تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۴۳۹۲۰۵
کبنا گزارش می‌دهد

واکنش جالب کاربران به اظهارات سید ناصر حسینی‌پور در حمایت از شهردار دوگنبدان

۴
۴
واکنش جالب کاربران به اظهارات سید ناصر حسینی‌پور در حمایت از شهردار دوگنبدان
کبنا ؛کاربران و فعالان مجازی به نامه‌‌های سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در خصوص عدم تایید صلاحیت مسعود ظفری شهردار دوگنبدان و انتصاب سید حمزه محسنی‌نیا معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان باشت واکنش‌های متعددی نشان دادند.
به گزارش کبنا، در ادامه برخی از مطالب کاربران فضای مجازی را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید:

کلام آخر سید ناصر حسینی‌پور در باره شهردار دوگنبدان / آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک چه کسانی هستند؟ / فیل را نعل می‌کنند، پشه کوره در کنارش ویژ ویژ می‌کند

ظفری شهردار دوگنبدان نیست / مدیرکل دفتر امور شوراها: شورا گزینه جدید معرفی کند

اعتراض شدید سید ناصر به سید حمزه / ابلاغ جعلی، اشتباه فاحش / محسنی‌نیا: از مشاوران افراطی و از خدا بی‌خبر دوری کن

حمله «سیدناصر حسینی پور» به مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

مطلبی از سوی النا بهرامی دنگزلو در فضای مجازی در پاسخ به نامه سید ناصر حسینی‌پور نوشته شده که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید.
آقای سید ناصر حسینی پور (بحرینی) نماینده مردم شریف گچساران و باشت
سلام علیکم
صراحتاً این چند سؤال را در نزد افکار عمومی از شما می‌پرسم:
 ۱. از کجا به این موضوع رسیدید که دستگاه‌های محترم امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان اهل سیاسی کاری هستند؟ آیا این همان ادعای اپوزیسیون بی شرف خارج نشین و مزدوران رسانه‌ای آنان از جمله بی بی سی و اینترنشنال نیست؟
شما چرا از پشت به سربازان گمنام روح الله و سید علی خنجر می‌زنید؟
۲. نوشته‌اید شورا اصرار بر مصوبه خود دارد و قصد ابقا ظفری را دارد، می‌شود بفرمایید از کی علاوه روایت افسانه وار، به علم رمل و اسطرلاب واقف گشته‌اید و غیب میگویید؟ شورا کی تشکیل جلسه داد و مصوب کرد که شما از آن خبر دارید؟ جهت اینکه از این به بعد بیانیه‌هاتان به قانون هم مزین شود و صرفاً حرفی در هوا نباشد خدمتتان عارض می‌شوم که: در تبصره ۲ آیین نامه اجرایی شرایط احراز سمت شهردار به صراحت عنوان کرده که در صورتی که استاندار شهردار معرفی شده را واجد شرایط تعیین شده در آیین نامه نداند (مثلاً سن، مدرک تحصیلی و سابقه اجرایی) شورا حق اعتراض داشته و اعتراض نیز باید در قالب مصوبه شورا به استانداری اعلام شود این در حالیست که استانداری تمامی شرایط آقای ظفری را برای شهردار شدن تأیید کرده و ایشان در مراحل تأیید صلاحیت امنیتی رد صلاحیت شده است و موضوعیت ندارد
۳. نوشته‌اید اقدامات قانونی دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، غیر معقول! و نسنجیده است و موجب تنش در این دو شهرستان می‌شود!
العجب؛ آیا این چراغ سبز به اوباش و مخلان نظم و آرامش نیست؟ که به خیابان بکشانیدشان تا به خیال خود به دستگاه امنیتی و نظام مقدس که حاصل خون پاک شهدا و ایثار گران است بی حرمتی شود؟ حاشا که هنوز فرزندان خمینی و سید علی را نشناخته‌اید.
 ۴. در مورد پتروشیمی نوشته‌اید، ما کماکان منتظر وعده شماییم؛ گرچه حدود یک ماه از پایان وعده یک هفته‌ای‌تان می‌گذرد و چیزی ندیدم، باری، شک نکنید که موضوع فرعی پتروشیمی موجب نمی‌شود که حواس‌ها از شهرداری دور شود!
۵. درمورد بد رفتاری با نیروهای ولایی در نفت فرمودید امیدوارم این همان نعل وارونه نباشد که بخواهید افکار عمومی را درمورد دلایل رد صلاحیت رقیب درون تشکیلاتی‌تان جناب پاکدل ان هم در این زمان حساس تقسیم سمت‌ها در وزارت نفت، تحریک کنید و ایشان را هم بی نصیب کنید.
۶. در مورد استخدام بدون آزمون صدها نیرو در سازمان‌ها گله دارید، بعید می‌دانم منظورتان جزء شهرداری دوگنبدان نهاد دیگری باشد، چون هرچه مرور می‌کنم جز شهرداری دوگنبدان هیچ نهاد دیگری این کار را نکرده است و اتفاقاً یکی از ده‌ها پرونده تخلف هم همین مورد است.
 ۷. در مورد ابلاغ نامه اداره کل اطلاعات به استانداری و اطلاع شما از این امر نوشته‌اید، بسیار خب، چرا همین نامه امروزتان را پنجشنبه ننوشتید؟ جز این بود که می‌خواستید کار ظفری تمام بشود و بعد با بیانیه درمانی خود و اخویتان را نزد ظفری تطهیر کنید؟
۸. حکایت معروفیست که فردی در کنار ضریح امام زاده‌ای چند شبانه روز بست نشسته بود که فرزندم پسر شود، شب امام زاده به خوابش آمد و گفت پدر آمرزیده تو ابتدا زن اختیار کن بعد بیا و برای پسر بودن فرزند دعا کن؛ حال این حکایت بی شباهت به شما نیست، شما اول جناب ظفری را استخدام کن بعد به او در تهران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پست بده، در ضمن در تهران و مرکز استان هم برای پست نیاز به استعلام می‌باشد.
۹. فرموده‌اید چرا در زمان ابقا به شورا گفته نشده که ایشان ابقا نشود، این موضوع را دوستان هم طیفتان در شورا به شما نگفتند شاید شما را محرم نمی‌دانند یا در آن حد در بازی نیستید، ولی تا آنجا که اطلاع داریم حداقل دو نهاد در دیدار حضوری با اعضا این تذکر را دادند و یادآور شدند که این تصمیم به ضرر مدیریت شهری خواهد بود.
 ۱۰. دلیل اینکه مدام از دو شهرستان یاد کرده‌اید چیست؟ ممکن است قصدتان این باشد که بخواهید همین بلا را بر سر موسوی، شهرادر باشت هم بیاورید؟ 
۱۱. امیدواریم منظورتان از نامه امروز اعمال فشار به دستگاه قضایی نباشد، گرچه اگر این هم هدفتان باشد در اراده قضات با شرف خللی ایجاد نمی‌شود. 
۱۲. جناب سید شما که شعار مبارزه با زمین خواری می‌دادید، امیدواریم صرفاً منظورتان گرفتن زمین خارج از شهرک صنعتی برای طرح‌های تخیلی نباشد و اجازه دهید دستگاه‌های امنیتی و قضایی با موضوع زمین خواری در شهرداری رسیدگی و برخورد کنند.
 ۱۳. و در آخر چند توصیه برادرانه خدمتتان عرض می‌کنیم، اول اینکه چند بار کتابی را که به اسم خود منتشر کرده‌اید بخوانید که لااقل نثر بیانیه‌هایتان شبیه به نثر کتاب شود و شک ما در اصالت آن بیشتر نشود، و ضرب المثل کاسه زیر نیم کاسه را به اشتباه نیم کاسه زیر کاسه ننویسید!!
توصیه بعدی اینکه مواضع رسمی اخویتان را در حمایت و ابقا شهردار مرور کنید و این جمله معروف را که شما ایشان را ابقا کنید، تأیید صلاحیتش با من!!!!
امید هادی زاده هم یکی دیگر از کاربران فضای مجازی نوشت: اتفاقات عجیبی در شهرستان گچساران و باشت در حال رقم خوردن است.
ردصلاحیت شهردار دوگنبدان که به هرحال همه‌ی ما مطیع قانون در نظام و انقلاب هستیم و دلیلی ندارد بیشتر از این حرفی بزنیم.
واکنش تند و عجیب سیدناصر حسینی در پی این ردصلاحیت در واقع دامن زدن به چیزی بود که فضای شهرستان را از آرامش خاص خود خارج کرد.
حسینی در یک روز به چند مدیر و شخصیت توانمند استانی و کشوری حمله کرد و ما از این رفتار اتفاق مثبتی را برداشت نکردیم.
برای اولین بار بود دیدیم یک نماینده علیه همشهری مدیرکل خود نامه‌ای به نهاد بالاتر با این لحن تنظیم می‌کند.
زارع پور فرزند گچساران و باشت که مدیرکل آموزش و پرورش استان می‌باشد حالا توسط نماینده حوزه خود مورد حمله قرار گرفته است.
انگار حسینی فضای عزل و نصب‌ها را تا بررسی مشکلات مردم نظیر خیرآباد پادوک بیشتر دوست دارد.
نکته عجیب جمله‌ای بود که خطاب به شهردار سابق دوگنبدان یعنی اردلان زینل زاده زده شد.
حسینی با طعنه از شلاق و تخلفات کسی حرف زد که همین دور قبل به راحتی تأییدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کاندیداتوری را کسب کرد.
یک سؤال:
اگر اردلان زینل زاده متخلف بود چطور مورد تأیید شهرستان و استان و شورای نگهبان قرار گرفت؟
حسینی در جمله‌ای از «شکست خوردگان سیاسی» گفت تا ذهنیت و تصور ما به سمت تاجگردون و علیمراد جعفری برود.
تاجگردون و جعفری که هیچ کجای اتفاقات نبوده‌اند توسط نماینده اینطور با طعنه خطاب قرار می‌گیرند.
 حال چند نکته کوتاه:
جناب حسینی فضای آرام برای بررسی مشکلات حوزه را با این دست تنش‌ها عوض نکنید و بیایید و در کنار مردم برای بهتر شدن شهرستان‌ها صاحب عملکرد شوید، همه‌ی ما هم کنار دلسوز مردم خواهیم بود.
 عزل و نصب‌ها هم تمام می‌شود و نهایتاً تا آخر سال درگیر این دست اتفاقات باشید،
آیا مبارزه با فساد و تبعیض و حل مشکلات مردم محروم در این عزل و نصب‌ها می‌باشد؟
صدای شما پشت تریبون‌ها در زمان انتخابات مبنی بر دوستی و مهربانی در گوشمان هست، که حملات روزانه شما در قالب همین نامه‌ها علیه فرزندان این شهرستان‌ها مسیر دوستی‌ها را نشان نمی‌دهد. تناقض_مشهود
 نکته پایانی:
بدون شک عملکرد سیدناصرحسینی در شهرستان‌ها به طوری که مردم ببیند و لمس کنند در یک قیاس معلوم مشخص خواهد کرد او در بین خدمتگزاران قبلی نفر چندم می‌باشد.
حرف‌ها و طعنه‌ها مشکلات مردم را حل نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که این اتفاقات کار کیه
خورشید پشت ابر نمی ماند
روسیاهی به ذغال میماند
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر استان که فقط با شانتاژ چند تا سایت و پیج موج سواری می کرد. 300 میلیارد پول وارد شهرداری شد. بیایید گچساران را بگردید ببینیم چه کاری کرده.
Iran, Islamic Republic of
ادمهای استیجاری زیاد هستند و کبنا از هم استیجاری تر بی شرفی و سیاست بازی در گچساران ریشه دوانده و به این راحتی ریشه کن نخواهد شد مردم عادی هم سیاست زده شدن ما سیاست مدار نداریم همه سیاست زده هستن.ظفری انسان با شرف و کار درستی و ایرادش سرخم نکردن جلوی رانت خواران فقط همین. وگرنه ادم شیرپاک خورده به بیراهه نخواهد رفت
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود تیتر می‌زدی واکنش کبنانیوز به حمایت سید ناصر از شهردارخخخخخخخخخ
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1