تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۴۵۲۵۷۶
عموزاد؛ اثر تازه ورزش اول ایران؛

این منم فنی‌ترین کشتی‌گیر جهان!

۵
این منم فنی‌ترین کشتی‌گیر جهان!
کبنا ؛کشتی های تهاجمی و پر از فن و شهامت رحمان عمو زاد در رقابت های قهرمانی جهان او رامحبوب هواداران کرده است.
            

به گزارش کبنا، قرعه کشی رقابت های کشتی قهرمانی جهان برای رحمان عمو زاد یکی از سخت ترین رقابت ها را پیش بینی کرده بود. او برای رسیدن به فینال رقابت ها باید در برابر اسماعیل موساکایف مجارستانی  و حاجی علیف آذربایجانی و نایب قهرمان المپیک پیروز می شد و در فینال منتظر پدیده جدید آمریکائی ها در این وزن می شد. جان دیاکومیهالیس از آمریکا  که برای رسیدن به فینال به هیج کشتی گیری رحم نکرده بود و بدون دادن امتیاز به فینال رقابت ها رسیده بود در فینال منتظر پدیده جدید و پرنفس ایرانی ها بود. پدیده ای که در کشتی هایش عنوان دارهای بزرگ جهان را از نفس می انداخت و در لحظات پایانی کشتی هایش همانند تماشاگران به نفس زدن های پی در پی رقباش نگاه می کرد و منتظر سوت پایان کشتی از طرف داور بود.

رحمان به آن چه که لیاقتش را داشت ایمان داشت، او هر دو کشتی گیر با سابقه این وزن را با فن کشتی و هجوم های بی امان خود از پیش رو برداشت تا پدیده جدید ایران در این وزن به جای بزرگان این رشته به فینال رقابت ها برسد. پدیده ای که کشتی را با شهامت و بدون ترس از نام حریفان گرفت و برای رسیدن به قهرمانی در تمامی دقایق کشتی از انرژی خود استفاده کرد. او به فینال رسید و باید به مصاف نماینده کشور آمریکا می رفت.

فینال رحمان برابر نماینده آمریکا کشتی پرافت و خیزی بود، گره خوردن دو کشتی گیر در آغاز کشتی و فن های پی در پی رد و بدل شده تابلو امتیاز را بعد از درخواست چلنج آمریکائی ها 8 بر 6 به نفع دیاکو میهالیس کرد. این پایان امتیاز گیری این کشتی گیر آمریکائی بود. رحمان برای رسیدن به قهرمانی جهان ، هفت امتیاز پی در پی از این رقیب سرسخت خود گرفت و با پیش اندازهای پی در پی و هجوم های بی انتهای خود خیلی زودتر از سوت پایان کشتی جشن قهرمانی را برپا کرد. چهار ثانیه آخر کشتی با نفس های بریده دیاکو همانند علی اف و نگاه داور مسابقه به ثانیه شمار تابلو مسابقات به پایان رسید تا رحمان عمو زاد در جدولی سخت و کشنده به مقام قهرمانی جهان در وزن 65 کیلو برسد.



خوشحالی جوان اول کشتی ایران در رقابت های جهانی بلگراد با مشت های گره کرده و رو به تماشاگران ایرانی در پایان رقابتش برابر نماینده کشور آمریکا لحظات زیبایی را برای ورزش اول ایران ترسیم کرد. او با فریادهای خود داشت به همه دنیا اعلام حضور می کرد، این منم فنی ترین کشتی گیر جهان!
نام شما

آدرس ايميل شما

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
فایل های مرتبط
1