تاریخ انتشار
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۱۲
کد مطلب : ۴۲۰۱۸۴
پایان بندی سریال قابل دفاع «نون خ» واکنش‌های بسیاری داشت؛

حیف شد

۰
حیف شد
کبنا ؛«نون خ 2» از آن دست سریال‌هایی است که توانست مخاطبان زیادی را همراه خود کند و آنهم به خاطربهره‌گیری از بازیگران و هنروران بومی کرمانشاه و پرداختن به داستان‌های متنوع از جمله زلزله کرمانشاه و مشکلات پیش آمده برای اهالی این شهر بود. ازآنجا که این سریال شروع خوبی داشت، هرگز بینندگان پایان بلاتکلیفی را برای آن، متصور نمی‌شدند. اما وقتی که پنجشنبه شب آخرین قسمت نون خ 2 از شبکه یک سیما پخش شد، به خاطر پایان غیر منتظره آن در شوک فرو رفتند. عوامل این سریال کرونا را عامل این اتفاق می‌دانند.دقیقا همان دلیلی که برای پایان بی‌سرانجام سریال پایتخت 6 بیان کردند. سیروس مقدم کارگردان پایتخت در مورد پایان سریالش گفته بود:«باید توجه داشت که شیوع ویروس کرونا جهانی شده و بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی و سریالی در حال ساخت و تولید در ایران و جهان متوقف شده است. خانواده‌های تیم پایتخت مثل دیگران، نگران فرزند، همسر، والدینشان و... هستند. هر تردد و تجمع با مورد و بی‌مورد به منزله شیوع و گسترش این بیماری است. بنابراین پایتخت در ۱۵قسمت طبق قرار و تعهدش در تعطیلات نوروز پخش شد و تنها قسمت‌های آخر و فینال آن طلب مخاطبان از ما می‌باشد که ان‌شاءالله در اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی نمودند، تیم پایتخت گِرد هم جمع شده و فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا... به محضر مردم عزیز تقدیم می‌کنند.»
> کرونا جان عوامل فیلم را تهدید می‌کرد!
اگرچه تصویربرداری سریال نون خ 2 با شیوع ویروس کرونا همراه شد و به همین دلیل بخش زیادی از سریال دیگر وارد فیلمبرداری نشد، اما به زعم بسیاری این پایان بندی یکباره، این سریال جذاب را حیف کرده است. با این حال حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش خلیل خانزادی سریال نون خ، با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام اش به توضیح ماجرا پرداخت. او گفت:«پایان سریال به دست ما رقم نخورد. کرونا مهمان ناخوانده‌ای که این روزها همه ما را در خانه زندانی کرده و شرایط قرنطینه را به وجود آورده باعث شد که پایان سریال نون خ به اینجا ختم شود.» وی افزود:«ما حتی ده پانزده روز بعد از ورود کرونا ساخت سریال را ادامه دادیم اما به جایی رسیدیم که دیگر جان همه عوامل در خطر بود و اگر خدایی ناکرده کسی به این بیماری مبتلا میشد، غیر قابل جبران بود. به همین دلیل سریال تا همینجا ادامه پیدا کرد اما چه با وجود من و چه بی‌وجود من نون خ ادامه پیدا خواهد کرد.»
مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال نون خ پیش از این نیز در گفتگویی با مهر گفته بود:« این سریال قرار بود در ۲۶ قسمت ساخته شود که با شیوع کرونا به ۱۷ قسمت کاهش یافت و بعد از آن با اعلام تهیه‌کننده قسمت‌های دیگری نیز از آن کوتاه شد و عملاً پنجشنبه شب در ۱۴ قسمت به پایان رسید.»
> واکنش کاربران
قسمت پایانی نون خ اگرچه بی‌سر و ته بود اما فارغ از قسمت پایانی توانسته نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کند.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «سکانس پایانی نون_خ جدا از بد تمام شدنش، آهنگ پایانی اش با تصاویری از طاق بستان، بیستون، بابا یادگار، معبد آناهیتا، معبد سلطان سحاک، دکان داوود، فرهاد تراش و نخل‌های استوار قصرشیرین و خیلی جاهای دیگه عجیب حالمو دگرگون کرد. درود میفرستم به سعید آقاخانی عزیز»
کاربر دیگری گفته است:«من واقعا این سریال نون خ تلویزیون رو دوست دارم هم پر از ادب و احترامه، هم معلولیت رو مسخره نمیکنه و هم اینکه پر از صحنه‌های قشنگ و دلرباست از طبیعت کرمانشاه، رقصشون، موسیقیشون، لباساشون و از همه مهمتر انارهاشون هرچند که آخرش جذاب نبود»
کاربر دیگری گفته است:« سریال نون خ ثابت کرد میشه یه طنز عالی بدون حاشیه‌های اخلاقی و فرهنگی و.... داشت، واقعا که کارگردان و عوامل این فیلم دست مریزاد دارن، یه نمونش همین قضیه مسئولین و کانادا»
دیگری نوشت:« سریال، نون خ خیلی از روزهای سخت تر از کرونا رو برای ما زنده کرد زلزله، طوفان، باران، سیل و آبگرفتگی کانکس‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین سریالی که اشک و لبخند ما کرمانشاهی‌ها رو دوباره جاری کرد حالا چه این ناتمام پایانش باشد چه ادامه داشته باشد» (آفتاب یزد)
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1