تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۵۶۱۲۴
کبنا بررسی کرد؛

مدیر فرودگاه یاسوج با اتوبوس جابه‌جا می‌شود!

۱۰
۱
مدیر فرودگاه یاسوج با اتوبوس جابه‌جا می‌شود!
کبنا ؛
بعد از گذشت حدود دو سال از انتصاب انصاری فرد به مدیریت فرودگاه یاسوج، نه‌تنها وعده‌ پروازهای بین‌المللی محقق نشده، بلکه پروازهای داخلی نیز کاهش یافته است.
به گزارش کبنا، کهگیلویه و بویراحمد از نظر موقعیت جغرافیایی، شرایط ویژه و خاصی دارد؛ ناهمواری‌های این استان، امکان ساخت راه‌های ارتباطی زمینی را سخت‌تر از سایر استان‌ها کرده است. ازاین‌رو توسعه راه‌های هوایی از ضروریات توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.
با وجود این‌که مدیر فرودگاه یاسوج نوید پروازهای بین‌المللی و افزایش پروازهای داخلی را داده بود، اما تاکنون هیچکدام از این موارد محقق نشده است.
گفته می‌شود ورود عنایت انصاری‌فرد به کهگیلویه و بویراحمد به دلیل همشهری بودن با احد جمالی معاون سیاسی استاندار اسبق است. در حالی که اقتدار جمالی از ذهن مردم این استان پاک نخواهد شد، وعده‌های محقق‌نشده انصاری نیز فراموش‌ناشدنی هستند.
ظرفیت فرودگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد حداقل دو پرواز در طول روز است، اما حال به دو پرواز در هفته رسیده است. این در حالی است که بر اساس ادعاهای مدیر فرودگاه یاسوج، قرار بود پروازها افزایش یابند. انصاری‌فرد این وعده را داده بود که مردم مؤمن کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به صورت مستقیم از یاسوج به مشهد سفر کنند، اما نه تنها این موارد محقق نشده، بلکه از تعداد پروازها نیز کاسته شده است.
نگاهی به وضعیت فرودگاه یاسوج نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی خدمات متعددی در اختیار شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی قرار داده، اما کم‌کاری مدیر فرودگاه باعث شده، از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشود.
واضح است توسعه پروازها از مبدا یاسوج به سایر استان‌ها و خارج از کشور، نیازمند تعامل بسیاری از دستگاه‌های مختلف با فرودگاه است. اما تاکنون این تعامل به درستی دیده نشده است. هر چند انصاری‌فرد بارها از عدم تعامل سایر دستگاه‌های متولی انتقاد کرده، اما باید گفت، ایجاد تعامل وظیفه خود اوست؛ لازم است انصاری‌فرد به هر طریقی که شده با سازمان حج و زیارت، اتاق بازرگانی و سایر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کرده تا بتواند به رؤیای پروازهای بین‌المللی واقعیت ببخشد؛ امری که تاکنون از سوی او دیده نشده است.
چندی پیش استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از نشست‌های شورای اداری استان نیز با تأکیداتی که داشت نشان داد دغدغه توسعه پروازهای استان را دارد. اما با این وجود انصاری‌فرد نه تنها نتوانسته دو پرواز در طول روز را عملی کند، حتی دو پرواز در هفته نیز گاهی اوقات وجود ندارد.
حتی معاون عمرانی استاندار نیز با انتقاد از عملکرد مدیر فرودگاه یاسوج گفته بود: این چه وضعیتی است که پروازها در فرودگاه یاسوج از 5 پرواز در هفته به 2 یا 3 پرواز رسیده است معلوم است که پیگیری لازم از سوی مدیریت فرودگاه انجام نمی شود.
حاجی‌زاده اضافه کرده بود: چند مرتبه خود ما و چندین مرتبه استاندار از مرکز پیگیر رفع این مشکل بودیم اما اگر مدیریت فرودگاه یاسوج پیگیری لازم را انجام می‌داد با چنین وضعیتی روبرو نمی‌شدیم که پروازهای ما به حداقل برسد.
از سوی دیگر، گفته می‌شد قرار است یک سرمایه‌گذار عمانی به کهگیلویه و بویراحمد بیاید و در توسعه پروازهای استان نقش ایفا کند، اما خبری هم از این وعده نشد.
برخی گمانه می‌زنند که ممکن است این ادعاهای انصاری‌فرد به دلیل چشم‌اندازی است که او نسبت به آینده دارد؛ گفته می‌شود یکی از برنامه‌های مدیر فرودگاه نامزدی برای انتخابات مجلس پیش رو است و به همین دلیل چنین ادعاهای بزرگی را طرح کرده است. بنابراین اگر چنین فرضی صحت داشته باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که انصاری‌فرد این وعده‌ها را کج‌دار و مریز ادامه می‌دهد تا زمانی که فصل انتخابات فرابرسد.
یکی از دوستان به طنز می‌گفت چون گاهی اوقات حتی دو پرواز در طول هفته نیز وجود ندارد، احتمال می‌رود خود انصاری‌فرد برای مسافرت مجبور شود دربه‌در دنبال بلیط بگردد و با اتوبوس سفر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حرف که خرج نداره
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای انصاری فر دنبال کار خود واقای عبدی زاده کارشناس فرودگاه است..
Iran, Islamic Republic of
بذاريد مديران در آرامش خدمت کنيدبدون آگاهي حرف نزنيداگه گذرتون به فرودگاها افتاده باشه همون دو پرواز ياسوج رو هم ميگين خيلي زياده
United States
چیه.آقای انصاری جواب سلامتو نداده.تا جامعه افرادی مثل شما داره نیاز به هیچ دشمن خارجی نیست.
Iran, Islamic Republic of
کمبود هواپیما د ناوگان مختص استان کهکیلویه و بویراحمد نیست و در کل کشور کمبود هواپیما وجود دارد.
طغرل
Iran, Islamic Republic of
آخ سی استان بی صاحب
Iran, Islamic Republic of
دایی مگه پولی هست که مردم بخوان با هواپیما برن.
برید یقه سه تا نماینده استان را بگیرید که عرضه ندارند
نه کارخونه ای نه شغلی نه وامی نه نظارتی
احمد
Iran, Islamic Republic of
مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه آخه یاسوج چی داره که فرودگاه داشته باشه، آره تصمیم داشتن مترو هم بسازند، توی این شهر که چهارتا مسؤل درست وحسابی نداره، هنوز یه آسفالت درست نداره، چراغ راهنمایی ش همه اش توی مرخصی هستن، فقط هم به منطقه محروم بودن افتخار میکنن، پیشرفت چجوری صورت بپذیره؟
سهیل
Iran, Islamic Republic of
بابا جان خودت به دل نگیرید..
Iran, Islamic Republic of
مگر هواپیما هست که پرواز بکنه
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1