تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۵۲۵۰۷
روز شکست مسابقات بزرگ مقابل آمریکا؛

پايان روز دوم؛ ايران همچنان در حسرت طلا! (+ فیلم و تصاویر )

۳
پايان روز دوم؛ ايران همچنان در حسرت طلا! (+ فیلم و تصاویر )
کبنا ؛با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های روز دوم را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
به گزارش کبنا،، با اتمام کشتی امیرحسین زارع و کسب یک مدال برنز پرونده روز دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان بسته شد.
مجید خدایی مفسر کشتی و قهرمان سابق کشتی ایران با انتقاد ضمنی از کادر فنی اعلام کرد امروز همه کشتی‌های مهم را باختیم.
* در مسابقات امروز حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم با شکست سنگین ۷ بر یک برابر دیوید تیلور در فینال به مدال نقره بسنده کرد.
*محمد نخودی نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم با شکست ۴ بر ۲ برابر جردن باروز چهره عنوان‌دار جهان و المپیک از آمریکا برای دومین سال متوالی به مدال نقره جهان رسید.
*امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، دیگر نماینده ایران در ۴ وزن نخست این رقابت‌ها بود که باتوجه به قرعه در رقابت‌ها حاضر نشد.
*ایران در ۳ وزن دوم نیز شانس رسیدن به یک مدال طلا و یک برنز را دارد، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان فردا شب(شنبه) برای کسب مدال طلای جهان در رقابتی حساس و سخت مقابل جی‌دن کاکس دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا به میدان می‌رود و یونس امامی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.
*علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، دیگر نماینده ایران در ۳ وزن دوم بود که با شکست در دور نخست مقابل حریفی از چین از دور رقابت‌ها کنار رفت.
25 شهریور 1401 ساعت 23:13
* در آخرین کشتی امشب نیز طاها آکگول ترکیه ای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان به پیروزی رسید تا ۷ سال پس از آخرین قهرمانی خود، سومین بار به مدال طلای جهان دست پیدا کند.

25 شهریور 1401 ساعت 23:02
برنامه دو روز آینده رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به شرح زیر است:
شنبه ۱۷ سپتامبر(۲۶ شهریور):
دور مقدماتی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم و مرحله شانس مجدد اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به وقت ایران
نیمه نهایی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۱۵ دقیقه به وقت ایران
فینال اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ به وقت ایران
یکشنبه ۱۸ سپتامبر(۲۷ شهریور):
مرحله شانس مجدد اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت ایران
فینال اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ به وقت ایران
25 شهریور 1401 ساعت 23:00
* زارع به مدال برنز رسید. امیرحسین زارع در مسابقه رده بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف آمارور دسی از کانادا رفت که در همان ابتدای کار به پشت حریف رفت و او را خاک کرد و پس از آن هم با یک زیرگیری یکبار دیگر دسی را در خاک خود قرار داد تا وقت اول را با برتری ۴ بر صفر به پایان برساند. در وقت دوم هم دو بار دیگر حریف را خاک کرد تا با پیروزی ۸ بر صفر به مدال برنز جهان دست پیدا کند.

25 شهریور 1401 ساعت 22:50
* گنو پتریاشویلی گرجستانی توانست اولگ بولتین قزاقستانی را با نتیجه ۱۱ بر ۴ شکست داده و به مدال برنز وزن ۱۲۵ کیلوگرم دست پیدا کند تا برای هفتمین بار در رقابت های جهانی به روی سکو برود.
25 شهریور 1401 ساعت 22:47
تصویری که سایت فدراسیون کشتی از پایان کشتی نخودی و باروفس منتشر کرده است.

25 شهریور 1401 ساعت 22:28
* دیوید تیلور قهرمان وزن ۸۶ کیلو شد. در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که پس از اینکه تیلور نتوانست در ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی بگیرد، یک امتیاز به یزدانی داده شد اما کشتی گیر آمریکایی در ادامه با یک زیرگیری نماینده کشورمان را خاک کرد تا وقت نخست با برتری ۲ بر ۱ تیلور به پایان برسد. در وقت دوم هم تیلور در یک ضد حمله یزدانی را خاک کرد و پس از آن هم پای یزدانی را از تشک خارج کرد تا حساب کار ۵ بر ۱ شود. تیلور آمریکایی که این بار آماده تر از همیشه بود، با خاک کردن دو امتیاز دیگر گرفت تا در پایان با نتیجه ۷ بر ۱ به پیروزی برسد و نماینده کشورمان به مدال نقره بسنده کند.

            
25 شهریور 1401 ساعت 22:14
* دیگر مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم به عظمت دولت بکوف قزاقستانی رسید که با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد اتان آدریان راموس از پورتو ریکو گذشت.
25 شهریور 1401 ساعت 22:05
* بوریس ماکوئف از اسلواکی موفق شد سباستین جزیرزانسکی از لهستان را ۳ بر ۱ شکست دهد تا عنوان سومی وزن ۸۶ کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

در ادامه این مطلب، اتفاقات مهم روز دوم را به صورت لحظه به لحظه برای شما مخابره خواهیم کرد.
 پوشش زنده خبری
25 شهریور 1401 ساعت 21:45
* طلسم باروز همچنان پابرجا ماند. در رقابت فینال وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی به مصاف جردن باروز آمریکایی رفت و پس از اینکه باروز نتوانست در زمان ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی کسب کند، وقت اول با برتری ۱ بر صفر نخودی به پایان رسید. در ابتدای وقت دوم پای نماینده کشورمان از تشک خارج شد و پس از آن هم با یک زیر دو خم خاک شد تا حساب کار ۳ بر ۱ شود. در ادامه نیز نخودی در ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی کسب نکرد و در ثانیه های آخر هم پای باروز را از تشک بیرون کرد تا در نهایت با حساب ۴ بر ۲ مغلوب شده و به مدال نقره دست پیدا کند.

25 شهریور 1401 ساعت 21:31
* در دیگر مسابقه رده بندی وزن ۷۹ کیلوگرم، واسیل میخایلوف اوکراینی با نتیجه ۵ بر ۳ بکزاد عبدالرحمانوف ازبکستانی را از پیش روی برداشت و به مدال برنز دست پیدا کرد.
25 شهریور 1401 ساعت 21:25
* ارسلان بوداژاپوف قرقیزستانی با نتیجه ۵ بر ۱ علی پاشا عمرپاشائف از بلغارستان را مغلوب کرد تا مدال برنز وزن ۷۹ کیلوگرم را از آن خود کند و قرقیزها را به دومین مدال برنز برساند.
25 شهریور 1401 ساعت 21:07
* اولین مدال طلا به ژاپن رسید. تایشی ناریکونی ژاپنی در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم مقابل زین آلن رترفورد از آمریکا قرار گرفت و در همان وقت نخست و پس از خاک کردن حریف، ۴ بار او را فیتیله پیچ کرد تا در کمتر از ۳ دقیقه مدال طلای جهان را از آن خود کند.
25 شهریور 1401 ساعت 21:01
* در دیگر مسابقه رده بندی وزن ۷۰ کیلوگرم، زورابی یاکوبیشویلی گرجستانی با نتیجه ۵ بر ۵ از سد آرمان آندرسیان ارمنستانی عبور کرد تا مانند سال گذشته بر سکوی سوم دنیا بایستد و چهارمین مدال جهانی خود را به دست آورد.
25 شهریور 1401 ساعت 20:54
* در نخستین دیدار رده بندی وزن ۷۰ کیلوگرم، ارنظر اکمت علیف قرقیزستانی با نتیجه ۴ بر ۱ ناوین از هند را شکست داد و به مدال برنز دست پیدا کرد.
25 شهریور 1401 ساعت 20:12
* جیدن کاکس آمریکایی هم عثمان نورماگومدوف آذربایجانی را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد تا ششمین کشتی گیر آمریکایی نیز فینالیست شود.
حسن یزدانی کشتی گیر آزادکار ایرانی با فینالیست شدن در مسابقات جهانی بلگراد رکورد جهان پهلوان تختی را شکست و به پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ورزش ایران تبدیل شد
یونس امامی کشتی گیر کشورمان در نیمه‌نهایی وزن 74 کیلوگرم کشتی‌آزادقهرمانی جهان برابر کایل داک قهرمان‌جهان و دارنده‌مدال برنز المپیک از آمریکا با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و به رده‌بندی رسید.


25 شهریور 1401 ساعت 20:12
* جیدن کاکس آمریکایی هم عثمان نورماگومدوف آذربایجانی را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد تا ششمین کشتی گیر آمریکایی نیز فینالیست شود.
25 شهریور 1401 ساعت 20:05
* در دیگر دیدار نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم نیز تیموراز سالکازانوف از اسلواکی با حساب ۳ بر صفر فرانک چامیزو از ایتالیا را شکست داد و به فینال صعود کرد.
25 شهریور 1401 ساعت 20:00
* نخستین نبرد رو در رو را آمریکایی ها بردند. در نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی در مقابل قهرمان آمریکایی ۳ دوره جهان یعنی کایل دیک قرار گرفت که پس از اینکه حریف در ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی نگرفت، او را به بیرون از تشک برد تا وقت اول را با برتری ۲ بر صفر به پایان برساند. در وقت دوم، نماینده کشورمان بر روی زیر گیری حریف از تشک خارج شد که اخطار نیز دریافت کرد تا نتیجه ۲ بر ۲ شود. در ادامه نیز امتیاز دیگری بین دو کشتی گیر رد و بدل نشد تا این کشتی گیر آمریکایی باشد که در این مسابقه به پیروزی می رسد.
25 شهریور 1401 ساعت 19:47
* در دیگر دیدار نیمه نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم، زلیمخان آباکاروف آلبانیایی با نتیجه ۶ بر ۱  استفان میچیچ صربستانی را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.
25 شهریور 1401 ساعت 19:45
* در وزن ۵۷ کیلوگرم، توماس گیلمان آمریکایی با نتیجه ۸ بر ۲ از سد زو ونهائو از چین عبور کرد تا علیرضا سرلک از دور رقابت ها کنار برود.
25 شهریور 1401 ساعت 19:44
* تا حدود دو ساعت ديگر نبرد هيجان انگيز حسن يزدانى و ديويد تيلور آغاز مى شود؛ مبارزه اى كه همه چشم ها را به تشك خواهد دوخت.

25 شهریور 1401 ساعت 16:51
* با پایان رسیدن کشتی های نوبت بعد از ظهر، مسابقات امروز از ساعت ۱۹:۱۵ و با برگزار رقابت های نیمه نهایی این ۳ وزن ادامه پیدا خواهد کرد. کامران قاسمپور ، دلاور مرد جویباری کشورمان با برتری 7 بر 2  مقابل حریف بلغار ، راهی نیمه نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 شد. یونس امامی نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان با برتری 8 بر 4 مقابل حریف آذربایجانی راهی نیمه نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 شد.

25 شهریور 1401 ساعت 16:45
* در یک کشتی حساس در وزن ۷۴ کیلوگرم، دو قهرمان سابق جهان یعنی ختاگ تسابولوف از صربستان و فرانک چامیزو از ایتالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت، این کشتی گیر کوبایی الاصل تیم ایتالیا بود که با برتری ۶ بر ۳ در این مسابقه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
25 شهریور 1401 ساعت 16:43
* در یک چهارم پایانی وزن ۷۴ کیلوگرم، کایل دیک آمریکایی و مدافع عنوان قهرمانی این وزن، موفق شد ساگار جاگلان از هند را ضربه فنی کرده تا عصر امروز برای رسیدن به فینال به مصاف یونس امامی برود.
25 شهریور 1401 ساعت 16:42
* جیدن کاکس آمریکایی هم با نتیجه ۱۱ بر صفر رادوسلاو مارسینکیویچ از لهستان را شکست داد و به نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم رسید.
25 شهریور 1401 ساعت 16:40
* میریانی مایسورادزه از گرجستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل عادیلت داولومبایف از قزاقستان به پیروزی رسید تا حریف کامران قاسمپور در نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم شود.
25 شهریور 1401 ساعت 16:28
* قاسمپور راهی نیمه نهایی شد. کامران قاسمپور در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف احمد باتائف از بلغارستان رفت که پس از اینکه حریف نتوانست در ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی به دست آورد، قاسمپور با یک زیر یک خم او را خاک کرد و پس از آن هم یک بارانداز اجرا کرد تا حساب کار ۵ بر صفر شود. نماینده کشورمان در وقت دوم نیز بار دیگر حریف را با زیرگیری خاک کرد اما در ادامه خودش نیز با زیرگیری حریف خاک شد تا این دیدار را با پیروزی ۷ بر ۲ به سود خود خاتمه دهد.
25 شهریور 1401 ساعت 16:17
* در وزن ۵۷ کیلوگرم، غلامجون عبدالله یف ازبکستانی که راوی کومار را شکست داده بود، ۱۳ بر ۲ نتیجه را به زلیمخان آباکاروف از آلبانی واگذار کرد تا نایب قهرمان هندی المپیک، از دور رقابت ها کنار برود.
25 شهریور 1401 ساعت 16:13
* توماس گیلمان آمریکایی با پیروزی ۵ بر ۱ مقابل زانابازار زاندابوند از مغولستان، به مرحله نیمه نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم راه پیدا کرد.
25 شهریور 1401 ساعت 16:13
* در وزن ۵۷ کیلوگرم، زو ونهائو از چین با نتیجه ۳ بر ۱ داریان توی کروز از پورتو ریکو را شکست داد و به نیمه نهایی رسید تا همچنان امیدهای سرلک برای حضور در جدول شانس مجدد زنده بماند.
25 شهریور 1401 ساعت 16:12
* دکتر کیهانی، پزشک همراه تیم ملی کشتی در خصوص وضعیت مصدومیت محمد نخودی گفت: ضرب خوردگی پای نخودی، حاد نیست و او به دیدار فینال با جردن باروز می رسد.
25 شهریور 1401 ساعت 15:56
* قهرمان امیدهای جهان و نفر سوم قهرمانی اروپا از آذربایجان یعنی توران بایراموف، با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جاسمیت فولکا از کانادا به برتری رسید تا در دور بعدی به مصاف یونس امامی برود.
25 شهریور 1401 ساعت 15:28
* پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی ایران که امید زیادی به قهرمانی شاگردانش دارد، با شکست عجیب سرلک و حذف امیرمحمد یزدانی بدون مسابقه، حالا کار ایران را در رقابت با آمریکا سخت می بیند.
 رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان
25 شهریور 1401 ساعت 15:26
* این تصویر ناراحتی شدید علیرضا سرلک، نایب قهرمان سال گذشته جهان از باخت ناباورانه در دور اول مقابل حریف چینی را نشان می دهد.
 رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان
25 شهریور 1401 ساعت 15:25
* امامی گام دوم را هم محکم برداشت. در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی در دومین مسابقه خود در مقابل آیمار آندروسی از استونی قرار گرفت که در همان ابتدای کار با یک سر زیر بغل حریف را در خاک قرار داد و پس از آن هم ۴ بارانداز را اجرا کرد تا با پیروزی ۱۰ بر صفر به مرحله یک چهارم پایانی برسد.
25 شهریور 1401 ساعت 15:24
* نماینده فدراسیون کشتی آمریکا در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، به صورت رسمی از تیم ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی دعوت کرد.
 رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان
25 شهریور 1401 ساعت 15:21
* احمد باتائف بلغارستانی که امسال به مدال نقره قهرمانی اروپا رسیده است، با نتیجه ۵ بر ۴ از سد گانخویاگ گانباتار از مغولستان عبور کرد تا در مرحله یک چهارم پایانی وزن ۹۲ کیلوگرم در مقابل کامران قاسمپور قرار بگیرد.
25 شهریور 1401 ساعت 15:21
* شگفتی های وزن ۵۷ کیلوگرم همچنان ادامه دارد. نایب قهرمان المپیک توکیو یعنی راوی کومار از هندوستان، با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب غلامجون عبدالله یف ازبکستانی شد تا بزرگترین شگفتی روز دوم مسابقات رقم بخورد.
25 شهریور 1401 ساعت 15:21
* دیگر نماینده آمریکایی ها یعنی کایل دیک نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم سولدخو اولونبایار از مغولستان را با نتیجه ۱۲ بر ۲ از پیش روی برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.
25 شهریور 1401 ساعت 15:06
* زو ونهائو چینی که سرلک را شکست داده بود، در مرحله بعد نیز علی عباس رضازاده از آذربایجان و نایب قهرمان امسال اروپا را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم پایانی وزن ۵۷ کیلوگرم شد.
25 شهریور 1401 ساعت 15:06
* توماس گیلمان آمریکایی در نخستین دیدار خود در وزن ۵۷ کیلوگرم، گئورگی اوکوروکوف از استرالیا را ۱۱ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.
25 شهریور 1401 ساعت 14:58
* در وزن ۹۲ کیلوگرم، جیدن کاکس آمریکایی هم در عرض یک دقیقه موفق شد بی یوشیانگ چینی را ۱۰ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شود.
25 شهریور 1401 ساعت 14:57
* قاسمپور هم مقتدرانه آغاز کرد. کامران قاسمپور در نخستین دیدار خود در وزن ۹۲ کیلوگرم در مقابل عدلان ویسخانوف از فرانسه قرار گرفت و پس از اینکه حریف را از تشک به بیرون برد، با یک زیرگیری او را خاک کرد و یک بارانداز نیز اجرا کرد تا ۵ بر صفر پیش بیفتد. قاسمپور در ادامه نیز دو بار حریف را خاک کرد و یک بار هم پای او را از تشک خارج کرد تا در همان وقت نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر برنده شود.
25 شهریور 1401 ساعت 14:41
* در وزن ۷۴ کیلوگرم، آیمار آندروسی با نتیجه ۱۱ بر ۱ منگ هجیگان از جین را شکست داد تا حریف امامی در مرحله یک هشتم پایانی باشد.
25 شهریور 1401 ساعت 14:29
* مرحله شانس مجدد وزن ۷۹ کیلوگرم نیز به پایان رسید و بکزاد عبدالرحمانوف ازبکستانی و ارسلان بوداژاپوف قرقیزستانی موفق شدند به دیدار رده بندی راه پیدا کنند.
25 شهریور 1401 ساعت 14:15
* در وزن ۷۴ کیلوگرم، مدافع عنوان قهرمانی یعنی کایل دیک آمریکایی با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد اسلامبک اوروزبکوف قرقیزستانی گذشت و به دور بعد راه یافت.
25 شهریور 1401 ساعت 14:09
* دیگر کشتی گیر حاضر در رده بندی وزن ۷۰ کیلوگرم نیز مشخص شد و آرمان آندرسیان ارمنستانی با نتیجه ۳ بر ۱ کوین هنکل آلمانی را شکست داد تا امشب برای کسب مدال برنز به مصاف زورابی یاکوبیشویلی گرجستانی برود.
25 شهریور 1401 ساعت 14:09
* پس از شکست سید چهارم وزن ۵۷ کیلوگرم یعنی علیرضا سرلک، سید سوم این وزن و نفر سوم سال گذشته یعنی هورست لهر آلمانی نیز با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب راحت کالژان از قزاقستان شد تا دیگر شگفتی دور نخست این وزن هم به ثبت برسد.
25 شهریور 1401 ساعت 13:50
* باخت اول امروز به ثبت رسید. علیرضا سرلک در نخستین دیدار خود در وزن ۵۷ کیلوگرم، به مصاف زو ونهائو از چین رفت و پس از اینکه حریف نتوانست در ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی به دست آورد، وقت اول با برتری ۱ بر صفر سرلک به پایان رسید. در وقت دوم، حریف در یک ضد حمله سرلک را از تشک خارج کرد اما پس از آنکه اخطار ۳۰ ثانیه دوم نیز یک امتیاز را برای سرلک به همراه داشت، کشتی گیر چینی یک بار نماینده کشورمان را خاک کرد و در لحظات آخر نیز سرلک بر روی کنده کشی خودش به پل رفت و پس از رد شدن اعتراض مربیان ایران ۶ بر ۲ شکست خورد.
25 شهریور 1401 ساعت 13:32
* هادی عامل در گفتگو زنده با برنامه ورزش و مردم از بلگراد، معتقد بود دیوید تیلور از آمادگی بالاتری نسبت به اسلو 2021 برخوردار است.
25 شهریور 1401 ساعت 13:30
* پس از برگزاری رقابت های شانس مجدد وزن ۸۶ کیلوگرم، سباستین جزیرزانسکی از لهستان و اتان آدریان راموس از پورتو ریکو توانستند با غلبه بر حریفان خود به دیدار رده بندی راه پیدا کنند.
25 شهریور 1401 ساعت 13:30
* حریف زارع در دیدار رده بندی مشخص شد. در شانس مجدد وزن ۱۲۵ کیلوگرم، آمارور دسی کانادایی که امسال در قاره آمریکا قهرمان شد، با نتیجه ۵ بر ۴ از سد دنیل لیگتی مجارستانی گذشت تا امشب در دیدار رده بندی به مصاف امیرحسین زارع برود.
25 شهریور 1401 ساعت 13:30
* در وزن ۷۰ کیلوگرم، ناوین هندی با نتیجه ۱۱ بر ۳ از سد سیرباز تالگات از قزاقستان گذشت و به دلیل انصراف الیاس بک بولاتوف ازبکستانی، راهی دیدار رده بندی شد تا امشب در مقابل ارنظر اکمت علیف قرقیزستانی قرار بگیرد.
25 شهریور 1401 ساعت 13:04
* علاوه بر وزن ۹۲ کیلوگرم که احتمالاً
کامران قاسمپور و جیدن کاکس در آن به فینال می رسند، نباید از دو وزن ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم نیز غافل شد. دو وزنی که نمایندگان ایران و آمریکا در یک سمت از جدول قرار گرفته اند و نیمه نهایی های احتمالی بین کشتی گیران این دو کشور، می تواند نسبت به دیدار های فینال نیز تأثیر بیشتری در رقابت دو کشور بر سر عنوان قهرمانی تیمی داشته باشد.
25 شهریور 1401 ساعت 13:02
یکی از لحظات بسیار مهم رقابت های دیروز این صحنه بود که طاها آکگول ترکیه ای موفق شد خود را از کمند امیرحسین زارع نجات دهد و با دور زدن نماینده کشورمان، او را خاک کند. صحنه ای که حتی ممکن است در روز های آینده در تعیین سرنوشت قهرمان تیمی مسابقات نیز تأثیر گذار باشد.
25 شهریور 1401 ساعت 10:43
* این عکس آمار امتیازات ردو بدل شده حسن یزدانی و دیوید تیلور تا فینال را نشان می دهد. تیلور ۳۳ امتیاز گرفت بدون امتیاز دادن، یزدانی ۳۱ امتیاز گرفت بدون امتیاز از دست دادن.
25 شهریور 1401 ساعت 10:09
125کیلوگرم:
* امیرحسین زارع که روز گذشته در مرحله نیمه نهایی شکست تلخ و ناباورانه ای را مقابل طاها آکگول ترکیه ای تجربه کرد و راهی دیدار رده بندی شد، امشب و برای کسب مدال برنز در برابر برنده دیدار بین آمارور دسی از کانادا و دنیل لیگتی از مجارستان به میدان خواهد رفت.
25 شهریور 1401 ساعت 10:08
86کیلوگرم:
* حسن یزدانی که روز گذشته 3 برد قاطع را ثبت کرد و با رسیدن به فینال مدال نقره خود را قطعی کرد تا تبدیل به نخستین مرد 8 مداله تاریخ کشتی ایران شود، امشب و برای تکمیل مأموریت خود، رو در روی دیوید تیلور آمریکایی قرار خواهد گرفت تا ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود، این نبرد حیثیتی را به سود خود خاتمه دهد.
25 شهریور 1401 ساعت 10:08
79کیلوگرم: 
محمد نخودی که روز گذشته با کسب 4 پیروزی به دیدار پایانی این وزن راه پیدا کرد، مانند سال گذشته برای کسب مدال طلا به مصاف جردن باروز آمریکایی خواهد رفت تا شاید بالاخره بتواند طلسم این کشتی گیر کهنه کار را بشکند و انتقام شکست فینال اسلو را از او بگیرد.
25 شهریور 1401 ساعت 10:07
92کیلوگرم:
* کامران قاسمپور که سال گذشته در این وزن به عنوان قهرمانی رسید، در دور نخست استراحت خواهد کرد و پس از آن با عدلان ویسخانوف از فرانسه کشتی خواهد گرفت که یک ماه پیش در صوفیه به مدال برنز جوانان جهان رسید. حریف قاسمپور در مرحله یک چهارم نهایی نیز یک نفر از بین احمد باتائف بلغارستانی، ریچارد دشاتلتس کانادایی و گانخویاگ گانباتار مغولستانی خواهد بود.
25 شهریور 1401 ساعت 10:06
74کیلوگرم:
* یونس امامی در نخستین دیدار خود مقابل انریکه پرز از گواتمالا قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی در این دیدار، با برنده مسابقه بین آیمار آندروس از استونی و منگ هجیگان از چین رقابت خواهد کرد.
25 شهریور 1401 ساعت 10:05
57کیلوگرم: 
* علیرضا سرلک و نفر دوم سال گذشته جهان، ابتدا به مصاف زو ونهائو از چین و نفر سوم سال 2018 امیدهای جهان خواهد رفت و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در مقابل برنده دیدار بین کیم سونگ گوون از کره جنوبی و علی عباس رضا زاده آذربایجانی قرار می گیرد که سال گذشته قهرمان امیدهای جهان شد و امسال در قهرمانی اروپا به مدال نقره دست پیدا کرد.
سایر اخبار را در ادامه می‌خوانید.
دبیر: زارع 2 دستی طلا را دور انداخت
پیروزی مقتدرانه امامی مقابل حریفی از گواتمالا

 رئیس فدراسیون کشتی از دعوت آمریکا برای حضور در جام جهانی خبر داد که قرار است در این کشور برگزار شود. 
دبیر در این باره اظهارداشت: آقای جاش مسئول جام جهانی 2022 آمریکاست که امروز با ما جلسه داشت و قبل از کشتی سرلک دعوت نامه را داد اما من چند شرط گذاشتم. به خاطر اتفاقات سال گذشته که آنها برای مبارزه دوستانه به چند کشتی گیر و مربی ما ویزا نداد گلایه کردیم اما او خیلی در جریان نبود الان هم گفتم این دعوت‌نامه جام جهانی است نه دوستانه بنابراین اگر ویزا ندهند تیم را اعزام نمی‌کنیم. تعارف نداریم نباید در سفارت آنها در صف بایستیم. زمانی شخصی ویزا می‌گیریم اشکالی ندارد اما باید جایگاه تیم حفظ شود. ما هر زمان آنها را دعوت می‌کنیم احترام می‌گذاریم. 
وی با بیان اینکه آمریکا برای جام جهانی سال 2022 و 2023 میزبانی گرفته، خاطرنشان کرد: رقابت بین ما و آمریکا بود اما آمریکا 800 هزار دلار داد که میزبان شد. انشالله ما هم در آینده به این میزبانی برسیم. آنها نیاز دارند ایران به مسابقات برود و با توجه به حضور تماشاگران ایرانی و اسپانسرها می‌توانند چند برابر این پول را دربیاورند. 
رئیس فدراسیون کشتی در خصوص غیبت از مسابقات جهانی، یادآور شد: از من پرسیدند روسیه نیست خوشحالید گفتم نه این کشور ابرقدرت است. در رقابت آدم رشد می‌کند من ناراحتم، آمریکا هم نباشد ناراحت می‌شوم. فکر می‌کنید المپیک را چرا گذاشتند به این خاطر که جنگی در دنیا نباشد و کشورها خودشان را در این رقابت‌ها نشان بدهند.  
دبیر در ادامه صحبت‌هایش درباره مسابقات امشب، گفت: یزدانی کارهایش را کرده، آنالیز داشته و آماده است. 8 مدال شوخی نیست و امیدوارم مردم هم برای کشتی‌گیران دعا کنند. نخودی هم مدالش قطعی شده و باید برای رسیدن به جایگاه بالا بهترین‌های جهان را ببرد. زارع را می‌خواستم روز گذشته خفه کنم! به او المپیک گفتم می‌تواند طلا بگیرد باور نکرد و اینجا هم بچه‌بازی درآورد. خودش دو دستی مدال طلای جهان را دور انداخت اما برایش درس شد. 
یزدانی با ٨ مدال جهان و المپیک پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران شد
پیروزی مقتدرانه امامی مقابل حریفی از گواتمالا

حسن یزدانی پس از صعود به فینال قهرمانی جهان و قطعی کردن مدالش، تعداد مدال‌های جهانی و المپیک خود را به عدد ۸ رساند تا با عبور از تختی و سوریان، پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران از لحاظ تعداد مدال شود، رکوردی که او می‌گوید به دنبال آن نیست.
حسن یزدانی با برتری مقابل بوریس ماکائوف از اسلواکی به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان صعود کرد تا با قطعی کردن مدالش، پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران شود.
یزدانی با فینالیست شدن تعداد مدال‌های جهانی و المپیک خود را به عدد ٨ رساند و از با عبور از جهان پهلوان تختی که ۷ مدال جهانی و المپیک داشت، مرد شماره یک کشتی ایران در تعداد مدال شد.
یزدانی دو مدال المپیک و ۶ مدال قهرمانی جهان را در کارنامه‌اش ثبت کرده است، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در لاس و گاس، مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در پاریس، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست، مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در نورسلطان و مدال طلای قهرمانی جهان در ۲۰۲۱ اسلو، ۵ مدال جهانی یزدانی تا قبل از مسابقات قهرمانی جهان در صربستان است، مسابقاتی که او با صعود به فینال که فردا شب مقابل تیلور برگزار می شود،تعداد مدال های جهانی اش را به عدد ۶ رساند.
طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو و نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم دو مدال المپیک حسن یزدانی است تا در کنار ۶ مدال جهانی، او با ۸ مدال پرافتخارترین کشتی گیر کشورمان شود.
یزدانی پس از شکستن رکورد جهان پهلوان تختی و حمید سوریان گفت: من دنبال رکورد نیستم و امیدوارم بتوانم بهترین کشتی را بگیرم و دل مردم را شاد کنم.
وی درباره کشتی‌هایش هم اظهار داشت: ما روی نقاط ضعف و قوت کار کرده‌ایم و انشالله بهترین کشتی‌ام را بگیرم. قطعا حریف هم با آمادگی بالایی آمده و امیدوارم با کمک خدا و دعای مردم، بتوانیم کشتی خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.
پس از یزدانی،در رده دوم پرافتخارترین کشتی‌گیران ایران، جهان پهلوان تختی و حمید سوریان قرار دارند، مرحوم تختی ۴ مدال جهانی ( ۲طلا و ۲ نقره) و ۳ مدال المپیک (یک طلا و ۲ نقره) کسب کرده است، سوریان هم ۶ طلای جهانی و یک طلای المپیک را به دست آورده است.
 عبدالله موحد و علیرضا حیدری هم هر کدام با ۶ مدال جهانی و المپیک در رده سوم پرافتخارترین کشتی‌گیران کشورمان هستند. موحد ۵ طلای جهانی و یک طلای المپیک  و حیدری هم ۵ مدال جهانی (یک طلا، سه نقره و یک برنز) و یک مدال بزنز المپیک دارد.
یزدانی دومین آزادکار فینالیست ایران در بلگراد/برنده دوئل پنجم چه کسی است؟
پیروزی مقتدرانه امامی مقابل حریفی از گواتمالا

«حسن یزدانی» در مبارزه مرحله نیمه‌نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم پیکارهای قهرمانی جهان با پیروزی مقتدرانه برابر حریف اسلواکی به فینال راه یافت. حریف یزدانی در فینال «دیوید تیلور» آمریکایی است.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن‌های ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم از ساعت ۱۳ امروز (پنجشنبه) در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد.
در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به برتری دست یافت. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را در کمتر از ۲ دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به فینال راه یافت.
حسن یزدانی سه حریف قبلی خود را با امتیاز عالی و بدون دادن حتی یک امتیاز شکست داد.
حریف یزدانی در فینال دیوید تیلور آمریکایی است. این ۲ آزادکار برای پنجمین مرتبه به مصاف هم خواهند رفت. یزدانی سال گذشته و در فینال پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان در نروژ موفق شد برای نخستین مرتبه تیلور را شکست دهد.
تیلور نیز در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه، پیکارهای جهانی ۲۰۱۸ مجارستان و فینال بازی‌های المپیک حسن یزدانی را شکست داده بود.
پیش از این محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم به فینال راه یافته بود.
تا دقایقی دیگر امیرحسین زارع در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف طاها آکگل دارنده طلای جهان و المپیک از ترکیه برود. 
دعوت آمریکا از کُشتی ایران برای حضور در جام‌جهانی؛ دبیر: به یک نفر روادید ندهند، نمی‌رویم
فدراسیون کشتی آمریکا به صورت رسمی از تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ دعوت کرد.
امروز جمعه در جریان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که به میزبانی صربستان در حال برگزاری است، "جاش" رییس برگزاری مسابقات جام جهانی آمریکا با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشورمان دیدار کرد و دعوتنامه حضور در جام‌جهانی کشتی آزاد را به صورت رسمی به وی اهدا کرد.
در این خصوص رئیس فدراسیون کشتی کشورمان، اظهار داشت: برای حضور در این مسابقات چند شرط گذاشتم و گفتم اگر به یگ نفر هم روادید ندهند، ما در جام‌جهانی آمریکا شرکت نخواهیم کرد.
دبیر افزود: تعارف نداریم، زمانی وجود دارد که می‌خواهیم برای سفر شخصی برویم که رویداد داده نمی‌شود و صحبتی هم در این خصوص نداریم اما وقتی آمریکا به صورت رسمی دعوت می‌کند باید به همه نفرات ما ویزا بدهد.
وی تصریح کرد: وقتی ما آمریکا دعوت می‌کنیم به آنها احترام کامل می‌گذاریم و اکنون برای ما مهم است که شان تیم ملی کشتی کشورمان حفظ شود. صادقانه با آنها صحبت کرده و اعلام کردم به همه ویزا بدهند. آمریکا جام‌جهانی سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را میزبانی خواهند کرد.
دبیر افزود: آنها نیاز دارند که تیم ایران آنجا باشد چون سرمایه‌گذاری کرده‌اند و برایشان حضور تیم ایران مهم است چرا که در آمریکا ایرانی‌های زیادی هستند که برای تماشای کشتی‌ها می‌آیند.
وی عنوان کرد: همیشه گفته‌ام در مسابقاتی که ایران، روسیه و آمریکا نباشند، کشتی‌ها زیبا نخواهد بود. حضور این سه کشور در مسابقات کشتی، رقابت‌های جذابی را رقم می‌زند.
شکست ناباورانه سرلک برابر حریف چینی
«علیرضا سرلک» آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه خود در پیکارهای قهرمانی جهان با ارایه یک کشتی ضعیف مغلوب حریف ناشناخته چینی شد.
امروز (جمعه) و در دومین روز از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان مسابقات از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد. امروز مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم برگزار خواهد شد.
در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۱ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب وان هو زو از چین شد. سرلک باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به دیدار فینال فردا (شنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود که البته با توجه به حضور حریفان نامدار جهانی، صعود این آزادکار چینی به فینال بعید است.
تا لحظاتی دیگر یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم که دور اول استراحت دارد در دوم باید به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا برود.
در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه می‌کند.
روز گذشته نیز محمد نخودی و حسن یزدانی به دیدار فینال اوزان ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در صربستان راه یافتند و امیرحسین زارع راهی دیدار رده بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم شد. امیرمحمد یزدانی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم به دلیل آنکه به سر وزن نرسید از دور رقابت‌ها حذف شد.
دبیر: بنا را راحت بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم
رئیس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا جزو مربیان خوب دنیا است. او را راحت بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم و خواهش من این است که حرمت‌ها را حفظ کنیم.
تیم ملی کشتی فرنگی در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۲ در صربستان با ۲ مدال نقره و یک برنز در جایگاه چهارم جهان قرار گرفت. بعد از پایان این مسابقات محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از سمت خود استعفا کرد.
علیرضا دبیر در گفت و گویی در این خصوص گفت: در نتایج تیم‌ ملی کشتی فرنگی کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی هم ایراداتی داشتند، اما اینکه بخواهیم همه تقصیرها را به گردن محمد بنا بیاندازیم این بی‌انصافی است.
وی اظهار داشت: یادمان نرود او در پیکارهای جهانی سال گذشته ۴ مدال طلا کسب کرد و همان کسی است که در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن ۳ مدال طلا برای ما آورد. او تیم یازدهم دنیا در سال ۲۰۱۸ را با اما و اگری که همه می‌دانیم چگونه یک مدال برنز گرفته بود را تحویل و تیم را سال بعد و در جهانی ۲۰۱۹ با اختلاف کمی به جایگاه چهارم رساند. او به همراه تیم ملی در المپیک ریو ۲ برنز و در توکیو نیز یک طلا و یک برنز بدست آورد که می‌توانست بیشتر هم باشد.
دبیر خاطر نشان کرد: تیمی که هیچ شانسی در توکیو نداشت و اگر شرایط کرونا نبود و المپیک به تعویق نمی‌افتاد معلوم نبود چه بلایی در المپیک توکیو سر تیم می‌آمد. تیم او سال گذشته در جهانی نروژ ۶ مدال کسب کرد و با اختلاف ۲ امتیاز نائب قهرمان جهان شد. حالا کشتی روی دیگرش را نشان داده؛ ولی حتما ایراداتی بوده و باید بررسی کنیم.
دارنده طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی ادامه داد: همیشه گفتم محمد بنا طلاست و او را قبول دارم و انسان بسیار خوبی هست. کاری ندارم او می‌خواهد ادامه بدهد یا نه، اما اول باید خودش تصمیم بگیرد. ولی او جزو مربیان خوب جهان است. او را راحت بدست نیاوردیم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم. خواهش من این است که حرمت‌ها را حفظ کنیم و یادمان نرود بنا برای این کشور چه افتخاراتی کسب کرده است. توقع داشتم کمک‌های او بیشتر به او کمک‌ می‌کردند.
صدبیر در خصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تا دوشنبه هفته بعد که در صربستان هستیم، وقتی که برگشتیم، خیلی سریع جمع‌بندی خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد. همیشه گفتم که بردها برای همه و قبلی‌ها که سینه جلو می‌دهند و باخت‌ها هم برای من. مردم به بزرگی خودشان ببخشند و ان شالله جبران می‌کنیم. ولی بدانید که من و همه بچه‌ها جانمان را گذاشتیم تا تیم موفق بشود و قول می‌دهم کشتی به زودی جبران خواهد کرد.
استعفای محمد بنا؛ آقای خاص برای همیشه از کشتی رفت؟
 تیم کشتی فرنگی ایران با کسب دو مدال نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات جهانی صربستان پایان داد تا عملکرد ضعیفی را از خود در این رقابت‌ها بر جای بگذارد.
گفته می‌شود سرمربی تیم کشتی فرنگی ایران استعفای خود را به صورت شفاهی به مدیران فدراسیون کشتی اعلام و به آنها گفته است دیگر قصد ندارد در رده ملی فعالیتی داشته باشد.
البته قرار است در جلسه‌ای که در تهران برگزار می‌شود، درباره این استعفا تصمیم‌گیری شود.
 علاقه آتشین دختر کشتی‌گیر ژاپنی به حسن یزدانی؛ ارسال پیام تصویری به زبان فارسی
نونوکا، کشتی‌گیر زن ژاپنی یکی از طرفداران دو آتیشه حسن یزدانی است، او که در مسابقه اول خودش تصویر یزدانی را بر روی پیراهن‌اش حک کرده بود، حالا پیامی به زبان فارسی خطاب به او منتشر کرد.
کشتی جانانه یزدانی مقابل حریف لهستانی
حسن یزدانی در یک‌چهارم وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل سباستین جزیرزانسکی از لهستان در ۳ دقیقه با نتیجه عالی ۱۱ بر ۰ به پیروزی رسید.
دلاوری کامران قاسمپور در دور یک هشتم
پیروزی کامران قاسمپور مقابل حریفی از فرانسه در تورنومنت کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022
کامران قاسمپور نماینده ی وزن 92 کیلو گرم کشورمان  با نتیجه ی قاطع 10 بر 0 مقابل کشتی گیر فرانسوی به برتری رسید.

پیروزی مقتدرانه امامی مقابل حریفی از گواتمالا
یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم موفق شد به راحتی حریف گواتمالایی را با نتیجه ی 10 بر 0 شکست دهد و راهی دور بعد شد.
خط و نشان کاکس برای کامران قاسمپور
کاکس با برتری مقتدرانه برابر حریف چینی در یک هشتم کشتی آزاد  قهرمانی جهان 2022 (وزن 92 کیلوگرم)، خودرا برای انتقام از کامران قاسمپور آماده میکند.
قدرت نمایی امامی در یک هشتم
یونس امامی در دومین مصاف خود مقابل حریفی از استونی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 ، صاحب برتری 10 بر 0 شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1