تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۴۴۳۱۱۱
در پی انتشار یک خبر؛

انتصاب مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد؛ از واقعیت تا تکذیب / انتصابات به کدام سو می‌رود؟

۱۲
۱
انتصاب مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد؛ از واقعیت تا تکذیب / انتصابات به کدام سو می‌رود؟
کبنا ؛
برخی از کاربران فضای مجازی با انتقاد از انتصاب خورشیدیان، بر نامرتبط بودن مدرک تحصیلی و سابقه‌ی کاری انگشت گذاشته و معتقدند که خورشیدیان گزینه‌ی مناسبی برای مدیریت این اداره‌کل نیست. برخی دیگر نیز از فضای مبهم و آشفته‌ی حاکم بر انتصابات در استان گلایه دارند و اظهار کرده‌اند که هر چه زودتر تکلیف مدیریت این ادارات روشن شود.
به گزارش کبنا، این روزها که فضای تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد بسیار داغ شده است، اخبار مختلفی از انتصاب‌ها به گوش می‌رسد که گاهاً ضد و نقیض هستند. در خصوص انتصابات، امروز شنیده شد که هادی خورشیدیان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است. اما در پی این خبر، روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به انتشار جوابیه‌ای نمود که متن آن در ادامه آمده است: «با توجه به گمانه‌زنی و اظهار نظر در برخی سایت‌های خبری و یا در فضای مجازی مبنی بر معرفی یا انتصاب گزینه مدیرکلی اداره کل راه و شهرسازی استان به اطلاع می‌رساند که این خبر صحت نداشته و تاکنون گزینه‌ای برای مدیرکلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تعیین یا منصوب نشده است.» اما با وجود این جوابیه، استانداری دقیقاً تشخص نکرده است که خورشیدی رد شده است و یا قرار نیست او به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی منصوب نمی‌شود. با وجود اینکه شنیده شده است که خورشیدیان امروز در تهران در محل وزارت راه و شهرسازی حضور داشته است، هنوز افکار عمومی سردرگم است که در نهایت تکلیف این اداره‌کل چه می‌شود.
گفتنی است که کاربران فضای مجازی در این خصوص به بحث و نظرهای متفاوتی پرداخته‌اند. پس از اعلام این خبر، بسیاری از سایت‌های استانی، خبر انتصاب خورشیدیان را منتشر نمودند. بعضی از نزدیکان نمایندگان نیز خبر انتصاب او را استوری کردند که تصاویر آن موجود است.
عده‌ای از کاربران فضای مجازی با انتقاد از انتصاب خورشیدیان، بر نامرتبط بودن مدرک تحصیلی و سابقه‌ی کاری انگشت گذاشته و معتقدند که خورشیدیان گزینه‌ی مناسبی برای مدیریت این اداره‌کل نیست.
برخی دیگر نیز از فضای مبهم و آشفته‌ی حاکم بر انتصابات در استان گلایه دارند و اظهار کرده‌اند که هر چه زودتر تکلیف مدیریت این ادارات روشن شود.
این در حالی است که یکی از معاونین وزارت راه و شهرسازی، کهگیلویه و بویراحمدی است. ازاین‌رو این انتظار در بین مردم شکل گرفته بود که سریع‌تر از سایر استان‌ها، وضعیت مدیریت راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مشخص ‌شود. سایه بلاتکلیفی که این روزها بر سر انتصابات افتاده است، فضای پر از ابهامی را به وجود آورده و منجر به انواع گمانه‌زنی‌ها از سوی کاربران فضای مجازی و خبرگزاری‌های استانی شده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما

بی سواد
Iran, Islamic Republic of
عجب آشفته بازاری...
Iran, Islamic Republic of
دوستان کدام یک از پستها درکشور تناسب دارد..
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بهترین مدیری است که تاکنون برای استان انتخاب شده
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا رشته ایشون را حسابداری و مالی اعلام نموده اند اتلقا اداره راه و شهرسازی در حوزه مالی و حسابداری خیلی خیلی بیشتر از سایر حوزه ها مشکل دارند ما پیمانکاران در این حوزه خیلی خیلی آسیب دیده ایم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب پیمانکار.
شما پیمانکارل لکسوس و تویوتایلتونه بفروشید خرج مردم کنید .زمانی وضعیت خوب بی هیچ غمی نبی .دولت هم تا تونست وتون دا .الان که وضعیت خراب وابیه ایشا کمک کنید.چه ایابو اگر مث ایما سوار پژو و پراید وابیت.
تا تقی و توقی ایخره کاسه گدایی ایگریت و دهس.و هونیل چند طبقتون قسم و ماشینل شاسیتون قسم و گوشیل اپلتو قسم.هم بلیت زی تعدیل نیرو کنیت ولی خوب تعدیل خواب دستگاه ایگریت.
خدا به خاطر چهار تا بدبخته که زلزله ده ریشتری نیزنه و گرنه ایشا هنری تا الان سی مردم نکردیته به غیر از پز دادن......
مجید
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز اگه سابقه آقای خورشیدیان رو یه جست جو کنید متوجه میشوید که چه سابقه درخشانی دارید.
راه و شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقآ اکثر کارمندان راه شهرسازی مشتاق مدیر کلی آقای خورشیدیان هستند.اگه لازم باشه تومار امضاء میکنیم.مگه نیک اقبال رشته حقوق نبود. مگه علیمردانی ماشین آالات نبود.مگه فدایی دیپلم نبود.مگه جهانگیری فوق دیپلم جهادنبود
Iran, Islamic Republic of
احسنت🌹🌹🌹🌹
کارشناس
Romania
احسنت کاملا درسته
دانشجویان ،دانش اموزان
Romania
مسئولان ما هر جایی که ذینفع باشند اورژانسی واکنش نشان می دهند و اتوبوسی تکذیب می کنند.
اما در رفع مشکلات آب شرب ، آنتن دهی نامناسب ،اینترنت روستاههای کالوس،فیروزآباد و....لال می شوند!!!؟
الهی دست منفعت طلبان و تشنگان میز ریاست و صندلی کیاست را از سر ما بردار و کسانی را در مسند مدیریت قرار بده که نگاهی حداقلی به رفع مشکلات مردم داشته باشند.
انسانم آرزوست🧐
دزمار
Iran, Islamic Republic of
حیف وقت/ رییس اداره راه دهدشت با شه فاتحه مملکت را بخوانیم
متاسفانه اخیرا شاهد معرفی و نامه نگاری چهره های مذهبی استان در انتصابات هستیم و این می تواند حق طلبی امام جمعه استان را کمرنگ کند.
امیدواریم حاج آقا حسینی با دور اندیشی که دارند، به این مسئله توجه نمایند.
نامه‌ای خطرناک در راه است؟

نامه‌ای خطرناک در راه است؟

‌نوشتن از اوضاع پیچیده فوتبال ایران امری تکراری شده ولی اصرار بر رفتارهای عجیب‌و‌غریب ...
دولت از درگیری مردم‌ومغازه‌داران درباره گرانی استقبال می‌کند

دولت از درگیری مردم‌ومغازه‌داران درباره گرانی استقبال می‌کند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: این روزها نوعی چالش بین مردم درباره قیمت‌ها دیده می‌شود و دولت ...
مسئولان به جای دست کردن در جیب مردم، با رانت‌خواری و ویژه‌خواری مبارزه کنند

مسئولان به جای دست کردن در جیب مردم، با رانت‌خواری و ویژه‌خواری مبارزه کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بار اصلی مشکلات بر دوش مردم است، گفت: مسئولان ...
فایل های مرتبط
1