کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال مطلبی به کبنانیوز مطرح شد

رنجنامه‌ای از یک کارمند؛ کاش استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجاره نشین بود!؟

2 تير 1401 ساعت 14:30

کارمند شاغل در یکی از دستگاه‌های اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی خطاب به استاندار این استان نوشت: کاش استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجاره‌نشین بود!


کارمند شاغل در یکی از دستگاه‌های اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی خطاب به استاندار این استان نوشت: کاش استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجاره‌نشین بود!
به گزارش کبنا، در مطلب این کارمند آمده است؛
این روزها بازار داغ اجاره‌های نجومی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می‌کند و مالکان بی‌انصاف و برخی بنگاه دارانِ بازار داغ کنِ اجاره‌های سنگین، برای دریافت حق الزحمه بنگاهی بیشتر بر این طبل گرانی اجاره‌ها می‌کوبند و کسی فریادرس مردم نیست!
گرانی‌های سرسام آور و کمرشکن برای تهیه خوراک و پوشاک، خانواده‌ها را در مضیقه قرار داده و از طرفی مالکان بی‌انصاف که از قِبَل سپرده گذاری و ساخت و ساز توانسته‌اند علاوه بر مسکن خود که در آن سکنی دارندف خانه های دیگری ساخته و آنها را با اجاره سنگین برای درآمدافزایی خود در نظر گرفته و هر روز بر التهاب بازار مسکن و اجاره بیفزایند و مردم ندار هم روز به روز ندارتر و فقیرتر و آواره سرپناه شوند!
در این راستا مصوبات دولتی از ماه گذشته آغاز شده و اخیرا نیز سران قوا در این راستا مصوبه‌ای داشته اند که در بازار مسکن و اجاره یاسوح، بی نوا و مظلوم واقع شده است و دستگاه های متولی نظارت بر بازار و بنگاه‌ها، در این راستا اقدام نظارتی چندان شایسته نداشته تا محسوس و در دید باشد و حتی در خصوص مصوبات سران قوا و... در باب اجاره‌ها اطلاع رسانی شایسته انجام نمی‌دهند!
کاش مسئولان و از جمله استاندار محترم اجاره نشین بودند تا با درآمد، اندک متوجه درد و رنج مضاعف این مردم در بی سرپناهی و ظلم مالکان بی‌انصاف و شگردهای بنگاه داران بی‌ناظر و یکه تاز می‌شدند.
امید ما به خداست
من الله التوفیق
کارمندی ساده از یکی از دستگاه های اجرائی
 


کد مطلب: 449452

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/449452/رنجنامه-ای-یک-کارمند-کاش-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-اجاره-نشین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1