تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۴۵۰۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر)

۲۷
۳
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر)
کبنا ؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.
  به گزارش کبنا و به نقل از  روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: ۶ ماه از دولت جدید می‌گذرد، مردم در انتظار تحولات جدید هستند، تغییر مدیریت‌ها طبیعی هست و باید سریع صورت بگیرد و وضعیت تغییر کند.
 اسنفدیاری گفت: قرار بر این است سایر استان‌ها سریع تعیین تکلیف شوند، تأمین اجتماعی یک سازمان اجتماعی است. کار سیاسی، جناحی، ورود افراد غیر متخصص و غیر مرتبط به این سازمان خیانت به مردم است  چرا که تأمین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان است.
  وی گفت: ۴۵ میلیون نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در کشور  داریم که اکثراً کارگران هستند،  اکثراً قشرهای مولد هستند که تحت پوشش این سازمان قرار دارند، ۴۲ درصد جمعیت این استان نیز بیمه شده تأمین اجتماعی هستند. 
 وی اظهار داشت: گزینه‌های زیادی برای این سمت معرفی شده بودند که از میان آن‌ها آقای چراغ سحر منصوب شدند، برخی استان‌ها حتی با کمبود گزینه برای معرفی مدیرکل ره بع روهستند این استان جوان‌های لایق زیادی دارد. 
 اسنفدیاری افزود: تشخیص سازمان بر این بود که ایشان منصوب شوند. یکی از شاخص‌ها برای انتصاب، جوان بودن است، جوان گرایی مد نظر دولت است، اقای بهور نیز تلاش‌های زیای داشتند و از لیشان تشکر می‌کنم.

 معاون فرهنگی وامور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی کشور  بیان کرد: در این انتصاب دست تأمین اجتماعی را باز گذاشتند؛ نمایندگان هیچ دخالتی در این انتصاب نداشتند. تصمیم سازمان این است که تغییرات انجام شود.
 اسنفدیاری افزود: در تأمین اجتماعی رضایت جامعه هدف برای ما بسیار ارزشمند است. تأمین اجتماعی خیلی کار کرده است، اما شاید آن رضایت رضایت را هنوز از طرف مردم احساس نکنیم، بخش عمده بار درمان بر گردن تأمین اجتماعی است.
 وی افزود: برای ما پذیرفتنی نیست که در مرکز ما خدماتی قابل ارائه باشد، اما آنها را ارائه نکنیم و بیمه شده به بخش خصوصی مراجعه کند، این تضاد منافع است
  مدیرکل پیشین تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از کلیه شهروندان استان، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران نیز تقدیر و تشکر می‌کنم آنها صاحبان اصلی این سازمان هستند.
 عباس نور محمدی اظهار داشت: نمی‌خواهم در اینجا از عملکردم بگوییم، هرکاری که انجام شد وظیفه این جانب بود، حداقل در برابر وجدان خودم پشیمان نیستم که کم کاری و کوتاهی کرده باشم.
 وی گفت:  از کلیه شهروندان استان، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران نیز تقدیر و تشکر می‌کنم. آن‌ها صاحبان اصلی این سازمان هستند.
 رسول چراغ سحر، مدیرکل جدید تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این مراسم گفت: این دولت،، دولتی مردمی است، مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور از جوانان انقلابی است در رأس سازمان قرار دارد از حسن اعتمادشان تشکر می‌کنم.
 وی افزود: برنامه‌های سازمان در راستای تحقق شعار دولت مردمی است،  یکی از برنامه‌های مهم بحث عدالت است که با یک نگاه برنامه محور می‌توان تحول را محقق کرد.

چراغ سحر افزود: تعاملات خوبی با نمایندگان استان داریم و همکاری لازم را با آنان خواهیم داشت.
 در این نشست از زحمات عباس نورمحمدی تقدیر و رسول چراغ سحر به عنوان مدیرکل جدید تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
 هم چنین با تقدیر از زحمات دکتر اصغر بهور، یونس محمودیان به عنوان مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی استان معرفی شد.
 گفتنی است عباس نورمحمدی از آذرماه ۱۳۹۳ مدیرکل تأمین اجتماعی استان بود و پس از ۳۵ سال خدمت به جمع بازنشستگان سازمان پیوست.
  بهور نیز از شهریور سال گذشته به مدت حدود ۱۷ ماه مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بود.







نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای نورمحمدی مدیر لایقی بود
و بازنشسته شدند بعد ۳۵ سال
ولی جناب بهور چرا عوض شدند؟ تازه اومده بودن
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان درانتصابات دخالتی نداشته اند؟؟؟؟؟؟؟توگفتی مردم هم باورکردند؟؟؟؟؟
پست طلب
Iran, Islamic Republic of
/ خیلی تلاش کرد مدیرکل تامین اجتماعی وابوی. کرو موحد تونه خوب ایشناسه که معامله گری ولی شب وروز واسطه ایفرستای تیش.
Iran, Islamic Republic of
. موحد کیه موحد به زور خشه جمع ایکنه
Iran, Islamic Republic of
توکی هستی ک ایقدمیسوزی
جابرزاده لوداب
Iran, Islamic Republic of
خدایی آقای روشنفکربرچه معتبری آقای چراغ سخرانتخاب کردی با کدوم پشتوانه اگه برای رای بود مگه چندتارای داشتن فرض براین هم بزارین که تعدادشان به اندازه یه مدیرکل بود ولی الان چندتاپست بهشون دادی معاون جوانان هلال احمرخوچراغ سخرنهادی الان هم ای یکیش نهادی مدیرکل ده ایماکه رای دادیم بوق بخداده رای بهت نمیدم
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود برادر عزیز و بی اطلاع مهندس چراغ سحر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان هلال احمر استان هستن بعدش خانواده آقای چراغ سحر جزو خانواده های شاخص استان و همیشه صاحب منصب بودند و این خانواده ژنرالی چون حاج فایز چراغ سحر دارد و صدها سردار و وکیل و وسیع
Iran, Islamic Republic of
افسوس صد افسوس که بزرگان انقلاب خواب رفتند عده ای نفوذی در این مملکت جولان میدهند و بزرگان مثل اینکه نمیفمند اتش که به جنگل افتاد تر و خشنک نمی شناسد. و واقعاا نفوذی ها بد جوری نفوذ کردند
United States
فاتحه روشنفکر خوانده شده .چراغسحر هم ایل تامرادی است . روشنفکر مردم رو چی فرض کرده
بابکان واحد
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر

چشمتان را عامدانه به روی فرزندان سایر مناطق بویراحمد و دنا بسته آید و دنبال بسط فامیل گرایی هستید
چراغ سحر تا یک سال پیش معاون بیمه ی تامین اجتماعی یاسوج بود و با پیگیری شما الان مدیر کل شده است
خیلی نیروی توانمند و قویتر هم کنار ایشان بود که شما ندیدید!!!!!
چون هم طایفه ی شما نیستند
چون فامیل شما نیستند
پاسخ جابرزاده
Romania
برادر از روزی ک سیاست استان بوده چراغ سحر ها ضلع سیاسی بویراحمد سفلی بوده اند.ن الان ک همتون شاخ دراوردید و ادعای پوچ دارید.ریشه دار و بزرگترین طایفه سفلی و تامرادی هستند و متین ومتواضع و گسترده ترین ارتباطات با سایراقوام .شما کجای سیاست بودی و خبر از چی دارید..تمام نمایندگان اولین کسانی رو برای جمع اوری رای تکیه دادند دراین مناطق ازاین خانواده حساب میبرن.
جمعی از مردم لوداب
Romania
کدوم طایفه بنظرم همسایه هاتوولوداب شمایک دست کردی
درثانیدرست بله شناسه زمانی باسیدباقرعزیزبوداونهاپربال بهتون دادوبی وقتی دوربعدمتوجه شکست شدی خانواده من که توتون جلسه بودشماباالتماس آقای هدایتخواه رادعوت کردی واقعی هدایت خواه بااکراه واردخونتون شدبعدازانتخابات هم درخونه هدایت خواه ولیدرهاشون ازجادراوردین تابه یکیتون بهتون پستدادتاجای که یادم خارج از استان هم بهتون پست دادالان تواین جریان شماکجابودید
ثالثا اگه راس میگین اینبازچرروشنفمرراقبول کنی اگه برای تاریخ روشنفکربیشترازیکبارقبول شدشماراست می گیدکرولذسیاستمدار
شماکجاسیاست کجا آخی جونم کنه نفس هدایت خواه مه با التماس دعوتش کردین
Iran, Islamic Republic of
یه اسم گذاشتین براخودتون ونوشتیدجمعی ازلوداب
دیروزچراغسحراستوری اکثرلوداب بودند
Iran, Islamic Republic of
دوره//
بتازید
بادام فیروز تهران
United Kingdom
درود و تبریک.نهایتا جریان ها رو ب ادم های توانمند وسرشناس و باپایگاه اجتماعی روی می اورند.قرار نیست هر کی از راه برسه مسوولیت بگیره. درود بر این جوان شایسته و بااخلاق .
Iran, Islamic Republic of
میشه بگین کدوم هاشون سرشناس هستند..
United Kingdom
کسی ک ب اسم جابر کامنت توهین امیز گذاشتی.ظاهرا شدیدا سوختی.عقده ای نشی بااین حجم از تنگ نظری. سی ساله اینها مسوولیت دارن.منبعد هم دارن.مهم نیست کی سرکاربیاد و نیاد . تمام استان و خارج استان اینهارو میشناسن.
صناعی مفرد
United Kingdom
درود بر خانواده بزرگ و ارزشمند چراغ سحر.نوید انتصاب شایسته جوان ارجمند دکتر رسول را تبریک.سالم پاک دست واصیل و انقلابی
بهشتی
United Kingdom
تشکر از تلاش های نمایندگان و استاندار محترم و عموی گرامی ایشان جناب حاج فایز چراغ سحر فرماندار مردمی و مدیر کل باسابقه و آرزوی انتصاب ایشان در معاونت پشتیبانی استانداری با حمایت استاندار و شورای اعتلاف اصولگرایان و مجمع نمایندگان
Iran, Islamic Republic of
درود بر جریان وحدت و مرگ و ننگ بر هر انسان بد سرشت و بدخواه.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تعجبه واقعاچراوقتی کسی که لیاقت وشایستگیش رو داره ترفیع پیدامیکنه عده ای زورشون میاد.. حقتون هست همیشه کسی بالا سرتون باشه..کسی لایق تروشایسته ترودلسوزترازجناب دکترچراغسحربرای این پست نبودونخواهدبود ایشون مزدتلاش صادقانه وخدمتش رو میخوره..هیچ منتی روی ایشون نیست ازسوی نمایندگان ایشون روسازمان مرکزی تاییدکردندوبس...
چمانده
Iran, Islamic Republic of
فک کنم یاتاالان آدم شایسته ندیدی یاخودت زدیربه بی راه کجایی بنده خدابخاطراین اون داری آخرت خودت رامی سوزانی
Iran, Islamic Republic of
ازچراغسحردلسوزتردراداره تامین اجتماعی کسی نیست واقعابرین آماربگیرید
ر خیراندیش
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک خدمت دکتر چراغسحر
انسانی شایسته و لایق و متشخص
انشالله در راه خدمت به جامعه مفید و سربلند باشید.
United States
روزی ک هدایتخواه ناشناس وارد صحنه شد ب پشتوانه امثال فایز چراغ سحر و مقبولیت بین ایل تامرادی و ایل زیلایی بخاطر خدمات سابقش درجهاد و عشایر فوج فوج از هدایتخواه حمابت شد و درپایام نیز زحمات ایشان با مدیر کلی اونم یک اداره متوسط داده شد..حالا اون گوشه روستا میاد توهین میکنه میگه چند رای دارن....سرحدات بویراحمد دهدشت و نوراباد اقوام و وابسته ایشان هستند.
Iran, Islamic Republic of
جناب عالی که از سیاست سرتون نمیشه لطفاً حرف نزنید خیلی میسوزن از رفتن یک شیخ بزرگ و مخصوصا بودن مشهدی بهرام شیخ ممو که یکی از بزرگان است
عالی
Iran, Islamic Republic of
عالی هست
همه یک ملتیم به نام ایران!

همه یک ملتیم به نام ایران!

زخم‌هامان را خودمان مرهم می‌گذاریم. درد‌هامان را خودمان درمان می‌کنیم. خطاکاران‌مان را ...
پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. در حکمی که عصر امروز رهبر انقلاب برای ...
حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

یک جامعه‌شناس: فراجا به‌صراحت سهم ناجا در گشت ارشاد را به مردم توضیح دهد، و وجه تحمیلی ...
1