تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۵۴۶۲۹
جام جهانی قطر 2022؛

اوضاع و احوال تیم ملی ایران در قطر / وزیر ورزش و جوانان وارد قطر شد ( + تصاویر و حواشی)

۲
۴
اوضاع و احوال تیم ملی ایران در قطر / وزیر ورزش و جوانان وارد قطر شد ( + تصاویر و حواشی)
کبنا ؛تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.
به گزارش کبنا، بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.
تیم ملی ایران امروز (۲۸ آبان) دو روز مانده به بازی حساس با انگلیس جلسه تمرین تاکتیکی در کمپ الریان خواهد داشت. تمرینی که از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود و البته یک ساعت قبل از آن، کنفرانس مطبوعاتی اعضای تیم ملی برگزار و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده می‌شود.
هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.
مرتضی فنونی‌زاده، بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت پرسپولیس هم در شرایطی در این ویدیو به بیان نظراتش در خصوص کارلوس کی‌روش و تیمش پرداخت که به نظر دل چندان خوشی از آنها ندارد.

میثاق معمارزاده، گلر پیشین پرسپولیس که در مقطعی لباس تیم ملی را هم به تن کرد، پیش‌بینی‌اش از عملکرد ایران در جام جهانی را این‌طور تشریح کرد: کی‌روش اساساً مربی ای است که روش بسته و تخریب را در مورد تیم‌های حریف به کار می‌برد. ما می‌توانستیم براساس توانایی بدنی خودمان در بازی‌های‌مان موفق عمل کنیم اما این موضوع هم فعلاً در تیم ما وجود ندارد چون تیم‌هایی مانند ولز و امریکا از لحاظ بدنی از ما بهتر هستند و در یک جمله اگر بخواهم حرف بزنم باید بگویم که من روح قوی در کالبد تیم و بازیکنان‌مان نمی‌بینم و شانس زیادی برایشان قائل نیستم.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تاک اسپورت به انتشار تصویری از لحظه ماجرای پرتاب اوت میلاد محمدی مقابل اسپانیا، با حالتی طنز این هشدار را به انگلیسی‌ها داد که در بازی اول  هر بازیکنی باید از او بترسد!
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
پیش‌بینی روزنامه ایران ورزشی از سه ترکیب احتمالی انگلیس برابر ایران در مسابقه فردا شب.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
حمید سجادی، بامداد امروز وارد قطر شد تا ضمن حضور در مراسم افتتاحیه، دیدار ایران مقابل انگلیس را هم از نزدیک تماشا کند.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
شهرداری تهران با ساخت نمادهایی به دنبال گرم کردن فضای جام جهانی در پایتخت است.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🇮🇷🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 تیم ملی فردا روز شلوغی خواهد داشت:
صبح یکشنبه- برگزاری جلسه هماهنگی بازی با انگلیس
ساعت ۱۵- آخرین تمرین تیم ملی قبل از جدال با انگلیس
ساعت ۱۷:۳۰- کنفرانس مطبوعاتی کی‌روش و یکی از بازیکنان تیم ملی قبل از بازی با انگلیس
28 آبان 1401 ساعت 22:22
کی‌روش هم‌چنین گفت: ما یک بازی در پیش داریم که در سه قسمت انجام می‌شود. در قسمت اول مقابل انگلیس بازی می‌کنیم، در قسمت دوم مقابل ولز و در قسمت سوم مقابل آمریکا. پس بیایید امیدوار باشیم که در نهایت امتیاز کافی برای صعود به دور دوم را خواهیم داشت.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
کی‌روش خودش را دایناسور جام جهانی می‌داند. او در گفت و گو با تلویزیون فیفا گفت: امیدوارم آنقدر آموخته باشم که به این بازیکنان در این جام جهانی کمک کنم. می‌شود گفت من در حال حاضر به گروه دایناسورهای جام جهانی تعلق دارم. آنچه از خودم انتظار دارم این است که از همه تخصص و تجربه‌ام استفاده کنم برای خدمت به بازیکن‌ها و تیم.
امید ابراهیمی امشب در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد. او که به دلیل مصدومیت در بازی ایران برابر نیکاراگوئه جام جهانی را از دست داد، امشب با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در قطر با هم‌تیمی‌های خود دیدار و برای آنها در رقابتهای پیش‌رو در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد. کی‌روش نیز با قدردانی از او بابت تلاش‌هایش در تیم ملی برای او در ادامه درمان و دوران حرفه‌ای آرزوی موفقیت کرد.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی ایران قبل از شروع جام جهانی شرکت کرد
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
صفحه رسمی فیفا در اینستاگرام یک روز مانده به آغاز جام جهانی عکس کارتونی را با چهره کاپیتان‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر کرده که حضور احسان حاج صفی کنار بازیکنانی مثل گودین، لواندوفسکی، سرجیو بوسکتس و‌ سیمون کیائر جالب توجه است
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🇮🇷🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 جواد خیابانی به عنوان گزارشگر ایران و انگلیس در ویژه برنامه تهیه شده در شبکه ورزش انتخاب شد. هم‌چنین این بازی از شبکه سه هم پخش می‌شود که گزارشگر آن هنوز اعلام نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🇮🇷🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 رافائل کلاوس برزیلی به عنوان داور بازی ایران و انگلیس انتخاب شد. خبر تکمیلی...

محمدرضا شکورزاده، ستاره سابق استقلال: امیدوارم حتی اگر صعود هم نکردیم بازیکنان مان آنقدر در این سه دیدار زیبا و تماشاگرپسند بازی کنند که هیچ‌کس نتواند آنها را مورد سرزنش قرار دهد.(مهر)
28 آبان 1401 ساعت 18:41
علی لطیفی ملی پوش سابق فوتبال ایران: اگر کی‌روش بخواهد به سبک و سیاق گذشته بازی کند تیم ملی آسیب می‌بیند. دلیلش این است که با هر سه تیمی که بازی داریم فوتبال متفاوتی نسبت به پرتغال، اسپانیا و آرژانتین ارائه می دهند. هر سه تیمی که جام جهانی قبلی مقابلشان خوب بازی کردیم و به آن افتخار کردیم تیم هایی بودند که روی زمین توانایی بالایی داشتند اما در بازی مستقیم ضعیف بودند. بخاطر همین هم چون ایران دفاع اتوبوسی انجام می‌داد رقبایش به مشکل می‌خوردند. اما مقابل سه تیم انگلیس، ولز و آمریکا دفاع مطلق جواب نمی‌دهد زیرا آن‌ها در بازی مستقیم تبحر دارند و با برنامه هستند. باید کی‌روش سیستمش را تغییر دهد.

مهدی تاج و کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی با یکدیگر دیدار صمیمانه‌ای داشتند

🗞 گزارشی از کارلوس کی‌روش در روزنامه الشرق قطر که به چهارمین حضور او در جام جهانی و سومین حضور متوالی‌اش همراه با تیم ملی ایران اشاره شده است

جهانبخش این روز‌ها با دست بانداژ شده در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می‌کند. او حدود یک ماه قبل در فاینورد از ناحیه کف دست مصدوم شد

نمایندگان رسانه‌ ها همچون روزهای گذشته ۲۰ دقیقه اجازه تهیه خبر، عکس و فیلم را داشتند و در این مدت تنها پاسکاری‌های‌ کوتاه انجام شد
الکس لوپز مربی دروازه‌بانان‌ تیم ملی علاوه بر چیدن توپ‌ و ۲ دروازه کوچک، دوربینی را نیز مقابل دروازه‌بانان‌ کار گذاشت‌ تا عملکرد و واکنش‌های‌ آنان را به دقت بررسی کند

در تمرین امروز کارلوس کی‌روش، ۲۰ دقیقه زودتر وارد زمین چمن شد و جلسه ای با دستیارانش برگزار کرد
مهدی تاج با حضور در قطر، تمرینات تیم ملی را از نزدیک مشاهده کرد

محمد صادقی ملی پوش سابق فوتبال ایران نظر جالبی دارد و می‌گوید: خدا کند که آبرومندانه نتیجه بگیریم و باخت سنگینی را متحمل نشویم که برای فوتبال ما بد شود اما حقیقت امر این است که امریکای این دوره بسیار گردن‌کلفت است. تیمی که بازیکنانش اکثراً در لیگ برتر انگلیس هستند. از نظر من ولز هم بسیار تیم خوبی است و سرزن‌های قوی در این تیم حضور دارند. بازیکنانی که قادرند از ضربات ایستگاهی بهترین بهره را ببرند و بسیار خطرناکند به همین دلیل من شانس چندانی برای صعود کشورمان و شگفتی‌سازی قائل نیستم و همان طور که گفتم امیدوارم بازیکنان ما بتوانند بازی‌های خوب و آبرومندانه‌ای را ارائه دهند.
تمرین تاکتیکی تیم ملی از دقایقی پیش با حضور در چمن کمپ الریان آغاز شد که گزارش تکمیلی آن تا دقایقی دیگر روی سایت “ورزش سه” قرار می‌گیرد.
🎙 حسینی درباره تیم ملی انگلیس گفت: انگلیس یکی از تیم‌های فوتبال بلد و یکی از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا است. می‌دانیم بازی خیلی سختی در پیش است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در این مسابقه موفق باشیم. 
🎙وحید امیری در واکنش به سوال خبرنگار انگلیسی که گفته بود آیا می‌توانی در این جام صحنه لایی انداختن به پیکه را تکرار کنی یا خیر گفت: هر کاری که می‌کنیم در جهت موفقیت و ارتقای تیم است. 
🎙 وحید امیری و سیدحسین حسینی قبل از شروع تمرین تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
پیش‌بینی طارمی از نتایج سه بازی ایران در مرحله گروهی جام جهانی که در نهایت ۷ امتیاز را برای ایران متصور شده است: 
این تصویر یکی از صحنه‌های خشن و البته به یاد ماندنی در تاریخ فوتبال ایران در جام‌‌های جهانی خواهد بود. جایی که حسین کعبی با کف پا به صورت فیگو ضربه زد و حتی داور آن را خطا تشخیص نداد. این بازیکن بعدها در مورد این صحنه گفت: بدون‌ شک‌ اگر بازی کمک داور ویدئویی داشت ۵۰ بار اخراج می‌شدم!
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🇮🇷🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 طارمی در پاسخ به این سوال که هری کین بازیکن بهتری است یا او گفت: نمی‌توانم بگویم کدام بازیکن بهتر است. باید ببینید چه بازیکنی در چه تیمی قرار دارد و شرایط تیم چیست اما تیم ما یک تیم متحد است. وقتی شما بازیکن بزرگ داشته باشی اما تیم نداشته باشی نمی‌توانی نتیجه بگیری. ترجیحم این است که مثل تیم ما بازیکن بزرگی وجود نداشته باشد و همه در یک سطح باشند ولی یک تیم باشیم و این تیم بودن باعث می‌شود بتوانیم اتفاقاتی را رقم بزنیم.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
 🔴🟢 مهدی طارمی می‌گوید بعد از تیم ملی ایران، دومین تیم محبوبش در جام جهانی پرتغال است
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
کارلوس کی‌روش می‌گوید: شاید این بزرگترین چالش دوران حرفه‌ای من باشد زیرا می‌توانیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. انگلیس در حال حاضر مهمترین چیز در زندگی من است، سپس ولز و آمریکا مهم‌ترین‌ها خواهند بود.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران طی مصاحبه‌ای در جمع خبرنگاران پرتغالی گفت: فینال ایده‌آل جام جهانی برای من ایران و پرتغال خواهد بود و کره جنوبی با مربیگری پائولو بنتو به نیمه نهایی برسد.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🎙 لابی هتل الریان دوحه امروز میزبان خبرنگاران خارجی از سراسر دنیا بود. نمایندگانی از CNN ، RTP و SPORT TV که مقابل مهدی طارمی قرار گرفتند و با او مصاحبه‌ای نسبتا طولانی ترتیب دادند. از شرایط تیم ملی تا شرایط خودش در فوتبال پرتغال که جالب توجه بود.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
این تصویر فیلیپه پرتغالی، مشاور رسانه‌ای کارلوس کی‌روش است. در حالی که هنگام برگزاری کنفرانس سرمربی تیم ملی کنار او بود اما در دو روز اخیر و هنگام برگزاری کنفرانس بازیکنان، از دور آن‌ها را مشاهده می‌کرد
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🇮🇷🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر انگلیس از پیراهن قرمز خود استفاده خواهد کرد و انگلیس نیز پیراهن سفید خود را بر تن می‌کند. دیدار تیم‌های ایران و انگلیس روز دوشنبه ساعت ١۶:٣٠ آغاز خواهد شد
یکی از نکات جالب توجه تمرین امروز صحبت‌های درگوشی سردار آزمون با ژائو پسیرو، یکی از مربیان تیم ملی بود.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🚀 فیفا در فاصله دو روز مانده به شروع مسابقات جام جهانی پوستری از بازیکنان معروفی که شماره ۲ بر تن داشته‌اند منتشر کرده که حضور مهدوی‌کیا در آن جالب توجه است. در کنار وی ستاره‌هایی مثل کافو، دنی آلوز، کارواخال و آیالا حضور دارند.⌛️
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تمرینات سخت و طاقت‌فرسای دروازه‌بان‌های تیم ملی زیر نظر لوپز در تمرین بعد از ظهر امروز
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
گفته می‌شود سردار آزمون از فردا در تمرینات گروهی تیم ملی شرکت می‌کند. باید دید کارلوس کی‌روش از او مقابل انگلیس استفاده می‌کند یا خیر.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تمرین امروز تیم ملی در کمپ الریان ادامه پیدا کرد و بازیکنان آماده جدال با انگلیس شدند. در ادامه نمایی از تمرینات تیم ملی را مشاهده می‌کنید:
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
راجر دسا، دستیار اول کارلوس کی‌روش این روزها حضور ویژه‌ای در تمرینات دارد و آیتم‌های تمرینی را اجرا می‌کند
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
حدود ۱۵ خبرنگار از سراسر دنیا در کنفرانس امروز بازیکنان تیم ملی حضور داشتند
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
نمایی جالب توجه از کنفرانس خبری کریم انصاری‌فرد و مرتضی پورعلی‌گنجی که آرین قاسمی وظیفه ترجمه هم‌زمان آن‌ را بر عهده داشت؛ تصویری که توسط امیرحسین خیرخواه، عکاس اعزامی “ورزش سه” به مسابقات ثبت شده است
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
کنفرانس خبری امروز تیم ملی اینگونه توسط خبرنگاران پوشش داده شد
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
برونو، مربی جدید تیم ملی در تمرین امروز نگاه زیر چشمی و خاصی به کارلوس کی‌روش داشت که شکار عکاس اختصاصی “ورزش سه” شد
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🎙پورعلی‌گنجی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: بزرگ‌ترین نقطه قوت کی‌روش اتحاد و ایجاد همدلی است. موضوع مهم در تیم‌ ما فعل خواستن است تا به چیزی‌ که می‌خواهیم برسیم و برای آن زحمت بکشیم. با وجود او، همه بچه ها خوشحال‌تر و متحدتر هستند و امیدوارم در روزهای بازی برای زنان‌ و مردان‌ ایران خوشحالی ایجاد کنیم. 
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
بازیکنان تیم ملی قبل از شروع تمرین امروز حلقه اتحاد تشکیل دادند و سه مرتبه نام ایران را بلند صدا زدند.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🎙کریم انصاری‌فرد در کنفرانس مطبوعاتی دفاع جانانه‌ای از علیرضا جهانبخش کرد و گفت: اینکه شما هر روز یک سوال می‌پرسید با آن مشکلی نداریم و احترام می‌گذاریم. همانطور که وظیفه داریم بازی کنیم، وظیفه شما هم سوال کردن است اما همه باید کارمان را در حرفه‌ خودمان درست انجام بدهیم. من از علیرضا جهانبخش دفاع می‌کنم‌ به خاطر اینکه سوالی از او پرسیده‌ شد که همین بود و نمی‌دانم‌ شما بودید یا فرد دیگری. جوابی که ما می‌دهیم‌ چیزی نیست که شما بعدا آن را نوشته‌ و تحلیل می‌کنید. 
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
دانشگاه آکسفورد طی پیش‌بینی‌ای که انجام داده، ایران را بعد از انگلیس تیم دوم گروه معرفی کرده که در مرحله حذفی برابر هلند قرار می‌گیرد.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
گرت ساوت‌گیت سوژه امروز عکاس اختصاصی “ورزش سه” در دوحه بود. فردی که جام جهانی را با ایران آغاز می‌کند. انگلیس یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی می‌شود و باید دید تقابل اندیشه‌های او و کی‌روش در نهایت چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
از ساعت ۱۶ امروز کنفرانس مطبوعاتی کریم انصاری‌فرد و مرتضی پورعلی‌گنجی آغاز می‌شود که مشروح آن در سایت “ورزش سه” قرار خواهد گرفت.
صفحه رسمی یوفا با انتشار عکسی از طارمی نوشته است او بهترین گلزن پورتو است. آیا در جام جهانی ۲۰۲۲ هم می‌درخشد و روند خود را ادامه می‌دهد؟
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
علی قلی‌زاده در حاشیه تمرین امروز گفت: باید در هر بازی پیروز شویم و فرقی ندارد با آمریکا بازی کنیم، انگلیس یا تیم دیگری. برای ما این‌ها فقط یک مسابقه است.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🎙کارلوس کی‌روش در فاصله چهار روز تا دیدار نخست ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل انگلیس، گفت: بدون تردید قوی‌ترین رقیب ما انگلیس است اما بلافاصله پس از بازی با این تیم، قوی‌ترین تیم گروه ولز است و پس از این دیدار هم قوی‌ترین تیم برای ما آمریکا است. قصد داریم به موقع با آن‌ها رو به رو شویم و نمی‌خواهیم آن‌ها را بزرگ تر از آنچه هستند تصور کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
فضای مثبتی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی وجود دارد. در این صحنه راجر دسا در حالت تن به تن با کریم انصاری‌فرد قرار می‌گیرد و گفت‌ و گویی بین آن‌ها صورت می‌گیرد که از خنده بعد از آن مشخص است شوخی بوده. رابطه مثبت و عالی بازیکنان و کادر فنی یکی از نکات مثبت اردوی ایران است.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
یکی‌ از نکات جالب کنفرانس امروز تیم ملی این بود که جهانبخش جواب یکی‌ از خبرنگاران را با زبان انگلیسی داد و آرین قاسمی ترجمه‌اش کرد. در ابتدا کاپیتان ایران سوالات را با زبان فارسی جواب می‌داد.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
نمایی از تمرین بعد از ظهر امروز تیم ملی در کمپ الریان که توسط امیرحسین خیرخواه، عکاس اعزامی “ورزش سه” به دوحه ثبت شده است:
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
به نسبت کنفرانس مطبوعاتی کارلوس کی‌روش، خبرنگاران بیشتری کنفرانس بیرانوند و جهانبخش را پوشش دادند.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🎙 علیرضا بیرانوند نیز گفتمطمئن باشید اینجا آمدیم که تاریخ سازی کنیم. جام جهانی یکی از بزرگ ترین رویدادهای فوتبال دنیا است و ما سخت خودمان را آماده کردیم و به دنبال این هستیم تا در این جام جهانی برای اولین بار در تاریخ به دور دوم مسابقات صعود کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🎙 علیرضا جهانبخش در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: تمام بازیکنان ایران از بچگی آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته‌اند و برای آن تلاش می‌کنند و احترام می‌گذارند. الان هدف ما موفقیت است و فقط روی آن و صعود از گروهمان تمرکز داریم. 
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
علیرضا بیرانوند و علیرضا جهانبخش در کنفرانس مطبوعاتی به نمایندگی از بازیکنان شرکت کردند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند. تا دقایقی دیگر مشروح صحبت این دو بازیکن از سایت “ورزش سه” منتشر می‌شود.

تا دقایقی دیگر کنفرانس مطبوعاتی دو بازیکن تیم ملی قبل از شروع تمرین آغاز می‌شود
مهدی طارمی در گفت و گو‌ با سایت فیفا گفت: در قطر هستیم تا پیشرفت داشته باشیم و از گروه صعود کنیم. مهم نیست که حریف رو بروی ما چه کسی است و با کدام بازیکنان تقابل داریم. مهم آن هدفی است که می‌خواهیم برایش بجنگیم.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
بازیکنان تیم ملی صبح امروز به ریکاوری پرداختند و پس از آن در جلسه فنی با سرمربی شرکت کردند. تمرین تاکتیکی ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین چمن کمپ الریان آغاز می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
در نهایت باید به این چهار ستاره با تجربه تیم ملی اشاره کرد که امید اصلی گلزنی مقابل رقیبان سرسختی همچون انگلیس، آمریکا و ولز هستند. کلید موفقیت ایران دست آن‌هاست.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
در جمع این چهار بازیکن جای امید ابراهیمی خالیست. چهار بازیکن در پستی مهم که کی‌روش را برای انتخاب نفرات اصلی به چالش می‌کشد.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
شجاع خلیل‌زا‌ده، حسین کنعانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و سیدمجید حسینی چهار بازیکنی هستند که شانس حضورشان در قلب دفاعی تیم ملی بالاست. میزان آمادگی این نفرات کار را برای انتخاب زوج خط دفاعی سخت‌تر از همیشه می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
صادق محرمی و رامین رضاییان. دو بازیکنی که تنها گزینه کی‌روش برای سمت راست خط دفاعی هستند. رضاییان و محرمی هر دو فرم بسیار خوبی در آستانه شروع جام جهانی دارند و باید دید انتخاب سرمربی برای سه مسابقه حساس در قطر کدام است.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
میلاد محمدی و ابوالفضل جلالی دو رقیب برای پست دفاع چپ هستند و البته رقیب سخت‌تری به نام حاج‌صفی دارند. حاج صفی سومین، محمدی دومین و جلالی اولین جام جهانی خود را تجربه می‌کنند و باید دید در نهایت انتخاب کی‌روش برای پست دفاع چپ کدام است.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
علیرضا بیرانوند دومین جام جهانی متوالی و سیدحسین حسینی اولین جام جهانی دوران فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارند. دو بازیکنی که به ترتیب گلر شماره یک و دو تیم ملی هستند و کارلوس کی‌ر‌وش امید زیادی به درخشش آن‌ها دارد.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
بازیکنان تیم ملی دو‌ شب قبل سوژه عکاسی بخش رسانه‌ای فیفا بودند. عکس‌هایی که با ژست‌های مختلف و جالب ثبت شد. ستاره‌های ایرانی، صمیمیت و امید بین خودشان را اینگونه نشان دادند.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن ارائه توضیحات در خصوص بازی با تونس گفت: ما به رویاهایمان در جام جهانی فرصت می‌دهیم. ما باهم‌دیگر متحد و یکی می‌شویم و به وظایف خود به عنوان حرفه‌ای‌های فوتبال ادامه داده تا برای هواداران فوتبال ایران، لذت، شادی و غرور را به ارمغان بیاوریم.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
طبق اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی تمرینات ایران فردا از ساعت ۱۶:۳۰ پیگیری می‌شود. قبل از آن دو بازیکن تیم ملی مصاحبه مطبوعاتی خواهند داشت.
🎙کارلوس کی‌روش بعد از شکست برابر تونس گفت: تیم ملی گل خوردن و باختن را اصلا دوست ندارد اما این یک بازی تمرینی برای ما بود. 
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی در اقدامی عجیب آخرین بازی تدارکاتی هم با لباس‌های قدیمی پشت سر گذاشت. این در حالی است که بازیکنان با کیت‌های جدید خود عکس‌های پرتره ثبت کرده بودند.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
در حالی که حساب رسمی تیم ملی تونس دقایق گل را ۶۲ و ۶۹ عنوان کرده اما بخش رسانه‌ای تیم ملی می‌گوید گل دوم تونس در دقیقه ۸۰ به دست آمده است.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
در مسابقه امروز علیرضا بیرانوند ۶۰ دقیقه و سیدحسین حسینی ۳۰ دقیقه بازی کردند تا از حالا گلر اول و دوم ایران تقریبا مشخص شود 
 کارلوس کی‌روش قبل از شروع مسابقه هدیه‌ای به رسم یادبود از مدیر تیم ملی تونس دریافت کرد 
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
در بازی امروز تمام بازیکنان تیم ملی به جز سردار آزمون، پیام نیازمند و امیر عابدزاده بازی کردند.
🟥 ابوالفضل جلالی در بازی امروز پس از خطای هند که منجر به پنالتی شد، از زمین مسابقه اخراج گردید.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
کارلوس کی‌روش در بازگشت به تیم ملی، پس از سه مسابقه برابر اروگوئه، سنگال و نیکاراگوئه بالاخره طعم باخت را برابر تونس چشید.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🇮🇷 🇹🇳 تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع جام جهانی برابر تونس با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد.
*دو گل تونس در دقایق 85 (پنالتی) و 90+2 به ثمر رسید.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
صفحه رسمی فیفا، لیست ۲۵ نفره تیم ملی ایران را با عکسی از علیرضا جهانبخش در فضای مجازی منتشر کرده است
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
نیمه اول دیدار تیم‌های ملی ایران و‌ تونس با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و از دقایقی پیش نیمه دوم مسابقه شروع شده است.
دیدار تدارکاتی تیم‌ ملی ایران و تونس از ثانیه‌هایی پیش آغاز شد.
🧤لباس دروازه‌بان‌های تیم ملی در جام جهانی به رنگ سبز فسفری خواهد بود که روی آستین آن نشانه‌های از پوست یوزپلنگ دیده می‌شود. نکته منفی آن رنگ شماره‌های روی لباس است که سفید بوده و زیاد قابل تشخیص نیست.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
عکس‌های پرتره‌ای که شب گذشته از ستاره‌های تیم ملی گرفته شد، حالا منتشر شده است که در زیر تعدادی را مشاهده می‌کنید: 
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی

وبسایت سرشناس ESPN در گزارشی عنوان کرده است، تیم‌ ملی ایران با توجه به نسل طلایی که در اختیار دارد می‌تواند از گروه خود در جام جهانی برای اولین مرتبه صعود کند
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
۱۳۷ بازیکن در جام جهانی، در کشوری به جز تیمی که در آن بازی می‌کنند به دنیا آمده‌اند. تیم ملی ایران نیز یک نماینده دارد؛ سامان قدوس متولد سوئد است.
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
یکی از سایت‌های عربی ترکیب احتمالی تونس مقابل تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرده است:
دروازه‌بان: ایمن دحمان
مدافعان: علی معلول، منتصر الطالبی، یاسین مریاح، نادر الغندری، محمد دراغر.
هافبک‌ها: عیسی العیدونی، فرجانی ساسی، غیلان الشعلالی
مهاجمان: نعیم السلیتی و سیف الجزیری
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
🇮🇷 🇹🇳حریف تدارکاتی امروز ایران دومین تیم گران‌قیمت عربی مسابقات بعد از مراکش است. نزدیک به ۶۶ میلیون یورو مجموع قیمت بازیکنان این تیم است
تیم ملی فوتبال ایران؛ جام جهانی
مسئولان بخش رسانه‌ فیفا امشب در اردوی تیم ملی حاضر شدند و از بازیکنان تیم ملی فوتبال عکس‌های پرتره گرفتند. قرار است تصاویر پرتره ثبت شده از بازیکنان در تصاویر ترکیب‌های قبل از بازی و عکسهای رسمی فیفا مورد استفاده قرار گیرد.
مسعود شجاعی و جواد نکونام در مصاحبه با مجله ورلد ساکر با توجه به سابقه طولانی حضور در تیم ملی، امید زیادی به صعود ایران با توجه به قدرتی که دارند، متصور می‌شوند.

جلسه کی‌روش با همکارانش در زمین؛ آنالیز دقیق عملکرد دروازه‌بانان‌
 پیش از آغاز تمرین تیم ملی فوتبال، کارلوس کی‌روش جلسه‌ای با همکارانش در زمین چمن برگزار کرد. در این تمرین عملکرد دروازه‌بانان به دقت مورد بررسی قرار گرفت.
 تمرین روز شنبه تیم ملی فوتبال ایران مطابق روز‌های گذشته از ساعت ۱۶ در کمپ الریان آغاز شد.
پیش از آغاز تمرین، سیدحسین حسینی و وحید‌امیری در نشست خبری حضور یافته و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند.
کارلوس کی‌روش، ۲۰ دقیقه زودتر وارد زمین چمن شد و جلسه‌ای با دستیارانش برگزار کرد.
الکس لوپز مربی دروازه‌بانان تیم ملی علاوه بر چیدن توپ و ۲ دروازه کوچک، دوربینی را نیز مقابل دروازه‌بانان کار گذاشت تا عملکرد و واکنش‌های آنان را به دقت بررسی کند.
بازیکنان ابتدا در سالن به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس برای تمرین وارد زمین شدند.
نمایندگان رسانه‌ها همچون روز‌های گذشته ۲۰ دقیقه اجازه تهیه خبر، عکس و فیلم را داشتند و در این مدت تنها پاسکاری‌های کوتاه انجام شد.
سردار آزمون بدون مشکل و از ابتدا در تمرین حضور داشت.
تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام‌جهانی با انگلیس، ولز و آمریکا رقابت می‌کند و روز دوشنبه در نخستین دیدار خود به مصاف انگلیس می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینترنت قطع نکن
United Kingdom
متعجب شده ایم از مربی مانند کارلوس کی‌روش که چرا اجازه داده است یک مشت سیاسی در کنار تیم امر و نهی کنن از شکل و شمایل بازیکنان در ابتدا مشخص شده بود که هیچ کدام روحیه جنگیدن را ندارند و از اوضاع و حواشی تیم ناراضی هستند که در ابتدا چنین باید باشید و چنان در کل اجازه ورود مسائل ساسی و حاشیه ای برای تیم درست کرده بودن تا دیر نشده که این جام بد نام ترین حضور ایران در این جام باشد از اقتدار خود استفاده کند و تیم را سر زنده و با انگیزه کند که بد جور از چشم مردم خواهند افتاد بهانه ها را با شجاعت بیان کنید تا مردم آگاه بشن تا حمایت شوید مانند قبل
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
فایل های مرتبط
1