تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۵۴۷۷۹
جام جهانی 2022 قطر؛ گزارشی از حواشی و اخبار تمرین امروز تیم ملی قبل از بازی با ولز؛

زنده از اردوگاه ایران: پیش به‌سوی ولز / طعنه کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی؛ در دام قهرمان بودن با قیمت ارزان نیفتید ( تصاویر )

۰
زنده از اردوگاه ایران: پیش به‌سوی ولز / طعنه کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی؛ در دام قهرمان بودن با قیمت ارزان نیفتید ( تصاویر )
کبنا ؛ تمرینات تیم ملی ایران امروز –چهارشنبه- ( 2 آذرماه 1401) به منظور آمادگی برای بازی با تیم ملی ولز برگزار شد.  تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است. بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند. هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.
به گزارش کبنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی دومین تمرین خود را بعد از بازی با انگلستان در کمپ تمرینی «الریان» انجام دادند.
این تمرین در هوای گرم با دمای نزدیک به ۳۰ درجه سانتیگراد برگزار شد که به نظر می‌رسد به منظور شبیه‌سازی دمای هوا با روز برگزاری بازی با ولز است.
بازی دوم تیم ملی ایران در گروه B مسابقات جام جهانی قطر، جمعه (۴ آذر) راس ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی مقابل ولز انجام می‌شود.
در تمرین امروز ملی‌پوشان تنها بازیکن غایب، علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی است و سایر بازیکنان در تمرین حضور دارند.
بنابر این گزارش، قرار بود تمرین امروز تیم ملی ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه به وقت قطر برگزار شود که با تاخیر ۲۳ دقیقه‌ای همراه شد.
در تمرین امروز بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند. یک گروه در گوشه‌ای از ورزشگاه تمرینات را انجام داده و گروه دیگر در قسمتی دیگر فوتبال بازی کردند. مهدی طارمی، سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، مجید حسینی و صادق محرمی از جمله بازیکنانی بودند که در تمرین تنیس فوتبال مشارکت داشتند.
در بخشی از تمرین، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی نیز با رسانه‌ها و خبرنگاران مصاحبه کرد. سرمربی تیم ملی در بخشی از صحبت‌هایش به رسانه‌ها گفت: «تیم ما باید یا یک رفتار مناسب ذهنی و روحی، در بازی بعد به زمین برود و خودش باشد.»
وی با تاکید بر این‌که همان‌گونه که دیروز هم گفتم، ادامه داد: «بازیکنان تیم ملی دشمنان ما نیستند. به کسانی که دوست دارند بازیکنان را به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم. آن‌ها کارشان را درست انجام دادند.»
کی‌روش افزود: «مطمئن هستم اکثریت مردم می‌دانند این بازیکنان طی سال‌های طولانی باعث افتخار و شادی‌شان شده‌اند. من می‌خواهم با این ایده که بازیکنان دشمنان ما هستند مقابله کنم.»
با تصمیم فیفا، ماریو اسکوبار از کشور گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و ولز را بر عهده خواهد داشت. کالب ولز از ترینیداد و توباگو و خوان کارلوس مورا از کاستاریکا کمک‌های اسکوبار هستند.نکته جالب توجه این است داوران مسابقه از سه کشور متفاوت هستند.
جام جهانی 2022 قطر
وزیر ورزش در اظهار نظری جالب گفت: دیروز بیرانوند اذعان می‌کرد که اگر کادر فنی به من اجازه بدهد مقابل ولز بازی می‌کنم. به هر حال تصمیم نهایی با کادر فنی و سرمربی محترم تیم است. همین‌جا به آنها خسته ‌نباشید می‌گویم و برای کادر فنی و کادر مدیریتی فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.
روزنامه خبر ورزشی در شماره امروز خود به تغییرات متعدد در ترکیب تیم ملی برای بازی ولز اشاره کرده است
جام جهانی 2022 قطر
یکی‌ از آیتم‌های تمرینی امروز، به مانند همیشه تنیس فوتبال بود. بازیکنان تیم ملی هنگامی که تمرین باز است و‌ خبرنگاران مشغول تهیه
گزارش هستند، به این بازی رو می‌آوردند. در این قاب عزت‌اللهی، طارمی و انصاری‌فرد در یک تیم هستند و مقابل آن‌ها حاج صفی ، کریمی و پورعلی‌گنجی قرار دارند.
جام جهانی 2022 قطر
02 آذر 1401 ساعت 13:28
گروه چهار نفره‌ای که در ترکیب اصلی مقابل انگلیس بازی کردند؛ سه بازیکن در خط دفاع و یک بازیکن در خط هافبک. اینکه از این جمع کدام بازیکن مقابل ولز بازی می‌کند، جوابش در ذهن کارلوس کی‌ر‌وش است. اما می‌توان حدس زد، احسان حاج صفی بار دیگر انتخاب سرمربی برای ترکیب اصلی باشد
جام جهانی 2022 قطر
کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: در درجه اول مجدد تشکر می‌کنم از حمایت‌های شما. ما هیچ وقت علاقه نداریم داخل زمین باشیم و افتخاری برای هواداران کسب نکنیم. ولی نتیجه‌ای که به دست آمد مطمئنا باعث می‌شود که از آن یاد بگیریم. در مقابل تیمی که در حال حاضر کاندید قهرمانی است و با رفتار مناسب و روند درست ذهنی ما باید در زمین بوده و خودمان باشیم. همانطور که دیروز گفتم و پیامی فرستادم، بازیکنان ما در تیم ملی دشمنان ما نیستند.
جام جهانی 2022 قطر
فرهاد کاظمی، کارشناس فوتبال در خصوص دیدار روز جمعه ایران مقابل ولز گفت: بازی تیم ملی ولز را دیده‌ام. آن‌ها هم مثل ایران منتظر اتفاقات هستند و گمان کنم کی‌روش می‌تواند مربی هر دو تیم باشد.
جام جهانی 2022 قطر
داود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند گفت: متاسفانه مصدومیت بیرانوند شدید است اما کادر پزشکی تیم ملی در حال مداوای او هستند. این که وی در بازی‌های بعدی بتواند برای ایران بازی کند، در حال حاضر معلوم نیست و باید منتظر ماند تا تیم پزشکی جواب و نظر خود را اعلام کند.
جام جهانی 2022 قطر
02 آذر 1401 ساعت 11:34
لیث نوبری، بازیکن سابق فوتبال ایران و کارشناس برنامه شبکه الکاس قطر درباره بازی اول تیم ملی در جام جهانی گفت: از یک مربی شناخته شده بعید است که ارنج اصلی تیمش را در بازی دوستانه به میدان بفرستد و بعد در بازی رسمی، بازیکنان اصلی را نیمکت‌نشین کند. چشمی در کدام بازی در ترکیب اصلی بود؟ در کدام بازی تیم ملی ما با این ارنج بازی کرد؟ مگر می‌شود شما در اصلی‌ترین مسابقه‌تان، ارنج اصلی را به زمین نفرستید؟ شما چنین ترکیبی را باور می‌کردید؟ ما به کی‌روش باختیم، این تیم ما نبود که مقابل انگلیس بازی کرد.
جام جهانی 2022 قطر
باشگاه استقلال باز هم پوستری جدید برای بازیکنانش که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارند، طراحی کرده و حمایت ویژه‌ای از سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی داشته است 
جام جهانی 2022 قطر
🇮🇷 کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به بازیکنانش حرف‌های مهمی زد و گفت:
بچه‌ها
در فوتبال نمی توانیم وقت‌مان را با بهانه‌جویی یا سرزنش دیگران صرف کنیم. ما باید مسئولیت‌های خود را بپذیریم، متواضع و قدرتمند باشیم تا با هم در مقابل ناکامی‌ها و اشتباهات خود ایستادگی کنیم.
در فوتبال وظیفه ما این است که بازی کنیم، برای حامیان خود نتیجه بگیریم و لذت، شادی و افتخار را برای تیم و هواداران به ارمغان بیاوریم.
ما نمی توانیم جذب یا نگرانِ محبوبیت آسان(بادآورده) شویم.
به محبوبیت ساختگی و پوشالی اهمیت ندهید.

برای اینکه قهرمانی بزرگ و واقعی باشید و نقش رهبری داشته باشید، هزینه زیادی لازم است.
در دام قهرمان بودن با قیمت ارزان نیفتید.
خدا این فرصت را به شما داده تا با استعداد و کار در فوتبال آن را انجام دهید. فقط انجامش بده!
استفاده نکردن از این هدیه جرم است.
متعهد و درگیر آبروی خود باشید که قهرمانی واقعی و الگوی جامعه باشید که باعث می شود مردم، خانواده و دوستانتان به شما افتخار کنند.
در فوتبال، سایر مسائل به خاطر شکست و حسادت است.
جام جهانی 2022 قطر
جام جهانی 2022 قطر
جهانی 2022 قطر
جام جهانی 2022 قطر
جام جهانی قطر



نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1