تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۵۱۳۸۷
کبنا گزارش می‌دهد

گزارش پنجم) ابهامات معترضین عملکرد اتاق اصناف کهگیلویه هنوز ادامه دارد / امام جمعه دهدشت پیگیر مطالبات معترضین / سازمان صمت چه پاسخی برای معترضین دارد؟!

۹
۲
گزارش پنجم) ابهامات معترضین عملکرد اتاق اصناف کهگیلویه هنوز ادامه دارد / امام جمعه دهدشت پیگیر مطالبات معترضین / سازمان صمت چه پاسخی برای معترضین دارد؟!
کبنا ؛در 4 گزارش قبلی پیرامون نحوه مدیریت اتاق اصناف کهگیلویه مطالبی را صرفاً جهت اطلاع مخاطبین منتشر کرده‌ایم. اتاق اصناف کهگیلویه با پول مردم اداره می‌شود و مدیران آن باید پیرامون بهبود شاخص‌های بازار این شهرستان پاسخگو باشند. تعداد زیادی از بازاریان شناخته شده و حرفه‌ای شهرستان در خصوص نحوه انتخابات صنفی اعتراض‌های را وارد دانستند و گلایه‌هایی را به گوش مسئولان شهرستانی و استان رساندند.
به گزارش کبنا، در قسمت‌های قبلی به سوء مدیریت‌ها و پروانه کسب‌های یک شبه و امپراطوری 16 ساله در اتاق اصناف مطالب را به نگارش در آوردیم.
در ادامه برخی از معترضین به انتخابات اصناف ابراز داشته‌اند؛ ما هر روز دنبال این مطالبه‌ایم تا ثابت کنیم تخلفاتی در روند انتخاب صورت گرفته و آقایان به این شیوه منتصب شده و هر طور دلشان می‌خواهد جولان می‌دهند. ما هم خودمان از کار و زندگی افتاده‌ایم و هم امام جمعه، فرماندار، رئیس سپاه و تیروی انتظامی و... را از کار و زندگی انداختیم از بس که این موضوع را پیگیری کردیم. اما امام جمعه است که مجدانه موضوع را پیگیری می‌کند. امام جمعه حتی فراتر از مدیران اجرایی در جهت سامان دهی به وضعیت صنعت و معدن و اتاق اصناف کهگیلویه اقدام کرده است. ولی برخی از مسئولان مربوطه صنعت، معدن و تجارت جلسه‌های مخفیانه برگزار می‌کند ما را به جلسه راه می‌دهد بعد جلسه را ترک می‌کند. یا از اول ما را راه نمی‌داد یا به ما فرصت صحبت می‌داد و قانعمان می‌کرد. اصلاً رئیس صنعت معدن کجاست که این همه تقلب و تخلف را نمی‌بیند!؟
یکی از معترضین می‌گفت: چرا این انتخابات غیراصولی و غیراخلاقی را باطل نمی‌کند؟! 
هرکسی اندک آشنایی با «اخوان» دارد بدون اندک تجربه و سواد کافی و مدرک لازم از اتاق اصناف حقوق می‌گیرد. سیستمی نه، به واسطه آگاهی این آقا از تمام اسرار اداره چنان قدرتی دارد که خودش شخصی حقوقشان را می‌پردازد. طرف اصلاً در یک صنف نیست ولی عنوان رئیس صنف را یدک می‌کشد.
در این روند امام جمعه؛ موضوع را از طریق دادستان و رئیس دادگاه پیگیری کرد.
فرد معترض دیگری بیان کرد: قرار شد انتخابات در ۲۸شهریور انجام شود. اما این انتخابات مهره چینی است. از قبل از آن‌ها می‌خواهند مهره مورد نظر را انتخاب کنیم اما حرف ما این است چرا کسی خودش تقلب می‌کند در روند انتخابات حرف اول را بزند. ما می‌خواهیم جلسه‌ای با حضور رئیس صنعت و معدن، اتاق اصناف، معترضین و هیئت نظارت برگزار شود مشکلات گفته و پیگیری شوند. اصلاً انتخابات هم باید به همین شیوه انجام شود.


بیشتر بخوانید:

بخش اول) امپراطوری اخوان در اصناف کهگیلویه / پروانه کسب‌هایی که یک شبه صادر می‌شوند
 
بخش دوم) بقای امپراطوری مهمتر از ساماندهی اصناف؟ / زمینه‌های فساد برچیده شوند / معاون اقتصادی و سازمان صمت ورود کنند

بخش سوم) ابهام در انتخابات اصناف کهگیلویه / تخلف روشن در نحوه اطلاع‌رسانی / موسویان: به یکی از سه شیوه باید اطلاع رسانی شود

بخش چهارم) اتاق اصناف کهگیلویه در کدام شاخص‌ها برتر شده؟ / پپسی‌هایی که اخوان برای خود باز می‌کند / شهرک صنفی رها شده‌ی کهگیلویه

ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشون روشندل هستند چطو هنوز رئیس هستند؟
کار از امپراطوری گذشته
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا رسانه محبوب و مردمی که شجاعانه و قاطعانه در راه مبارزه با مافیای اتاق اصناف کهگیلویه می‌نگارد...
اینجانب بعنوان رییس بزرگترین اتحادیه اتاق اصناف ، اتحادیه خواربار و لبنیات و سوپر مارکت در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام و لنده ، نسبت به عدم صلاحیت اخوان شکایت و اعتراض دارم و تقاضامندم مسؤلان استان با ورود به این موضوع ، جلوی ادامه این روند مافیایی در اتاق اصناف رابگیرند ، کجای دنیا را سراغ دارید که یک فرد نابینا رییس و فرمانده ۸ هزار واحد صنفی باشد؟
به جناب آقای اخوان پیشنهاد میکنم خود ، داوطلبانه کنار کشیده و استعفا دهد و میدان را به جوانان و نخبگان دهد ، و خودش برود
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان آقای بهمنی شما جزنخبگان ماهستید خاک برسرما که مهد نخبگان بودیم ا
بهمنی
Iran, Islamic Republic of
کسیکه ۵۱ نفر مستقیم شغل ایجاد میکنه و در شهر و دیارش سرمایه گذاری و کارآفرینی کنه اسمش چیه؟
یا لزوما باید دو چشمانت کور باشد تا نخبه باشی؟؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی توی این سه شهرستان ، یک نفر آدم بینا و لایق پیدا نمیشه توانایی مدیریت این جایگاه حساس که مستقیما با سفره و درآمد مردم ارتباط داره رو بدست بگیره ، شایدم همه مسئولین ما نابینا هستن که اینطور بی مسئولیت از کنار همچین موضوع مهمی رد میشن
بانوی دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
والا نوبره
رییس بازار هم باشی...
مسولین کجان
Iran, Islamic Republic of
کار از کار گذشته
یاد ۳۰ رئیس فدراسیون اسکی ساوه شمشکی افتادم
حق گو
Iran, Islamic Republic of
جناب اخوان شما خودتون برا خودتون احترام قائل بشید و ازین بیشتر قبول نکنید که با حیثیتتون بازی بشه . به عنوان یه دوست و خیرخواه دیگه کنار بکشید .
ایمان
Iran, Islamic Republic of
حرف حق گردن میشکنه
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1