه رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات این شرکت منصوب شد.
در حکم حبیبی‌پور خطاب به نادر منتظریان آمده است؛
جناب آقای نادر منتظریان
نظر به مراتب شایستگی، تخصص، تعهد و تجارب ذیقیمت جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور و بازرس ویژه رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران» منصوب می‌شوید.
از خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف عالیه سازمان و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئلت دارم.
برخی رسانه‌ها حکم نادر منتظریان در سمت بازرس ویژه شرکت ملی نفت ایران را اینچنین تفسیر کرده بودند که منتظریان از عرصه انتخابات کنار رفته و «دکتر علی خرامین» به‌عنوان کاندیدای اصولگرایان در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون فعالیت خواهد کرد.
همچنین پیگیری‌های گروه سیاسی کبنانیوز نشان می‌دهد که این مسئله واقعیت ندارد و این خبر از سوی نزدیکان نادر منتظریان تکذیب شده است.


کد مطلب: 457383

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457383/منتظریان-صحنه-می-ماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1