تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۴۵۲۵۴۸
در حین انجام وظیفه اتفاق افتاد

شهادت مظلومانه دو سرباز وطن + واکنش معنادار کاربران به شهادت این دو و فوت مهسا امینی

۶
۰
شهادت مظلومانه دو سرباز وطن + واکنش معنادار کاربران به شهادت این دو و فوت مهسا امینی
کبنا ؛دو تن از فرزندان سرزمین ایران اسلامی در راه امنیت، آسایش و آرامش مردم به شهادت رسیدند و تعدادی زیادی از هموطنان عکس این دو شهید بزرگوار را در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به نمایش گذاشتند. برخی از هموطنان و کاربران فضای مجازی در باره شهادت این دو سرباز وطن نظرات‌ متفاوتی را ارائه دادند.
مامور پلیس در درگیری مسلحانه با ۲ گروه به شهادت رسید
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: استوار یکم علی سراوانی روز گذشته در حین انجام وظیفه در یکی از روستا‌های شهرستان رامیان بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 سردار محمد سعید فاضل‌دادگر فرمانده نیروی انتطامی گلستان در تشریح خبر شهادت یکی از درجه‌داران نیروی انتظامی گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستا‌های شهرستان رامیان، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از افراد به علت اختلافات قبلی دوباره با هم درگیر شده و در این درگیری اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در همین حین استواریکم علی سراوانی به همراه دو تن از ماموران که جهت دستگیری ضاربان و حفظ امنیت و نظم در محل حضور پیدا کرده بودن مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: استوار یکم علی سراوانی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود اما متأسفانه به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد.
سردار فاضل‌دادگر با تسلیت شهادت این همکار انتطامی به خانواده شهید و مردم گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.
وی بیان کرد: پرونده عوامل درگیری و تیراندازی تشکیل شده و در حال تحقیقات فنی در این زمینه هستیم.
آخرین جزئیات شهادت مامور فراجا در گلستان
شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه در پی تماس تلفنی شهروندان با تلفن ۱۱۰ موضوع وقوع درگیری در روستای رضاآباد شهرستان رامیان بین دو خانواده از اقوام بلوچ ساکن در منطقه به پلیس گزارش شد.
بلافاصله گشت انتظامی شهرستان رامیان با حضور استوار شهید علی سراوانی به محل حادثه اعزام شدند که در کمتر از هفت دقیقه به محل رسیدند.
در طول این مدت تماس دوم در ساعت ۲۱ با تلفن ۱۱۰ برقرار و اعلام شد درگیری مسلحانه و تیراندازی صورت گرفته است.
استوار سراوانی با مشاهده شرایط و با توجه به شلیک تیر با سلاح شکاری بر اساس قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که افراد مؤثر در درگیری متفرق شدند که در این بین فردی از پشت بام یک ساختمان نیمه‌کاره با سلاح شکاری به سمت این مامور انتظامی به صورت مستقیم شلیک کرده که باعث شهادت این مامور انتظامی شد.
تاکنون بیش از ۱۰ نفر از افراد مؤثر در درگیری دستگیر و تلاش برای شناسایی ضارب ادامه داد.
شهید سراوانی متولد ۱۳۷۲ و دارای دختر سه ماهه است.


شهادت استواریکم «شریفی» حین پایش نوار مرزی
استواریکم شهید «رضا شریفی» از کارکنان مرزبانی گروهان مرزی بانه استان کردستان حین اجرای ماموریت گشت و کمین، کنترل و پایش نوار مرزی و تأمین امنیت منطقه مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.


نظر کاربران در باره شهادت این دو سرباز وطن:












 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این دو موضوع هیچ ارتباطی با هم ندارند خون این بزرگواران رو کسانی هدر میدن که با اعمال نابخردانه /برخوردهای خشن میخواهند امنیت ایجاد کنند و مرتب حاشیه سازی میکنند .پلیس امنیت اخلاقی و اجتماعی باید کارشناس ارشد باشد و در دانشگاه تخصص برخورد با مردم رو داشته باشد نه از یگان ویژه یا یگان امداد نیروی عملیاتی ببرند
Iran, Islamic Republic of
یعنی بعضیا اینقدربیشعورند که نمیفهمند کشته شدن پلیس درماموریت چیز عجیبی نیست اما کشته شدن یک دختر توسط پلیس این عجیبه. یادهرسه این شهداگرامی
اكبر
Italy
اين شهدا فرزندان ايران هستند . اينها عزيز دل ما هستند . ما قدر تك تك اين عزيزان رو ميدونيم . مقام شهيد في سبيل الله با مقام انبياء برابر است . كسي كه قدر شهيد رو ندونه نادانه . اما مهسا اميني هم مظلوم بود . مهسا هم فرزند اين آب و خاك بود . قرار نيست فكر كنيد طرفداران مهسا مخالف شهدا هستند . اكثر مردم ما هم خواهان مجازات عاملان مرگ مهسا اميني هستند . هم به همچين شهدايي افتخار ميكنن . سر هر كوچه اسم يك شهيد نوشته . اين شهيد ها از همين مردم هستند . شهدا مردمي هستند . از همين برادرها و پدرهاي امثال همين مهسا اميني ها بودند كه رفتند به جبهه و شهيد شدند . همين الآن اگر دوباره جنگ بشه همين مهسا اميني ها هستند كه برادرها و پدرانشون به جبهه ميرن . مردم رو دودسته نكنيد . ما قدر شهدا هم ميدونيم . از آب گل آلود ماهي نگيريد .
سید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کاش همه مثل شما فکر می کردند. ولی متاسفانه فوت این دختر عزیز رو مایه کوبیدن نهاد پلیس کردند.
Iran, Islamic Republic of
عرض تسلیت به خانواده این دو جوان عزیز که جهت امنیت کشور جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مردم در آرامش و آسایش زندگی کنند ولی صد افسوس که عده ای نادان و نافرمان و خود سر به خون پاک این شهیدان عزیز بی اعتنایی می کنند و در گوشه ای دیگر دختر جوان و مظلومی را مظلومانه از بین می برند و عده ای با تناقض گویی و سوء استفاده از خون پاک شهیدان عزیز جهت سرپوش گذاشتن بر تخلفات غیره شرعی و غیر دینی و غیر انسانی و غیر قانونی خود خون این دو جوان را مصادره می کنند
Romania
ر
روحشون شاد یادش گرامی
45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1