تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۲۴۶۴۳
کبنا بررسی کرد

درخشش جمالی و کلانتری در ایستگاه یازدهم / راز اختلاف تاجگردون و جمالی چیست؟ / جمالی: این حرکات تاجگردون را بچه‌گانه می‌دانستم / نظر تاجگردون در باره جمالی چه بود؟

۱۶
۴
درخشش جمالی و کلانتری در ایستگاه یازدهم / راز اختلاف تاجگردون و جمالی چیست؟ /  جمالی: این حرکات تاجگردون را بچه‌گانه می‌دانستم / نظر تاجگردون در باره جمالی چه بود؟
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد خود را سرباز جمهوری اسلامی خواند و بر کسی صندلی استانداری نشست، «احد جمالی» با پیشنهاد کلانتری و تأیید وزارت کشور معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده گرفت. کارنامه جمالی در طول خدمتش و قبل و بعد از انقلاب اسلامی درخشان است و در وصف او حرف‌های شنیدنی زیادی می‌گویند.
عملکرد حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمالی معاون سیاسی استاندار انتخابات مجلس یازدهم رضایت همگان را پی داشت به طوریکه رسانه‌ها، سیاسیون و مردم بارها از رضایتشان از عملکرد این دو سخن گفته‌اند.

 کارنامه رضایت بخش جمالی و کلانتری در انتخابات یازدهم مجلس

محمد رحیم دهراب پور فعال سیاسی اصولگرا و باسابقه استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین اظهاراتش می‌گوید: «یکی از انتخاباتی که سالم و مردمی برگزار شد، همین انتخابات اخیر مجلس یازدهم بود، بنده در همین راستا از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و عوامل اجرایی برای برگزاری سالم این انتخابات تشکر می‌کنم.»
علت تغییر موضع «دهراب‌پور» از هدایت‌خواه به زارعی / کنایه سنگین دهراب‌پور به اصولگرایان / انتخابات مجلس یازدهم از سالم‌ترین انتخابات بود
محمد رحیم دهراب پور فعال سیاسی اصولگرا

لطیف رستاد فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در گفت‌وگویی با کبنا نیوز، تاکید می‌کند: «در مورد شرایط استان باید عرض کنم که بعد از حضور جناب آقای کلانتری و با لحاظ کردن شرایط کشور و مشکلاتی که وجود دارد مدیریت آقای کلانتری در سطح قابل قبولی بوده است و این موضوع نه تنها نظر بنده است که اکثر مردم، رسانه‌ها و فعالین سیاسی نیز نظرشان همین است. آقای کلانتری از روز اول با جدیت و به دور از حاشیه کار خود را شروع کرد و در طول یک سال حضور در استان این روند را ادامه داده است. یک اتفاق خوب دیگر که در طول مدیریت آقای کلانتری رخ داد معرفی جناب آقای جمالی به عنوان معاونت سیاسی و امنیتی بود که ایشان نیز در طول یک سال گذشته عملکرد خوبی را در حوزه کاری خود داشته است و تا آنجا که اطلاع دارم هم جناب آقای کلانتری و هم آقای جمالی تعامل بسیار خوبی با سایر نیروهای همسو با دولت دارند و مدیریت این دو بزرگوار تاکنون یک مدیریت موفق و رضایت بخش بوده است.
بیشترین ضدیت و مقابله هسته مرکزی اصولگرایان با «روشنفکر» بود / مدیریت کلانتری و جمالی در استان مدیریت موفق و رضایت بخشی بوده است/ بیکاری و نبود زیرساخت در کهگیلویه بزرگ‌ بیداد می‌کند/ تمجید از عملکرد تاجگردون و وکیلی
لطیف رستاد فعال سیاسی اصلاح طلب

رستاد ادامه می‌دهد: «در مورد مدیریت انتخابات و صیانت از رأی مردم که وظیفه استانداری بود، نمره این عزیزان یک نمره قبولی بوده است و رضایت خوبی در میان همه گروه‌ها از نحوه برگزاری انتخابات وجود دارد که این رضایت محصول مدیریت آقای استاندار و معاونت سیاسی و امنیتی و دیگر عوامل برگزاری بوده است. یک ویژگی دیگر در عملکرد اقای کلانتری و هم‌چنین جناب جمالی به نحوه مدیریت این بزرگواران در جابجایی و کنارگذاشتن برخی مدیران پرحاشیه و ضعیف و حفظ نیروهای شایسته در خود مجموعه استانداری و یا سایر دستگاه‌ها بر می‌گردد که بر اساس شناخت و دغدغه مندی نسبت به شرایط استان بود.»
بعد از آتش سوزی کوه خائیز و اتفاقی که بین احد جمالی معاون سیاسی، وحید محمدی تبار مدیرکل بحران و غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت افتاد، اختلافات بین جمالی و تاجگردون سر باز کرد و حرف‌های ناصوابی هم زده شد.
دفاع تمام قد تاجگردون از «محمدی‌تبار»؛ آقای جمالی آن کسی که باید از این استان برود، شما هستید نه فرزند خدوم این خاک / آقای استاندار منتظر عذرخواهی معاون شما هستیم
احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اخیراً در گفت و گو با رسانه‌ها به موضوع اختلاف تاجگردون با خود اشاره می‌کند و می‌گوید: «در زمان انتخابات به ما اعلام کردند که این مردم به هیچ وجه نمی‌پذیرند و ما بیان کردیم از این خبرها نیست زیرا به دنبال این بودیم که انتخابات بی طرفانه برگزار شود که انجام شد، همین مردم از ما تشکر کردند و بنده به آقایان مسئول در تهران گفتم که اگر با آنها صداقت داشت، خدمت را از خیانت تشخیص می‌دهند اما شاید در گذشته برخوردهای اینچنینی نشده و باور این قضیه برای آنها سخت بوده است. خداوند شاهد و ناظر بر اعمال، نیات، و گفتار ماست و امیدواریم که ارزش‌های انسانی در وجود همه ما متجلی شود. ما با تاجگردون پدرکشتگی نداشتیم، بر مبنای قانون انتخابات را برگزار کردیم و قضیه به مجلس کشیده شد و به ما ارتباطی ندارد، مجلس هر تصمیمی بگیرد آن تصمیم برای ما مهم است در این قضیه ممکن است کسی از این فرایند خوشحال یا ناراحت شود. تاجگردون در ابتدا در خصوص ورود ما به این استان مخالفت می‌کرد، از طرفی به شیوه‌های مختلف این مخالفت را اعلام می‌کرد اما این حرکات را بچه گانه می‌دانستیم از طرفی این مسئله برای ما مهم نبود زیرا ما خودمان را سرباز نظام و حاکمیت می دانیم و اگر در هر کجا اشتباه و ایرادی در وجود ما باشد خداوند این ظرفیت را در وجود ما قرار داده که پذیرش اشتباه را افت شخصیتی برای خودمان ندانیم.»
 
جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به موضوع دیشموک اشاره کرد و توضیح داد: «در ابتدا باید بیان کرد هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند در کار خود ایراد و اشکالی ندارد، از طرفی در خصوص عزاداری دیشموک انتقاد بنده برای سلامتی مردم بود در ایمن گونه مسائل که انتفاع و منفعت شخصی و فردی نداریم. همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، از یاسوج، دیشموک، گچساران و سایر نقاط استان و حتی کشور و سایر نقاط دنیا برای ما عزیز هستند، زیرا وقتی خداوند متعال انسان را برای خلیفه و جانشینی خود معرفی کرده وظیفه ماست که انسان‌ها را دوست داشته باشیم و انسانی که هم وطن ما بوده و شیعه مولا علی (ع) است و هر زمان که لازم بوده برای نظام هزینه داده‌اند که اگر کسی این مردم را دوست نداشته باشد و نگاه دیگری به آنها داشته باشد انسان و اسلامیت را درک نکرده است.»
جمالی تصریح کرد: «برخی افراد احتمالاً از صحبت‌های بنده برداشت دیگری داشته‌اند، از طرفی در قضیه دیشموک منظور دهیار آن منطقه نبود بلکه دهیار روستاهای شهرستان دنا بود.»
معاون سیاسی همچنین در این گفت‌وگو به موضوع فک پلمپ‌ها غیر قانونی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: «شکستن پلمپ‌ها در یاسوج، دهدشت، گچساران به صور غیر قانونی و تجاوز نسبت به قانون بوده و در هر مکان و نظام حکومتی قابل پذیرش نیست، هرچند که برخی افراد شیطنت رسانه‌ای کردند زیرا از خط و خطوط آگاهی داریم، ما سر و کله خود را در این مسائل سفید کردیم، از طرفی شاید برخی برای یکبار هم به دیشموک نرفته و هیچ دغدغه‌ای هم نداشته اما با انگیزه‌های خاص ورود کردند که شناسایی شدند و تذکرات لازم به آنها داده شد، اما خوشحال هستیم مردم این استان هوشیار هستند خدمت را از خیانت تشخیص می‌دهند.»
 
جمالی به صراحت گفت که «غلامرضا تاجگردون» مخالف آمدن بنده به استان کهگیلویه و بویراحمد بود و حرکات تاجگردون را در مخالفت با خود، بچه گانه دانست. غلامرضا تاجگردون قبلاً در مطلبی خطاب به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفته بود، «قبلاً هم عرض کردم عامل اکثر فتنه‌های درون استان ایشان است.» از این صحبت تاجگردون هیچ وقت پرده برداشته نشد که کدام رفتار و یا عملکرد جمالی از نظر تاجگردون «بد» بوده است. قطعاً افکار عمومی خواستار شفاف سازی در این باره هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانیها
Iran, Islamic Republic of
کبنا خدا وکیلی دیگه چشم ما رو با دیدن عکس تاجگردون‌ منور نکن .
یا حق
Iran, Islamic Republic of
باید درود فرستاد بر جمالی که در مقابل رانت خواری و رانت بازی مردانه ایستادگی کرد و کارش دست کمی از افشاگری استاد دکتر زاکانی عزیز و دیگر حق طلبان نداشت.
Iran, Islamic Republic of
واقعا جمالی را باید ستود که در برابر زیاده خواهی های غیر منصفانه و غیر اخلاقی تاجگردون مقاومت کرد و عذر نیروی تحمیلیش را خواست.
جناب
Iran, Islamic Republic of
/ همشهریان شما در بر خورد با لر در استان فارس و صحبتهای نجابت در زمانی که تاجگردون مدیر کل برنامه و بودجه فارس بودند.
که توسط یک پزشک مشهور لر..
حال نوبت فرزندش در مجلس بودیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر جمالی مرد خستگی ناپذیر استان
.....
Iran, Islamic Republic of
اقای رستاد اصول گرایی بیش نیست الان هم از مشاوران اصلی اقای موحد هستند همیشه هم با ایشون هماهنگ بودند
Iran, Islamic Republic of
کاش توبه اندازه یک هزارم تاجگردون به مردم خدمت کنی
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
گرگ درنده به حیوان زخمی حمله نمی کند که به مردم عزادار حمله کرد اگر هلاکو خان مغول در مدارس و دانشگاه ها درس می خواند هرگز به مردم شهری در رسانه احمق ها خطاب نمی کرد

کلمات و توهین که بعد مردم عزادار کرد کلاس های اولی ها در دعوای های بچه گانه به کار نمی بردند .
حق
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نماینده مردمی نمایتده ای که در قلب های این سرزمین است . لر و ترک برایش فرقی ندارد مردمی و اخلاق و ادب باعت محبوب شدن تاجگردون شده است . تاجگردون با آمدن کسی مشکلی ندارد به رفتارها و طرز برخوردها مسئولین مشکل دارد . مسئولی که در رسانه آبرو مردم شهر خود را می برد جار و هی جار می زند مردم را احمق ها فرض می کند تاجگردون با این مسئولین مشکل دارد .همه مردم تاجگردون با نماد اخلاق و صبر سلطان ادب می شناسند. آقای جمالی کسی نتواند حرف های با منطق و قانونی بیان کند زیان توهین به مردم عزادار را پیش بگیرید این رفتار بچه گانه دارد نه تاجگردون
.
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی که تاجگردون رو مقایسه می کنه، حداقل از کارنامه درخشان ایشان در گچساران.
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
/ زهر خودش را به اصلاح طلبان ریخت.
انگار رییس جمهور عوض شده!!!!!!!
یک جو تعصب نسبت به دولت روحانی ندارد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون با نظر و رای مردم بلند شد اما / چند شخص پست گرفته
مقایسه آنهانقایسه زمین با آسمان هست
Iran, Islamic Republic of
زنده و پایدار باشید جناب اقای جمالی
Iran, Islamic Republic of
که پ درخشش وجهنمشو بی
Iran, Islamic Republic of
جمالی دلسوز نظام رهبری و مردم است به وضوح اینها در حرکات ورفتار این مرد. مردم‌دار مشاهده میشود که دلش بامردم هست وشب وروز در راستای خدمت به مردم خصوصا نگاه ویژه به مردم کهگیلویه بزرگ‌ تلاش مینماید .خدا یار و مددکارش باد. ایشان رهرو حق و حقیقت طلبی است
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
ب نظرم کینه توزی ها فقط از طرف جمالی هست ک داره برنامه ریزی میکنی
اگر واقعا اصلاح طلبه باید با اصلاحات هم سو باشه ولی مشخصه ک دنبال کینه های شخصیه بیشتر
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1