تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۴۳۳۳۳
کبنا گزارش می‌دهد؛

سنگ بزرگ مخابرات کهگیلویه و بویراحمد پیش پای شرکت‌های توزیع دارو / تعلل سرپرست مخابرات قابل توجیه نیست

۱۱
۰
سنگ بزرگ مخابرات کهگیلویه و بویراحمد پیش پای شرکت‌های توزیع دارو / تعلل سرپرست مخابرات قابل توجیه نیست
کبنا ؛
بر همگان روشن است که تهیه، تأمین و توزیع دارو تا چه میزان حیاتی است. حال با وجود اهمیتی که این مسأله دارد، متأسفانه مخابرات استان اقدامی برای تعمیر و بازسازی شبکه‌ی اینترنتی این منطقه انجام نداده است. با وجود اینکه سازمان غذا و داروی استان نیز به مخابرات نامه زده است، اما سرپرست مخابرات با بهانه‌ی نبود قطعه، از بازسازی شبکه اینترنت سر باز می‌بزند. اگر وظیفه‌ی این اداره عریض و طویل، تأمین شبکه اینترنت استان نیست، پس دقیقاً وظیفه‌ی او چیست؟
به گزارش کبنا، میزان توسعه‌ی هر منطقه، ارتباط بسیار مستقیمی با وضعیت زیرساخت‌های آن دارد؛ هیچ نقطه‌ی توسعه‌یافته‌ای را نمی‌توان یافت، مگر اینکه برخوردار از زیرساخت‌های گوناگون باشد.
یکی از زیرساخت‌های ضروری در دنیای امروز، دسترسی به ارتباطات و به‌ویژه اینترنت است. اگر مسئولین منطقه و یا استانی ادعای تلاش در جهت پیشرفت و آبادانی آن استان دارند، به توسعه‌ی زیرساخت‌های اینترنتی توجهی نکنند، دیگر ادعاهای آنها را نیز باید با دیده‌ی تردید نگریست.
کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان‌های کم‌برخوردارِ کشور، از نظر بسیاری از شاخص‌ها محروم است. اما متأسفانه با وجود عمق محرومیت‌هایی که در این استان وجود دارد، مخابرات استان که وظیفه‌ی بسیار مهم تأمین شبکه اینترنتی استان را بر عهده دارد، نه تنها عملکرد مطلوبی در جهت توسعه‌ی زیرساخت‌های اینترنتی از او دیده نمی‌شود، بلکه در بازسازی و تعمیر خطوط شبکه موجود نیز اقدام نمی‌کند.
بیست روز از اختلال در شبکه اینترنت شهرک فرودگاهی یاسوج می‌گذرد ولی هنوز مخابرات استان اقدامی در زمینه بازسازی آن انجام نداده است. اهمیت داستان زمانی روشن می‌شود که بدانیم بخش زیادی از تهیه و توزیع دارو توسط شرکت‌هایی در یاسوج انجام می‌گیرد که در این منطقه یعنی شهرک فرودگاهی یاسوج ساکن هستند. این شرکت‌های پخش داروییِ که وظیفه‌ی اصلی توزیع و پخش دارو را بر عهده دارند، با قطعی اینترنت، دیگر توانایی توزیعِ سریع و به‌موقعِ دارو را ندارند.
بر همگان روشن است که تهیه، تأمین و توزیع دارو در استان تا چه میزان حیاتی است. حال با وجود اهمیتی که این مسأله دارد، متأسفانه مخابرات استان اقدامی برای تعمیر و بازسازی شبکه‌ی اینترنتی این منطقه انجام نداده است. با وجود پیگیری‌های مکرر از طرف این شرکت‌های دارویی، مخابرات مدعی است که اقدامات اداره راه استان باعث قطعی اینترنت شده، اداره راه نیز مسئول را مخابرات استان معرفی می‌کند. حال دلیل هر چه باشد، مهم این است که مخابرات استان در اتصال دوباره‌ی اینترنت این منطقه بسیار تعلل می‌کند. این تعلل به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. چرا که هر دقیقه تأخیر در اتصال دوباره‌ی شبکه اینترنت، یعنی بازی با جان انسان‌هایی که هر لحظه در معرض خطر هستند.
گفتنی است با وجود اینکه سازمان غذا و داروی استان نیز به مخابرات نامه زده است، اما سرپرست مخابرات با بهانه‌ی نبود قطعه، از بازسازی شبکه اینترنت سر باز می‌بزند. اگر وظیفه‌ی این اداره عریض و طویل، تأمین شبکه اینترنت استان نیست، پس دقیقاً وظیفه‌ی او چیست؟
از استاندار محترم تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به تعلل ناموجه مخابرات استان موضع بگیرد. چرا که هر لحظه تعلل در این زمینه ممکن است پیامدهای بسیار ناگواری برای نیازمندان به دارو در استان در پی داشته باشد. گفتنی است که مدیریت حاکم بر مخابرات استان از مسائل بسیاری رنج می‌برد و کبنا نیوز در همین خصوص طی چند بخش، عملکرد آن را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد. این سلسله‌انتقادات بدون هیچگونه قصد و غرضی و صرفاً برای پایان دادن به رویه‌های نادرست است.  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
داروخانه بیمارستان امام خمینی دهدشت از سر گردنده هم بدتره
اصلا براش فرقی نداره دفترچه باشه یا نباشه
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
درودبركبناهميشه پيگيرمشكلات استان

باسلام
واقعاجاى تاسفه براى يه مركزاستان كه چنين مديرى درراس كارداره ،توانايى وبرطرف كردن مشكلات رونداره
مسئولين محترم شركت مخابرات لطفابرين تواستانهاى همجوار يزد،شهركرد.،،،،،،ببينيدنقطه به نقطه روستاهاشون چطوراينترنت دارن،

اونوقت شمانميتونيدمشكل اينترنت مركزشهرياسوج رودرست كنيد
خدابه دادشهرهاى ديگه اين استان برسه
سادات
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض ادب
متاسفانه طى مدت يك ماه اينترنت ثابت حوزه ابوذر٤قطع شده ولى متاسفانه مديريت مخابرات استان وشهرستان توجه خاصى نداشتن لذاخواهش ازتون دارم پيگيرى بفرماييد
همشهرى
Iran, Islamic Republic of
نمايندگان محترم
استاندارمحترم
دادستان محترم
مديركل محترم دادگسترى
باسلام وعرض احترام
خواهش ازتون داريم مجموعه شركت مخابرات استان وشهرى رو تغييرتحول بدين واقعاجاى تاسفه اينترنت صنعت توليدشهركهاى ياسوج يكماهه قطع مى باشد
انوقت انتظاردارين يه صنعت گربخوادبيادتواين استان سرمايه گذارى كنه
سادات
Iran, Islamic Republic of
خدابه داداين اين شهربرسه مديرى كه نميتونه دوتاكابل روبهم وصل كنه چطورداره تصميم گيرى ميكنه واسه كاركنان شركت مخابرات
آقاى مهندس اميرى كاربلدنيستى
استعفاه بده

بذارنيروهاى جوان وانقلابى وفنى بيان پشت ميزبشينن
Iran, Islamic Republic of
درودبركبنا

اين خبرروبفرستين برا٢٠:٣٠نشون بده كه يه مديرنميتونه نظارت داشته باشه دوتاكابل رووصل كن

استعفاه بده
استعفاه بده
استعفاه بده
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر عامل تاریخ مخابرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بی عرضه ترین مدیر تاریخ در همه ادارات
Iran, Islamic Republic of
با سلام ودرودفراوان خدمت استاندارمحترم استان
احتراما به استحضارمیرساندطی مدت ۲۸روزخطوط ارتباطی اینترنت شهرک صنعتی فرودگاه که به عنوان قطب اقتصادی استان قطع می باشد ولی متاسفانه به دلیل عدم سو مدیریت مسئولین مخابرات استان موجب گردیده تا مشکلات فراوانی در بخش دارویی و غذایی و بهداشتی ایجاد کنند لذاخواهشمنداست دستورات لازم را جهت پیگیری مبذول فرمایید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اینترنت شهریاسوج داغونه
شرکت مخابرات استان کلاتعطیله .........
خدابه داداین شهربرسه .......
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خبر کبنا را خواندم
خیلی برا مدیری که توانایی حل مشکل پیش پا افتاده را نداره متاسفم .یه اداره عریض و طویل همچون مخابرات انصافا من تو حوزه خ راهداران مسیر اداره کل راه و شهرسازی و شرکت گاز هستم الان دوساله میگن قطعه خرابه که اینترنت در این جا ضعیفه یا تلفن خونه قطع هست میریم پیگیر میشیم باز میگن قطعه ای تو مخابرات فجر خرابه آخه مدیر بی انصاف نمیتونی برو ..
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
1