تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۵۵۲۲۷
کبنا گزارش می‌دهد

قوانین یک طرفه در بیمه ایران شعبه کهگیلویه و بویراحمد / قسمت (۱)

۵
۱
قوانین یک طرفه در بیمه ایران شعبه کهگیلویه و بویراحمد / قسمت (۱)
کبنا ؛قوانین و مقررات به گونه‌ای می‌باشند که گاهی از یک منظر به نفع مردم و از منطری دیگر در بادی امر به نفع دستگاه اجرائی و دولت است. غالبا قوانین و مقررات به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که در برخی موارد برای حمایت و پرداخت و یا کمکی به مردم می‌باشند و از زاویه‌ای دیگر، گاهی برخی از مواد این قوانین در راستای حمایت از دستگاه‌ها و دولت می‌باشند؛ به عنوان مثال بسیاری از قوانین همزمان برای مردم مسئولیت‌ها و تکالیفی در نظر می‌گیرد و در پاره‌ای از مواد خود، امتیازات و حمایت‌ها و توجهاتی برای مردم نیز در نظر گرفته شده است.
رعایت همه ابعاد قوانین و مقررات (آن جنبه که به نفع دستگاه و مجموعه اداری است و آن جنبه که به نفع مردم و جامعه است) می‌بایست به صورت همزمان مورد توجه باشند و از سوی دستگاه‌های اجرائی لحاظ شوند. بیمه ایران از جمله دستگاه‌های دولتی است که مورد رجوع طیف وسیعی از مردم است و به فراخور موارد و مسائلی پیش می‌آید که ممکن است همزمان و یا ناهمزمان، تعارض منافع دستگاه با ارباب رجوع و نمایندگی‌های دفاتر بیمه‌ای (که نیز جزیی از جامعه و مردم محسوب می‌شوند) پیش آید. طبیعتا همان گونه که آن قسمت از مقررات که به نفع شرکت بیمه ایران است مورد تأکید و رعایت قرار می‌گیرند، در مقابل لازم است آن قسمت از قوانین نیز که تأمین‌کننده منافع مردم است مورد توجه قرار بگیرند.
مردم بیمه‌گزار و دفاتر نمایندگی‌های بیمه ایران، ذیل نظر شرکت بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد به مدیریت جناب آقای خالق شکور، دو گروه از مخاطبان و اقشار مردمی هستند که جامعه هدف و همراه شرکت بیمه ایران محسوب می‌شوند که در نسبت میان این دو و شرکت بیمه ایران، به صورت دو سویه مسئولیت‌ها و حقوقی وجود دارد که طبیعتا باید از سوی هر دو طرف (بیمه‌گزاران و دفاتر نمایندگی بیمه از یک طرف و شرکت بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد از طرفی دیگر) مورد توجه و رعایت قرار گیرد. نباید به گونه‌ای باشد که هر آنچه که به نفع بیمه ایران است به صورت کامل رعایت شود و اما آنچه که به نفع بقیه است به صورت ناقص از سوی بیمه ایران رعایت و پرداخت شود.
در بسیاری از موارد، کار شرکت بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند آن فردی می‌مانند که هنگام گرفتن حق خود به صورت کامل و تمام و کمال حق خود را می‌گرفت، اما به هنگام پرداخت حق و حقوق دیگران، دست لنگ در دادن حق و طلب دیگران داشته باشد. از این منظر به جهت تبیین اشکالات و تلاش برای بهبود و اصلاح رویه‌های نادرست، در قسمت بعد مواردی از تعامل ناقص و یک طرفه شرکت بیمه ایران در استان با مردم بیمه‌گزار و دفاتر نمایندگی بیمه را مورد بررسی اجمالی قرار خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
موقع گرفتن حق بیمه خیلی زرگ هستند اما موقع پرداخت حال نفس کشیدن ندارند
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
والله قسم هیچ نسبتی با این آقا ندارم.نه سببی نه نسبی و نه میدونم کیه اصلا.ولی فقط میدونم در زمینه بیمه تقریبا همه از بیمه ایران راضین.بیا ببین بیمه دی امسال چطور خون کارمندایه علوم پزشکی رو تو شیشه کرد.پارسال هم بیمه سینا اونقدر ضعیف بود که باهاش قرارداد نبستن ولی امسال دوباره سر سیاسی بازی رفتن باهاش قرارداد بستن.کاش ما هم بیمه ایران بودیم.جناب کمایی نمیدونم مشکلت با این آقا چیه که داری تخریبش میکنی ولی به نظرم اون دنیا کار خیلی سختی در پیش داری, حواست به اون دنیات باشه برادر
راست گو
Iran, Islamic Republic of
کبنا خان نیوز..دروغ گویی تا کی ؟! خودت فهمیدی چی اون بالا گفتی اصلا ؟! یقین دارم اصلا نمیدونی بیمه چیه ؟! فقط میدونم یه جایی تو بیمه ایران جلوی زیاده خواهی خودت و بستگانت گرفته شده و حسابی جدش اوردی ...اقای شکور مدیری انقلابی و دلسوزه..افکرات بیمه ای خوبی داره ..دست پاک و حلال خور..مردم رو تحریک نکن کبنا اخرت خودت به باد نده
پاتاوه دنا
Iran, Islamic Republic of
من تصادف کردم ومتاسفانه حالابه دلایلی بیمه بدنه نداشتم...بیش از۷۰میلیون بهم ضررواردشد...هنربیمه این نیست که بگن چون بیمه نداشتی هربلایی سرت اومدحقته بلکه بیان ویکجوری شرایطی فراهم کنندکه رانندگان درچنین شرایطی حالابا حق بیمه بالاتروچندبرابری که برای اون سال واریزمیکنندیک مقدارازبارهزینه هاشون کم کنند...حضرت آدم هم اشتباه کردواستغفرالله بخشیده شد...کاش نگاه دینی واسلامی به همه ابعادزندگی ما روشنی ببخشه...
متین
United Kingdom
با سلام به موضوع خوبی اشاره‌ کردین واقعا مردم از دست بیمه و بانک‌ها ذلیلند.منافع خودشون صد در صد ولی تکالیفشون در مقابل مردم ، بسیار لنگ و با منت هست. کاش روزی برسه که بیمه و بانک هم اسلامی بشه مث اروپا.
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1