تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۴۵۲۶۴۰
با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه گچساران (+ تصاویر)

۰
تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه گچساران (+ تصاویر)
کبنا ؛چهارمین جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه گچساران با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، سرهنگ سید حمزه محقق‌زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این جشنواره که در محل سپاه ناحیه گچساران برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره همه ساله در نیرو‌های مسلح برگزار و از بر‌گزیدگان نیز تجلیل می‌شود.
وی بیان کرد: سر پنجه اصلی بسیج شما بسیجیان هستید و ما نیز خدمات شما را پاس می‌داریم.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: در حال حاضر جنگ ما جنگ نرم بوده و این سخت تراز جنگ سخت بوده و باید با هوشیاری و ظرفیت کامل خود در جنگ نرم شرکت کرده و بار دیگر نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.
محقق‌زاده عنوان کرد: ما باید از تمان ظرفیت‌ها در مقابل دشمنان استفاده کرده و از آن‌ها بهره برد.
وی گفت: به خاطر یک اتفاق در چند روز اخیر شاهد هجمه‌های بسیاری از داخل و خارج علیه زحمتکشان در کشور هستیم، اگر خطایی رخ داده باید پیگیری شده و با آن فرد خاطی برخورد شود.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: ولی این فضا که دشمنان ایجاد کردند یک فضای مسوم بوده و به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و نقشه‌های آن‌ها همیشه خنثی شده است.
محقق‌زاده بیان کرد: در جسنواره مالک اشتر ۶۰ نفر از بسیجیان و پرسنل ناحیه سپاه گچساران انتخاب و از آن‌ها تجلیل می‌شود‌.
 سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار داشت: هر چیزی در کشور رخ دهد چرا باید با ما اینگونه برخورد شود، امروز که بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته دشمنان هر روز یک برنامه و نقشه برای انقلاب دارند.

وی گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی شاهان، نظامیان و وکلای ما دربست در اختیار دستگاه استکبار بودند و از سال ۵۷ تاکنون وضعیت ما متفاوت شد و ایران اسلامی استقلال پیدا کرد، کل استکبار انگلیس و آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند ما استقلال داشته باشیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شعار ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون نه شرقی و نه غربی بوده و هنوز نیز این شعار ادامه دارد، این برای ابد نیز ادامه خواهد داشت و این شعار بسیار با مفهوم است.
خرمدل عنوان کرد: وقتی ما از بلوک شرق نام می‌بریم معنا دارد زیرا کمونیست‌ها اصلاً دین و خدا را قبول ندارند، در بلوک غرب دین را قبول داشته ولی در اداره جامعه آن را قبول نداشتند، انقلاب اسلامی آمد و گفت نه غرب و شرق را قبول ندارد زیرا باید دین و خدا وجود داشته و در اداره کشور نیز آن را به کار برد.
وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی خار چشم آمریکا شده و او را در منطقه عقب میراند، با کمی دقت در تاریخ وضعیت سوریه، لبنان، فلسطین و قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را ببینید، قدرت و استقلال را در جمهوری اسلامی خواهید دید.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کدام کشور را سراغ دارید که بیش از ۴۰ سال همه جوره محاصره شده و در این چهل سال مقابل آمریکا‌ایستادگی کرده است.
خرمدل بیان کرد: مردم اروپا از دولت آمریکا متنفر هستند زیرا از جنگ جهانی دوم تا کنون آن‌ها را تحقیر می‌کند، کره جنوبی و آلمان ارتش مستقل ندارند و تفنگداران آن‌ها آمریکایی است.
وی اضافه کرد: آمریکا نیز خودش تحت سیطره لابی صهیونیست است و تنها کشور که مستقل حرف می‌زند، برای خودش عمل می‌کند و تنها صدایی که طرفدار حقوق بشر بوده جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جنایت‌های بسیاری را مستکبران علیه مردم و زنان مستضعف و آزاده اعمال می‌کنند ولی کسی صدایش در نیامده، آن وقت این‌ها دلسوز زنان ایرانی شدند، در حالی که در کشور‌های خودشان جنایت‌های وحشتناکی رخ می‌دهد.

خرمدل اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران چه دشمنان بخواهند چه نخواهند به عنوان یک الگو در جهان و خاورمیانه معرفی می‌شود، اگر ما از تمام پیشرفت‌های داشته صحبت می‌کنیم همه آن‌ها مال خود ما بوده و از کسی نبوده است.
وی گفت: آمریکا با زور و قدرت خود به هر کشوری بخواهد حمله می‌کند اما در حال حاضر جرات نداشته در ۴۰ سال اخیر به ایران نزدیک شود، از هر فرصتی برای تحقیر و تخریب جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، دشمنان به این نتبجه رسیدند که توپ و تانک نمی‌توانند ایران اسلامی را تخریب کنند، پس با جنگ نرم و فشار بر روی ذهن مردم جنگ خود را آغاز کرده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در راهپیمایی روز اربعین مردم ما با هم و یکصدا شرکت کردند، اینگونه حرکت‌ها بسیار مؤثر است، اگر در گروه یا جایی علیه نظام حرفی‌زده می‌شود با ادب و متانت جواب دهید.
خرمدل افزود: ما بر روی نگاه مردمانه، متانت، نگاه حکیمانه حضرت آقا خوب دقت نکردیم، در دنیا رهبری اینگونه مردمی وجود ندارد.
وی اعلام کرد: اتفاقی رخ داده و فردی فوت کرده و قانون نیز باید پیگیری کرده و اگر خاطی وجود دارد برخورد شود، در حال حاضر به زنان و کودکان در آمریکا ظلم و جنایت می‌‍شود و کسی صدایش در نمی‌آید.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما برای خون دادن هستیم ولی اینک جنگ متفاوت است و اگر می‌خواهیم برای ولایت جهاد کنیم جهاد در دست ما بوده زیرا امروزه فضای مجازی بستر جنگ نرم است.

خرمدل گفت: نباید به عنوان یک بسیجی و انقلابی اسیر این فضا‌سازی‌های مجازی شویم، ما باید با اعتقاد و صلابت حرکت کنیم، در حال حاضر فضای جنگ ما فضای جنگ نرم است، در حال حاضر تمدن غرب در حال فروپاشی و قطعاً خطرناک‌تر از گذشته شده است.
وی اظهار کرد: طرحی از سال گذشته به عنوان طرح سند توسعه بسیج ابلاغ شده که با دقت باید اجرا شود، اتفاقات بزرگ و خوبی انجام گرفته است، در کهگیلویه و بویداحمد تولیدات ما بسیار خوب بوده اما بسته‌بندی ما خوب نیست، ما زیر مدت زمان که وعده داده بودیم در سی‌سخت کار ساخت و ساز را تمام کردیم ولی آن را نتوانستیم به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تمام گزارشات شما پله، پله طی خواهد شد تا به دست حضرت آقا برسد این یک فرآیند است که در مجموعه از زحمات شما تقدیر می‌شود.










نام شما

آدرس ايميل شما

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1