تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۴۲۵۸۵۲
با برگزاری برنامه‌های متنوعی انجام گرفت

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

۰
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛هفته دفاع مقدس در سراسر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد گرامی داشته شد.

رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در گچساران تجلیل شدند

به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس از رزمندگان و خانواده معظم شهداء در گچساران تجلیل شد.

رزمندگان ۸سال دفاع مقدس در گچساران تجلیل شدند/ تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از رزمندگان، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت با حضورخانواده های معظم شهدا، جانبازان و مسئولان شهرستانی در مصلی گچساران تجلیل به عمل آمد.

 در این مراسم علی خوانپایه با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز در سایه رشادت و خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: ملت رشید ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی به تمام قدرتهای شرق و غرب نشان داد که پرورش یافتگان مکتب حضرت سیدالشهدا هستند.
فرماندار گچساران ادامه داد: این رزمندگان بدون هیچ ادعا در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی کردند و برای نظام اسلامیمان عزت و افتخار آفریدند.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند ولی با وجود رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس دشمنان هرگز به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.



نورایی: دشمن به جنگ مولفه‌های انقلاب آمده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته است که با این مولفه های انقلاب اسلامی بجنگند در حالی که ناکام و مایوس مانده اند.

همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت به عنوان اولین برنامه از ویژه برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهداء در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)این شهرستان برگزار شد.
 در این آیین سید علی اصغر نورایی نسب  با اشاره به شعار محوری هفته دفاع مقدس  اظهار کرد: شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال ((ما قوی هستیم)) عنوان شده است چرا که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل ترفند ها، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان با اقتدار ایستادگی و مقاومت کرده است و دنیا هم نظاره گر این مسئله است.
وی افزود: در حقیقت امروز مقتدر بودن جمهوری اسلامی برای دشمنان انقلاب و همچنین برای دوستداران انقلاب امری مشهود است و به لطف خداوند عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی در آینده بیشتر متجلی خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی از قدرت بالایی در حوزه های مختلف و به ویژه در حوزه بازدارندگی برخوردار است  و طبیعی است که باید عداوت دشمن هم بیشتر شود، اما با گذشت ۴۱سال از عمر با برکت انقلاب برای دشمنان نیز اثبات شده است که این نظام اسلامی هیچ وقت از پای در نخواهد آمد.
نورایی در ادامه افزود: اینکه ما قوی هستیم خود رمزهایی دارد که در راس همه رهبری های مقام عظمای ولایت است که تا به امروز کشتی انقلاب را به ساحل امنیت و اقتدار هدایت می کنند.
وی گفت: انقلاب هایی در منطقه شکل گرفت اما در ادامه با مشکلات جدی روبرو شدند و نتوانستند در مسیری که انتخاب کرده بودند،موفق شوند، چرا که رهبر واحدی نداشتند، اما رهبری های پیامبر گونه حضرت امام (ره) و در ادامه نیز مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را با عزت به پیش برده اند که تا ظهور حضرت حجت(عج) هم ادامه خواهد داشت.
نورایی نسب تصریح کرد: دومین رمزی که باعث قدرتمند شدن نظام اسلامی شده است در حقیقت تزریق خون های پاک شهدای ماست که باعث اقتدار و عزت ملت ایران در جهان شد و سومین رمز هم حضور و مقاومت مردم در صحنه های مختلف انقلاب است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: امروز قدرت اصلی ما متکی به حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف است در حالی که وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف کشورمان در این ۴۱سال از عمر انقلاب را شاهد هستیم.
وی اظهار کرد:امروز دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته است که با این مولفه های انقلاب اسلامی بجنگند در حالی که ناکام و مایوس مانده اند.
نورایی ابراز کرد: امروز وحدت، یکپارچگی و در صحنه بودن بسیار ارزشمند است و مردم در این برهه که دشمن تمامی ظرفیت هایش را به کار بسته است دشمنان را بازهم ناکام تر از گذشته کرده است.
 در این مراسم از خانواده معظم شهداء،جمعی از یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز تجلیل شد و در پایان نیز حاضران از سخنرانی مقام معظم رهبری که به صورت زنده در این مکان پخش شد، بهره بردند.










بیان نهضت روشنگری در هفته دفاع مقدس باعث مایوس شدن دشمنان می‌شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: بیان نهضت روشنگری در هفته دفاع مقدس باعث مایوس شدن دشمنان می شود.


بیان نهضت روشنگری در هفته دفاع مقدس باعث مایوس شدن دشمنان می‌شود
کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج در نشستی که به مناسبت هفته دفاع مقدس به عنوان نشست نهضت روشنگری در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد اظهار کرد:هفته دفاع مقدس بیانگر ارزش‌های 8سال دفاع مقدس و تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلیرمردان این مرز و بوم است.





وی گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر واقعیت‌هایی است که در 8 سال دفاع مقدس از میهن اسلامی مان دفاع کردیم و دست بیگانگان را از رسیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطع کردیم.
انصاری گفت: بیان نهضت روشنگری در هفته دفاع مقدس باعث مایوس شدن دشمنان میشود و بسیجان باید ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس باشند و رئوس برنامه‌های ما باید شهیدی‌وار باشد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور بسیجیان منطقه دیشموک و احاد مردم که همیشه و در همه برنامه‌های مقدس حضور فعال دارند گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی جهت تبیین نظام مقدس جمهوری اسلامی و 8سال دفاع مقدس برای مردم این منطقه و بسیجیان خواهیم داشت.
و در پایان این برنامه همایش پیاده روی از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا گلزار مطهر شهدای دیشموک توسط بسیجیان صورت گرفت.









همایش روز بدون خودرو در دهدشت برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز جهانی بدون خودرو همایش دوچرخه‌سواری در دهدشت برگزار شد.

همایش  روز بدون خودرو در دهدشت برگزار شد

 به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و روز جهانی بدون خودرو همایش دوچرخه‌سواری در دهدشت برگزار شد.
بردیان کرامتی در حاشیه این مراسم اظهار داشت:هیأت ورزش‌های همگانی، محیط زیست، هیات دوچرخه‌سواری، ورزش و جوانان و پلیس راهور در برگزاری همایش مشارکت داشتند.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه گفت: دوچرخه‌سواران مسیر دانشگاه پیام نور تا دادگستری را رکاب زدند.
وی اضافه کرد: در پایان به 15 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه البسه ورزشی اهدا شد.





دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود
 صفا حبیبی بخشدار دیشمو
ک با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای مرور خاطرات حماسه سازان دلیر میهن در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی گفت: مقاومت ۸ ساله ملت فداکار ایران اسلامی در جنگ تحمیلی، سند افتخاری برای نمایش عظمت و اراده مردمانی بزرگ در مقابل تجاوزگران می‌باشد؛ ملتی که علیرغم توطئه‌های مکرر دشمنان در طول تاریخ، همواره با بسیج همه امکانات و نیروها، پیروزی نهایی را در آغوش کشیده و با پشتکار و تلاش و خلاقیت، دشمنان میهن را مأیوس کرده است.
بخشدار دیشموک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و تاریخ سازی‌های ملت و نیرو‌های غیور و مخلص نظامی در جنگ تحمیلی ۸ ساله است بیان کرد: سربلندی روزافزون مردم شریف ایران و بخصوص مردم شهرستان و بخش دیشموک و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیرو‌های مسلح را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) آرزومندم.
وی اذعان کرد: تبیین هفته دفاع مقدس و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران بر همه ما مسوولان واجب است و برخود لازم می‌دانم که این هفته باید با تمام امکانات برای نسل‌هایی که در زمان جنگ نبودند بازگو شود.

طایفه‌گرایی در قاموس یک منتظر واقعی نیست
امام جمعه دیشموک گفت: منتظر واقعی امام زمان(عج) نباید قومی قبیله‌ای رفتار کند.

 به پاس هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی، فرهنگی با حضور بسیجیان منطقه دیشموک در مسجد صاحب‌الزمان(عج) دیشموک برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان در این برنامه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جا دارد از حضور پرشور مردم در این برنامه تقدیر و تشکر شود.
وی گفت: تقدیر و تشکر از مردم به خاطر اینکه چنین مردمی برای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ارزش قائل هستند و به پاس حماسه‌ها، جانبازی‌ها و فداکاری‌های جانبازان‌ و شهدا در هفته دفاع مقدس این گونه باشکوه حضور پیدا می‌کنند.
امام جمعه دیشموک گفت: باید همیشه آماده باشیم چون  همواره در صدد نفوذ است. 
خطیب جمعه دیشموک با اشاره به عاشورای حسینی و اینکه ما هر چه داریم از محرم و صفر است عنوان کرد: نیاز به افرادی داریم که تربیت شده مکتب امام حسین(ع) باشند و مکتب امام حسین(ع) و نهضت امام خمینی امام خمینی جدای از هم نیستند.
وی در ادامه گفت: بسیجیان باید از سردار قاسم سلیمانی در راه دفاع از اسلام و مسلمین الگو بگیرند.
راوند با اشاره به اینکه منتظر واقعی امام زمان کسی است که اعمالش هم امام زمانی باشد گفت: دشمن به دنبال این است که بی‌دینی بر جامعه حاکم شود و مردم نسبت به مقدسات نماز  و مسجد اعتقاداتشان سست شود.
وی گفت: اگر جامعه‌ای این گونه گردید و عروسی‌‌ها و برنامه‌های دیگر آنچنان شلوغ شد ولی نماز جماعت‌ها خلوت بود این جامعه منتظران واقعی امام زمان(عج) نیستند.
راوند در ادامه افزود: جامعه‌ای که فاتحه‌خوانی آنچنان شلوغ داشته باشند ولی عبادت بندگی خدا در آن جامعه نباشد این جامعه منتظر واقعی امام زمان نیست.
وی عنوان کرد: منتظران واقعی امام زمان گناه نمی کند و غیبت نمی‌گوید نمازش را در مسجد با جماعت می‌خواند و این خود بسیجی واقعی و ادامه دهنده راه شهید سردار سرافراز قاسم سلیمانی است.
راوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما در این برنامه شرکت می‌کنیم و هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم ولی سیره شهدا راه شهدا عمل شهدا بعضی موقع در جامعه مظلوم واقع می‌شود به همین دلیل وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.
وی افزود: ما باید بسیجی واقعی باشیم بسیجی واقعی به معنای ادامه دهنده حرکت امام حسین(ع) و سرباز واقعی بودن امام زمان(عج) باشیم.
راوند با اشاره به الگو قرار دادن شهیدان حججی‌ها و سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد: باید به دنبال این باشیم و بسیج را به جایگاه خودش برسانیم و مسجد به جایگاه خودش به عنوان پایگاه پیامبر برسد.
وی گفت: اگر حرف صرف بسیج بودن باشد و صرف نماز خواندن باشد ولی روح معنویت در جامعه حاکم نشود این بسیج به معنای واقعی نیست.
امام جمعه دیشموک با اشاره به طایفه‌گرایی و قبیله گرایی در مناطق  گفت: بعضی مواقع مقدسات دین طایفه‌گرایی می‌شود که ما باید بدانیم دین در خطر است و تک تک ما باید احساس مسولیت کنیم و این را بدانیم که منتظر واقعی امام زمان(عج) نباید قومی قبیله‌ای رفتار کند چون رفتارهای قومی قبیله‌ای و فامیل‌گرایی باعث می‌شود دین به حاشیه برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1