تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۴۲۶۹۸۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد

سیر صعودی نگران کننده کرونا در شهرستان بویراحمد/ چهار قربانی جدید در کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 205 نفر رسید / قلدری کرونا در بویراحمد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 استان به 205 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 339 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 135 بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۱ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 10 هزار و 676 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
  وی اذعان داشت: امروز 329 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد موارد مثبت حدود 55 درصد و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد (63 درصد)، گچساران (26 درصد) و دنا (7 درصد) می‌باشد و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426989-2.jpg
دکتر یزدان پناه ابراز داشت: بسیاری از افراد با وجود زدن ماسک، بخاطر حضور در تجمعات (حتی در فضای باز) و نیز استفاده از آسانسور و حضور فضای بسته و محدود مانند دستشویی و اطاق پرو لباس و... مبتلا به کرونا می‌شوند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اگر ویروس در یک فضای بسته و محدود منتشر شود حتی با وجود روشن بودن فن تهویه؛ ممکن است دقایق طولانی در فضا مانده و افراد را آلوده کند.
 وی خواستار استفاده عمومی از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از یکدیگر (حدود 2 متر)، شست و شوی مرتب دستها، ضد عفونی کردن دستگیره‌ها، کارت بانکی، کلید، تلفن همراه شد، همچنین عدم حضور در هر نوع تجمعی حتی تجمعات خانوادگی، پرهیز از سفر و رفتن به مکان‌های شلوغ و بسته، عدم حضور در مکان‌های پرخطر مانند مطب‌ها، کلینیک‌ها، مؤسسات پزشکی، بیمارستان‌ها، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان، وسایل نقلیه عمومی، خیابان‌های شلوغ، پاساژها و مغازه‌های بدون تهویه مناسب و... را خواستار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نیازی به بازی کردن با ارقام نیست، خواهشمند است خیلی مردم را گیج نکنید. از روزی که برای مردم عادی اعلام عددی خیلی پررمز وراز شد، نفهمیدند رعایت کردند یا نکردند کرونا گرفتند نگرفتند... خیلی ساده و روان بفرمایید:
در استان 181 نفر مثبت قطعی شدند، 114 نفر بویراحمد، 47 نفر گچساران و 13 نفر دنا و بقیه موارد 7 نفر
وسلام و ختم کلام
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
ای قربون زوونت
United Arab Emirates
الان فعلن مشغول عزل و نصب هستیم، و تخصیص کارانه ها!! لطفا تمرکز ما رو بهم نریزید!!!
سعید محمد حسینی بیاره
Iran, Islamic Republic of
پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و دست اندرکاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیران محترم عالی استان، جناب آقای دکتر پرویز یزدانپناه، دکتر جاودان سیرت، سرکار خانم دکتر گردآفرین نیکبخت، دکتر سعیدی، دکتر قاسمی و مجموعه پرتلاش ارزشمند و توانمند کادر درمان دانشگاه و بیمارستان شهید جلیل
سلام علیکم
من لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق
درود و سپاس بر ایثار و از خودگذشتگی کسانی که امروز که همگان در تلاشند تا در برابر شیوع ویروس کرونا ایستادگی کنند از سلامتی، آسایش و استراحت خویش می‌گذرند تا مردم ایران اسلامی بدون ترس و اضطراب، روزهای پایانی سال را سپری کنند، در این میان تمامی تلاشگران عرصه پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز با تمام توان، تلاش دارند تا از مبتلایان به این بیماری رفع خطر کنند، کسانی که سلامتی خود را فراموش کرده‌اند، تا استان از گزند این بیماری در امان بماند و با تلاش عالمانه و مجاهدانه به صورت شبانه روزی خدمت می‌نمایند تا به فضل خداوند متعال، امید و آرامش به جامع تزریق شود.

ابن حقیر بر خود واجب میدان از تلاش و ایثار تمامی شما دردرمان ببماران استان خود و خانواده ام صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
سعید محمد حسینی بیاره
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
فایل های مرتبط
1