تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۲۸۰۱۵
کبنا بررسی کرد

بلاتکلیفی در معاونت مهم عمرانی

۱۲
۱
بلاتکلیفی در معاونت مهم عمرانی
کبنا ؛عدم معرفی معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مهم‌تر از آن واگذاری سرپرستی این معاونت  به شخص معاون سیاسی و امنیتی به تنهایی کافی است تا به عمق تعطیلی پروژه‌های عمرانی در استان و عدم اولویت چنین موضوعی در استان پی ببریم. در ابتدا حتی اگر آقای جمالی را یک فرد عمرانی بدانیم که خود با یک استدلال ضعیف و اینکه مدرک وی عمران است خود را عمرانی دانسته است باز هم این همه مدت برای قرار داشتن در مدیریت دو معاونت پذیرفتنی نیست. ضمن آن که اساساً استدلال آقای جمالی یک استدلال ضعیف است اینکه سال‌ها پیش آقای جمالی مدرک عمران گرفته است چه ارتباطی با سال‌ها فاصله ایشان با کار عمرانی و عدم شناخت نیازها و پروژه‌های زیر ساختی استان کهگیلویه و بویراحمد دارد. نکته دیگر اینکه بر فرض که آقای جمالی از لحاظ سابقه کاری سیاسی است و از جهت مدرک عمرانی است و بر هر دو حوزه اشراف دارد (اشراف و عملکرد وی در همان معاونت سیاسی نیز باید بررسی دقیق شود) در آن صورت چگونه زمان آن را دارد که به مدیریت و نظارت هر دو بخش بپردازد.
 آیا در استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی خارج از استان کهگیلویه و بویراحمد قحط الرجال بوده است که از ابتدا چنین تصمیمی گرفته شد و بعد از مدت‌ها  همچنان ادامه دارد؟ آیا امکان معرفی یک سرپرست موقت نبود؟ و در حال حاضر معاونت عمرانی اولویت کاری آقای جمالی است و یا معاونت سیاسی؟
 همواره بحث مشکلات زیرساختی و بویژه در بخش جاده از موضوعات مورد بحث در سطح جامعه بوده است و بواسطه مشکلات در همین بخش از  کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان محروم و فاقد زیرساخت‌های لازم نام برده می‌شود. به همین خاطر بسیاری‌ها از گذشته تاکنون بر حضور یک استاندار عمرانی و اجرایی تاکید داشته‌اند. ماندگاری برخی نام‌ها همچون اسماعیل دوستی و اکبر نیکزاد با وجود برخی انتقادات نیز به همین روحیه عمرانی آنها بر می‌گردد. توقعی که بیراه نیست و به همین خاطر این انتظار می‌رفت که کارهای سیاسی به معاونین سیاسی سپرده شود و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تمام وجود همت خود را مصروف حل مشکلات عمرانی استان نماید. حال در یک دوره زمانی که شرایط بودجه‌ای و عمرانی کشور در بدترین شرایط قرار دارد و پروژه‌های بسیاری بویژه در بخش جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه کاره هستند حضور یک استاندار عمرانی و اجرایی به همراه یک معاون عمرانی توانمند ضروری به نظر می‌رسد و این وضعیت فعلی و تصمیم آقای استاندار دقیقاً در خلاف چنین ضرورتی است و بر شرایط عمرانی استان آسیب اساسی وارد خواهد کرد.
 ممکن است آقای کلانتری دلایلی برای خود داشته باشد ولی دلایل هر چه باشد به ضرر جاده‌ها و زیرساخت‌های استان تمام خواهد شد. در همان دورانی که معاونت عمرانی نیز برقرار بود بی بودجه‌ای و فشارهای ناشی از کرونا نفس بسیاری از پروژه‌ها را بریده بود و حال طبیعی است که وضعیت به مراتب بدتر از گذشته است و بزودی عمر دولت به پایان خواهد رسید. پس هر روز که این معاونت به این روال ادامه کار می‌دهد ضربه مهلکی بر وضعیت عمرانی و پروژه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد است. بویژه که حوزه مدیریت بحران زیر نظر معاونت عمرانی قرار دارد و استان همزمان با آغاز فصل بارش‌ها تا پایان آن در معرض بحران و خطر قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ممدقلی
Iran, Islamic Republic of
په کجاست جناب نماینده ناظر بر قوه مجریه؟؟؟ اخ
استانداری
Iran, Islamic Republic of
البته یک عمرانی باشد نه یک نقشه بردار
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
انشالا که خدا کمک کنه و‌ تو هم بزرگ بشی
...
Iran, Islamic Republic of
معاون مالی آموزش و پرورش بویراحمد هم کسی نیست
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقای ه//بهترین گزینه برای معاونت عمرانی استانداری هست، چون در عکس انداختن در کنار لودر راهداری و پروژه های نیمه تمام تبحر خاصی دارد.
زنبور
توان اجرائی آقای جمالی خیلی خیلی بالاتر از دو معاونت است ایشان از عهده مدیریت بقیه معاونتها هم بر میاد
موسوی
Iran, Islamic Republic of
لابد انتظار دارید کسی که تا دو ماه پیش یه کارشناس نقشه برداری بوده بشه معاون عمرانی
زهی خیال باطل زهی تصور محال
کبنای بزرگ لطفا سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
یه عمری هست که استان ما بلا تکلیف،معاونت پیشکش
Iran, Islamic Republic of
یه عمری هست که استان ما بلا تکلیف،معاونت پیشکش
Iran, Islamic Republic of
قول میدم نبودش بهتر از بودنش است.الان یک ماه معاونت عمرانی و مدیر کل راه نداریم هیچ اتفاقی هم نیفتاده
Iran, Islamic Republic of
استان که کار به عمران و پروژه ندارد و در این بخش از سال گذشته تا ......تعطیل هست کرونا را هم نتوانستند مدیریت کنند وای وای
آرتین
Iran, Islamic Republic of
برخی گزینه های که این دوره برای معاون عمرانی معرفی شدند به درد مدیریت یک نانویی هم نمی خورند.
معاون عمرانی باید غیر بومی باشه تا سفارشی کار نکنه.
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1