تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۳۴۱۴۸
چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

مصطفی تاجزاده: با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم / یک داوطلب: خانم ها گل هستند نباید از آنها کار کشید / سردار علیرضا افشار: دنیا به دنبال شنیدن صدای ایران است

۰
مصطفی تاجزاده: با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم / یک داوطلب: خانم ها گل هستند نباید از آنها کار کشید / سردار علیرضا افشار: دنیا به دنبال شنیدن صدای ایران است
کبنا ؛
چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران صبح روز جمعه آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز، 
روز گذشته ۸۱ نفر برای ثبت‌نام مراجعه کردند و در مجموع تاکنون ۲۱۱ نفر مراجعه کرده‌اند. تنها یک روز تا اتمام فرصت ثبت نام داوطلبان باقی مانده است. وعده های زیادی برای آمدن سیاسیون داده می شود، ولی باید دید چه کسانی ثبت نام خواهند کرد.

گزارش روز اول ثبت نام
گزارش روز دوم ثبت نام
گزارش روز سوم ثبت نام

شنیده ها حاکی از آن است که برخی از مسئولان و سیاسیون شاخص از جمله آیت الله رییسی رییس دستگاه قضا، ضرغامی رئیس سابق صداوسیما، لاریجانی رئیس پیشین مجلس، روز شنبه برای ثبت نام حاضر خواهند شد، هچنین تصمیم محمدرضا عارف نیز به روز شنبه موکول شده است.
تاکنون چهره‌هایی چون سردار حسین دهقان وزیر پیشین دفاع، سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا، محمد حسن نامی وزیر پیشین ارتباطات ، وهاب عزیزی، محمد زارع فومنی فعالان حزبی، محمود احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس، رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم، محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان، حسن سبحانی نماینده اسبق مجلس، محمد شریف ملک‌زاده رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، محمد حسن قدیری ابیانه دیپلمات پیشین، قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان، محمود صادقی، علی مطهری، محسن مهرعلیزاده، رامین مهمانپرست، محمدرضا صباغیان از مهم‌ترین چهره‌های سیاسی هستند که داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند.


شاهوردی: باید از هر استان یک وزیر و نماینده در کابینه ام باشد
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دولت آینده اش را ترکیبی از استان‌های مختلف کشور عنوان کرد و گفت: از هر استان باید یک وزیر و نماینده‌ای در کابینه ام باشد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از صداوسیما، آرش شاهوردی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران افزود: با شعار امنیت، رفاه، تولید و شایسته سالاری وارد عرصه انتخابات شده ام. آمده ام بگویم به آن عهدی که در اول انقلاب بسته ایم، پایبندم.
وی گفت: دولت بنده قطعا ترکیبی از آحاد این ملت اعم از زنان و مردان و از استان‌های مختلف است و از هر استان باید یک وزیر و نماینده‌ای در کابینه ام باشد.
رئیس وقت حفاظت اطلاعات نیروی زمینی ارتش گفت: باید تغییر ریل در مدیریت نسل دوم انقلاب به وجود بیایید و تقسیم عادلانه‌ای از امکانات، ثروت و قدرت به وجود بیایید.
شاهوردی با بیان اینکه اجرای عدالت اکنون مغفول مانده است افزود: سبک مدیریت بنده در صورت پیروزی در انتخابات الگوی از مدیریت جهادی خواهد بود.
وی گفت: ما در این مدت الگویی از موفقیت دفاعی و نظامی فراهم کردیم، بهترین وضعیت را در دنیا داریم.
این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: همه بدانند که دوران پدر خواندگی و مقاومت‌های سیاسی گذشته و دوران جنگ سیاسی تمام شده است.
 

کاندیدایی که با پلاک مخدوش آمد!

یکی از داوطلبانی که به قصد ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور آمده بود، پس از توقف خودرویش در مقابل ستاد، ماموران نیروی انتظامی مستقر در خیابان متوجه شدند که پلاک خودروی این داوطلب مخدوش شده است. نکته جالب در این ماجرا، آنجایی بود که فرد داوطلب از بازنشستگان نیروی انتظامی بود.
او در واکنش به این اتفاق به خبرنگاران گفت «این خودرو متعلق به من نیست!»


سیدمصطفی تاج‌زاده ثبت نام کرد
تاج‌زاده همانند احمدی‌نژاد با تجمع هوادرانش و سر دادن شعار برای ثبت‌نام به وزارت کشور‌ آمده است.
-
شعار سر دادن طرفداران تاج زاده
به گزارش ایسنا، سیدمصطفی تاج‌زاده ساعت ۱۱ صبح روز جمعه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به همراه همسرش (فخرالسادات محتشمی پور)  در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ثبت نام کرد.
-
حضور تاج زاده در وزارت کشور
سید مصطفی تاج زاده با بیان دیدگاه های خود نسبت به برخی مسایل و سیاست های داخلی کشور گفت: من با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم.
به گزارش ایسنا، سیدمصطفی تاج‌زاده پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: من سیدمصطفی تاج‌زاده یک شهروند، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، معاون امور بین‌الملل دولت میرحسین موسوی، یک اصلاح‌طلب، یک زندانی سیاسی هفت‌ساله و یک ایرانی رسماً نامزد کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شدم .
وی در ادامه با برشمردن مواردی از سیاست های جاری کشور و مخالفت خود با آنها گفت: با تبعیض در استخدام و گزینش‌های سیاسی مخالفم. من با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم.
این داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری که با همسرش در ستاد انتخابات کشور حاضر شد در ادامه اظهارکرد: من با قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان مخالفم.
تاج‌زاده تاکید کرد: با شکل‌گیری بنگاه‌های خصولتی و سپردن اموال ملت به باندهای بی‌نام و نشان مخالفم. با حراج اموال ملی و کالایی‌کردن آموزش و بهداشت و از میان‌رفتن فرصت‌های رشد و پیشرفت تک تک ایرانیان مخالفم. من با فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالفم.
معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه من رشد اقتصادی را در دسترس می‌بینم، ادامه داد: من مهار گرانی و تورم را که کمر قشرهای وسیعی از مردم را خم کرده است، ممکن می‌دانم. ما می‌توانیم و باید به گرانی و رکود و بیکاری که گروه‌های بسیاری را به زیر خط فقر رانده، پدران و مادران زیادی را شرمسار فرزندان کرده، کرامت میلیون‌ها شهروند را نشانه گرفته و جایگاه ایران را در جهان تضعیف کرده است، پایان دهیم.


کارشناس بازنشسته آتش نشانی: خانم ها گل هستند نباید از آنها کار کشید

در دقایق اولیه چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری یک کارشناس بازنشسته آتش نشانی با هفتاد سال سن که هم اکنون دانشجوی رشته حقوق است برای ثبت نام به وزارت کشور آمد و گفت: هدفم این است که مرام مولا علی و اولاد علی را به معنی واقعی در این مملکت پابرجا کنم.
به گزارش کبنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی که دو دوره است در انتخابات شرکت کرده است اعلام کرد برنامه اش این است که هیچ بیکاری وجود نداشته باشد.
وی در ادامه اظهاراتش گفت که خانمها گل هستند و گل باید آنقدر نوازش شود که در پارک دربیاید.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود ۲۰ درصد از حقوق را به خانم‌ها می‌دهم و ۸۰ درصد را به جوانانی می‌دهم که به پارک‌ها می‌روند و به مشکلات می‌خورند. خانم‌ها گل هستند و نباید از آنها کار کشید


ثبت نام رییس سازمان انرژی هسته ای سابق
فریدون عباسی رییس سازمان انرژی هسته ای دولت احمدی نژاد و نماینده فعلی مجلس و رییس کمیسیون انرژی صبح امروز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سردار علیرضا افشار: دنیا به دنبال شنیدن صدای ایران است

سردار علیرضا افشار با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا افشار پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما در زمینه اقتصادی برای اشتغال برنامه داریم، اظهار کرد: برخی آدرس غلط می‌دهند اما تنها بخشی از مشکلات اجتماعی مثل اعتیاد یا طلاق به شرایط اقتصادی برمی‌گردد ولی بخش عمده‌ای از آن علت فرهنگی دارد. پس از فرهنگ هم نباید غافل باشیم.
وی افزود: من با برنامه آمده‌ام و ده‌ها برنامه علمی و تخصصی دارم که برخی از آنها تجربه اجرای آزمایشی را هم داشته‌ است. این برنامه‌ها باید با کابینه قوی و پاکدست و معاونان متخصص آنها اجرا شوند.
افشار با تاکید براینکه اگر برنامه‌های دولت قبلی خوب است ادامه دهیم، گفت: باید اشکالات برنامه دولت‌های قبلی را حل کرد نه اینکه به طور کامل آنها را کنار گذاشت. این اقدام هزینه‌هایی برای ما دارد و ضررهایی را متوجه کشور و مردم می‌کند.
این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما در حوزه دیپلماسی باید رویکرد مردمی داشته باشیم، یادآور شد: ما در مجامع بین‌المللی قدرت نفوذ نداریم، اما در قدرت دیپلماسی عمومی توانا هستیم و دنیا به دنبال شنیدن صدای ایران است. اما امروز این دیپلماسی عمومی در وزارت خارجه ما محدود شده به سخنگوی آن.
وی تاکید کرد: شعار دولت من «با مردم و برای مردم» است. مردم اما شأنی دارند که هم برای انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند و هم الان مشکلات و فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کنند، پس باید برای آنها هرکاری می‌توانیم انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

نانچه به دنبال تحقق این مشارکت حداکثری هستیم قطعا باید رویه‌ها ی فعلی تغییر یافته و دوباره ...
نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
1