تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب : ۴۲۹۱۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم ) تخلف‌های ادامه‌دار و عجیب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاسوج / قالب کردن جنس‌های تاریخ مصرف گذشته به مردم ( + تصاویر )

۳
۱
( فیلم ) تخلف‌های ادامه‌دار و عجیب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاسوج / قالب کردن جنس‌های تاریخ مصرف گذشته به مردم ( + تصاویر )
کبنا ؛یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به فروش اجناس تاریخ مصرف گذشته می‌کرد. به طوریکه قفسه این فروشگاه پر بود از اجناس بُنجل و فاسد.

    
تخلف‌ در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاسوج

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد که این روزها به عنوان دیده‌بان بازار استان را از لحاظ گرانفروشی، کم‌فروشی و سایر تخلفات زیر نظر دارد و روزانه در حال پایش بازار کهگیلویه و بویراحمد است، در بازدید امروز ( چهارشنبه 10 دی ماه 99)  او متوجه فروش اجناس تاریخ مصرف گذشته می‌شود و بعد از بازرسی دستور پلمپ این فروشگاه زنجیره‌ای را می‌دهد.
بنا بر این گزارش، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیزات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با همراهی قاضی ویژه شعبه پنجم تعزیرات، اتاق اصناف، بسیج اتاق اصناف و بهداشت یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اطراف شهر یاسوج واقع در بلهزار مورد بازدید قرار گرفت. صالحی در گفت‌وگو با کبنا نیوز توضیحاتی در باره فروشگاه‌های زنجیره‌ای داد و گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد همیشه یار و یاور ما در اطلاع رسانی و شفاف سازی وقایع بوده و یقیناً نقش آنها در اصلاح امور حائز اهمیت است. خبر پایگاه خبری کبنا نیوز موجب شد تا در سطح کشور برای ساماندهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای مسئولان دست به کار شوند.



 صالحی در بازدید از یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اشاره به وضعیت بهداشتی این فروشگاه، گفت: این فروشگاه خیلی زیبا و شیک به نظر می‌رسد، اما در پستوی فروشگاه وضعیت بهداشت به هیچ وجه مناسب نیست و باعث می‌شود که میکروب به داخل فروشگاه منتقل شود.
او گفت: در این فروشگاه که خیلی شیک و زیبا بود. کالاها و اجناسی دیده می‌شد که 4 ماه از تاریخ مصرف آنها گذشته بود. و می‌توان یک نیسان جنس بُنجل جمع آوری کرد.
مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مردم خواست که به تاریخ روی کالا دقت کنند، گفت: شاید کسی اطلاعی نداشته باشد، کالاهای تاریخ گذشته را باید جدا کنند، شاید آدم پیر، بی‌سواد و یا بچه خردسالی مراجعه کند و سلامتی آن‌ها به خطر بیفتد به همین خاطر این واحد صنفی را پلمپ می‌کنیم.  



 وی با بیان این که تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با تخلف با هیچ کس تعارف ندارد و ملاحظه‌ کسی را نمی‌کند، اظهار داشت: بعد از اقداماتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت و رسانه‌ها گزارش‌های خوبی تهیه کردند، از مرکز کارهای خوبی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام شد اما هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد.

 

 این مسئول در توضیح گفته خود افزود: تا هنگامی که کاربر حق دخل و تصرف دارد باید شاهد چنین وضعیتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشیم. مسئولان باید حق دخل و تصرف به کاربر ندهند.
  وی گفت: فروشگاه زنجیره‌ای 35 درصد تخفیف می‌دهد و بعد سود هم دریافت می‌کند که همچنین چیزی ممکن نیست. مراجع قیمت‌گذاری، باید قیمت‌ها را واقعی بکنند تا از چند نرخی در بازار جلوگیری شود و مشکل دقیقاً همین جا است که مراجع قیمت‌گذاری درست عمل نمی‌کنند.
 
به گزارش کبنا، تعزیزات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر توانسته با ارتباط خوب با رسانه‌ها و افکار عمومی تا حد قابل توجهی بازار را سامان بدهد، هر چند که با یک دست نمی‌توان کف زد. مدیر جوان روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با سرمشق قراردادن اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف و آگاهی مردم ارتباط رسانه‌ها و تعزیرات حکومتی را به خوبی بهبود داده و مشارکت مردم را برای مقابله با تخلفات بالا برده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
حق مردم که اسم این فروشگاه ها را بدونن و در تصمیم به خرید از این فروشگاه ها تجدید نظر کنن
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام روغن مایع دو ونیم کیلویی ۱۷و۱۰۰ قیمت خورده به من ۲۵و۱۰۰ فروخته زنگ میزنیم مییگن شکر کن به این قیمت گیرت اومده .اگه این وسط چیزی ردوبدل نشده چرا چنین جوابی خریدار معترض میشنوه.به امید عدالت از یاد رفته .
Iran, Islamic Republic of
این که اسمشو نمی گید یعنی خیانت به مردم باید همه بدونن که دیگه کسی ازشون خرید نکنه
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1