کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با نزدیک شدن به پایان سال مالی؛

روزهای حساس کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانداران به جای گشت و گذار با نمایندگان به فکر جذب اعتبار باشند!

29 خرداد 1401 ساعت 1:21

کهگیلویه و بویراحمد روزهای پرالتهابی با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی دارد و استاندار توصیه کرده فرمانداران مگر در موارد ضروری از همراهی نمایندگان مجلس اجتناب کنند.


کهگیلویه و بویراحمد روزهای پرالتهابی با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی دارد و استاندار توصیه کرده فرمانداران مگر در موارد ضروری از همراهی نمایندگان مجلس اجتناب کنند.
به گزارش کبنا، شاید به جرات بتوان گفت کهگیلویه و بویراحمد یکی از پرالتهاب‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند، استانی که طبق جدیدترین آمارها ۱۶ هزار و ۸۱۳ بیکار دارد و متعهد شده که در ۱۴۰۱ برای ۱۳ هزار و ۸۱۳ نفر اشتغال ایجاد کند.
از طرفی دیگر ۲۶۰ روستای این استان در تنش آبی قرار دارد و باید مسئولان استان برای مردم این مناطق درگیر چاره‌اندیشی کنند. از طرفی هم طبق آمار آموزش و پرورش ۳۰۰ مدرسه استان فاقد سرویس بهداشتی است.
از همه مهمتر جان مردم در جاده‌ها و محورهای استان در خطر است و مردم در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد از جمله جلاله از داشتن یک پل برای عبور و مرور محروم هستند.
در میان این خبرهای تلخ آنچه کام‌ها را بیشتر تلخ می‌کند و بر نگرانی‌ها می‌افزاید صحبت‌هایی است که در نشست شورای برنامه‌ریزی مطرح شد و رقم ۶۹۷ میلیارد تومانی متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد که اگر جذب نشود برگشت می‌خورد و این یعنی فاجعه.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از این شرایط به شدت نگران است تدابیری اتخاذ کرده تا مدیران و فرمانداران در فرصت یک ماه باقی‌مانده این رقم را جذب کنند و اجازه ندهند یک ریال آن هم برگشت بخورد.
سید علی احمدزاده عنوان کرد: هرگونه بازدید مدیران از پروژه‌ها فقط در روزهای تعطیل انجام شود، ضمن اینکه جلساتی که زمان‌بر هستند در ساعات غیر اداری و بعدازظهرها برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای فرمانداران هم نسخه‌ای پیچید و گفت: هرگونه همراهی فرمانداران با نمایندگان مجلس باید متوقف شود و اگر ضرورتی به همراهی بود باید ابتدا با معاون امور عمرانی استانداریکهگیلویه و بویراحمد هماهنگی انجام شود.
وی با بیان اینکه مدیران و فرمانداران در این مدت یک ماه فقط اعتبار جذب کنند گفت: یک ماه اضطراری در پیش داریم مدیران پای کار باشند تا نگرانی برای جذب  اعتبارات نداشته باشیم.


کد مطلب: 449278

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/449278/روزهای-حساس-کهگیلویه-بویراحمد-فرمانداران-جای-گشت-گذار-نمایندگان-فکر-جذب-اعتبار-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1