کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران به کناره‌گیری از تیم؛

بهمن فرازمند: استعفا ندادم / مدیرعامل تیم نفت گچساران را تعطیل کرده / ماجرای قراردادهای سفید

28 مهر 1399 ساعت 2:22

سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: آقای پناهپوری سرپرست تیم نفت گچساران به نقل از مدیرعامل تیم به اعضای تیم و بازیکنان اعلام کرد که ما دیگر نمی‌توانیم در این فصل در لیگ ادامه دهیم.


سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: آقای پناهپوری سرپرست تیم نفت گچساران به نقل از مدیرعامل تیم به اعضای تیم و بازیکنان اعلام کرد که ما دیگر نمی‌توانیم در این فصل در لیگ ادامه دهیم.
در حالی که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خود را آماده می‌کرد  اما بنا بر دلایلی تمرینات این تیم تعطیل شد.
بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران در واکنش به خبر استعفای خود در رسانه ها اظهار کرد: من استعفا نداده ام.
فرازمند ادامه داد: آقای پناهپوری سرپرست تیم نفت گچساران به نقل از مدیرعامل تیم به اعضای تیم و بازیکنان اعلام کرد که ما دیگر نمی‌توانیم در این فصل در لیگ ادامه دهیم.
سرمربی نفت و گاز گچساران که با قراردادی سفید سرمربی‌گری نفت و گاز گچساران را پذیرفته است خاطرنشان کرد: بعد از صحبت های سرپرست تیم که حامل پیام مدیریت باشگاه بوده است تمرینات تعطیل شده است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426673-2.jpg
وی که در سخت‌ترین شرایط مالی تیم را در دست گرفته است در خصوص تمرینات این تیم بیان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده برای تیم های نفتی تمام سعی و تلاش ما در این مدت بر این بود که با استعدادیابی از دل بچه های استان خودمان و شهرهای همجوار مانند بهبهان و نورآباد در لیگ حضور داشته باشیم و به جرات باید بگویم در تمام این سالها که در کنار نفت گچساران حضور داشتم در هیچ مقطعی چنین شور و نشاطی در تیم حاکم نبود چرا که بازیکنان سفارشی و مانند گذشته همراه سرمربی نبودند بلکه از این بچه های همین شهر و استان بودند و امیدوار بودیم که با انگیزه بتوانیم در لیگ حضور مقتدری داشته باشیم که به یک‌باره به ما اعلام کردند نفت قصد ادامه در لیگ را ندارد.
فارس نوشت: سالهاست نفتی های گچساران در حسرت صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند و هنوز این آرزویشان به جز یکبار محقق نشده است.
گچسارانی ها که همواره فوتبالیست های بنامی در سطح اول فوتبال کشور داشته اند نشان داده اند که  این پتانسیل را دارند مسوولانی همچون باشگاهی مانند فولاد خوزستان در این شهر سرمایه گذاری نمایند تا بتوانند دهها رشید مظاهری و میلاد غریبی و ایمان موسوی و... تحویل فوتبال ایران دهند.
در این فصل سکان این تیم به دست مربی توانمندی بنام بهمن فرازمند از مربیان بومی این شهر سپرده شد که با توجه به وضعیت موجود قرارداد خود را به صورت سفید امضا کرد.
بهمن فرازمند مربی بی‌ ادعایی که موفق شد در سال‌های گذشته در لیگ دسته دوم مقابل مربیان بزرگی همچون مهدی پاشازاده، وحید رضایی، پیروز قربانی و فرهاد کاظمی قرار بگیرد و توانایی خود و تیمش را به اثبات برساند و این روزها دوباره سکان پسران نفتی شهرش را در دست گرفته است.
 هر چند هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته دو کشور برای صعود به لیگ یک لحظه شماری می‌کنند اما از سوی دیگر باید از هم اکنون برای جذب بودجه به تیم فوتبال و تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران رایزنی ها را انجام داد.

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1398/12/06/13981206000101_Test_NewPhotoFree.jpg

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با تایید قرادادهای سفید مربیان و بازیکنان گفته است، که با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه و بخشنامه صرفه جویی وزارت نفت اکنون بودجه بسیار ناچیزی برای اداره تیم داریم و با همکاری و مساعدتی  که  از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و مدیرعامل تیم فوتبال بزرگسالان صورت پذیرفت تصمیم گرفته شدبا این شرایط تمرینات را آغاز کنیم.
شاهرخ داودی افزود: در شرایط فعلی تنها راه حفظ تیم در لیگ دسته دوم پذیرش شرایط قرارداد سفید امضا بوده که بهمن فرازمند با از خودگذشتگی برای حفظ تیم نفت گچساران این شرایط را پذیرفت و قطعا با توجه به شرایط خاص باشگاه بایستی بیشتر از ظرفیت های موجود و قابل دسترس منطبق با شرایط مالی استفاده کنیم اما بودجه برای بستن قرارداد با سقف مالی فعلا میسر نیست.
داودی  افزود: در تلاش هستیم  مشکلات مالی باشگاه را برطرف کنیم اما در شرایط فعلی  قرارداد همه بازیکنان و کادر فنی سفید خواهد بود و فعلا مبلغی برای بستن قرارداد مالی در اختیارنداریم.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران باقدردانی از پذیرش شرایط خاص باشگاه در فصل جاری از سوی سرمربی تیم فوتبال  اظهار داشت:  در تلاش هستیم که از سوی مدیریت امکانات پشتیبانی خوبی در اختیار آنها قرار دهیم.
 در این خصوص می‌طلبد که از هم اکنون رایزنی‌ها با شخص وزیر نفت صورت پذیرد تا در ادامه فصل کار به اما و اگر نیانجامد چرا که هواداران نفت و گاز گچساران بی صبرانه در انتظار صعود به لیگ دسته اول فوتبال هستند.


کد مطلب: 426673

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/426673/بهمن-فرازمند-استعفا-ندادم-مدیرعامل-تیم-نفت-گچساران-تعطیل-کرده-ماجرای-قراردادهای-سفید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1