تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۲۰۳۷۴
در آئین تجلیل از کارگران شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کناری: 207 بیمار قطعی مبتلا به این ویروس در بویراحمد سکونت دارند / عذرخواهی «نیک‌مرام» از کارگران / برق کهگیلویه و بویراحمد در ایام کرونایی پایدار بود ( + تصاویر )

۳
۰
عذرخواهی «نیک‌مرام» از کارگران / برق کهگیلویه و بویراحمد در ایام کرونایی پایدار بود  ( + تصاویر )
کبنا ؛آئین تجلیل از کارگران شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد با حضور داوود راهزادی مدیرعامل برق، فرماندار بویراحمد و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد
در این آئین با اشاره به روز کارگر و دلایل نامگذاری این روز، اظهارداشت: تلاش‌های شبانه روی کارگران سبب شده که اکنون چرخ‌های اقتصادی ایران با وجود تحریم‌ها همچنان با قدرت می‌چرخد.
به گزارش کبنا، «داود راهزادی» با تشریح شعار سال «جهش تولید» و تاکید بر نقش کارگران در تحقق این شعار، خاطرنشان کرد: بدون شک جامعه کارگری در این سال تمامی تلاش خود را برای تحقق این شعار خواهد نمود.
وی گفت: امروز از 14 کارگر نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت قدردانی از فعالیت‌های آنان در یکسال گذشته تقدیر می‌شود.

https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5222.JPG

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه افتخار می‌کند بعنوان «کارگر» مشغول به فعالیت است، ادامه داد: برق و تأمین برق مهمترین زیرساخت توسعه در دنیا است.
راهزادی افزود: در دوران سخت مبارزه با «کرونا» تلاش کردیم مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین دغدغه را در بحث روشنایی پایدار داشته باشند و امروز افتخار می‌کنیم این اتفاق رخ داده است.
وی تاکیدکرد که استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران مبارزه با این «ویروس» کمترین مشکل در حوزه تأمین برق را داشته و مشترکین برق تاکنون نارضایتی در این ارتباط نداشته‌اند.
جشن کارگری برگزار نمی‌شود
مدیرکل تعاون، کاره و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با عذرخواهی از جامعه کارگری این استان، اظهارداشت: از اینکه بدلیل شیوع ویروس «کرونا» نمی‌توانیم در سالجاری جشن کارگری برگزار کنیم از تمام کارگران و خانواده‌های آنان در این استان عذرخواهی می‌کنیم.
پروانه نیک مرام گفت: اگرچه نمی‌توانیم  «جشن روز کارگر» را برگزار کنیم اما برنامه‌های دیگری در این حوزه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم نمود.
وی از برگزاری نشست ویژه کارگران نمونه با رعایت این پروتکل‌ها با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و خاطرنشان کرد: این نشست با حضور کارگران نمونه فردا پنجشنبه یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی کارگر در یاسوج برگزار می‌شود.
https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5224.JPG
مدیرکل تعاون، کاره و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما معتقدیم یکی از دلایل شعار سال " جهش تولید "که از سوی رهبری انقلاب اعلان شد این بود که ایشان به کارگران اعتماد داشته و معتقد هستند کارگران می‌توانند در سالجاری، سرعت تولید را شتاب بیشتری ببخشند.
بیمار بدحال کرونایی در ICU بیمارستان شهید جلیل یاسوج نداریم
فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این آئین با تجلیل از تلاش‌های کارگران در عرصه‌های مختلف، اظهارداشت: تنها شرکت خدمات رسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد با معضل معوقه مطالبات کارگری روبرو نیست شرکت توزیع نیروی برق استان است.
«شاهرخ کُناری» گفت: در بحث تجمعات کارگری، فرمانداری بویراحمد تاکنون تجمع و یا نارضایتی در بخش کارگری از شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را بخود ندیده است.
وی، تأمین برق پایدار، احداث شبکه‌های برق و صیانت از آنها در نقاط کوهستانی دور یاسوج را بسیار سخت و طاقت فرسا عنوان و خاطرنشان کرد: 740 روستا در شهرستان بویراحمد وجود داشته که 660 روستای آن دارای سکنه است.
  https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5223.JPG
فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: فاصله آخرین روستای حوزه استحفاظی بویراحمد تا یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد 220 کیلومتر بوده که اکنون شبکه‌های برق در این روستاها وجود دارد.
کُناری در ادامه به وضعیت شیوع ویروس «کرونا» در شهرستان بویراحمد هم اشاره و اظهارداشت: تاکنون 2 هزار و 300 تست کرونایی مشکوک دراستان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته که اکنون 207 بیمار قطعی مبتلا به این ویروس در شهرستان بویراحمد سکونت دارند.
https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5221.JPG
وی گفت: 60 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بویراحمد بهبود یافته کامل بوده و 14 بیمار نیز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری است.
مدیر ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد، تعداد بیماران فوتی ویروس کرونا در این شهرستان را پنج بیمار عنوان و یادآورشد:‌ هیچ بیمار بدحال کرونایی در ICU نداریم.
گفتنی است: در این آئین از پنج کارگر نمونه اداره برق شهرستان بویراحمد به نمایندگی از 14 کارگر نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5220.JPG
https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5237.JPG https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5241.JPG https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5242.jpg https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5232.jpg https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5234.jpg https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5228.jpg https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5229.jpg https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5226.jpg https://www.kbedc.ir/Images/PhotoRpt/photoRPT_175_5225.JPG
نام شما

آدرس ايميل شما

روانان
Iran, Islamic Republic of
/// نیروی فله ای که بالای 300 نیرو بدون امتحان وپارتی بازی سر کار آورداند اما یک رسانه یا مسئول یا کسی اعتراض نکرد چون بالای 90 درصد مسئولین ورسانه های استان سهم خودشان را گرفته اند وسکوت اختیار کردند
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
تغییرات مدیریتی در کل استان خصوصا شهرستانها، علی الخصوص گچساران واجب می باشد
Ali
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این جشن برگزار نشه بهتره.
چون اسم جشن به نام کارگر هست، فقط از مدیران روسا تقدیر میشه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1