تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۴۸۸۱۷
با ارسال متنی انجام گرفت

جوابیه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به مطلب کبنا

۰
جوابیه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به مطلب کبنا
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان «غفلت مسئولین کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت اشتغالزایی زیباترین غار ایران» روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال جوابیه‌ای به این مطلب پاسخ داد.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است.
 مسئول محترم سایت خبری کبنا نیوز
با سلام و احترام
ضمن استقبال و قدردانی از انتقادهای سازنده رسانه‌ها و احساس مسئولیت خبرنگاران در زمینه توسعه کهگیلویه و بویراحمد، جوابیه این اداره‌کل در خصوص درج مطلب با عنوان «غفلت مسئولین کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت اشتغالزایی زیباترین غار ایران / اداره‌کل گردشگری غرق در روزمرگی و غافل از اقدامات ماندگار / آقای استاندار مسئولان را برای ایجاد اشتغالزایی به خط» در سایت خبری کبنا نیوز روز جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ جهت درج در صفحه اصلی آن سایت خبری طبق قانون مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال به حضور ایفاد می‌گردد:
 از ابتدای تغییرات مدیریتی دولت سیزدهم در اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نگاه حمایتی به بخش خصوصی تقویت شده است و تمام تلاش‌ها برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در پروژه‌های سرمایه گذاری دو چندان شده است.
 پیگیری برای اختصاص تسهیلات به سرمایه‌گذاران از محل تبصره ۱۸، رفع موانع سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در چندماه اخیر در حوزه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
 یکی از پروژه‌های که همواره مورد توجه مدیریت جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان بوده توسعه زیرساخت‌های گردشگری غار ده‌شیخ پاتاوه بوده است.
 اولین اقدام ارزشمند این مدیریت برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری غار ده‌شیخ پاتاوه این بود که در تعطیلات عید نوروز امسال جلسه با حضور بازرس کل استان، مدیرکل دیوان محاسبات استان، رییس سازمان برنامه و بودجه استان و سرمایه گذاری غار ده‌شیخ به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی در محل غار ده‌شیخ تشکیل و مشکلات آن بررسی شده است.

 دومین اقدام بعد ارائه گزارش جلسه اول خدمت مقام ارشد استانی بازدید میدانی شخص استاندار محترم به این مکان سرمایه گذاری و گردشگرپذیر بوده که دستورات لازم برای رفع موانع سرمایه گذاری بیشتر در این مکان صادر شده بود و هم اکنون خیلی از این مشکلات در حال برطرف شدن است.
 سومین اقدام برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در غار ده‌شیخ پاتاوه در اقدامی شایسته با حضور معاون اقتصادی استاندار برای اولین بار کارگروه اقتصاد مقاومتی با مشارکت همه دستگاه‌های عضو کارگروه استانی باز در محل غار ده شیخ پاتاوه تشکیل شد و مصوبات داشته است که در حال انجام است.
این سه اقدام مهم و اثر بخش که خروجی‌ها ظرف کارهای آینده نشان از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه خواهد بود به نوبه خود بینظیر است.
 تا کنون مشکلات هیچ طرح سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد به این صورت در طول تاریخ استان پیگیری نشده است و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد رونق اشتغال زایی در این منطقه باشیم گرچه تا کنون به برکت حمایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این سرمایه گذار شاهد اشتغال‌زایی خوبی در منطقه بوده‌ایم.
 لذا از رسانه‌های محترم خواهشمندیم بدون نگاه سیاسی و جانبدارانه به واقعیت‌ها بپردازند و ضمن ایجاد روحیه امید بفکر توسعه همه جانبه استان کهگیلویه و بویراحمد باشند نه اینکه با غرض ورزی شخصی به دنبال منافع شخصی و دنبال اعمال نظر شخصی خود در گزارش‌های خبری باشند.
 انشاءالله که با کمک شما رسانه‌ها شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه استانمان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
  با تشکر
 اداره روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
استان کهگیلویه و بویراحمد





نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1