تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۵۵۶۷۸
جام جهانی 2022 قطر؛

مسی: یکشنبه آخرین بازی من در جام جهانی خواهد بود/ فداکاری بزرگی کردیم

۰
مسی: یکشنبه آخرین بازی من در جام جهانی خواهد بود/ فداکاری بزرگی کردیم
کبنا ؛ کاپیتان تیم ملی آرژانتین گفت: سال‌ها تا جام جهانی بعدی (۲۰۲۶) باقی مانده و فکر نمی‌کنم بتوانم در آن بازی کنم.
به گزارش کبنا به نقل از مارکا، لیونل مسی پس از درخشش در دیدار برابر کرواسی و رساندن تیم آرژانتین به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: من افتخار می‌کنم که می‌توانم سفر خود در جام جهانی با بازی در این فینال به پایان برسانم. چیزی که من تجربه می‌کنم، هیجان‌انگیز است. مطمئنا یکشنبه آخرین بازی من در جام جهانی خواهد بود. سال‌ها تا جام جهانی بعدی (۲۰۲۶) باقی مانده و فکر نمی‌کنم بتوانم در آن بازی کنم. بنابراین امیدوارم بتوانم به بهترین شکل این جام جهانی را به پایان برسانم.
وی که در نیمه نهایی توانست یک گل و یک پاس گل بدهد و عنوان بهترین بازیکن میدان را نیز کسب کند، عنوان کرد: من از همه چیز بسیار لذت می‌برم و احساس خوبی دارم. برای رویارویی در هر بازی احساس قدرت می‌کنم. ما فداکاری بزرگی انجام داده‌ایم. آخرین بازی ما به پنالتی رفت که اصلا آسان نبود. ما خسته بودیم اما تیم از جایی نیرو گرفت که نیازی به امتیاز اضافی ندارد. ما یک بازی بسیار جدی انجام دادیم.
دارنده هفت توپ طلای جهان ادامه داد: ما برای این بازی خیلی خوب آماده شده بودیم و می دانستیم که کرواسی توپ را در اختیار خواهد داشت، زیرا آنها بازیکنان خوبی در وسط میدان دارند. اما ما هم شانس خود را داشتیم، زیرا می‌دانستیم آنها به سرعت به هم ریخته می‌شوند. من خیلی خوشحالم. در طول این جام جهانی خیلی لذت بردم و خوشبختانه توانستم به تیم کمک کنم تا کارها انجام شود.
مسی در مورد تیم آرژانتین بیان کرد: این گروه فراتر از توان گروهی که دارد، کار می کند. این تیم بسیار باهوش است. آنها می‌دانند چگونه لحظات مسابقه را بخوانند. لیونل اسکالونی سرمربی تیم هم قبلاً این را گفته بود. این تیم می‌داند می‌داند وقتی باید رنج بکشد، چگونه رنج بکشد، می‌داند چه وقتی باید توپ را در اختیار داشته باشد، چه وقتی باید پرس کند، عقب‌نشینی کند و می‌داند چگونه در مسابقات حاضر شود.
کاپیتان آلبی‌سلسته در مورد کادرفنی تیمش نیز گفت: ما کادر مربیگری بسیار خوبی داریم که هیچ چیز را به شانس واگذار نمی‌کند. آنها به شما امکان می‌دهند از جزئیات هر مسابقه مطلع شوید و این کمک بزرگی برای ماست.
وی در مورد شکست ۲ بر یک مقابل عربستان نیز اظهار داشت: شکست در اولین بازی ضربه سختی برای ما بود، زیرا از ۳۶ بازی بدون باخت بیرون آمده بودیم و شروع جام جهانی را اینگونه با حریفی که فکر می‌کردیم می‌توانیم آن را ببریم، واگذار کردیم. آزمون بسیار سختی برای ما بود. اما این تیم یک بار دیگر نشان داد که چقدر قوی است و هر بازی را جلو می‌برد.
مسی تصریح کرد:‌ ما پنج فینال بازی کردیم و توانستیم هر ۵ تا را ببریم و امیدوارم بازی بعدی اینگونه باشد. ما مطمئن بودیم که می‌خواهیم برنده شویم زیرا می‌دانیم به عنوان یک گروه و به عنوان یک تیم چه هستیم. این به ما کمک کرد تا در مسابقات قهرمانی بیشتر رشد کنیم.
تیم ملی آرژانتین که به فینال مسابقات راه پیدا کرده، حالا باید امشب منتظر دیدار فرانسه و مراکش باشد و ببیند چه تیمی را باید در فینال ملاقات کند. این دیدار امشب از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
1