تاریخ انتشار
جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۲۷۹۶۲
کبنا گزارش می‌دهد

اختلاف بر سر افزایش قیمت شن و ماسه / منطقی یا غیرمنطقی؟!

۱
۰
اختلاف بر سر افزایش قیمت شن و ماسه / منطقی یا غیرمنطقی؟!
کبنا ؛بحث افزایش قیمت در حالی مطرح می‌شود که نه مسوولان آن را قبول می‌کنند و نه معدن داران، اما مردم برای ساخت و ساز مجبورند آن را به هر قیمتی که ارائه می‌شود، خریداری کنند.
به گزارش کبنا، موضوع افزایش قیمت مسوولان کهگیلویه و بویراحمد را وادار به یک جلسه اضطراری کرد که در این جلسه به غیر از حسین سالارپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، سایر مسئولان بیان می‌کردند که هیچ توجیه منطقی برای افزایش قیمت شن و ماسه در یاسوج وجود ندارد.
سالار حسین پور رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: خواسته کارخانه داران شن و ماسه بررسی و تصمیمات گرفته شده به کارخانه داران و مردم اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد آرامش بخش بازار هست یا تشنج آفرین؟

رئیس سازمان صمت افزایش قیمت شن و ماسه را بدلیل افزایش لوازم جانبی لودرها و سایر ماشین‌های کار این کارخانجات منطقی اعلام کرد و خواستار افزایش قیمت‌ها و حمایت از حقوق تولید کنندگان شد.
این در حالی است که فرماندار بویراحمد افزایش قیمت شن و ماسه را باتوجه به اینکه طی همین سه ماه گذشته برای این محصول ۳۳ درصد افزایش قیمت و چیزی بالاتر از نرخ مصوب دولتی، مصوب کردند غیر منطقی دانست و گفت: کارخانه‌های شن و ماسه یاسوج تنها کارخانه‌هایی هستند که هیچ گونه عوارض و مالیاتی پرداخت نمی‌کنند، همچنین فاصله این کارخانه‌ها تا مرکز شهر بسیار ناچیز است و هزینه حمل و نقل این محصول ناچیز است.
شاهرخ کناری قیمت حال حاضر شن و ماسه را هم سطح قیمت شن و ماسه در کلان شهرها اعلام کرد و افزود: نباید کارخانه داران بدون منطق و دلیل به سازمان صمت برای افزایش قیمت فشار وارد کنند.
 
 فیلم ) اختلاف مسوولان بر سر افزایش قیمت شن و ماسه
 
براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد هم افزایش شن و ماسه را با توجه به افزایش ۳۳ درصدی و بالاتر از نرخ مصوب دولت طی سه ماه گذشته بی منطق و فشار به مردم دانست و گفت: اگر بهانه افزایش لوازم جانبی است اعتباری برای این افزایش به ان‌ها اختصاص دهید، اما از افزایش قیمت امتناع کنید.
احد جمالی سرپرست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تعیین تکلیف قیمت شن و ماسه را به جلسه بعد و منوط به پرداخت همه مالیات‌ها توسط این کارخانه‌ها، توجه به افزایش ۳۳ درصدی این محصول طی سه ماه گذشته و تشکیل یک صنف مشخص برای این محصول، موکول کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مسأله را در ضعف ومسامحه معنادار جناب مدير كل جستجو كنيد قضيه را حتي عامه مردم ميدونند
واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
فایل های مرتبط
1