تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۴۴۴۱۷
دغدغه جدی برای توسعه ورزش؛

احمدزاده؛ اولین استاندار ورزشیِ کهگیلویه و بویراحمد

۰
احمدزاده؛ اولین استاندار ورزشیِ کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
این اقدام احمدزاده را باید به فال نیک گرفت. چرا که اگر این پیگیری‌ها ادامه داشته باشد، می‌توان علی‌رغم ضعف‌ها و نارسایی‌هایی که از گذشته به ارث رسیده است، به توسعه ورزش استان امید داشت. پربیراه نخواهد بود اگر احمدزاده را اولین استاندار ورزشی کهگیلویه و بویراحمد خطاب کرد.
به گزارش کبنا، بارها گلایه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی از مسئولین استانی را شاهد بوده‌ایم. از نبود زیرساخت‌های لازم، کمبود امکانات، سالن‌های ورزشی، مربی‌های مجرب و به‌ویژه کم‌توجهی مسئولین ورزشی استان از جمله مواردی است که ورزشکاران بر آنها تأکید می‌کنند. اما این بار گویی عالی‌ترین مقام دولتی استان، سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد رویه‌های مرسوم در استان را شکسته و خود وارد میدان شده است.
احمدزاده به درستی بر نقش ورزش در توسعه و ترویج نشاط و شادکامی و سلامت عمومی، در استان واقف است. به همین خاطر است که خود شخصاً مسابقات ورزشی را پیگیری می‌کند تا به نتیجه دلخواه برسند.  
گفتنی است با پیگیری‌هایی که استاندار شخصاً نسبت به تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت داشت، این تیم دیروز توانست چهارمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. فرازبام خائیز در مقابل ذوب آهن اصفهان توانست با نتیجه 23 بر 20 پیروز میدان شود. توجهات و پیگیری‌های ویژه استاندار نیز تشکر مربی این تیم را در پی داشت.
تاکنون مسبوق به سابقه نبوده است که در کهگیلویه و بویراحمد شخص استاندار خود به صورت مستقیم چنین مسابقات ورزشی‌ای را پیگیری کند. استاندارهای پیشین نیز که اغلب غیربومی بودند با وجود خدمات قابل توجهی که در استان داشتند، چندان دل در گرو ورزش کهگیلویه و بویراحمد نداشتند، از این روست که این اقدام احمدزاده را باید به فال نیک گرفت. چرا که اگر این پیگیری‌ها ادامه داشته باشد، می‌توان علی‌رغم ضعف‌ها و نارسایی‌هایی که از گذشته به ارث رسیده است، به توسعه ورزش استان امید داشت. پربیراه نخواهد بود اگر احمدزاده را اولین استاندار ورزشی کهگیلویه و بویراحمد خطاب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1