تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۴۵۶۵۵۱
پیشنهاد کبنانیوز به رئیس بنیاد شهید کشور؛

آقای قاضی‌زاده سفرتان را محدود به مرکز استان نکنید / بنیاد شهید باید برنامه‌محور باشد؛ "داش‌مشتی" نمی‌شود گره مشکلات جامعه ایثارگر را برطرف کرد

۵
۰
آقای قاضی‌زاده سفرتان را محدود به مرکز استان نکنید / بنیاد شهید باید برنامه‌محور باشد؛ "داش‌مشتی" نمی‌شود گره مشکلات جامعه ایثارگر را برطرف کرد
کبنا ؛
آقای قاضی‌زاده سفرتان را محدود به مرکز استان نکنید و به سایر شهرستان‌ها هم بروید تا عمق محرومیت تاریخیِ این شهرستان‌ها را از نزدیک ببنید و بتوانید فریادرس آنها در مرکز کشور باشید.
به گزارش کبنا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید کشور به همراه هیأتی از مقامات عالی‌رتبه این سازمان فردا به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.
گفتنی است دکتر قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور در سفری دو روزه چهارشنبه و پنجشنبه مهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
مردم این استان از قاضی‌زاده هاشمی برای انتخاب کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد سفر خود سپاسگزار هستند. اما نکاتی در مورد این سفر وجود دارد.
گفته می‌شود این هیأت تنها قرار است در مرکز استان یعنی شهر یاسوج بماند و قرار نیست به سایر شهرستان‌های این استان سفر کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند.
این در حالی است که در اقصی نقاط کهگیلویه و بویراحمد شهدای شاخصی وجود دارند و نمی‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد. این استان بیشترین تعداد شهدای کشور نسبت به جمعیت را دارد و این شهدا در همه شهرستان‌های استان توزیع شده‌اند.  علاوه بر این، مردم کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر نیز در دفاع از حرم ائمه سنگ تمام گذاشتند.
آقای قاضی‌زاده! مادران، پدران و خانواده‌های شهدا چشم انتظار شما هستند که به دیدارشان بروید. شما که خود در جنگ تحمیلی شرکت داشته و از جانبازان سرافزار آن دوره هستید، بهتر از هر کسی درد این خانواده‌ها را می‌شناسید. این خانواده‌ها بعد از این‌که شنیدند شما قرار است تنها در یاسوج بمانید، تصمیم گرفته‌اند همگی به یاسوج سفر کنند. ازاین‌رو انتظار می‌رود شما خود به دیدار این خانواده‌ها بروید؛ چرا که به گفته بزرگان این نظام، شهدا شمع محفل بشریت هستند.
آقای قاضی‌زاده از شما انتظار می‌رود به شهرستان‌های دیگرِ استان بروید تا از نزدیک جاده‌های روستاها را ببینید؛ بسیاری از قبور شهدا در این استان هنوز ساماندهی نشده‌اند.
بروید و درد دل‌های جانبازان و فرزندانشان را بشنوید که چه مشقت‌هایی از بیکاری متحمل شده‌اند؛ بروید و بشنوید که چرا چندی پیش یکی از فرزندان شهدا به خاطر بیکاری دست به خودسوزی زد.
به شهرستان‌ها و مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد بروید تا زادگاه‌های شهدای شاخص این استان از قبیل شهید طیب‌ها، شهید بازگیرها، شهید ایزدپناه‌ها و یزدانپناه‌ها و شهید هرمزپورها را ببنید و متوجه شوید مناطق زندگی این شهدا در چه محرومیتی به سر می‌برند.
آقای قاضی‌زاده بروید و شهرستان‌های دیگر این استان را ببنید که مشاهده کنید در عین اینکه کهگیلویه و بویراحمد در محرومیتی تاریخی به سر می‌برد، اما هلدینگ‎‌های این سازمان در استان کمترین سرمایه‌گذاری نکرده‌اند. تنها سازمان اقتصادی کوثر یک کارخانه آرد در استان دارد که آن هم نابسامان است و مدیریت آن در اختیار یک فرد غیربومی است که هیچ اطلاعی از وضعیت و زیست این منطقه ندارد.
بروید و ببینید هم‌محله‌ای‌های شهدا در بیکاری به سر می‌برند و فریادرسی برایشان نیست؛ آقای قاضی‌زاده شما که در قامت یک رئیس جمهور ظاهر شده‌اید، بروید و ببینید و در مرکز کشور فریادرس آنها باشید.
واضح است که ما مدیون خدمات نظام هستیم، اما به دلیل محرومیت‌های تاریخی، عمق محرومیت بسیار بیشتر از استان‌های دیگر است.
آقای قاضی‌زاده در همین شهر یاسوج مرکز استان ببینید که مجمتع تفریحی، فرهنگی ایثار حدود ده سال است که بلاتکلیف مانده است. بیمارستان سلمان یاسوج آنقدر قدیمی شده که با یک زلزله تخریب می‌شود. گودبرداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز همچنان بلاتکلیف است و هر لحظه ممکن است آسیب‌هایی برای این مردم به وجود بیاورد. 
با توجه به همه این موارد، پایگاه خبری کبنا نیوز به رئیس سازمان بنیاد شهید کشور پیشنهاد می‌دهد سفرش را تنها محدود به مرکز استان محدود نکرده و سایر شهرستان‌های استان را نیز بازدید کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانم‌طالبی
Iran, Islamic Republic of
از آقای قاضی زاده تمنا داریم که به مشکلات ما رسیدگی کنند
Iran, Islamic Republic of
خواستم از رنج و درد و درمان ومشکلات زندگی یک جانباز بنویسم.
دیدم سکوتم شایسته تر است
Iran, Islamic Republic of
چرا لیست دیدار مردمی با خانوادها ایثارگران سلیقه ایی انتخاب شدند اقای پارسیان نژاد جواب دهند
Iran, Islamic Republic of
از اقای دکتر میخواهیم هر چه سریعتر مشکلات استان وکشور را خل کنن چون موقع انتخابات قشنگ حرف میزد
شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
خدمت برادر ارجمند جناب اقای قاضر زاده ریس بنیاد شهید کشور سلام علیکم ضمن خیر مقدم به استان به اطلاع حضرتعالی مرساند در کجای کشور سراغ دارید که روستایی در کشور 26شهید وچندین جانباز و چند ازاده تقدیم نظام داده اند تنها می توان یک روستا باشد انهم روستای شهید پرور وولایت مدارروستای دیل از توابع شهرستان گچساران میباشد و از جناب عالی خواهشمندیم به احترام ان شهیدان والامقام ومردم نجیب وانقلابی به این روستا تشریف بیاورید وبازدیدی از این گلزار داشته باشید به امید دیدار سایه مقام معظم رهبری مستدام باش انشاااه
سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1