تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۱۹۹۶۷
وقتی «کرونا» اصلاح طلبان و اصولگرایان را دور هم جمع می‌کند

حرکتی که در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد ثبت خواهد شد

۷
۲
حرکتی که در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد ثبت خواهد شد
کبنا ؛با وجود همه خطرات و عوارض مختلف بهداشتی، اقتصادی، آموزشی و.‌.. ناشی از بیماری کرونا در سطح جهان این پدیده منشأ برخی اتفاقات و رفتارهای ستودنی انسانی بوده است.
آگاهی و برانگیخته شدن حس مسئولیت انسان‌ها نسبت به همدیگر به همراه همدلی و تفاهم فراتر از هر جناح، قومیت و منطقه از جمله حسنات و نتایج‌نیکوی متأثر از این بحران در سطح جهان، کشور و استان بوده است. تشکیل گروه‌های مردمی برای کمک به ضد عفونی کردن معابر و ادارات، تشکیل کارگاه‌های مردمی تولید ماسک و توزیع ماسک و مواد بهداشتی در میان نیازمندان و روستائیان، بخشش اجاره برخی املاک از سوی صاحبان املاک به مستاجرین که البته این انتظار وجود دارد که سایر صاحبان املاک نیز به پویش بزرگ بخشش بپیوندند و با توجه به تعطیلی طولانی مدت بسیاری از کسبه و فعالیت‌ها این روحیه نوع دوستی را بیش از پیش به نمایش بگذارند تنها بخش‌هایی از رفتارهای بزرگ و انسانی مردم شریف استان بوده است.
کرونا مرزها و اختلاف سلیقه‌های سیاسی را نیز به کنار گذاشت و سبب یک همدلی و یکرنگی میان همه افراد و گروه‌های سیاسی برای کمک به حل این بحران شد. به جرات می‌توان گفت کرونا از محدود اتفاقاتی بوده است که اجازه نداد تقسیم بندی‌های مرسوم اصلاح طلب و اصولگرا در فضای قبلاً سیاست زده استان به میان کشیده شود و همه و همه تنها با نیت خیر و کمک به حل این بحران گام در میدان همکاری و مشارکت گذاشتند.
پویش مردمی کمک به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد یکی از حرکت‌های مردمی بود که دست بر قضا توسط سیاسیون استان و از همه جالب‌تر سیاسیون دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا راه اندازی شد. در این پویش برخی از شناخته شده ترین چهره‌های سیاسی در منتهی الیه دو طیف گرد هم‌جمع شدند تا با جمع آوری کمک‌های نقدی در حد توان و وسع خود به مردم‌کمک کرده باشند.
سید ضیاءالدین رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی و از چهره‌های مطرح اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد بانی این حرکت انسانی بود. وی با تشکیل یک گروه مجازی در واتس آپ و دعوت از سایر چهره‌های سیاسی استان کار خود را شروع کرد. اعضای این ستاد اما بر خلاف همیشه تنها اصلاح طلبان نبودند و اصولگرایان نیز به این گروه پیوستند که در رأس آنها شیخ صفدر پناهی رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی و یک چهره اصولگرا قرار داشت. رضاتوفیقی و شیخ پناهی برای اولین بار با هم در یک جبهه مشترک به جمع آوری کمک‌های مردمی برای کمک به نیازمندان و هم چنین مسائل مربوط به درمان کرونا اقدام کردند و تاکنون موفق به جمع آوری کمک‌های قابل قبولی نیز شده‌اند.
کرونا با وجود همه مشکلات اما سبب تجلی و بروز احساسات انسانی مردم شد و این پویش و حرکت قطعاً در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت خواهد شد. ارزش این حرکت به حدی بود که حسین کلانتری استاندار در جلسه‌ای با حضور ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی از این پویش به نیکی یاد کرد و آن را یک کار ماندگار و ارزش مند دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
افرین بر شما
همین حرکت تان شاید بتواند موجب نجاتتان شود.
شما میتوانید در چنین اموراتی از جوانان ندای وحدت کسب تجربه نمایید
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسانهای بزرگ و ارزشمند. با این اقدام خداپسندانه، این حرکت در اذهان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حک و ماندگار خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
این حرکات کاملا سطحی و نمایشی هست. تمام
ع
Iran, Islamic Republic of
چرا اینهمه اغراق..یعنی اینقد این حرکت مهمه؟رسانه های محلی متوجه باشند بسیاری از هم استانیها در اقصی نقاط کشور مخاطب انها میباشند..لطفا در چینش و گزینش اخبار وتحلیل هاتون بیشتر دقت کنید.
شاه زند
Iran, Islamic Republic of
چه حرکتی ؟؟؟
کدام اثر گذاری؟؟؟
مگر این دوستان چه جایگاهی دارند؟؟
مگر می شود به راحتی گذشته را فراموش کرد ؟؟
مگر وقتی که این دوست عزیزمان بدترین اتهامات را متوجه جریان اصلاح‌طلبان و ایده روشنگری و اصلاح‌طلبی میکرد را فراموش میکنیم،،!!
دو نفر نشستن با همدیگر یک گروه واتساپ تشکیل داده اند آیا برای جامعه چیزی تغییر کرده است آیا جامعه ما مثل مشکلاتش حل شده است
مگر یادم نمی رود نخبگانی چون سید باقر موسوی جهان آباد و دکتر خداداد غریب پور اجازه شرکت در انتخابات به عنوان کاندید و خدمت به مردم و بویراحمد را از دست دادند !!!!!
مردم بویراحمد و دنا و مارگون این سال‌ها به خاطر برخی موضع گیری افراد خارج از حوزه خود ضرر و زیان های وحشتناکی را تحمل کردند کسی نمی تواند گذشته را فراموش کند
گذشته چراغ راه آینده است
این دوستان هم هر کدامشان یک فرد هستند یک اکثریت
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست است.به اندازه ی کافی از بزرگ کردن افراد و اقدامات نمادین ضرر کرده ایم.
ugd
Iran, Islamic Republic of
بله اتفاقا این اقا می داند که دولت اصلاحات چند ماهی بیشتر به حکومتش باقی نماینده داره خودش را یک جوری به اصول گرایان نزدیک می کند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1