تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۴۴۵۵۲۶
در سایه عدم نظارت‌؛

فوتبال کهگیلویه بویراحمد بدون متولی

۲
۰
فوتبال کهگیلویه بویراحمد بدون متولی
کبنا ؛
استعدادهایی در فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارند که در سایه عدم هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف و کم‌کاری هیئت فوتبال در اندک زمانی به فراموشی سپرده می‌شوند.
به گزارش کبنا، با وجود اینکه تیم‌های فوتبال حرفه‌ایِ بسیاری در کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشوری بازی می‌کنند، به دلیل کمرنگ بودن جایگاه هیئت فوتبال در استان، بستر چندانی برای عرض اندام پیدا نمی‌کنند. این تیم‌ها مدافع و حامی‌ای ندارند و با کمترین امکانات در مسابقات کشوری حاضر می‌شوند.
وظیفه هیئت فوتبال در استان مشخص است؛ هر چند شاید این هیئت قدرت اجرایی چندانی نداشته باشد، اما حداقل می‌تواند مدافع و بلندگوی تیم‌های کهگیلویه و بویراحمدی باشد.
از سوی دیگر عبدالحسین آشتیانی نیز که سال‌ها دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است، اقدام قابل توجهی در خصوص رفع و پیگیری مشکلات فوتبال استان نداشته است.
گفته می‌شود که زمین‌های فوتبال در استان در اختیار بخش خصوصی است و هیچیک از هیئت‌های فوتبال شهرستانی زمین برای برگزاری بازی‌ها در اختیار ندارند. مسئولین تیم‌های فوتبال در استان نیز مجبورند که برای تمرین و انجام مسابقات، اجاره‌بهای زمین را بپردازند. این هیئت‌های فوتبال در استان اغلب با هزینه شخصی اداره می‌شوند. حتی بسیاری از اوقات نیز پیش آمده است که بازیکنان بر روی زمین‌های آسفالت بازی و تمرین کنند.
دبیر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهد که در راستای رفع مشکلات این تیم‌های فوتبال چه اقداماتی انجام داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بعداز دکترمحمدبهرامی موسس فوتبال شهرداری که به غول کش معروف بود که در کنار فوتبال یاسوج را به جهان شناخت فوتبال شهر ما به کما رفت
عاشق فوتبال
Iran, Islamic Republic of
زمین های استان و گچساران را دادند به مافیا های خودشون اداره کل پر است از مافیا . فقط پول میگیرند کوچکترین هزینه ای برای چمن ها نمی کنند وضعیت نور چمن ها در شب افتضاح هست سرویس بهداشتی که اصلا وجود نداره حال یه ورزشکار تو سرویس های بهداشتی بهم میخوره تا قرار یکی بیاد سرکشی از قبل خبر میدن
اونا هم زود یه دستی می کشند دیگه رفت تا سال بعد آخه چرا قسمتی از این پول برای نگهداری چمن و مجموعه هزینه نمیشه همه این پول را که شما نباید قورت بدید آقایون اداره کل لطفا چمن های گچساران را نظارت کنید خواهشا شب بدون اطلاع قبلی سری به چمن های گچساران به خصوص بشارت بزنید ببینید چند چراغ این چمن روشن هست؟آقایان اداره کل لطفا کمی دلسوز این ورزشکاران و بیت المال باشید
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1