تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۴۳۲۹۷
در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های راهداری و برق رسانی مطرح شد

توضیحات نماینده گچساران و باشت در باره پروژه‌هایی که ماده 23 ندارند و پیشنهادش به رئیس جمهور

۳
۰
توضیحات نماینده گچساران و باشت در باره پروژه‌هایی که ماده 23 ندارند و پیشنهادش به رئیس جمهور
کبنا ؛ آئین کلنگ زنی طرح اصلاح، بهینه‌سازی و کاهش تلفات برق روستاهای سرآببیز و کلکه امیرشیخی به نمایندگی از 17 پروژه در 10 نقطه شهری و 19 روستای شهرستان باشت  و همچنین آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های راهداری و برق رسانی روستاهای کوه دهک با حضور مسئولان برگزار شد.
به گزارش کبنا، این آئین با حضور سید ناصر حسینی نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران، مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست اداره‌کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که سید ناصر حسینی پور در آئین کلنگ زنی طرح‌های برق رسانی به روستاهای باشت و بهسازی راه روستایی کوه دهک اظهار کرد: ما همه مناطق مختلف مانند دیشموک، سوق، لنده و باشت و گچساران را یکسان نگاه می‌کنیم.

 وی بیان کرد: در دیار سه شهید والامقام عهد بسته و می‌بندیم که در راه خدمت صادقانه نگاه ما عدالت محوربوده و با مبارزه با تبعیض کار می‌کنیم.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبارزه با تبعیض و عدالت محوری شعار نیست، تصریح کرد: صادقانه در کنار مدیران دولت و استاندار هستم و هر آنچه که بتوانم برای پیشرفت و خدمت به مردم انجام خواهم داد.
 حسینی پور عنوان کرد: آئین عملیات اجرایی ۲۰ طرح اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق در مناطق روستایی و شهری در باشت و عملیات اجرایی بهسازی راه روستایی کوه دهک آغاز شد.
 وی گفت: تلاش می‌شود در گام اول با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 70 الی 80 درصد در دو شهرستانهای باشت و گچساران هر چه زودتر تکمیل و به بهره بر داری برسند و این اقدام شعار یا بزرگ نمایی کار نیست بلکه تلاش برای رفاه هر چه بیشتر مردم منطقه است.


 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای دو شهرستان پروژه‌هایی برنامه ریزی کردیم، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده که بعد از گذشت 6 ماه از تحلیف من به عنوان نماینده در مجلس در 3 برنامه هر کدام به مدت یک ساعت با مردم دو شهرستان حوزه انتخابیه خود صحبت خواهم کرد.
 حسینی پوربا عنوان اینکه مدتی است که در فضای مجازی حرفهایی در خصوص حذف بخشی از پروژه‌های دو شهرستان گفته می‌شود، بیان کرد: در فضای مجازی شاهد بی اخلاقی و بی تقوایی در خصوص حذف پروژه‌های دو شهرستان هستیم.
 وی افزود: به اطلاع مردمی می‌رسانم پروژه‌هایی از لایحه بودجه 1401 حذف می‌شود که ماده «23» را نداشته باشد و همه این پروژه‌ها این ماده را نداشته و بدانید مقصر این اتفاق مدیران کل هستند که باید 6 ماه الی 1 سال قبل از ارسال لایحه بودجه از سوی دولت به صحن مجلس مشکل ماده «23» را حل می‌کردند.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا این ماده به سازمان برنامه و بودجه می‌رفت و از 4 نقطه اعم از دفتر اقتصاد کلان، آمایش سرزمین، دفتر محیط زیست و امور استانها جواب ارسال می‌شد و به سازمان برنامه و بودجه اعلام و درخواست تشکیل جلسه کمیسیون ماده «23» را می‌دادند.
 حسینی پور اضافه کرد: در این جلسه اعلام می‌کردند این پروژه‌ها مشکلی نداشته و بودجه آن را می‌بستند و یا به اعتبار آن اضافه می‌کردند.
 وی گفت: آقایان در دولت روحانی در موضوع اجرای ماده «23» کوتاهی و ترک فعل کردند و مقصر می‌باشند و این امر تنها مختص کهگیلویه و بویراحمد نبوده بلکه در تمامی استانهای کشور به دلیل این کوتاهی در نبود این ماده بودجه‌های پروژه‌ها حذف شده است.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلایل عنوان شده باید مقصران در کمیسیون اصل 90 قانون اساسی جوابگو بوده و جواب بدهند.
 حسینی پور با اشاره به اینکه به دلیل نبود ماده 23 در پروژه خط نا امیدی به ذهنتان خطور نکند، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با حضور استانداران و مجمع نمایندگان استانهای کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر برگزار شد و بعد از صحبت با آقایان حاج بابایی و نادران و میرکاظمی برای حل مشکل این پروژه‌ها و راه حل برای آنها و اینکه نباید بخاطر کوتاهی عده‌ای از مدیران و دولت گذشته به مردم ظلم شود جلسه‌ای با رئیس جمهور برگزار شد.



 وی افزود: در این جلسه به رئیس جمهور پیشنهاد دادم که شما ردیف بودجه‌ای در لایحه 1401 اخذ کرده و برای پروژه‌هایی که ماده "23 " را ندارند دیده شود و اگر در یک فاصله زمانی نتوانستند این ماده را جذب کنند این بودجه‌ها برگشت بخورد ولی اگر در این مدت زمان نهایت 6 ماهه این مشکل حل شد بودجه به طرح‌هایی که فاقد این ماده هستند داده شود تا آنها تکمیل و به بهره برداری برسند.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با این شفافیت حقیقت موضوع با توجه به تبلیغات سوئی که در فضای مجازی در حال انتشار است مشخص می‌شود.
 حسینی پور بیان کرد: ما صادقانه در کنار مردم و مدیران پر تلاش ایستاده‌ایم و برای رفاه حال شهروندان و رونق منطقه بدون توجه به تبلیغات سوء و نا امید کننده به کار خود ادامه خواهیم داد.



عملیات اجرایی ۲۰ طرح برق رسانی در باشت آغاز شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی ۲۰ طرح اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق در مناطق روستایی و شهری باشت آغاز شد.
 جمال معتمدزاده در آئین کلنگ زنی طرح‌های برق رسانی به روستاهای باشت اظهار کرد: عملیات اجرایی ۲۰ طرح اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق در مناطق روستایی و شهری باشت با سرمایه گذاری بیش ۲۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.
  وی بیان کرد: از این تعداد ۱۷ طرح در ۱۰ نقاط شهری و ۱۹ پروژه در مناطق روستای باشت پیش بینی شده است.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این طرح‌ها بیش از ۱۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، بیش از ۲۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۶ دستگاه ترانسفورماتورها اجرا می‌شود.
 معتمد زاده عنوان کرد: ظرفیت ترانسفور ماتورها منصوبه سه هزارو ۲۵۰ کیلو وات آمپر است.
 وی گفت: طرح سر کوه دهک برای بیش از ۱۳ خانوار و با اعتبار بیش از ۲۲ میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال از طرح‌های مهم کلنگ زنی شده در مناطق روستایی باشت است.



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ۶.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف انجام و سه دستگاه ترانسفورماتور نصب خواهد شد.
 معتمدی زاده بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های برق رسانی امروز در روستای دلی نعل کوچک با ۲۲ خانوار پیش بینی شه که در این طرح ۴.۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف اجرا و ۲ دستگاه ترانسفورماتور نصب می‌شود.
  وی افزود: این طرح نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیاردو ۳۰۰ میلیون انجام می‌شود.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح برق رسانی به روستای چهار قاش تلخاب با پنح خانوار و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آغاز شده که در این طرح ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف اجرا می‌شود.
  سید ناصر حسینی پور آئین کلنگ زنی طرح‌های برق رسانی به روستاهای باشت اظهار کرد: زیرساخت‌های برق به عنوان یکی از نیازهای انسان بوده و تقویت شبکه برق در مناطق روستایی و شهری ضروری است.
 وی بیان کرد: باید با تلاشی جهادی و خدمت صادقانه به مردم در رفع مشکلات آنها ورونق منطقه گام برداشت.



 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجربه خاموشی‌های ناخواسته برق درتابستان سال‌های اخیر نشان داد که اجرای طرح‌های کاهش تلفات انرژی باید مورد توجه مسولان باشد. 
حسینی پور عنوان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در کشور برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام تلاش خواهیم کرد.
 عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده‌ای در مناطق کوه دهک و پیچاب به سرآستانه در باشت آغاز شد
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده‌ای در مناطق کوه دهک و پیچاب به سرآستانه در باشت آغاز شد.
سید ناصر حسینی پور در آئین بهسازی و آسفالت کوه دهک باشت اظهار کرد: بهسازی راه‌های روستایی یکی از اقدامات در راستای رفاه مردم می‌باشد.
 وی بیان کرد: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده‌ای در مناطق کوه دهک و پیچاب به سرآستانه در باشت به طول ۴.۲ کیلومتر و با ۷۲ میلیارد ریال آغاز شد.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت کوه دهک به طول ۳.۲ کیلومتر و با ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و بهسازی راه روستایی پیچاب به سرآستانه به طول یک کیلومتر و با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.
  گرامی فرماندار باشت نیز در آئین عنوان کرد: وجود زیرساخت‌های جاده‌ای به ویژه برای مردم مناطق محروم مهم بوده و باید اینگونه طرح‌ها سریع‌تر انجام شوند.
 وی بیان کرد: با تکمیل طرح‌های آغاز شده شاهد رفاه مردم منطقه در نقاط شهری و روستایی خواهیم بود.
 گرامی گفت: سرعت بخشی به عملیات اجرایی تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی به ویژه در مناطق روستایی و محروم از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است.



نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از شوش تا خیرا باد دو باند کرد این اندازه تبلیغات نداشت ۳ کیلومتر جاده روکش آسفالت کرده صداشو تو بوق و کرنا کرده
حیدر
Iran, Islamic Republic of
ببخشید روستای دلی نعل کوچک کجای باشته
حتما دلی نعل بزرگ هم کنارشه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید انقلابی
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

 روز ۲۴ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (5 اسفندماه 1400) بود که اعلام شد روسیه تهاجم نظامی به اوکراین، ...
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
1