تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۳۳
کد مطلب : ۴۲۹۴۰۷
کبنا گزارش می‌دهد

اظهارات دیرهنگام آقای فرماندار؛ آدرس غلط ندهید

۰
اظهارات دیرهنگام آقای فرماندار؛ آدرس غلط ندهید
کبنا ؛در حالی که چند ماهی از عمر دولت دوازدهم باقی نمانده، علی خوان‌پایه فرماندار گچساران در اظهاراتی دیر وقت از مدیریت بانوان سخن گفته و  قبل از اینکه بخواهد، لطفی به زنان توانمند حوزه انتخابیه گچساران کند، به نظر می‌آید، آنها را به سخره گرفته است.
خوان‌پایه خرداد 98 به عنوان فرماندار گچساران منصوب شد و از آن زمان تا الان حاضر نشد، یکی از پست‌های معاونت فرمانداری تحت مدیریتش را به بانوان توانمند این شهرستان واگذار کند و در این نفس‌های آخر عمر مدیریت خود و دولت متبوعش، فیل او یاد هندوستان افتاده و به ظاهر دل برای بانوان می‌سوزاند. که اگر واقعاً همچنین اعتقادی داشت، ابتدا خود باید از ظرفیت بانوان در فرمانداری گچساران استفاده می‌کرد. نه اینکه در این واپسین نطقی صرفاً برای خالی نماندن عریضه  سر دهد. و به قول محلی‌ها؛ «کَره‌دون بعد از بهار». بنا براین اظهارات خوان‌پایه بیشتر شبیه دادن، آدرس غلط، است و به نظر می‌رسد او به معنای واقعی خواستار بکارگیری هر چه بیشتر بانوان توانمند در حوزه مدیریتی باشد.
به گزارش کبنا، به نقل از ایرنا؛ علی خوان‌پایه فرماندار شهرستان گچساران در نشست کارگروه بانوان و خانواده این شهرستان، اظهار داشت: مدیران شهرستان باید از ظرفیت بانوان در بدنه مدیریتی و اداری استفاده کرده و به آنها اعتماد کنند.
 وی افزود: پرورش مدیران در حوزه بانوان باید در اولویت ادارات شهرستان قرار دارد.
 فرماندار گچساران بیان کرد: ارتقای جایگاه زنان در ابعاد مختلف از سیاست‌های اصولی دولت تدبیر و امید است و تنها محدود و منحصر به گرفتن پست‌های مدیریتی نیست.
خوان پایه اظهار داشت: شناخت و فهم جایگاه بانوان در جامعه، کلید راهی برای برون رفت از بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.
 وی گفت: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نقش انکار ناپذیری در فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف جامعه دارند.
 خوان پایه تصریح کرد: توسعه پایدار و تحقق عدالت اجتماعی باتوجه به بحث زنان اهمیت پیدا می‌کند و بدون توجه به قشری که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند توسعه پایدار اتفاق نخواهد افتاد.
 وی با بیان اینکه برخی از فعالیت‌هایی که در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود اثربخشی لازم را ندارد گفت: متأسفانه آنگونه که باید در حوزه حقوق شهروندی و ارتقاء منزلت و جایگاه بانوان اقدامی صورت نمی‌گیرد.
    
 خوان پایه با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی گفت: مهم‌ترین اولویت پس از مسائل امنیتی–انتظامی، موضوعی آسیب‌های اجتماعی است، مباحثی که به صورت شاخص و با رویکرد کاهش با ورود همه دستگاههای اجرایی امکان پذیر می‌شود.
 فرماندار گچساران به مشکلات حوزه آسیب‌های اجتماعی اشاره گرد و افزود: تمامی تلاش‌ها در جهت بازسازی خانواده‌ها در ۲ بعد اجتماعی و روحی و روانی است که باید رابطین بانوان در ادارات این مسئله را در برنامه و اهداف خود مد نظر قرار دهند.
 کارشناس امور بانوان فرمانداری گچساران در این نشست گفت: یکی از مهمترین وظایف کارگروه زن و خانواده شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی بانوان است.
 سیده حکیمه حسینی از اعضای کارگروه خواست تمام تلاش خود را برای رفع معضلات حوزه بانوان بکار گیرند.
 وی با اشاره به بحث مدیریتی و مسئولیت پذیری بانوان در جامعه اظهار داشت: زنان علاوه بر فعالیتهای اجتماعی نقشی کلیدی و اثر گذار را در خانواده و فرزند پروری نیز ایفا می‌کنند که باید با تقویت ایمان و بحث اعتقادی الگوی خوب و نمونه‌ای برای سایر بانوان و افراد جامعه باشند.
حسینی از مسئولان ادارات و نهادها دولتی خواست بانوانی را به عنوان نماینده دستگاه‌های خود در این پست به کار گیرند که دغدغه مسائل را داشته باشند.
 وی ادامه داد: این بانوان همچنین بتوانند بخش عظیمی از وقت خود را در این حوزه برنامه ریزی کنند.
 حسینی افزود: انتظاری که از رابطین بانوان ادارات داریم این است که فعالیت خود را بیشتر نموده و با ارائه طرح و برنامه در حوزه بانوان مثمر ثمر باشند.
 وی تصریح کرد: در صورتیکه فعالیت‌هایی که به صورت پراکنده در مورد خانواده‌ها و بانوان در حال برگزاری است تجمیع و ساماندهی شود نتایج آن چندین برابر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
1