تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۵۴۵۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

تشییع ‌شهدای حمله تروریستی ایذه به رسم عشایر بختیاری/ همدردی خوزستانی‌ها با خانواده شهدا و «کیان پیرفلک» / محسن رضایی: ۳ عامل حادثه تروریستی ایذه در مرز ماکو دستگیر شدند/ از تمام عوامل این حمله انتقام می‌گیریم + فیلم

۵
۸
تشییع ۷ شهید حمله تروریستی ایذه به رسم عشایر بختیاری / همدردی خوزستانی‌ها با خانواده «کیان پیرفلک» /  روایت پدربزرگ کیان از تیراندازی به نوه بی‌گناهش (+ فیلم)
کبنا ؛آیین تشییع و خاکسپاری شهدای حمله تروریستی ایذه با حضور پرشور و شعور مردم ولایتمدار خوزستان برگزار شد.
به گزارش کبنا،  آئین تشییع و خاکسپاری 5 شهید‌ حمله تروریستی ایذه با حضور هزاران نفر از مردم شریف ایذه و شهرهای اطراف ‌در ایذه برگزار شد.‌
در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌های با مضمون های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام های کور تروریستی را محکوم کردند.

در این مراسم که مردم عزادار ‌پیکرهای پاک این شهید‌ان شامل «رضا شریعتی» 25 ساله، «کیان پیر فلک» 9 ساله، «اشرف نیک‌بخت» 45 ساله، «آبتین رحمانی» 13 ساله، «علی مولایی» و دو نفر مجهول الهویه را با شعار «الله اکبر»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، و ... تشییع می‌کردند، بر انتقام سخت از عاملان این حادثه تروریستی تاکید کردند.‌
لحظه به لحظه بر ‌جمعیت افزوده می‌شود تا پیکرهای شهدا را مشایعت کنند؛ هرکجا چشم می‌اندازی همه یکصدا و متحد موج ابراز همدردی خود را با خانواده‌های شهدا ابراز می کنند.
              
حزن و اندوه در چهره های مردمان موج می‌زند ذکر یا حسین(ع) و یا علی اکبر(ع) به یاد شهدای حمله تروریستی ایذه فضای مراسم تشییع را عطرآگین کرده است گوی ماه محرم هنوز تمام نشده است.
مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان امروز در مراسم تشییع شهدای ایذه ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و برای دفاع از ایران و ایرانی‌ها در میدان ولایت (سرقنات)حضور دارند تا یک دل و یک صدا بگویند؛ ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم...
پس از تشییع شهدا، نماز میت توسط آیت‌الله جزایری بر این شهدا اقامه شد و پس از آن شهدا برای ‌خاکسپاری بر روی دستان مردم قرار گرفت.
در این مراسم که جوانان حضور پرشماری داشتند به رسم عشایر بختیاری ‌منطقه ایذه، پیکر کیان پیرفلک نوجوان 9 ساله را با دست زدن تشییع کردند.
               

استاندار خوزستان: برخی عوامل حمله تروریستی ایذ‌ه حین فرار دستگیر شدند
استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی عوامل حمله تروریستی ایذ‌ه حین فرار دستگیر شدند، گفت: سرنخ‌های خوبی به دست آورده‌ایم.
صادق خلیلیان استاندار خوزستان در حاشیه مراسم تشییع شهدای ایذه جمع خبرنگاران، با بیان هفت نفر از هم وطنان ما به دست افراد شرور به شهادت رسیدند، اظهار داشت: مردم شریف ایران بدانند حتماً با مسببین این حادثه برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه سرنخ‌های خوبی به دست آورده‌ایم و برخی از افرادی که در حادثه تروریستی ایذه نقش داشته‌اند در حین فرار دستگیر شدند و در حال بازجویی شدند، افزود: کلیه عناصر پشت پرده و شبکه‌هایی که آن‌ها را سازمان دهی کردند شناسایی و به مجازات خواهیم رساند.
استاندار خوزستان تصریح کرد: البته عناصری از خارج کشور از بعد رسانه‌ای و سازماندهی کار هم پشت این قضایا هستند که به موقع اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
            
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: روزگار سیاهی در انتظار تروریست‌ها است
نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری گفت: روزگار سیاهی در انتظار تروریست‌هایی که مردم بیگناه ایذه را به خاک و خون کشیدند، خواهد بود.
 آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری روز جمعه در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه افزود: دشمن و عوامل خودفروخته آنان قادر نخواهند بود در صفوف این ملت رشید و شهیدپرور جدایی بیفکنند.
وی ادامه داد: ما انتقام سختی از تروریست‌هایی که بی‌رحمانه مردم بیگناه را به رگبار بستند، خواهیم گرفت.
زعیم حوزه علمیه حوزه‌های علمیه خوزستان با تسلیت به خانواده‌های شهدای این عملیات تروریستی گفت: این شهدا فرزندان همه ما هستند.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در این آیین نشان دهنده بیعت امت با مقام معظم رهبری است، خطاب به تروریست‌های فریب خورده گفت: بیایید مرا بکشید چرا به مردم ظلم می‌کنید و آنان را به شهادت می‌رسانید.
 آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان بر پیکر شهدای مظلوم این حادثه کور تروریستی نماز اقامه کرد.
هزاران نفر از مردم شریف ایذه وشهر‌های اطراف برای شرکت در آیین تشییع پیکر شهدا حضور دارند.
در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتورسوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.
چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزء شهدای این حادثه ترویستی هستند.
دو سه نفر از مسببان حادثه ایذه هنگام خروج از مرز باکو دستگیر شدند
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دو، سه نفر از مسببان حادثه تروریستی ایذه در حالی که می‌خواستند از مرز باکو خارج شوند، دستگیر شدند
محسن رضایی امروز ۲۷ آبان ماه در مراسم خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: دو، سه نفر از مسببان این حادثه تروریستی در حالی که می‌خواستند از مرز باکو خارج شوند دستگیر شدند و در حال بازگشت به سمت اهواز هستند. مطمئن باشید هرکسی که در این حادثه دخالت داشته است هر که باشد و در هر سوراخی رفته باشد او را دستگیر خواهیم کرد و از او انتقام می‌گیریم.
 وی ادامه داد: از مسئولان قضایی می‌خواهم که افراد جنایتکار را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه سرپای خود‌ایستاده است و با دادن چند شهید خم نمی‌شود و مسیر تاریخی خود را ادامه خواهد داد و به هیچ وجه در برخورد با مسببان کوتاهی صورت نخواهد گرفت.
معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: خود من که به نمایندگی از رئیس جمهور در ایذه حضور پیدا کرده‌ام کار را دنبال خواهم کرد. به چه جرمی مردم خوب ایذه را به رگبار بسته‌اند؟ مردم ایذه همیشه یکی از کانون‌های تاریخ ساز قوم بختیاری بوده‌اند و از آزاد کردن مشروطه تا حادثه ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن تا بیرون کردن صدام از سرزمین‌های ایران اسلامی نقش داشتند. مگر دشمن می‌تواند ایذه را با شکست مواجه کند؟ مگر می‌تواند از چهره نورانی مردم ایذه غم و غصه به وجود بیاورد؟
رضایی گفت: ما امروز غصه دار هستیم و غم در دل ما خانه کرده است اما ایذه سرپای خود می‌ایستد و به مسیرش ادامه می‌دهد و این تاریخ‌سازی خود را در ایران اسلامی دنبال می‌کند. کسی نمی‌تواند ایذه را به زانو دربیاورد. از مشروطه گرفته تا دفاع مقدس، بختیاری‌ها نقش خط مقدم بیرون کردن صدام را داشته‌اند.
وی ‌در ادامه به تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و تصریح کرد: امروز ما داریم تحریم‌های آمریکایی را بیرون می‌کنیم و بر دهان آمریکا و اروپا می‌زنیم. امروز‌ بیش از یک میلیون بشکه نفت صادر‌ می‌کنیم و این برای دشمنان  قابل قبول نیست.
رضایی با اشاره به شکست آمریکا در تحریم اقتصادی اشاره کرد و گفت: آمریکا بعد از شکست فشار تحریم‌ها علیه ایران قصد ایجاد ناامنی دارد.
وی با بیان اینکه آنها در تحریم اقتصادی علیه ایران شکست خورند، گفت: به دنبال اجرای پروژه ناامنی در ایران هستند تا با تعطیلی بازارها، عدم سرمایه‌گذاری در ایران و عدم معامله به هدف ‌خودشان که همان تحریم اقتصادی علیه است دست یابند.
رضایی با اشاره به حادثه اخیر تروریستی حرم شاهچراغ شیراز و همچنین حوادث اخیر اصفهان و مشهد گفت: هنگامی که این اتفاقات رخ می‌دهند آنها با خودشان می‌گوید آیا ایران سوریه و یا لبنان می‌شود؟ ولی باید به آنها بگوییم کور خوانده‌اید بدانید نه تنها ایران سوریه و لبان نمی‌شود، بلکه ایران سوریه، لبنان را آزاد کرد و خود ایران را که بیش از 40سال است که آزاد کرده است و نیز شما را هم از تمام این مناطق بیرون می‌کند و نیز در کنار این قدرت نظامی اقتصاد کشور را هم درست می‌کند.
رضایی افزود: سه نفر از بسیحیان در این حادثه زخمی و در بیمارستان‌های اهواز بستری هستند. خطاب به مسئولان مربوطه گفته‌ام چرا فیلم‌های این حادثه را منتشر نمی‌کنید.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری بااشاره به جزییات این حادثه اظهار داشت: 24 ساعت قبل از وقوع این حادثه همین افراد جنایتکار دوربین‌ها را دقیق با تیر زده‌اند و خاموش کرده‌اند و نقش خودشان را عملی کردند. چرا این صحنه هارا به مردم نشان نمی‌دهید. می‌گویند ما به دنبال شناسایی و دستگیری آنها هستیم.
وی در ادامه اظهار داشت: به آنها گفته‌ام شما نباید به خودتان اجازه بدهید اقدامات این اغتشاشگران را به مردم نگوید. چون که می‌خواهید کار اطلاعاتی انجام بدهید؛ کار اطلاعاتی انجام بدهید ولی به مردم نشان بدهید این موتورسوارها 24ساعت قبل از این حادثه دوربین‌ها را از دسترس خارج کرده اند. عکس‌های این حادثه را منتشر کنید که از دو طرف خیابان به میدان دارند شلیک می‌کنند.

  روایت پدربزرگ کیان پیرفلک از تیراندازی تروریست‌ها به نوه بی گناهش  
               
پدربزرگ شهید ۹ ساله کیان پیرفلک از شهدای حمله تروریستی ایذه به تشریح روایتی از تیراندازی تروریست‌ها به نوه بی گناهش پرداخت.
پیکر کیان پیرفلک کودک شهید در حادثه تروریستی ایذه در یکی از روستا‌های این شهر به خاک سپرده شد.
محسن رضایی معاون رئیس جمهور نیز که سخنران این مراسم بود ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و اعلام تلاش‌ها برای برخورد با مسببان این حادثه، در حین صحبت‌های توام با بغض خود زمانی که مجدداً در حال تسلیت به مردم ایذه بود و عنوان می‌کرد که احساس می‌کنم فرزند خودم را از دست دادم‌ام، بغضش ترکید و اشک ریخت.
همچنین برخی از مردم در پایان سخنرانی وی، فریاد میزدند که سلام ما را به مقام معظم رهبری برسانید.
نام شما

آدرس ايميل شما

حح
Iran, Islamic Republic of
خخخخ خودتون هم باور نمی‌کنید.
خسرو
Iran, Islamic Republic of
شرح واقعه را از زبان مادرش به وضوح شندیم
Iran, Islamic Republic of
جزایری با اسکورت این ور و اون ور میره، بعد میگه خوب بیایید منو بکشید!
مردم برای انتقام خون شهدای ایذه فعلا دستشون به شماها نمیرسه، شماها توی قله قاف هستید. ولی یه روزی میکشونندتون پایین
Iran, Islamic Republic of
عامل شهادت هم میهنان عزیزم مماشات را با این هرزه ها در پیش گرفته هستند
پیمان.م
United Arab Emirates
بپویم به فرمان یزدان پاک
برآرم ز ایوان ضحاک خاک
👑👉
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1