تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۴۲۶۱۷۳
یادداشت ارسالی:

ناجا در کهگیلویه و بویراحمد، آینده‌ای تابناک‌تر از گذشته را پیش‌رو خواهد داشت

سیامک داستار
۵
۹
ناجا در کهگیلویه و بویراحمد، آینده‌ای تابناک‌تر از گذشته را پیش‌رو خواهد داشت
کبنا ؛متن ارسالی؛ ضمن سپاسگزاری از جناب سردار انصاری، فرماندهی محترم سابق ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان فرزند دنای سرافراز موفق به انجام خدمات ماندگاری در این نهاد مقدس گردید؛ لازم دانستم به عنوان یک شهروند نسبت به انتصاب مدبرانه و هوشمندانه سرهنگ کیقباد مصطفایی اظهار خوشحالی نمایم و اشاره‌ای مختصر به بخشی از ویژگی‌های ممتاز این سرمایه‌ی انسانیِ ارزشمند ناجا داشته باشم.
 
سرهنگ کیقباد مصطفایی شخصیتی خودساخته، دانشگاهی، رشد یافته با طی سلسله مراتب مختلف اعم از کارشناسی، مدیریتی و فرماندهی می‌باشد که با عنایت فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده جدید ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. ان‌شاءالله با انتصاب فرمانده جدید ناجا در استان همراه با رویکردی مبتنی بر تحقق اهداف این نهاد مقدس، شاهد اثربخشی بیش از پیش این مجموعه مهم در این خطه‌ی محروم و دارای معضلات اجتماعی خواهیم بود.
 ایشان دارای شخصیتی مسئولیت‌پذیر، ریسک‌پذیر و علاقمند به دریافت بازخورد می‌باشد که بخاطر دانش و تخصص، ویژگی‌های شخصیتی ممتاز و طرز رفتار مثبت، قدرت نفوذ خود در دیگران را به اثبات رسانده و با نگرشی خوش‌بینانه و سبک فرماندهی مشارکتی در نگاه به پرسنل شریف نیروی انتظامی، نظرات و بازخوردهای پرسنل را برای تصمیم‌گیری در نظر خواهد گرفت تا در نهایت هم نیروها فرصت ابراز وجود پیدا نمایند و هم انگیزه در میان نیروهای شریف و خدوم افزایش یابد. با توجه به اِدراک دقیق و اِشراف کامل اطلاعاتی فرماندهی جدید نسبت به موضوعات و معضلات حوزه‌ی کاری، همراه با صداقت و پایبندی ایشان به تعهدات و نیز با سبک فرماندهی ایده‌ال، اُمید داریم هم به اهداف ناجا و هم به نیازها و انتظارات پرسنل شریف نیروی انتظامی توجه گردد.
 یقیناً حضور فرماندهی در رأس نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد که دارای مهارت انسانی، توانمند در برقراری ارتباط با افراد از فرهنگ‌ها و طبقات اجتماعی مختلف و شخصیتی عادل در تعامل‌ها و رویه‌های سازمان می‌باشد، این نهاد مقدس در استان آینده‌ای تابناک‌تر از گذشته را پیش‌رو خواهد داشت. رجاء واثق داریم با حمایت مردم عزیز و شریف استان، نهادها و شخصیت‌های مختلف استان، سرهنگ کیقباد مصطفایی که فرمانده‌ای منظم، مقید به قانون و دستورالعمل‌های سازمانی، مسلط بر امور، نکته‌سنج و از همه مهمتر ولایت‌مدار و انقلابی می‌باشد خواهد توانست آرامش و امنیت را در این خطه‌ی مظلوم و محروم بیش از گذشته برای شهروندان، اهالی خونگرم و شریف کهگیلویه و بویراحمد به ارمغان آورد.
 در خاتمه شایسته می‌دانم پیشاپیش با تبریک هفته ناجا، سلامتی و موفقیت همه حافظان امنیت و آرامش در ایران اسلامی بویژه این خدمتگزار صدیق را از محضر دادار دادگستر مسئلت بنمایم.
--------------------------------------
سیامک داستار
نام شما

آدرس ايميل شما

سجاد
Iran, Islamic Republic of
متن فوق‌العاده بود
ع7
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مطالب کبنا بیشتر به سمتی پیش می رود که از حالت انتقاد و پیشنهاد و بهبود امور خارج شده یا مدح و ثنای صرف هست یا تخریب صرف .این مطالب به درد مخاطب نمیخورد چون دردی دوا نمی کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود
ما هم امیدواریم ارامش و امنیت با حضور فرمانده جدید به نیروی انتظامی استان برگرده
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به دوست عزیزم جناب داستار
مث همیشه دقیق و علمی نوشتید.
در جواب ع ۷
Iran, Islamic Republic of
مگه چه اشکال دارد یه فردی که برای امر خدتگزاری بیشتر در یه جایگاه خطیری انتخاب شده را بیشتر به مخاطبین معرفی و به نوعی سبب انگیزه بیشتر ایشان شد . .
مزید اطلاع جنابعالی ، فرماندهی جدید از آیتم های قوی و متعددی برخوردار است که ان شا الله خیلی امیدوار کننده است . .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1